Nee ze stond net nog rechts in beeld... kijken alsof er niets gebeurd is...quote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:11 schreef Aguero het volgende:
Ik mag hopen dat deze persoon ter plekke gelyncht wordt.
Erik Dekker wel.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je bent bekend met 'tandjes tuffen'?
Nou, een ziekenhuisopname voor een gecompliceerde polsbreuk of zo mag er van mij best bijquote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je bent bekend met 'tandjes tuffen'?
Jezus gast, ze heeft geen granaat in het peloton gegooidquote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:15 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat ze morgenochtend op 11 legoblokjes stapt en vervolgens beide grote tegen tegen een tafelpoot stoot.
Ik kreeg bijna het idee dat de TV-motard al op zoek was en vragen stelde aan het publiek... een 'posse' van de Tour.quote:
Hij kon wel echt nergens heenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hete take: het is geen toeval dat uitgerekend Tony Martin tegen dat bord rijdt. Tony valt altijd.
Zou me niets verbazen. De Tour is heilig daaroquote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:18 schreef Aguero het volgende:
Kan je hier eigenlijk voor vervolgd worden in Frankrijk?
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:14 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze het over de guillotine hadden, maar gif kan ook ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |