Heb je ze nog heel klein?quote:
Yeah ik doe meequote:Op zondag 27 juni 2021 08:33 schreef Whiskers82 het volgende:
Nog meer hier die slecht hebben geslapen? 🥴
quote:
Jaa haha. 1 van 7 maanden en 1 van 3 jaar. Ze wisselen elkaar een beetje af qua wie het eerst wakker is, en de baby heeft nog niet altijd hele goede nachten, maar overall mogen we niet heel erg klagen.quote:
O ja dat is nog wel heel klein. Je bent wel verwend door die oudste, zo jong en dan al zo lekker lang slapenquote:Op zondag 27 juni 2021 08:40 schreef Donna het volgende:
[..]
Jaa haha. 1 van 7 maanden en 1 van 3 jaar. Ze wisselen elkaar een beetje af qua wie het eerst wakker is, en de baby heeft nog niet altijd hele goede nachten, maar overall mogen we niet heel erg klagen.
Alleen sliep de oudste gerust tot 9 uur of half 10 in het weekend. Maar ze zijn nu beide 'vroeg'.
Voor ons vroeg dan he. Want 7.30 is voor de meeste uitslapen.
Ja hier ook. En ook nog een drukke dag voor de boegquote:Op zondag 27 juni 2021 08:33 schreef Whiskers82 het volgende:
Nog meer hier die slecht hebben geslapen? 🥴
Hoe krijg ik hier die leuke Viva smileys als ik iets plaats? Op mobiel. Ik heb alleen de standaard smileys van de telefoon en in het vak waar ik de tekst typ zie ik het erboven in de knopjes ook zo gauw niet.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:47 schreef Moira het volgende:
Hoera voor de UI’s
Plant trouwens ook in je hoofd (zodat je het altijd terug kan vinden), dat hier in GC / General Chat als je naar beneden scrollt naar de ‘centrale topics’ deze reeks daar altijd tussen staat:
GC / Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #103
Daar zitten meerdere handige photoshopperts die UI’s op maat (dus ook goede bestandsgrootte enzo) kunnen maken. Als je bijv. een keer een leuk plaatje goed geknipt wil hebben, of een stukje van een gifje of filmpje tot UI gemaakt wil hebben
Wat ga je doen?quote:Op zondag 27 juni 2021 08:54 schreef Mazou het volgende:
[..]
Ja hier ook. En ook nog een drukke dag voor de boeg
Naar huis pijltje bovenaan bij je naam. Daar opties aanklikken en dan in het rijtje smileys aanzetten.quote:Op zondag 27 juni 2021 09:00 schreef holyguacamole het volgende:
[..]
Hoe krijg ik hier die leuke Viva smileys als ik iets plaats? Op mobiel. Ik heb alleen de standaard smileys van de telefoon en in het vak waar ik de tekst typ zie ik het erboven in de knopjes ook zo gauw niet.
🤷
Die zijn nog jong idd. De mijne heeft nooit uitgeslapen.quote:Op zondag 27 juni 2021 08:40 schreef Donna het volgende:
[..]
Jaa haha. 1 van 7 maanden en 1 van 3 jaar. Ze wisselen elkaar een beetje af qua wie het eerst wakker is, en de baby heeft nog niet altijd hele goede nachten, maar overall mogen we niet heel erg klagen.
Alleen sliep de oudste gerust tot 9 uur of half 10 in het weekend. Maar ze zijn nu beide 'vroeg'.
Voor ons vroeg dan he. Want 7.30 is voor de meeste uitslapen.
Als je een afbeelding gevonden hebt, dan meld het maarquote:
Ik heb gisteren een foto gemaakt. Zou dat ook kunnen? Of is een plaatje van internet makkelijker?quote:Op zondag 27 juni 2021 09:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Als je een afbeelding gevonden hebt, dan meld het maar
Foto kan ook, als je hem kan uploaden en hem hier kan posten..quote:Op zondag 27 juni 2021 09:09 schreef Whiskers82 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een foto gemaakt. Zou dat ook kunnen? Of is een plaatje van internet makkelijker?
Dank. Ik zag dat pijltje niet want op mobiel schuift de rest eroverheen. Maar uiteindelijk toch gelukt.quote:Op zondag 27 juni 2021 09:02 schreef Whiskers82 het volgende:
[..]
Naar huis pijltje bovenaan bij je naam. Daar opties aanklikken en dan in het rijtje smileys aanzetten.
Naar huis, waar naar huis en ik heb geen pijltje bij mijn naam staan?quote:Op zondag 27 juni 2021 09:02 schreef Whiskers82 het volgende:
[..]
Naar huis pijltje bovenaan bij je naam. Daar opties aanklikken en dan in het rijtje smileys aanzetten.
Naar mijn ouders, mijn vader wordt 65. Wel heel gezellig hoor maar met 2 kleine kinderen kun je nooit relaxt zitten. En eigenlijk moet ik nog boodschappen doen maar ik zie wel even of we het nog een paar dagen kunnen uitzingen met wat er in huis is.quote:
Moet ik dan kiezen voor WEP to JPG?quote:Op zondag 27 juni 2021 09:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Foto kan ook, als je hem kan uploaden en hem hier kan posten..
Je kan het ook zelf proberen via deze site https://ezgif.com/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |