Alleen toegankelijk met je QR codequote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Solidair met Portugal, as. zondag op het Malieveld.
Dat si wel dikke crap zegquote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:55 schreef BlackLining het volgende:
En geheel zoals verwacht:
Gasten: nee hoor wij gaan niet weg want van Grapperhaus mocht het
Gemeente (per whatsapp notabene): jullie moeten gewoon dicht
Handhaving: wij weten het ook niet
Kutferd.
Er is mij niets bekend van een persconferentie vanavond. En de mondkapverplichting vervalt morgen inderdaad, of dat voor het dinomuseum ook zo is weet ik nietquote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:17 schreef Twinkle20 het volgende:
Even stomme vraag wellicht .. maar ik kom ner van een feestje van mijn schoonouders af, die waren 50 jaar getrouwd.
Maar zou er vanavond geen persconferentie zijn?![]()
Per morgen vervalt bij mijn weten op veel plekken de mondkapverplichting. Hoe zit dat voor musea? Weet iemand dat?
Wij willen dit weekend graag naar het dinomuseum mits de mondkapverplichting is vervallen.
Gewoon gaanquote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:17 schreef Twinkle20 het volgende:
Even stomme vraag wellicht .. maar ik kom ner van een feestje van mijn schoonouders af, die waren 50 jaar getrouwd.
Maar zou er vanavond geen persconferentie zijn?![]()
Per morgen vervalt bij mijn weten op veel plekken de mondkapverplichting. Hoe zit dat voor musea? Weet iemand dat?
Wij willen dit weekend graag naar het dinomuseum mits de mondkapverplichting is vervallen.
Ja, zoals ik de regels vanaf morgen lees kan ze gewoon gaan, geen mondkapjes voor museums. Alleen nog in het OV en de luchthavens.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Gewoon gaan
Mondmaskerplicht is er dan niet meer iig
Uh...na 0:00 is het toch de 26e? Lijkt mij vrij logisch dus.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:41 schreef Zipportal het volgende:
Ook na 00:00 gaan in COR de versoepelingen in. @:lenny_leonard![]()
Siquote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:40 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, zoals ik de regels vanaf morgen lees kan ze gewoon gaan, geen mondkapjes voor museums. Alleen nog in het OV en de luchthavens.
Best wel fijn eigenlijk. Moet morgen naar een winkelcentrum, kunnen we het even testen
Zal best wel even vreemd aanvoelen, je bent toch gewend geraakt om dat ding op te zetten als je ergens naar binnen gaat.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Si![]()
Nou werd het hier sinds de persconferentie al vrijwel niet meer gedragen, maar weg met de plicht is nog fijner idee.
Eenieder die m zelf op wil, prrrrrima, ik vind het mooi geweest
Ik ben juist eerder heel blij dat dat ding weg kan. Wennen? Ben er nooit aan gewend geraakt. Gelukkig.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:50 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zal best wel even vreemd aanvoelen, je bent toch gewend geraakt om dat ding op te zetten als je ergens naar binnen gaat.
Vond het afgelopen week iig erg fijn en wende enorm snel.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:50 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zal best wel even vreemd aanvoelen, je bent toch gewend geraakt om dat ding op te zetten als je ergens naar binnen gaat.
klinkt beetje rapey maar okeequote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Collega's ook al gewaarschuwd dat ik fysiek contact niet ga schuwen![]()
Sorry, uitverkochtquote:Op vrijdag 25 juni 2021 23:02 schreef Nielsch het volgende:
Tering wat zal het lekker voelen om morgen voor het eerst sinds ruim 8 maanden weer een kroeg binnen te lopen en een pint bier te bestellen.
Fysiek contact?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Vond het afgelopen week iig erg fijn en wende enorm snel.
Horeca zonder gedoe en maatregelen zelfde, zalig![]()
Normaal
Ga jij maar eerst dan, deze week.quote:
Lockdown zou ik het niet eens willen noemen, er zijn wat restricties in bepaalde gebieden, maar zelfs in Lissabon zijn bv restaurants gewoon nog open; in het weekend alleen iets minder lang.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:43 schreef Elan het volgende:
Delen van Portugal weer in lockdown vanwege die Delta variant. Zijn daar dan veel minder mensen gevaccineerd of hoe is dat mogelijk?
Met je rapey gedrag in de horeca.quote:
Nee ik doe dat alleen bij mensen die ik al kendequote:
Enzo..quote:Op vrijdag 25 juni 2021 23:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee ik doe dat alleen bij mensen die ik al kende![]()
Op kantoor enzo
Oh, pfewwww...ik had al visioenen van chocolade letters in de Telegraaf "Vrouw slaat door na mondkapjesvrijheid en verkracht wildvreemde mannen!!!!11111!!"quote:Op vrijdag 25 juni 2021 23:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee ik doe dat alleen bij mensen die ik al kende![]()
Op kantoor enzo
Het kánquote:Op vrijdag 25 juni 2021 23:38 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh, pfewwww...ik had al visioenen van chocolade letters in de Telegraaf "Vrouw slaat door na mondkapjesvrijheid en verkracht wildvreemde mannen!!!!11111!!"
Horeca zonder gedoe? Meeste doen niet mee aan tvt toch? Of bedoel je gezellig feestcafe oid?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Vond het afgelopen week iig erg fijn en wende enorm snel.
Horeca zonder gedoe en maatregelen zelfde, zalig![]()
Normaal
Niet steeds mondmasker op, af, op, af als je binnen bent/komtquote:Op vrijdag 25 juni 2021 23:51 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Horeca zonder gedoe? Meeste doen niet mee aan tvt toch? Of bedoel je gezellig feestcafe oid?
Ik sowieso niet maar mijn vrouw ook niet, werkgever heeft net een update gestuurd dat ze de kantoorlocatie opschalen tot max 30% van het personeel maar dat flexwerken vanaf huis "here to stay" is en dat er geen belemmering is om daar mee door te gaan.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 23:51 schreef Molo het volgende:
Gaan er hier weer veel mensen naar kantoor/de werkplek tov nu thuiswerken binnenkort trouwens?
En is dat helemaal naar wens?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 00:00 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik sowieso niet maar mijn vrouw ook niet, werkgever heeft net een update gestuurd dat ze de kantoorlocatie opschalen tot max 30% van het personeel maar dat flexwerken vanaf huis "here to stay" is en dat er geen belemmering is om daar mee door te gaan.
En met 30% max op kantoor moet 70% vanaf huis werken, natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |