heb ik met turkije en spreek vloeiend turks het schrijven blijft kutquote:Op zondag 27 juni 2021 10:27 schreef Makrelis het volgende:
Ik ben een nederlander en dat blijft ook zo, maar ik heb een speciale band met Denemarken. De taal spreken helpt natuurlijk.
hoe heb je Turks geleerd?quote:Op zondag 27 juni 2021 10:33 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
heb ik met turkije en spreek vloeiend turks het schrijven blijft kut
kom er 3 keer per jaar en heb heel erg veel turkse vrienden.. op 1 of andere manier heb ik vaak klik met turkse mensenquote:
leuk wel canimquote:Op zondag 27 juni 2021 10:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
kom er 3 keer per jaar en heb heel erg veel turkse vrienden.. op 1 of andere manier heb ik vaak klik met turkse mensen
arkadasquote:
Maar je bent verder volbloed NL? Wel knap dan, Turks is hele andere taalfamilie, geen Indo-Europees.quote:Op zondag 27 juni 2021 10:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
kom er 3 keer per jaar en heb heel erg veel turkse vrienden.. op 1 of andere manier heb ik vaak klik met turkse mensen
Lelijk en tatoeagesquote:Op zondag 27 juni 2021 09:20 schreef Mortaxx het volgende:
Door @:makrelis denk ik dat Deense vrouwen allemaal lelijk zijn
Leuk toch dat je zo een klik met mensen hebt, dat kan je niet van iedereen zeggen.quote:Op zondag 27 juni 2021 10:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Heerlijke reclames waren datquote:Op zondag 27 juni 2021 13:15 schreef Zipportal het volgende:
600 views voor die auto filmpjes. Een simpel kopje soep maken levert net zoveel op en minder moeite.
Speltip #12.
Het is geen Staphorstquote:
Vertel vertelquote:Op zondag 27 juni 2021 14:00 schreef MissionPhailed het volgende:
Grootste internet-rivaal van de Braad (Zunigrijje / Diqui-Long) in zwaar weer op Autoweek! Meeleesbraad, wijd daar eens een vlog aan
Oh die ventquote:Op zondag 27 juni 2021 14:00 schreef MissionPhailed het volgende:
Grootste internet-rivaal van de Braad (Zunigrijje / Diqui-Long) in zwaar weer op Autoweek! Meeleesbraad, wijd daar eens een vlog aan
Geen idee wie wie is maar k vond t maar zonde van mn tijd om het te lezenquote:Op zondag 27 juni 2021 14:02 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Vanaf pagina 14 ontspoort het in dit topic
En I in het Engels dan?quote:Op zondag 27 juni 2021 10:10 schreef Makrelis het volgende:
'ø' betekent trouwens 'eiland' Een 1-letterigwoord dat iets betekent. Uniek in europese talen. 'å' betekent 'rivier'.
En tetten betekenen overal hetzelfde.
Wat een gastquote:Op zondag 27 juni 2021 14:00 schreef MissionPhailed het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |