abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200060899
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 19:03 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

tja TvT.. persoonlijk heb ik er geen last van omdat ik niet naar bepaalde zaken/events ga waar het voor nodig is. Ik snap dat het een belemmering kan zijn, maar voor de rest heb ik het niet idee dat er nog veel aan de hand is in ons dagelijkse leven
Naar mijn idee is er iets heel groots aan de hand als de complete westerse wereld irrationele bullshit zit te verkopen en binnen korte tijd een enorme controle maatschappij optuigt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 25 juni 2021 @ 19:05:14 #72
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200060900
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 19:04 schreef Wantie het volgende:

[..]

Nauwelijks is niet hetzelfde als geen...
Klopt

Maar testsamenleving is m.i. niet nauwelijks
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_200060905
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 19:04 schreef Tijn het volgende:

[..]

Jij denkt dat je straks een groen vinkje moet laten zien voordat je de horeca of een bioscoop in mag? Want ik denk het niet.
Oh, dat van de horeca gebeurt al, maar okay.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_200060907
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 19:03 schreef Wantie het volgende:

[..] En toen leverde versoepeling geen problemen op.
Niet helemaal waar.. al in Augustus zag je de cijfers in de grote steden sterk toenemen tot een niveau dat voor lokale lockdowns had kunnen/moeten zorgen. Pas half Oktober greep men toen hard in door de horeca te sluiten.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  vrijdag 25 juni 2021 @ 19:05:52 #75
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_200060911
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 19:03 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

tja TvT.. persoonlijk heb ik er geen last van omdat ik niet naar bepaalde zaken/events ga waar het voor nodig is. Ik snap dat het een belemmering kan zijn, maar voor de rest heb ik het niet idee dat er nog veel aan de hand is in ons dagelijkse leven
Formeel moet je ook nog steeds 1,5 meter van anderen blijven, ook al is dat eigenlijk een wassen neus op de meeste plekken.
pi_200060914
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 19:04 schreef Molo het volgende:

[..]

Kantoor (werk) is nieuw voor me. Waar is dat onderbouwd?
Kantoorwerk wordt niet meegenomen? Waar is dat onderbouwd?

Al deze maatregelen gaan ziekelijk ver.
Dan doe ik er een mini schepje bovenop omdat ik dat vanuit het huidige klimaat heel aannemelijk vind, en dan vertel jij mij dat ik het kabinet het voordeel van de twijfel moet geven?

Deze shitshow is irrationeel as fuck, met irrationele virologen aan het roer.
  vrijdag 25 juni 2021 @ 19:06:23 #77
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_200060915
quote:
11s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 19:05 schreef ludovico het volgende:

[..]

Oh, dat van de horeca gebeurt al, maar okay.
Je bedoelt dan nachtclubs ofzo? Want de keren dat ik op een terras een biertje heb gedronken hoefde ik geen QR-code te laten scannen, hoor.
pi_200060916
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 19:04 schreef Molo het volgende:

[..]

Kantoor (werk) is nieuw voor me. Waar is dat onderbouwd?
Nergens, gaat ook niet gebeuren
pi_200060930
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 19:05 schreef ludovico het volgende:

[..]

Naar mijn idee is er iets heel groots aan de hand als de complete westerse wereld irrationele bullshit zit te verkopen en binnen korte tijd een enorme controle maatschappij optuigt.
Tja als je er zo tegenover staat snap ik dat je daar angstig voor bent.
  vrijdag 25 juni 2021 @ 19:08:02 #80
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200060938
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 19:06 schreef ludovico het volgende:

[..]

Kantoorwerk wordt niet meegenomen? Waar is dat onderbouwd?

Al deze maatregelen gaan ziekelijk ver.
Dan doe ik er een mini schepje bovenop omdat ik dat vanuit het huidige klimaat heel aannemelijk vind, en dan vertel jij mij dat ik het kabinet het voordeel van de twijfel moet geven?
Voor zover ik weet mag een werkgever nooit naar je bijzondere persoonsgegevens zoals medische gegevens vragen

Daar valt volgens mij ook testen voor toegang onder :)

En op je edit: ja, eens, zieke wereld is het zeker. Ben ik ook enorm tegen. Dient geen enkel zinnig doel ook
pi_200060941
quote:
5s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 19:06 schreef Tijn het volgende:

[..]

Je bedoelt dan nachtclubs ofzo? Want de keren dat ik op een terras een biertje heb gedronken hoefde ik geen QR-code te laten scannen, hoor.
Dan zit je buiten. Er wordt uitgebreid gespeculeerd door je minister van gezondheid over tests m.b.t. clubs. En ik heb niet heel kort terug gezien dat er een café was die het al uitvoerde als ik het goed heb begrepen.
pi_200060953
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 19:02 schreef Nober het volgende:

[..]

Testmaatschappij geen maatregel noemen. :')
Nauwelijks is niet hetzelfde als geen...
quote:
5s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 19:02 schreef Tijn het volgende:

[..]

Is het eigenlijk al duidelijk waar je straks zo'n test- of vaccinatiebewijs moet laten zien? Grote events, zoals Lowlands? Grote sportwedstrijden? Anders nog iets?
Bij elke gelegenheid waarbij je je niet aan de maatregelen hoeft te houden.
Dat kan ook een etentje in een restaurant zijn, een bioscoop bezoek, nachtclub, Lowlands, sportgala's, dansfeesten, theater, etc.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_200060956
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 19:06 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Nergens, gaat ook niet gebeuren
Gaat niet gebeuren, lock down gaat niet gebeuren, mondkapjesplicht gaat niet gebeuren, politie achter de voordeur gaat niet gebeuren......... Testsamenleving gaat niet gebeuren.

Vertel me svp nog meer wat er niet gaat gebeuren dan weet ik waar ik me op moet gaan voorbereiden.
  vrijdag 25 juni 2021 @ 19:09:43 #84
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200060957
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 19:05 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Formeel moet je ook nog steeds 1,5 meter van anderen blijven, ook al is dat eigenlijk een wassen neus op de meeste plekken.
Ik had gisteren werkuitje

Eerste vijf hielden tien.minuteb afstand tot elkaar ofzo

Daarna was alles als vanouds _O_ O+ _O_
pi_200060967
quote:
5s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 19:06 schreef Tijn het volgende:

[..]

Klopt, maar dan zit je daar op 1,5 m, etc.
Als het restaurant geen maatregelen meer wil naleven, dan kan dat middels toegangsbewijzen.
pi_200060980
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 19:09 schreef ludovico het volgende:

[..]

Gaat niet gebeuren, lock down gaat niet gebeuren, mondkapjesplicht gaat niet gebeuren, politie achter de voordeur gaat niet gebeuren......... Testsamenleving gaat niet gebeuren.

Vertel me svp nog meer wat er niet gaat gebeuren dan weet ik waar ik me op moet gaan voorbereiden.
Ik kan je iig vertellen wat er wel gaat gebeuren: we zullen allemaal sterven na onze vaccinatie.
pi_200060987
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 18:44 schreef Molo het volgende:
Die pollentheorie :D
Dat zou toch in gaan tegen hoe alle andere luchtwegvirussen werken? Start van het pollenseizoen is einde griepseizoen en andersom. Corona kan meeliften op pollen en zo mensen besmetten? Kom op.
pi_200060994
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 19:05 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Niet helemaal waar.. al in Augustus zag je de cijfers in de grote steden sterk toenemen tot een niveau dat voor lokale lockdowns had kunnen/moeten zorgen. Pas half Oktober greep men toen hard in door de horeca te sluiten.
Maar we zijn nog geen augustus.
pi_200060998
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 19:13 schreef Wantie het volgende:

[..]

Maar we zijn nog geen augustus.
:{
pi_200061009
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 18:59 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Het is vooral om erger te voorkomen. Alleen dalende besmettingscijfers zorgen voor perspectief en als het blijkt dat de besmettingscijfers toch stijgen, dan zijn de versoepelingen te ver gegaan en moet men meteen ingrijpen en niet pas een maand later, zoals in 2020.
Als ondanks dalende besmettingscijfers de continue dreiging van een verregaand maatregelenpakket als een zwaard van Damocles ons boven het hoofd moet hangen zou ik het niet in mijn hoofd halen het woord 'perspectief' in de mond te nemen.
I'll give you something to do
pi_200061010
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 19:07 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Tja als je er zo tegenover staat snap ik dat je daar angstig voor bent.
Klopt, de collectieve waanzin, het aantal dissidenten dat op 0.0 staat, terwijl er overduidelijk andere zienswijzen gevormd kunnen worden over hetgeen wat speelt. Dat klopt niet.

En er worden weinig garanties weggegeven... 2000 besmettingen per dag zou ernstig zijn.... Maar even voor de goede orde, dat is minder dan gemiddeld in een beetje griepgolf..... Dat is dus zomaar 7 maanden lang (griep 2017-2018, oktober - Mei 900.000 besmetting, ga maar tellen.)

De media met gescripte vragen op de dinsdagavond met de ministers.........
:D
  Moderator vrijdag 25 juni 2021 @ 19:15:16 #92
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_200061016
Wij hebben hier vandaag in Frankrijk relaxed rondgecruised.
Beetje winkeltjes in, terrasje pakken, dorpjes bekijken, croissantje vreten in de zon. Lekker hoor.
Alleen mogen ze hier die mondkapjesplicht binnen ook nog ff afschaffen :')

Oh en ik ben nog steeds niet opgepakt omdat ik me niet heb laten testen van tevoren.

Living on the edge. :7
pi_200061023
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 19:14 schreef ludovico het volgende:

[..]

Klopt, de collectieve waanzin, het aantal dissidenten dat op 0.0 staat, terwijl er overduidelijk andere zienswijzen gevormd kunnen worden over hetgeen wat speelt. Dat klopt niet.

En er worden weinig garanties weggegeven... 2000 besmettingen per dag zou ernstig zijn.... Maar even voor de goede orde, dat is minder dan gemiddeld in een beetje griepgolf..... Dat is dus zomaar 7 maanden lang (griep 2017-2018, oktober - Mei 900.000 besmetting, ga maar tellen.)

Ik wens je sterkte en hoop dat je een beetje positiviteit tegemoet kunt zien de komende tijd.
pi_200061025
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 19:08 schreef Molo het volgende:
Voor zover ik weet mag een werkgever nooit naar je bijzondere persoonsgegevens zoals medische gegevens vragen
Hoeft ook niet, je mag met je testbewijs aantonen dat je virusvrij bent, daar heb je keuze in, kan ook gewoon via een test!
pi_200061056
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 19:11 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Ik kan je iig vertellen wat er wel gaat gebeuren: we zullen allemaal sterven na onze vaccinatie.
Meh, geloof ik ook weer niet, maar kinderen vaccineren met een risico van het virus dat nagenoeg kleiner is dan het risico van het vaccin... Tjah....................................

Je kan alleen denken dat je daarmee goed doet als je écht gelooft dat corona het ultieme kwaad is, maar dan is onze huidige aanpak niet meer rationeel. Dan dring je het virus terug tot 0. Asap, en dat gaat hard, sneller dan iedereen vaccineren. Zijn we alleen onze vrijheid kwijt voor 1-2 maanden, denk alleen niet dat ze de bevolking meekrijgen en dat zou ook genoeg moeten zeggen.
pi_200061082
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 19:16 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Ik wens je sterkte en hoop dat je een beetje positiviteit tegemoet kunt zien de komende tijd.
Thx, ik zal het nodig hebben.
pi_200061088
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 19:19 schreef ludovico het volgende:

[..]

Meh, geloof ik ook weer niet,
Jij gelooft niet dat iedereen ooit zal sterven? Okee
pi_200061093
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 19:15 schreef dick_laurent het volgende:
Wij hebben hier vandaag in Frankrijk relaxed rondgecruised.
Beetje winkeltjes in, terrasje pakken, dorpjes bekijken, croissantje vreten in de zon. Lekker hoor.
Alleen mogen ze hier die mondkapjesplicht binnen ook nog ff afschaffen :')

Oh en ik ben nog steeds niet opgepakt omdat ik me niet heb laten testen van tevoren.

Living on the edge. :7
We sturen je wel een stokbrood met een vijl erin verstopt als je gepakt wordt :+
pi_200061098
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 19:21 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Jij gelooft niet dat iedereen ooit zal sterven? Okee
Niet na mijn (covid) vaccinatie, keb geen vaccinatie gehad immers.
pi_200061109
quote:
11s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 19:22 schreef ludovico het volgende:

[..]

Niet na mijn (covid) vaccinatie, keb geen vaccinatie gehad immers.
Oh, maak je geen zorgen, zonder vaccinatie ga jij ook dood.
pi_200061117
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 19:23 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Oh, maak je geen zorgen, zonder vaccinatie ga jij ook dood.
Das waar, maar niet na mijn vaccinatie.
Allicht wel voor mijn vaccinatie als ze mij ;post-mortem vaccineren.
  vrijdag 25 juni 2021 @ 19:37:28 #102
405562 Erno-BE
Make the U.S.S.R. Great Again!
pi_200061307
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 19:14 schreef galantis het volgende:

[..]

Als ondanks dalende besmettingscijfers de continue dreiging van een verregaand maatregelenpakket als een zwaard van Damocles ons boven het hoofd moet hangen zou ik het niet in mijn hoofd halen het woord 'perspectief' in de mond te nemen.
De huidige maatregelen vind ik geen verregaand maatregelpakket, daarvan is pas sprake als het huidig maatregelpakket verzwaard wordt. Daar is op dit moment geen aanleiding voor, maar gezien de dreiging van de deltavariant vind ik de versoepelingen die komende nacht ingaan ongepast en ook onnodig. De regering gaat bewust veel risico’s nemen en daar ben ik op tegen.
Rossíya, Rossíya -
V étom slóve ogón' i síla,
V étom slóve pobédy plámya!
Podnimáem Rossí známya!
  vrijdag 25 juni 2021 @ 19:39:34 #103
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_200061341
Op het journaal, mensen die 1,5 uur in de rij gaan staan voor TvT :')

Je moet er maar zin in hebben.
pi_200061377
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 19:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
Op het journaal, mensen die 1,5 uur in de rij gaan staan voor TvT :')

Je moet er maar zin in hebben.
Tja die hebben er ook niet zelf voor gekozen. Als je tickets hebt voor het één en ander dan moet je wel.
I'll give you something to do
  vrijdag 25 juni 2021 @ 19:41:55 #105
405562 Erno-BE
Make the U.S.S.R. Great Again!
pi_200061379
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 19:03 schreef Wantie het volgende:

[..]

Vorig jaar hadden we geen zicht op de besmettingen en geen vaccins. En toen leverde versoepeling geen problemen op.
Vorig jaar zomer lag het reproductiegetal constant tussen de 1,0 en 1,2. Als je in het begin 100 besmettingen per dag hebt, neemt dat in de loop van tijd steeds sneller toe, totdat in september iedere dag honderden nieuwe besmettingen ten opzichte van de vorige dag meer werden gemeld en in oktober zelfs iedere dag duizenden besmettingen ten opzichte van de vorige dag meer werden gemeld totdat we op 10.000 nieuwe besmettingen per dag zaten.
Rossíya, Rossíya -
V étom slóve ogón' i síla,
V étom slóve pobédy plámya!
Podnimáem Rossí známya!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')