abonnement Unibet Coolblue
  Beste debater 2022 zaterdag 26 juni 2021 @ 11:32:48 #51
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_200069817
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 11:29 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Echt je maakt het niet beter voor jezelf.
Al die vragen zijn er om je te laten inzien wat voor een onzin er over homoseksualiteit wordt geroepen

Serieus, als ik jou was zou ik hulp vragen om naar de wc te gaan, want volgens mij ben je nog te dom om te poepen
Het is gewoon gênant
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 26 juni 2021 @ 11:32:59 #52
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_200069819
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 11:31 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Leuke poging tot de vermoorde onschuld te spelen. Er komt hier menig topic voorbij over migranten, en dan zien we hetzelfde clubje dat nu in de bres denkt de springen voor LGBT'ers, gepassioneerd in de bres springen voor migranten terwijl Jan en alleman worden beticht van Islamofobie.
Goede quote zeg. Boh.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zaterdag 26 juni 2021 @ 11:33:06 #53
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200069820
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 11:27 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Nee, ik heb wat beter door dan jij uit welke 'onschuldige' motieven dit soort brochures worden opgesteld.
Nou, vertel! Wat zijn die motieven?
Huilen dan.
  zaterdag 26 juni 2021 @ 11:33:13 #54
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_200069824
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 11:28 schreef ExTec het volgende:

[..]

Ik onderschrijf die hypocrisie ook wel.

Maar ik snap hem; het is natuurlijk niet waar, als er geen bron, uiteraard naar jouw gading, met een stempel van Officiële Waarheid overlegt kan worden.
Er is een verschil tussen absolute waarheid claimen en fake news verspreiden. Het grappige is dat users als Ooswoud altijd zo zeuren over MSM en dat die je voor zouden liegen. Dan is het natuurlijk hilarisch als men met Xandernieuws-achtige sites komt. Blijkbaar stellen ze die eisen alleen aan de MSM. Als berichten niet uitkomen op sites als Xandernieuws en die kanker die hierboven werd gepost, dan blijft men die shit gewoon lezen, omdat er artikelen op staan die niet 'politiek correct zijn' en eigenlijk zoekt men nieuws bij hun mening en dan hoef je het niet te toetsen.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zaterdag 26 juni 2021 @ 11:33:15 #55
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_200069825
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 11:29 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Voor instanties met dergelijke stempels verwijs ik je gaarne naar de users alhier te menen met God zelf te converseren en diens wil te weten.
Da's vrij lastig.

Want als je je hier voor wil staan op niet ultra-dogmatisch zijn, zou je ook een open vizier moeten hebben.

En ja; het lijkt mij zonneklaar dat de overlap tussen de pro-immigratie hoek en de pro-lgtbwhatever een extreem grote overlap heeft.

En daar schuilt een immense hypocrisie in. Want migranten komen nu eenmaal in grote getalen uit nogal achterlopende gebieden, waarmee in vergelijking Hongarije een lgbtbwhatever paradijs is.

Hoe valt dat met elkaar te rijmen?
&lt;signature here&gt;.
  Beste debater 2022 zaterdag 26 juni 2021 @ 11:33:40 #56
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_200069838
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 11:32 schreef Dven het volgende:

[..]

Goede quote zeg. Boh.
Dejannn van Kekistan heeft zo zijn eigen wereldbeeld. Een heel vermoeiend wereldbeeld.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_200069858
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 11:32 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Ik moest het Googelen, maar die hoeft ik inderdaad niet op tv te zien :r Heel die show van hem is één grote freakshow.
Maar het zijn écht normale mensen die daaraan meedoen hoor :+
Het zijn mensen... Wie ben jij om te bepalen wat "normaal" is?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  Beste debater 2022 zaterdag 26 juni 2021 @ 11:35:19 #58
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_200069864
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 11:33 schreef ExTec het volgende:

[..]

Da's vrij lastig.

Want als je je hier voor wil staan op niet ultra-dogmatisch zijn, zou je ook een open vizier moeten hebben.

En ja; het lijkt mij zonneklaar dat de overlap tussen de pro-immigratie hoek en de pro-lgtbwhatever een extreem grote overlap heeft.

En daar schuilt een immense hypocrisie in. Want migranten komen nu eenmaal in grote getalen uit nogal achterlopende gebieden, waarmee in vergelijking Hongarije een lgbtbwhatever paradijs is.

Hoe valt dat met elkaar te rijmen?
Niet, daarom zie ik graag waar de users zich bevinden die dit voorstaan.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_200069870
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 11:01 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Maar een homo van 14 kan niet worden voorgelicht of personages in een boek tegenkomen die ook homo zijn, want dat is verboden door de staat. Die blijft maar lekker in de kast en hij moet goed weten dat het niet normaal is. Oja, en een aandoening.

Als ze tourette hebben (een echte aandoening), mag men daar natuurlijk wel over voorgelicht worden.
Dat is wat mij betreft ook het onjuiste aan de wet. Die leeftijdsgrens. Die blijft uiteraard arbitrair.

Maar laat kinderen lekker kinderen zijn zonder zich te hoeven te bekommeren om wereldse problemen. Daar hebben ze nog een heel leven voor. Er zijn bitter weinig kinderen die in hun kind zijn al een sexe besef hebben. Laat dat dan ook zo. Waarom pal staan voor die uitzonderingen? Waarom jonge kinderen al onderwijzen over sexe (en huidskleur) verschillen? Een jong kind ziet geen sexe, ziet geen huidskleur. Laat dat asjeblief zo lang mogelijk duren.

Een land is ook onregeerbaar als je in alle wetten alle uitzonderingen een plek moet geven. Dat kan gewoonweg niet. Dus ja, uitzonderingen moeten daar mee dealen. Gelukkig hebben veel uitzonderingen op jonge leeftijd begripvolle ouders. Daar kunnen ze terecht. (Helaas zijn er ook onbegripvolle ouders, maar dat zijn dan de uitzonderingen op de uitzonderingen).

Het leven gaat niet over rozen, en extra kut voor de uitzonderingen die ook nog eens uitzonderingen zijn.

12, lagere school zou ik een begripvollere grens vinden.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_200069872
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 11:32 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Het is gewoon gênant
Chanant zelfs
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zaterdag 26 juni 2021 @ 11:36:19 #61
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_200069878
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 11:33 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen absolute waarheid claimen en fake news verspreiden.
Ik reageer op iemand die de zeer ruime overlapping tussen zij die voor immigratie zijn en zij die voor lgtbblabla ziijn gewoon doodleuk ontkent.

Jullie bitchfight met oostwoud boeit mij niet echt, en heeft wmb ook weinig daarmee te maken.
&lt;signature here&gt;.
  zaterdag 26 juni 2021 @ 11:37:00 #62
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_200069892
Het verschil:

'we moeten praten over de hoeveelheid asielzoekers die naar Nederland komen, kan dat niet anders'

of

'die gelukszoekers hebben een laag IQ, verkrachten onze vrouwen en dan moeten die zandapen gewoon optyfen. Links tuig kent geen grenzen door deze criminelen met hoog testosteron binnen te laten'

Zie het verschil en zie hoe je ook tegen massaimmigratie kan zijn, maar niet over hoeft te komen als een extreemrechtse idioot.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zaterdag 26 juni 2021 @ 11:37:15 #63
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_200069898
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 11:35 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Niet, daarom zie ik graag waar de users zich bevinden die dit voorstaan.
Dus die overlapping die ik en anderen menen te zien, die is er niet?
&lt;signature here&gt;.
pi_200069909
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 11:23 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Begin eens?
Gedaan... Jouw bron is kut
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zaterdag 26 juni 2021 @ 11:37:47 #65
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_200069911
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 11:35 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Niet, daarom zie ik graag waar de users zich bevinden die dit voorstaan.
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 11:28 schreef ExTec het volgende:

[..]

Ik onderschrijf die hypocrisie ook wel.

Maar ik snap hem; het is natuurlijk niet waar, als er geen bron, uiteraard naar jouw gading, met een stempel van Officiële Waarheid overlegt kan worden.
&lt;signature here&gt;.
pi_200069922
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 11:33 schreef ExTec het volgende:

[..]

Da's vrij lastig.

Want als je je hier voor wil staan op niet ultra-dogmatisch zijn, zou je ook een open vizier moeten hebben.

En ja; het lijkt mij zonneklaar dat de overlap tussen de pro-immigratie hoek en de pro-lgtbwhatever een extreem grote overlap heeft.

En daar schuilt een immense hypocrisie in. Want migranten komen nu eenmaal in grote getalen uit nogal achterlopende gebieden, waarmee in vergelijking Hongarije een lgbtbwhatever paradijs is.

Hoe valt dat met elkaar te rijmen?
Dat is niet te rijmen. En in een ideale situatie laten we alleen maar migranten toe die leven naar waarden die passen binnen onze samenleving. Homofobie is daar geen van.

Maar hoe verachtelijk ik homofobie ook vind, het is imo niet genoeg reden om iemand die zijn/haar leven in het thuisland niet veilig is de deur te wijzen.
"Pools are perfect for holding water"
  Beste debater 2022 zaterdag 26 juni 2021 @ 11:39:14 #67
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_200069929
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 11:37 schreef ExTec het volgende:

[..]

Dus die overlapping die ik en anderen menen te zien, die is er niet?
Als je die meent te zien, moet het toch een peulenschil zijn een voorbeeld te geven?

Een quote, een topic, een nieuwsbericht.

Waar zijn die hordes radicaal progressieve SJW'ers die massa-immigratie enerzijds en homo-acceptatie anderzijds voorstaan?

Nu zien jullie in homoseksualiteit ook al heel snel een overlap met allerlei perversiteiten, dus dat het ook hier om een fabel gaat zou me niet eens verrassen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 26 juni 2021 @ 11:40:03 #68
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_200069939
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 11:38 schreef probeer het volgende:

[..]

Dat is niet te rijmen. En in een ideale situatie laten we alleen maar migranten toe die leven naar waarden die passen binnen onze samenleving.

Maar hoe verachtelijk ik homofobie ook vind, het is imo niet genoeg reden om iemand die zijn/haar leven in het thuisland niet veilig is de deur te wijzen.
Ik ben het helemaal met je eens ;)
&lt;signature here&gt;.
pi_200069943
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 11:09 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]

Schijnbaar propaganda, want het is een anti propaganda wet.
Dus bijvoorbeeld geen drag queens die voor komen lezen bij de kleuters.
Regeren is vooruitzien, en de regeringen in Oost-Europese landen kunnen simpel naar West-Europa kijken wat hun toekomstbeeld is als ze alles op hun beloop laten. Sommige zaken zal ze aanstaan, anderen weer niet. Dan probeer je wetgeving te maken die daarin enigszins stuurt.
Het gaat over dit soort "propaganda":
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 17:46 schreef Montagui het volgende:
M.b.t. het bannen van 'promotie/progaganda?'' materiaal is dit een voorbeeld wat met die wet bedoeld wordt:

https://labrisz.hu/index.(...)guage=hu&language=en

Het alternatieve kinder sprookjesboek "Fairyland for everyone" of " Wonderland belongs to everyone" zal de druppel geweest zijn.

https://rmx.news/article/(...)es-into-lgbt-stories
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  Beste debater 2022 zaterdag 26 juni 2021 @ 11:40:30 #70
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_200069945
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 11:40 schreef ExTec het volgende:

[..]

Ik ben het helemaal met je eens ;)
Ik ook.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 26 juni 2021 @ 11:40:36 #71
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_200069948
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 11:35 schreef Montagui het volgende:

[..]

