Haha, kijk deze post dan @Rellende_Rotscholierquote:Op zaterdag 26 juni 2021 14:30 schreef XSbig het volgende:
Ik schakel net in, maar blijkbaar Maarten en Herbert weer
Wel glooiend, valt me nog mee. Had de ASO eerder ingeschat op een biljartlaken.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 14:32 schreef Koffieplanter het volgende:
Moedergods, volgende week een etappe van 250 kilometer.
Zou het wat uitmaken?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 14:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jongens, besef dit dat het de laatste Tour de France is van Michel Wuyts en Jose samen
Maar dan zo'n klein kinderhangertje.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 14:48 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Hij is eigenlijk net zo'n kleerhanger als Krachtwijk.
Ja. Was een klein eerbetoon.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 14:45 schreef maxi-mus het volgende:
Wilco heeft zijn poging tot snor alweer opgegeven?
quote:Die haarige Angelegenheit ist übrigens eine Reminiszenz an Hans Grohe, den Firmengründer des Co-Sponsors hansgrohe. Die Firma wird in diesem Jahr 120 Jahre alt, weshalb das Team auch im Sondertrikot fährt. "Weil der Firmengründer als Bartträger bekannt war, wollen wir mit dem Schnauzer an ihn erinnern", erklärte Teamsprecher Ralph Scherzer die Aktion.
Waar is dat, daar wil ik naar toequote:
Ik heb geen traantje weggepinkt toen het daar eindigde, hoewel dat natuurlijk wel erg sneu was.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 14:52 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ook niet rondom DE SNEEUWMUUR? Toen was ie wel viesgoed en heersend hoor.
Frankrijk. Het land onder je.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 14:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Waar is dat, daar wil ik naar toe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 14:53 schreef RipCity het volgende:
[..]
Frankrijk. Het land onder je.Frankrijk is een grote land mijn vriend. Ik wil een naam van een Dorp/stadjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
En allemaal uit de Rabo-stal.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 14:55 schreef Chiappucci het volgende:
Kruijswijk, Mollema en Gesink allemaal toe aan hun 19e grote ronde volgens Joris. Dat is wel bijzonder, ook echte generatiegenoten.
Niemand die het naam van het stadje/dorpje kent?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |