Het is niet "zomaar" even een plooitje. Er is echt een omhoogstaande punt op het einde van de schouder. Lijkt nergens opquote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:45 schreef Metalfrost het volgende:
Terugsturen.. om wat plooitjes.
Waar gaat het heen met de wereld
Ja, weet ik niet.. Als ik het eenmaal uitwas, en het is er dan niet uit, dan kan ik het niet meer terug sturen. En daar zijn het eigenlijk iets te dure shirts voor..,quote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:47 schreef Lienekien het volgende:
Van een aard dat het niet weggaat als je de polo wast en droogt?
Doe eens een foto dan.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:54 schreef hyviiee het volgende:
[..]
Ja, weet ik niet.. Als ik het eenmaal uitwas, en het is er dan niet uit, dan kan ik het niet meer terug sturen. En daar zijn het eigenlijk iets te dure shirts voor..,
quote:
Staat het ook zo op de afbeelding van de webshop?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:11 schreef hyviiee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En het lijkt niet uit te maken of het nou een grotere maat is, of een maatje kleiner. Bij beide maten, en verschillende shirts is dat omhoogstaand stukje shirt.
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:11 schreef hyviiee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En het lijkt niet uit te maken of het nou een grotere maat is, of een maatje kleiner. Bij beide maten, en verschillende shirts is dat omhoogstaand stukje shirt.
Dat komt van die krokodil.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:11 schreef hyviiee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eigenlijk wil ik nu de binnenkant van dat shirt zien, om te kunnen beoordelen of de mouw er verkeerd in is gezet. Maar ik weet niet of je daar een goede foto van kunt/wilt maken.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:11 schreef hyviiee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |