abonnement Unibet Coolblue
pi_200085127
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 00:38 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Nee, want je kunt homoseksualiteit niet voorkomen; je kunt het ook niet promoten. Dat is zo ongeveer al twaalf delen de vraag waar ook steevast geen antwoord op komt. De wet is dan ook vooral bedoeld om homoseksualiteit terug het verdomhoekje in te krijgen door te bewéren dat het aangeleerd kan worden.

Waar het hier gaat over 'bekeren' is vooralsnog onduidelijk. Maar je had er nog meer.
Nou, dank. Je beweert dus dat de wetgeving is bedoeld om homoseksualiteit te voorkomen. Graag een quote uit de wetgeving of toelichting daervan waar dit uit blijkt.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-06-2021 00:42:19 ]
  zondag 27 juni 2021 @ 00:41:54 #277
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_200085131
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 00:39 schreef Berjan3 het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar als je hier in leest dat het om masturbation gaat heb je wel een echt beperkt seksueel leven..
Je kan overal aanraken, overal strelen...

Ik snap niet zo goed waarom je dit aan kleine kinderen moet uitleggen, maar voor de rest is er helemaal niks mis mee. Jij bent degene die er rare gedachten op nahoudt denk ik
Ik denk dat je een beetje last van tunnelvisie hebt, touching yourself is een heel normaal Engels begrip voor masturbatie. Waarom je dan nu opeens uit alle macht mij een soort rare gedachten wil toedichten is mij een raadsel :)
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  Beste debater 2022 zondag 27 juni 2021 @ 00:42:53 #278
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_200085140
quote:
1s.gif Op zondag 27 juni 2021 00:41 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Nou, dank. Je beweert dus dat de wetgeving is bedoeld om homoseksualiteit te voorkomen. Graag een quote uit de wetgeving waar dit uit blijkt.
Nee, om het te criminaliseren. Ik weet namelijk zeker dat zelfs Orban wel weet dat 'bekering' niet gaat lukken.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_200085148
quote:
1s.gif Op zondag 27 juni 2021 00:38 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Ja je mist 2 topics die je niet gelezen hebt maar ongeveer daar beginnen. Succes!
Ik heb een hele hoop gelezen en ook een hoop gelezen van Ettos inbreng. Niks suggereert dat hij gezegd zou hebben dat deze wet het doel zou hebben homo's te bekeren. Dus nee, sorry, ik ben niet overtuigd.
  Beste debater 2022 zondag 27 juni 2021 @ 00:43:37 #280
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_200085155
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 00:43 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Ik heb een hele hoop gelezen en ook een hoop gelezen van Ettos inbreng. Niks suggereert dat hij gezegd zou hebben dat deze wet het doel zou hebben homo's te bekeren.
U mag mijn pausring kussen.

Goedenacht!
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_200085158
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 00:43 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Ik heb een hele hoop gelezen en ook een hoop gelezen van Ettos inbreng. Niks suggereert dat hij gezegd zou hebben dat deze wet het doel zou hebben homo's te bekeren. Dus nee, sorry, ik ben niet overtuigd.
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 00:38 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

De wet is dan ook vooral bedoeld om homoseksualiteit terug het verdomhoekje in te krijgen door te bewéren dat het aangeleerd kan worden.


pi_200085167
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 00:43 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

U mag mijn pausring kussen.

Goedenacht!
Eensgelijks.
pi_200085168
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 00:43 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Ik heb een hele hoop gelezen en ook een hoop gelezen van Ettos inbreng. Niks suggereert dat hij gezegd zou hebben dat deze wet het doel zou hebben homo's te bekeren. Dus nee, sorry, ik ben niet overtuigd.
in dat geval zou ik naar specsavers gaan _O-
pi_200085178
quote:
1s.gif Op zondag 27 juni 2021 00:43 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

[..]

Ja, daar wordt toch echt wat anders gezegd dan wat jij claimt. Het spijt me zeer.
pi_200085185
quote:
1s.gif Op zondag 27 juni 2021 00:34 schreef damsco het volgende:

[..]

argumentum ad hominem.

En nee, blijkbaar toch niet zo obvious als je dacht.
Dus je bent geen christen, en toch begin je over "Sodom en Gomorra"? Dan ben je in elk iemand van een boek..

Tevens ontloop je de andere aandachtspunt, namelijk dat omdat de meerderheid er geen last van heeft je het probleem niet kan ontkennen. Dat geld voor zwarte piet en voor dit onderwerp ook...

De meeste mensen hadden in de oudheid ook geen last van mensenoffers, maar we zijn toch maar wat blij daarvan af te zijn.

quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 00:41 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik denk dat je een beetje last van tunnelvisie hebt, touching yourself is een heel normaal Engels begrip voor masturbatie. Waarom je dan nu opeens uit alle macht mij een soort rare gedachten wil toedichten is mij een raadsel :)
Je maakt jezelf iedere reactie dommer en ongeloofwaardiger. In het citaat dat jij geeft (de twee eigenlijk) staat nergens "touching yourself". Er staat ook nog "kissing, touching"... Nou, ik heb nog nooit iemand gekend die zichzelf kan kussen.

Dus ga het aub nog wat meer lezen, voordat je jezelf heel erg belachelijk maakt.
pi_200085192
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 00:42 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Nee, om het te criminaliseren. Ik weet namelijk zeker dat zelfs Orban wel weet dat 'bekering' niet gaat lukken.
haha nu is het ineens 'criminaliseren'. Graag een quote daar dan van of uit de toelichting van de wet.
pi_200085193
quote:
1s.gif Op zondag 27 juni 2021 00:44 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

in dat geval zou ik naar specsavers gaan _O-
Ik heb er echt geen probleem mee om toe te geven als ik ernaast zit, want dan heb ik gewoon wat gemist, maar vooralsnog kom je niet met zoveel.
pi_200085196
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 00:45 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Ja, daar wordt toch echt wat anders gezegd dan wat jij claimt. Het spijt me zeer.
Oke
pi_200085201
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 00:46 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Ik heb er echt geen probleem mee om toe te geven als ik ernaast zit, want dan heb ik gewoon wat gemist, maar vooralsnog kom je niet met zoveel.
Oke
pi_200085212
quote:
1s.gif Op zondag 27 juni 2021 00:43 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

[..]

Ook jij maakt je belachelijker met elke inbreng die je doet... Terug het verdomhoekje in wil niet zeggen bekeren.. Het wil zeggen dat mensen denken dat ze dom en verwerpelijk zijn als ze homo zijn. En dat homo''s en lesbo's dan maar terug de kast in gaan.
pi_200085222
Etto heeft net op gepaste wijze het schuim uit mn telefoon gelikt.

Mijn telefoon is mannelijk en ik vermoed zo maar dat Etto geslachtloos is dus ik ben helemaal 2021 woketastic
pi_200085238
quote:
1s.gif Op zondag 27 juni 2021 00:46 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Oke
Ja, misschien begrijp ik je niet goed. Hoezo betekent "De wet is dan ook vooral bedoeld om homoseksualiteit terug het verdomhoekje in te krijgen door te bewéren dat het aangeleerd kan worden." dat de wet tot doel zou hebben om homo's te bekeren?
pi_200085244
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 00:47 schreef Berjan3 het volgende:

[..]

Ook jij maakt je belachelijker met elke inbreng die je doet... Terug het verdomhoekje in wil niet zeggen bekeren.. Het wil zeggen dat mensen denken dat ze dom en verwerpelijk zijn als ze homo zijn. En dat homo''s en lesbo's dan maar terug de kast in gaan.
Nee hoor. Etto heeft meermaals aangegeven dat de hongaarse wetgeving homofilie wil voorkomen. Je mag het niet geloven. Het interesseert mij geen flikker
pi_200085247
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 00:49 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Ja, misschien begrijp ik je niet goed. Hoezo betekent "De wet is dan ook vooral bedoeld om homoseksualiteit terug het verdomhoekje in te krijgen door te bewéren dat het aangeleerd kan worden." dat de wet tot doel zou hebben om homo's te bekeren?
Oke
pi_200085269
quote:
1s.gif Op zondag 27 juni 2021 00:50 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Nee hoor. Etto heeft meermaals aangegeven dat de hongaarse wetgeving homofilie wil voorkomen. Je mag het niet geloven. Het interesseert mij geen flikker
Geef gewoon toe dat begrijpend lezen niet jouw sterkste vak op school was.
Dan zijn we van dit "probleem" ook af.
pi_200085274
quote:
1s.gif Op zondag 27 juni 2021 00:50 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Oke
Ja, kijk, zoals ik het lees wat hij zegt is dat hij zegt dat de wet bedoeld is om homoseksualiteit terug in het verdomhoekje te krijgen en dat daarbij als excuus gebruikt wordt dat het zelfs aangeleerd zou kunnen worden ... ik zie niet in hoe dat betekent dat de wet tot doel zou hebben homo's te bekeren.
pi_200085282
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 00:52 schreef Berjan3 het volgende:

[..]

Geef gewoon toe dat begrijpend lezen niet jouw sterkste vak op school was.
Dan zijn we van dit "probleem" ook af.
Oke
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')