Lando 16e??? wtf.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 12:36 schreef chufi het volgende:
FP1 resultaten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ff FP2 afwachten...alhoewel er regen wordt verwachtquote:Op vrijdag 25 juni 2021 13:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
Lando 16e??? wtf.
Gastly en @:pullup 's Japanner deden het goed
Mijn Jap is ook goed met regenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 13:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ff FP2 afwachten...alhoewel er regen wordt verwacht
ik zat ook al te kijken. Watskebeurt?quote:
Hij mag wel starten in de kwalificatie toch?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:56 schreef D. het volgende:
Mijn team brokkelt langzaam af, vaarwel hoge notering...![]()
Vast welquote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hij mag wel starten in de kwalificatie toch?
Eerst maar eens kijken hoe ie het in FP3 doetquote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hij mag wel starten in de kwalificatie toch?
Ik zit ook weer te denken wat te doen ....quote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:56 schreef D. het volgende:
Mijn team brokkelt langzaam af, vaarwel hoge notering...![]()
oh is er nog een derde trainingquote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Eerst maar eens kijken hoe ie het in FP3 doet
Ik denk dat ik nog even door spaarquote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zit ook weer te denken wat te doen ....
lastig keuze eyquote:
Je zit ook nog in de knoop?quote:
Ik ben een dag of wat aan het puzzelen geweest. Hele Excelsheets gemaakt.en uiteindelijk een keuze gemaakt.quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ben een dag of wat aan het puzzelen geweest. Hele Excelsheets gemaakt.en uiteindelijk een keuze gemaakt.
Beniewd of het de juiste was. Ik kon uiteindelijk niet wat ik allemaal wilde.
Ik vind het ook lastig...vooral als ik nét niet het juiste budget hebt.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:15 schreef engine het volgende:
[..]hele excelsheets zelfs
M'n kladblokje kan dat allemaal niet aan(). Begrijp sowieso niet echt hoe de puntentelling werkt. Of het beter is 1 hele goede te hebben en 3x niks. Of beter alles een beetje verdelen?
Ben wel benieuwd hoe je berekeningen gaan uitpakken
Mij ookquote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:11 schreef D. het volgende:
Mijn wissel heeft me (vooralsnog) 3 punten gekost
Hoe zie ik de score van de kwalificaties?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
Mij ook![]()
Ik heb nu wel de meeste aantal punten van mijn kwalificaties tot nu toe, maar als ik niet had gewisseld dan had ik 3 punten meer gehad
Wah fuck, als ik toch voor de rijder was gegaan ipv de chassis, dan had ik nu 19 extra punten erbij gehad![]()
Je ziet het in je profiel. Naar persoonlijk profiel en onderin bij dat grafiekje Score per ronde aanklikken. Het staat er al als je met je muis naar het laatste bolletje in de grafiek gaatquote:Op zaterdag 26 juni 2021 17:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Hoe zie ik de score van de kwalificaties?
Thnx ik ga checkenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 17:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
Je ziet het in je profiel. Naar persoonlijk profiel en onderin bij dat grafiekje Score per ronde aanklikken. Het staat er al als je met je muis naar het laatste bolletje in de grafiek gaat
Ik ben te ongeduldig en reken het direct uit via m’n excel
180 punten heb je erbijquote:
quote:
Tegen de vangrail?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 18:24 schreef pullup het volgende:
Gevonden![]()
Even morgen een klapper maken dan maar
Ik zie het die Jap zo doenquote:
quote:
En je zakjapannertje krijg ook nog 3 plekken strafquote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:04 schreef pullup het volgende:
Was ik net tevreden met mijn score, komen jullie er even overheen![]()
wtfquote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:20 schreef chufi het volgende:
[..]
En je zakjapannertje krijg ook nog 3 plekken straf
Nare luiquote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Mercedes heeft weer zitten piepen denk ik .. Hij zou Bottas in de weg hebben gezeten
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:20 schreef chufi het volgende:
[..]
En je zakjapannertje krijg ook nog 3 plekken straf
Oh, dat zag ik ja. Flauwekul. Stelletje jankmuilen zijn het bij Mercedes.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Mercedes heeft weer zitten piepen denk ik .. Hij zou Bottas in de weg hebben gezeten
quote:
Ik heb voor je gekekenquote:
jawel hoor. Je had 423 deze ronde.quote:
Sorry, zie je nu pas. Zat te voetballenquote:
wel waar joh. Ik sta nu 200e en ik kwam van 258. Is toch bijgewerkt of wa.quote:
Dan ben ik abuisquote:Op zondag 27 juni 2021 20:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
wel waar joh. Ik sta nu 200e en ik kwam van 258. Is toch bijgewerkt of wa.
leesbrilletje eyjquote:Op maandag 28 juni 2021 09:04 schreef D. het volgende:
@:prisha, ik zie nu waar het verkeerd ging
De nr.1 heeft kennelijk hetzelfde team, en we hebben allebei in de race precies 200 punten gehaald.
