Je kan aangifte doen.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:31 schreef DarkwingDuck het volgende:
Iemand enig idee of de Franse justitie nog werk gaat maken van die achterlijke vrouw met dat bord?
Bedankt.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Een moordenaar van een politicus versus een domme vrouw die opi/omi wil groeten langs de openbare weg, briljante vergelijking.
Het zou me niet eens verbazen dat dit gebeurt... ze staat er redelijk duidelijk op.quote:
Fredje Teeven is al onderweg.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:32 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik heb even gebeld en ze zitten er bovenop.
Ja, en daarom moet ze dan maar zelf dood ofzo, zeker?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Er hadden doden kunnen vallen door deze domme kutactie.
In een regenboog pak!quote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:33 schreef eentwee het volgende:
Ik mag hopen dat kortpittig wordt onterfd door opi en omi en wordt opgesloten in een Hongaars strafkamp.
We kunnen buiten hekken neerzetten moeilijk andere dingen doen om mensen te limiteren langs de openbare weg.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:33 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Bedankt.
Vermoedelijk werd ik geïnspireerd door jouw nog dommere opmerking.
Hij had beter direct kunnen stoppen inderdaad ipv seizoen afmaken.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het lijkt het jaar te veel te worden voor Michel Wuyts.
Ook in de drukte moet je een stapje opzij nemen.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:33 schreef Bugno3 het volgende:
@:El-Stinho ervaart het warme bad dat TDF is.
Tony Martin vindt dit een leuke post.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ook in de drukte moet je een stapje opzij nemen.
Het is niet echt de dag van de Duitsers vandaag.quote:
Daar ging het hier grotendeels helemaal niet om.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
We kunnen buiten hekken neerzetten moeilijk andere dingen doen om mensen te limiteren langs de openbare weg.
Er is niet voor elk soort domheid plaats in een GGZ-instelling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |