Thanx!quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:42 schreef Whiskers82 het volgende:
[..]
Gaaf! Morgen ga ik ook eens wat zoeken.
Ondergeruftquote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:42 schreef Whiskers82 het volgende:
Poepmuggen hier. Ik heb mezelf helemaal ondergeruft met muggenspul.
Ranzig spul is dat, helemaal als je per ongeluk iets op je tong of lippen krijgtquote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:42 schreef Whiskers82 het volgende:
Fraaie.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:29 schreef -Lithium- het volgende:
Zo, dit lijkt er meer op. Ik heb een ui😊
Ik had daar laatst iets te overdreven m’n hele lijf mee ondergespoten dus ik moest ff een half uur buiten zitten om uit te waaien om mezelf niet te vergassenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:42 schreef Whiskers82 het volgende:
Ja!quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:18 schreef Mazou het volgende:
[..]
Ranzig spul is dat, helemaal als je per ongeluk iets op je tong of lippen krijgt
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:43 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik had daar laatst iets te overdreven m’n hele lijf mee ondergespoten dus ik moest ff een half uur buiten zitten om uit te waaien om mezelf niet te vergassen
Oooh, goede tip! Thanks!quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:47 schreef Moira het volgende:
Hoera voor de UI’s
Plant trouwens ook in je hoofd (zodat je het altijd terug kan vinden), dat hier in GC / General Chat als je naar beneden scrollt naar de ‘centrale topics’ deze reeks daar altijd tussen staat:
GC / Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #103
Daar zitten meerdere handige photoshopperts die UI’s op maat (dus ook goede bestandsgrootte enzo) kunnen maken. Als je bijv. een keer een leuk plaatje goed geknipt wil hebben, of een stukje van een gifje of filmpje tot UI gemaakt wil hebben
Dank je!quote:
ahhhhh een nieuwe UI ipv een nieuwe userquote:Op zondag 27 juni 2021 00:22 schreef Athenais het volgende:
[..]
Dank je!
Ik was er al maar wilde eens een nieuwe UI.
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:43 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik had daar laatst iets te overdreven m’n hele lijf mee ondergespoten dus ik moest ff een half uur buiten zitten om uit te waaien om mezelf niet te vergassen
Morguh WhIskersquote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:33 schreef -Lithium- het volgende:
Ooohhh er is iets gelukt!!!![]()
Dit plaatje wil ik niet maar toch...er lukte gewoon iets...
Nog niet goed wakker Donnaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |