Sws adquote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:21 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Wie zou jij eerder doen, Ad of Bradge?
Goede constatering Obesiboy.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:24 schreef dikkedaniel het volgende:
Braadje zit in een sosicaal isolement. Ziet af en toe een pizzakoerier en hetMarcshow. Na een rondje door de straat is hij al bek af en gaat hij vreten.
Kost hem zeker 2 eu per minuutquote:
Is dat niet hoe half fok leeft?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:24 schreef dikkedaniel het volgende:
Braadje zit in een sosicaal isolement. Ziet af en toe een pizzakoerier en hetMarcshow. Na een rondje door de straat is hij al bek af en gaat hij vreten.
Wat de neuk is een NEET?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 23:58 schreef Paprika32 het volgende:
[..]
4% van de Nederlanders is NEET. Zit ik hier tussen de NEETs of denk ik dat gewoon?
Hobbies/interesses Droge humorquote:Op zaterdag 26 juni 2021 23:58 schreef Paprika32 het volgende:
[..]
4% van de Nederlanders is NEET. Zit ik hier tussen de NEETs of denk ik dat gewoon?
Zo grappig ben ik nietquote:Op zondag 27 juni 2021 00:00 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hobbies/interesses Droge humor
Nou verras me
Dat kunnen alleen anderen bepalenquote:
Ik ben al een tijdje niet grappig en het lukt mij te vaak niet om mensen aan het lachen te krijgen. Misschien moet ik een cursus volgen om weer humor te krijgen.quote:
Oh ik heb werk, zal ik mijn ontslagbrief maar schrijven?quote:Op zondag 27 juni 2021 00:00 schreef Paprika32 het volgende:
[..]
Iemand die niet werkt of studeert en geen cursus/training volgt.
Ik ga er vanuit dat je slimmer bent dan dat.quote:Op zondag 27 juni 2021 00:04 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Oh ik heb werk, zal ik mijn ontslagbrief maar schrijven?
@Haags kan je wel helpen, die is al jaren niet grappigquote:Op zondag 27 juni 2021 00:04 schreef Paprika32 het volgende:
[..]
Ik ben al een tijdje niet grappig en het lukt mij te vaak niet om mensen aan het lachen te krijgen. Misschien moet ik een cursus volgen om weer humor te krijgen.
Een jaar geleden was ik nog best grappig, dus het gaat me wel lukken. Je hebt nou eenmaal tijden waarin je niet grappig bent en niet om veel dingen lacht en tijden waarin je alles grappig vindt en de beste grappen hebt.quote:Op zondag 27 juni 2021 00:08 schreef Solotovski het volgende:
[..]
@:Haags kan je wel helpen, die is al jaren niet grappig
In dat geval wacht ik er nog even meequote:Op zondag 27 juni 2021 00:05 schreef Paprika32 het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat je slimmer bent dan dat.
Ik hoop maar dat je wel genoeg uren werkt. Anders moet je toch echt minder tijd verspillen en meer nuttigs doen.quote:Op zondag 27 juni 2021 00:12 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
In dat geval wacht ik er nog even mee
Gewoon fulltime natuurlijk, helaas wordt overwerk niet meer gestimuleerd.quote:Op zondag 27 juni 2021 00:14 schreef Paprika32 het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat je wel genoeg uren werkt. Anders moet je toch echt minder tijd verspillen en meer nuttigs doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
goedemorgenquote:
liefjequote:
Waarom post je het dan Henk?quote:Op zondag 27 juni 2021 06:59 schreef Makrelis het volgende:
Verdrie. Ja kijk mijn meis heeft een tattoe. Kleintje, naar haar overleden zus. Dat is prima, maar zo'n volgestempeld wijf dat je eerst een boek moet lezen op haar been voordat je 'm erin kan steken vind ik dus niks.
Beter stapt hij over naar Zweedse snøllenquote:Op zondag 27 juni 2021 09:20 schreef Mortaxx het volgende:
Door @:makrelis denk ik dat Deense vrouwen allemaal lelijk zijn
Ja of zal het gewoon een soort zoekt soort gevalletje zijnquote:Op zondag 27 juni 2021 09:20 schreef Mortaxx het volgende:
Dan zijn het snöllen. In Zweden hebben ze de ø niet.quote:Op zondag 27 juni 2021 09:22 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Beter stapt hij over naar Zweedse snøllen
vind het wel leuk om ook eens normale vrouwen te zien in plaats van van die wijven die zo zwaar met photoshop bewerkt zijn dat de bradge er zo zou uitzienquote:Op zondag 27 juni 2021 09:20 schreef Mortaxx het volgende:
is van de Faeröerquote:Op zondag 27 juni 2021 10:17 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Whis du ikke taler dansk, hold kaeft.
oh heb nog geen dreig dm ontvangenquote:Op zondag 27 juni 2021 10:20 schreef Boze_Eend het volgende:
ik denk dat @:sprokkelaar onder ons is habibos
Kolonie van Denemarken. Groenland ook. Derhalve mag via de Verenigde Naties Denemarken aanspraak maken op de olie die onder de permafrost ligt, alsmede eigendom van de bergrug die via Groenland uitloopt naar de Noordpool.quote:Op zondag 27 juni 2021 10:18 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
is van de Faeröeris geen deens geloof ik ander dialect
jij weet wel veel ervan. hoe heb jij deens geleerd habibo?quote:Op zondag 27 juni 2021 10:21 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Kolonie van Denemarken. Groenland ook. Derhalve mag via de Verenigde Naties Denemarken aanspraak maken op de olie die onder de permafrost ligt, alsmede eigendom van de bergrug die via Groenland uitloopt naar de Noordpool.
Naar school gegaan. Dat is verplicht in Denemarken.quote:Op zondag 27 juni 2021 10:23 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
jij weet wel veel ervan. hoe heb jij deens geleerd habibo?
oh je bent daar opgegroeid?quote:Op zondag 27 juni 2021 10:25 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Naar school gegaan. Dat is verplicht in Denemarken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |