Dat is toch juist de charme van de sportquote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:38 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Daar ging het hier grotendeels helemaal niet om.
Natuurlijk kun je niet alles voorkomen. Stel je voor.
Maar dat wil niet zeggen dat die dame niet mag worden beschimpt of zelfs veroordeeld mag worden... toeschouwers die dit soort rotgeintjes flikken, van loslopende honden tot het maken van selfies tot het uitsteken van borden of vlaggen, mogen gewoon hard worden aangepakt.
Ik vind het helemaal niet charmant.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is toch juist de charme van de sport
Dat het af en toe misgaat, tja...
Hoe zie je dat voor je, dan? Naast hekken is alleen ticketing een optie om dit soort dingen aan te pakken zonder mensen te beknotten in hun vrijheid.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:38 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Daar ging het hier grotendeels helemaal niet om.
Natuurlijk kun je niet alles voorkomen. Stel je voor.
Maar dat wil niet zeggen dat die dame niet mag worden beschimpt of zelfs veroordeeld mag worden... toeschouwers die dit soort rotgeintjes flikken, van loslopende honden tot het maken van selfies tot het uitsteken van borden of vlaggen, mogen gewoon hard worden aangepakt.
Aantal die op achterstand waren lijken weer aan te sluiten. Ewan eraf, Hirschi eraf (30 tellen)quote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
Iemand een overzicht van gevolgen van valpartij naast uitvallen Sutterlin? Wie rijden er op achterstand?
Niemand serieus in ieder geval.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
Iemand een overzicht van gevolgen van valpartij naast uitvallen Sutterlin? Wie rijden er op achterstand?
Ik erger me in de regel vaker aan publiek dan dat ik het een toevoeging vind bij het wielrennenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:40 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet charmant.
Maar vermoedelijk gebruik ik andere definities dan jij.
Badmuts van vissenhuidquote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:41 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Kelp heeft de tondeuse bovengehaald.
100% van de tijd. En dat is al tientallen jaren zo en er wordt nooit iets aan gedaan.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik erger me in de regel vaker aan publiek dan dat ik het een toevoeging vind bij het wielrennen
Nou is ie echt Kim Jong Ewanquote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:41 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Jij blijft zeuren over het totaal voorkomen van dit soort gevallen. Zoals ik al zei: dat is niet mogelijk.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoe zie je dat voor je, dan? Naast hekken is alleen ticketing een optie om dit soort dingen aan te pakken zonder mensen te beknotten in hun vrijheid.
Alles voor wat FPCL puntjesquote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:41 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
En een bezoekverbod voor haar opi en omi! Dat zal haar leren.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als je als supporter het een grandioos idee vond om met een drie meter lange bord te gaan staan bij een weg waar 170 renners langskomen terwijl je andere kant op kijkt dan stel ik voor dat je wordt opgenomen in een gesloten inrichting waar je wasknijpers in elkaar gaat zetten.
Dat lijkt me een utopie.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk heeft niemand morgen al te veel pijn
Waarschijnlijk voelt het eerder voor jou goed dat diegene is aangepakt dan dat het werkelijk zinnig effect sorteert.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:43 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Jij blijft zeuren over het totaal voorkomen van dit soort gevallen. Zoals ik al zei: dat is niet mogelijk.
Maar daar ging het hier dus grotendeels niet om. Het gaat erom dat die dame ervoor dient op te draaien. En dat kan in ieder geval weer een extra 'leermoment' zijn voor toekomstige koersbezoekers (mag je hopen).
Het gaat erom: laat je het verder ongemoeid en zeg je "ach, hoort erbij", of straf je degene die zich onverantwoordelijk gedraagt en zoiets veroorzaakt.
Ik stem voor het laatste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |