abonnement Unibet Coolblue
pi_200086750
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 09:24 schreef schaakkipje het volgende:

[..]

Hulde dat je door die vragenlijst bent gekomen.
😂

Ik heb zelfs nog allemaal foto’s van Pinterest outfits toegevoegd!
  zondag 27 juni 2021 @ 09:34:00 #77
277627 Seven.
We are Borg.
pi_200086757
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 14:28 schreef schaakkipje het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En ik heb vinted ontdekt. O+
Heb je het Vinted topic in LIF ook al ontdekt?
Resistance is futile.
pi_200086798
quote:
1s.gif Op zondag 27 juni 2021 09:32 schreef holyguacamole het volgende:

[..]

😂

Ik heb zelfs nog allemaal foto’s van Pinterest outfits toegevoegd!
Ik was het na 3 vragen ofzo weer zat. Wel leuk dat je een verrassingspakket krijgt. Als ze een pakket kunnen samenstellen op grond van eerdere aankopen zou ik het zo doen.
Chessplayers don't gamble with the future unless the situation dictates it -- for example, they're hopelessly lost, so they have nothing to lose.
pi_200086809
quote:
14s.gif Op zondag 27 juni 2021 09:34 schreef Seven. het volgende:

[..]

Heb je het Vinted topic in LIF ook al ontdekt?
Gevonden

[ Bericht 11% gewijzigd door schaakkipje op 27-06-2021 11:00:23 ]
Chessplayers don't gamble with the future unless the situation dictates it -- for example, they're hopelessly lost, so they have nothing to lose.
  zondag 27 juni 2021 @ 09:45:19 #80
277627 Seven.
We are Borg.
pi_200086826
Ik gunde mezelf een onzichtbare beugel.

En een broek en bloes van Studio Anneloes in travelstof (zelfde kleur, dan lijkt het een jumpsuit als je het saman draagt).

En een dagje sauna.

Een Vanilia rok en top.

Ik heb het beste met mezelf voor, in ieder geval :')
Resistance is futile.
pi_200086927
quote:
7s.gif Op zondag 27 juni 2021 09:45 schreef Seven. het volgende:
Ik gunde mezelf een onzichtbare beugel.

En een broek en bloes van Studio Anneloes in travelstof (zelfde kleur, dan lijkt het een jumpsuit als je het saman draagt).

En een dagje sauna.

Een Vanilia rok en top.

Ik heb het beste met mezelf voor, in ieder geval :')
Plaaatjes
Chessplayers don't gamble with the future unless the situation dictates it -- for example, they're hopelessly lost, so they have nothing to lose.
  Moderator zondag 27 juni 2021 @ 10:15:19 #82
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_200087093
quote:
1s.gif Op zondag 27 juni 2021 09:14 schreef holyguacamole het volgende:

[..]

Oh heerlijk. Ik heb al drie keer zo’n box besteld en ik ben er erg enthousiast over. Heb het ook getroffen met de stylistes denk ik. Laatste box was helemaal in de huidige modekleuren en allemaal in middenkleuren. Ik doe zelf altijd zwart of wit bij een outfit dus dit gaf voor mij een verrassend effect. Echt leuk om zo eens te proberen.

*O*
Wat is een middenkleur? Ik heb 2x dezelfde styliste gehad en ben er ook erg tevreden mee ^O^

quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 09:24 schreef schaakkipje het volgende:

[..]

Hulde dat je door die vragenlijst bent gekomen.
Zo moeilijk is deze niet :? Een vraag of 5 over wat je wel en niet wil, welke stijl je mooi vindt en welke kleuren. Dat heb je serieus in een minuut of 5 wel gedaan hoor :D

quote:
7s.gif Op zondag 27 juni 2021 09:45 schreef Seven. het volgende:
Ik gunde mezelf een onzichtbare beugel.

En een broek en bloes van Studio Anneloes in travelstof (zelfde kleur, dan lijkt het een jumpsuit als je het saman draagt).

En een dagje sauna.

Een Vanilia rok en top.

Ik heb het beste met mezelf voor, in ieder geval :')
Lekker bezig _O-

Ik merk wel dat mijn focus totaal verplaatst is naar Aapie, voor hem ga ik wel los _O-
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_200087161
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 10:15 schreef MaJo het volgende:

Wat is een middenkleur? Ik heb 2x dezelfde styliste gehad en ben er ook erg tevreden mee ^O^

Normaal draag ik of zwart of wit en dan met 1 of 2 steunkleuren. Middenkleuren zijn kleuren die niet heel licht of heel donker zijn. Dus niet lichtgroen of donkergroen maar ja, ertussen dus. En dan zulke kleuren met elkaar gecombineerd.
  zondag 27 juni 2021 @ 10:29:50 #84
277627 Seven.
We are Borg.
pi_200087272
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 09:58 schreef schaakkipje het volgende:

[..]

Plaaatjes




Resistance is futile.
pi_200087316
Oe panter. 👍

@MaJo

Minimaal 8 onderdelen en bij elk onderdeel moet je van alles invullen en kiezen. En daarna nog de foto’s. Daar haak ik af. Ik weet niet of er nog meer na die foto’s komt.
Chessplayers don't gamble with the future unless the situation dictates it -- for example, they're hopelessly lost, so they have nothing to lose.
pi_200089405
Ik gun mezelf deze maand Botox! En niet om m’n lippen of gezicht mee vol te spuiten, maar om in m’n kaakspieren te laten spuiten tegen het tandenknarsen en kaakklemmen.. wat een verademing! :Z :Z :Z :Z
Ik bedoel het niet zo rot, als dat het m’n strot uitkomt!
  maandag 28 juni 2021 @ 12:57:10 #87
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_200106976
Ik heb dit badpak besteld O+



To infinity…and beyond!
pi_200107106
quote:
1s.gif Op zondag 27 juni 2021 13:44 schreef TattooJaydi het volgende:
Ik gun mezelf deze maand Botox! En niet om m’n lippen of gezicht mee vol te spuiten, maar om in m’n kaakspieren te laten spuiten tegen het tandenknarsen en kaakklemmen.. wat een verademing! :Z :Z :Z :Z
Waar kun je dat doen?
pi_200110586
quote:
1s.gif Op maandag 28 juni 2021 12:57 schreef ivetje het volgende:
Ik heb dit badpak besteld O+

Mooi ding.

Ik wil eigenlijk ook een nieuwe bikini, maar de sale van Marlies is net geweest.
Chessplayers don't gamble with the future unless the situation dictates it -- for example, they're hopelessly lost, so they have nothing to lose.
pi_200111528
Zowel de panterrok als het badpak vind ik erg mooi!
  maandag 28 juni 2021 @ 18:17:18 #91
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_200111645
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 17:18 schreef schaakkipje het volgende:

[..]

Mooi ding.

Ik wil eigenlijk ook een nieuwe bikini, maar de sale van Marlies is net geweest.
Ik heb vorig jaar een bikini gekocht van Marlies! Was ik ook meteen verliefd op O+ Vind er echt hele mooie dingen tussen zitten. De lingerie heb ik niks mee, maar de badmode wel.
To infinity…and beyond!
pi_200111963
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 18:17 schreef ivetje het volgende:

[..]

Ik heb vorig jaar een bikini gekocht van Marlies! Was ik ook meteen verliefd op O+ Vind er echt hele mooie dingen tussen zitten. De lingerie heb ik niks mee, maar de badmode wel.
Ik draag ook de lingerie. Badpakken draag ik nooit omdat je dan wat rechter lijkt. Die van Marlies heb ik nooit geprobeerd. Ik kan daar weleens naar kijken.

Ga je ook weleens naar de private stock sale. Vroeger was die meer private. Toen moest je iemand kennen die bij Marlies werkte. Nu is het wat algemener, maar lang niet zo leuk als vroeger. Samples enzo.

Ik koop bijna alles in die sale op een enkel behaatje na.

Dat badpak van jou had ik nog niet gezien.Echt een leuk ding.
Chessplayers don't gamble with the future unless the situation dictates it -- for example, they're hopelessly lost, so they have nothing to lose.
  maandag 28 juni 2021 @ 18:55:50 #93
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_200112510
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 18:31 schreef schaakkipje het volgende:

[..]

Ik draag ook de lingerie. Badpakken draag ik nooit omdat je dan wat rechter lijkt. Die van Marlies heb ik nooit geprobeerd. Ik kan daar weleens naar kijken.

Ga je ook weleens naar de private stock sale. Vroeger was die meer private. Toen moest je iemand kennen die bij Marlies werkte. Nu is het wat algemener, maar lang niet zo leuk als vroeger. Samples enzo.

Ik koop bijna alles in die sale op een enkel behaatje na.

Dat badpak van jou had ik nog niet gezien.Echt een leuk ding.
Ik heb nog nooit van de private stock sale gehoord :X ik hou het nooit zo bij. Als ik toevallig iets moois zie, kijk ik af en toe of het al in de aanbieding is ergens. Of ik krijg reclame op Facebook en dan is het net met een leuke korting en dan koop ik het :) met lingerie heb ik helemaal niks. Hema onderbroeken en bh’s van de zeeman hier _O- daar geef ik geen geld aan uit eigenlijk.
To infinity…and beyond!
pi_200113060
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 18:55 schreef ivetje het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit van de private stock sale gehoord :X ik hou het nooit zo bij. Als ik toevallig iets moois zie, kijk ik af en toe of het al in de aanbieding is ergens. Of ik krijg reclame op Facebook en dan is het net met een leuke korting en dan koop ik het :) met lingerie heb ik helemaal niks. Hema onderbroeken en bh’s van de zeeman hier _O- daar geef ik geen geld aan uit eigenlijk.
Dit jaar ben ik het vergeten. Je krijgt als je je inschrijft een uitnodiging. Het is gewoon leuk om te doen. Met een vriendin samen passen enzo. Ik laat het je wel weten wanneer het op de site staat.

Ik heb via vinted nog een paar pumps gekocht en een bijpassend tasje van een andere verkoper. Zij verkocht schoenen en tas als set, maar wilde de tas ook los verkopen. De schoenen waren niet in mijn maat.

En ik ben op zoek naar een blauwe zomerjurk al heb ik eigenlijk een shopverbod. haha *) :+
Chessplayers don't gamble with the future unless the situation dictates it -- for example, they're hopelessly lost, so they have nothing to lose.
  maandag 28 juni 2021 @ 20:04:47 #95
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_200113967
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 19:25 schreef schaakkipje het volgende:

[..]

Dit jaar ben ik het vergeten. Je krijgt als je je inschrijft een uitnodiging. Het is gewoon leuk om te doen. Met een vriendin samen passen enzo. Ik laat het je wel weten wanneer het op de site staat.

Klinkt niet echt als iets voor mij hoor ;) sowieso heb ik verder geen vriendinnen die iets van Marlies kopen en ik hou het dus vooral bij de badmode. Daarmee ben ik voorlopig wel voorzien met een nieuwe bikini en badpak B-)
To infinity…and beyond!
pi_200114426
Ik ga mezelf een nieuwe GSM geven want deze begint duidelijk op zijn eind te komen. Ik ben al overtuigd want ik ben toch bijna jarig, ik wil alleen een net wat betere prijs hebben.

En net een fuckload aan bolero limonade besteld. :s)
He puts up with my extravagance and my nonsense
pi_200114630
Deze ring:



Na een periode van veel spanning, vond ik dat ik 'm wel verdiend had :)
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_200115629
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 20:04 schreef ivetje het volgende:

[..]

Klinkt niet echt als iets voor mij hoor ;) sowieso heb ik verder geen vriendinnen die iets van Marlies kopen en ik hou het dus vooral bij de badmode. Daarmee ben ik voorlopig wel voorzien met een nieuwe bikini en badpak B-)
Ja je bent al voorzien. Genoeg is ook genoeg,
Chessplayers don't gamble with the future unless the situation dictates it -- for example, they're hopelessly lost, so they have nothing to lose.
pi_200115667
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 20:19 schreef Athenais het volgende:
Ik ga mezelf een nieuwe GSM geven want deze begint duidelijk op zijn eind te komen. Ik ben al overtuigd want ik ben toch bijna jarig, ik wil alleen een net wat betere prijs hebben.

En net een fuckload aan bolero limonade besteld. :s)
Welke smaken? :9 Ik hou van mango en ginger
Chessplayers don't gamble with the future unless the situation dictates it -- for example, they're hopelessly lost, so they have nothing to lose.
pi_200115702
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 20:32 schreef Celestien het volgende:
Deze ring:

[ afbeelding ]

Na een periode van veel spanning, vond ik dat ik 'm wel verdiend had :)
O+
Chessplayers don't gamble with the future unless the situation dictates it -- for example, they're hopelessly lost, so they have nothing to lose.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')