Dat is wat mij betreft ook het onjuiste aan de wet. Die leeftijdsgrens. Die blijft uiteraard arbitrair.

Maar laat kinderen lekker kinderen zijn zonder zich te hoeven te bekommeren om wereldse problemen. Daar hebben ze nog een heel leven voor. Er zijn bitter weinig kinderen die in hun kind zijn al een sexe besef hebben. Laat dat dan ook zo. Waarom pal staan voor die uitzonderingen? Waarom jonge kinderen al onderwijzen over sexe (en huidskleur) verschillen? Een jong kind ziet geen sexe, ziet geen huidskleur. Laat dat asjeblief zo lang mogelijk duren.

Een land is ook onregeerbaar als je in alle wetten alle uitzonderingen een plek moet geven. Dat kan gewoonweg niet. Dus ja, uitzonderingen moeten daar mee dealen. Gelukkig hebben veel uitzonderingen op jonge leeftijd begripvolle ouders. Daar kunnen ze terecht. (Helaas zijn er ook onbegripvolle ouders, maar dat zijn dan de uitzonderingen op de uitzonderingen).

Het leven gaat niet over rozen, en extra kut voor de uitzonderingen die ook nog eens uitzonderingen zijn.

12, lagere school zou ik een begripvollere grens vinden.
Als er een groep kinderen met hun geaardheid en seks bezig is....dan zijn het wel kinderen tussen 12 en 18. Heb je wel eens van de pubertijd gehoord? Nee, gewoon aanpraten dat het pervers is en niet normaal. Worden die kinderen vast harder van, toch?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zaterdag 26 juni 2021 @ 11:42:11 #72
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_200069969
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 11:40 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Ik ook.
Nee, volgens jou is het allemaal niet waar.

Die overlap tussen pro-immigratie, en pro-minderheden rechten, die is er niet.

Er wordt je immers geen bron overlegt met Officieel Stempel van Waarheid :W
&lt;signature here&gt;.
pi_200069978
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 11:26 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Homoseksualiteit en dragqueens zijn negatief begrijp ik uit je relaas.
Laat me raden, jij bent opgegroeid in de spruitjeslucht van de jaren 50?
Nee, ik ben liberaal opgegroeid in de vrije jaren 80/90. De jaren dat er veel meer kon dan anno nu in Nederland.
Daarnaast geef ik niet mijn eigen mening weer maar leef ik mij in hoe de gemiddelde Hongaar er tegen zal kijken.
Over intolerant gesproken, je bent net zo intolerant als als datgene wat je wil bestrijden. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-06-2021 11:47:05 ]
pi_200069982
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 11:40 schreef ExTec het volgende:

[..]

Ik ben het helemaal met je eens ;)
Top. Zonder mezelf op de borst te kloppen; vele andere users zijn dat ook met me eens.

Helaas zie ik hier nog wel een boel homofobie van mensen die pertinent tegen de islam zijn, mede omdat diens leden soms zo intolerant lijken te zijn tegenover homoseksuelen. What up with that?
"Pools are perfect for holding water"
pi_200069987
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 11:23 schreef Dejannn het volgende:

[..]


Mis is een groot woord. Maar je als man continue als vrouw willen verkleden, gedragen en make-up opdoen is zonder enige twijfel een eigenaardigheid waaraan geheid bepaalde pathologieën ten grondslag liggen. Dit kan elk rationeel en weldenkend mensen concluderen vanuit een observerend kader. En dit wil niet zeggen dat deze mensen slecht zijn of dit niet zouden mogen, maar het is duidelijk afwijkend gedrag. Bovendien heeft dit niets met homoseksualiteit te maken.
Waarom zou je het willen verbieden?
Verder is er nog wel een verschil tussen een dragqueen en een crossdresser.
Dragqueens willen echt niet de hele dag zo rondlopen
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')