Het was dus 3399 en 3350 en nu 3599 en 3550
Ik zag het verschil niet
Pak hem D.quote:Op maandag 28 juni 2021 09:04 schreef D. het volgende:
@:prisha, ik zie nu waar het verkeerd ging
De nr.1 heeft kennelijk hetzelfde team, en we hebben allebei in de race precies 200 punten gehaald.
Het was dus 3399 en 3350 en nu 3599 en 3550
Ik zag het verschil niet
Zover was ik ookquote:Op maandag 28 juni 2021 09:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Pak hem D.
Kleine tip...als jullie hetzelfde team houden haal je hem nooit in
Die zijn op hand te tellen denk ikquote:Op vrijdag 2 juli 2021 12:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat hopen de meesten hier op een paar Hamilton fanatici na
In 40+ welquote:Op vrijdag 2 juli 2021 12:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die zijn op hand te tellen denk ik
Wie is die snoodaard?quote:
Als die Jap dit nu een keer kan herhalen....quote:Op vrijdag 2 juli 2021 12:32 schreef chufi het volgende:
Maar goed 1e FP zit er op, oordeel zelf.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 juli 2021 12:32 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Als ze het maar laten om mijn Japje wederom wat plekjes aan de broek te smerenquote:Op vrijdag 2 juli 2021 12:42 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Die zakjapanner doet het beter dan onze coureurs
![]()
![]()
Die leveren ook zo weinig op, dat we er ook niets fatsoenlijks voor terug kunnen kopen![]()
Hammie 7de![]()
![]()
Het wachten is op het gejank van Mercedes
MvdP in je team?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 12:49 schreef pullup het volgende:
Ik doe het in mijn Tourpoule gelukkig wat beter overigens
Oa jaquote:
Alles verkopen en in Ferrari investerenquote:Op vrijdag 2 juli 2021 12:32 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Was een tip van @pullupquote:
quote:Op maandag 28 juni 2021 09:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Pak hem D.
Kleine tip...als jullie hetzelfde team houden haal je hem nooit in
quote:
Yeah Hamiltonquote:Op vrijdag 2 juli 2021 12:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die zijn op hand te tellen denk ik
quote:
Pullup's tips niet? Of Ferrari niet?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 15:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Het heeft mij nog niet heel veel opgeleverd.. Maar ik hou hoop
Mijn tips zijn ongeveer even goed als mijn klasseringquote:
Da's op zich wel een goede tipquote:Op vrijdag 2 juli 2021 17:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Mijn tips zijn ongeveer even goed als mijn klassering
Komen we er nou nooit vanafquote:Op zaterdag 3 juli 2021 10:50 schreef chufi het volgende:
Hamilton heeft nog 2 jaar bijgetekend bij Mercedes ...
Mooizo... Gaat nog een leuke strijd worden met Maxquote:Op zaterdag 3 juli 2021 10:50 schreef chufi het volgende:
Hamilton heeft nog 2 jaar bijgetekend bij Mercedes ...
Wellicht is het mijn kloonquote:Op zaterdag 3 juli 2021 16:57 schreef D. het volgende:
Of hij leest hier mee, dan moet ik dus valse info geven
Volgens mij heb ik nu met de kwalificatie hetzelfde aantal punten als jij gescoordquote:Op zaterdag 3 juli 2021 16:56 schreef D. het volgende:
Maar kennelijk heeft de nr.1 zijn team terugveranderd, of het is toeval dat ie dezelfde punten heeft
Ik kijk over 2 weken wel weerquote:Op zondag 4 juli 2021 17:28 schreef chufi het volgende:
z
[..]
zo is dat ... kunnen we weer verder puzzelen
Tijd voor moterpechquote:
We hebben volgens mij, als ik het goed geteld heb, met 21 man hetzelfde team.quote:Op zondag 4 juli 2021 17:23 schreef D. het volgende:
De hele top 4 heeft hetzelfde team
Nog steeds 2e dus
Je hebt heel Fok in Excel?quote:Op maandag 5 juli 2021 09:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
We hebben volgens mij, als ik het goed geteld heb, met 21 man hetzelfde team.
Ik ben flink gestegen. Van 200 naar 118
nee ik zat te kijken naar de top aantal punten van de laatste race ronde. 21 personen hadden die score, waaronder jij en ik.quote:
nee weet ik maar van die 21 zitten er een flink aantal die de team openbaar hebben en die hebben allemaal wel dezelfde team. Dus dan heb ik idd de aanname gedaan dat als het voor die allemaal geldt, het ook geldt voor diegenen die de team op verborgen hebben staan.quote:Op maandag 5 juli 2021 10:22 schreef chufi het volgende:
Niet altijd zijn hetzelfde aantal punten in een ronde hetzelfde team ..
Vaak klopt het wel hoor maar soms is er een andere combinatie mogelijk die leidt tot een gelijk aantal puntenquote:Op maandag 5 juli 2021 10:26 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee ik zat te kijken naar de top aantal punten van de laatste race ronde. 21 personen hadden die score, waaronder jij en ik.
[..]
nee weet ik maar van die 21 zitten er een flink aantal die de team openbaar hebben en die hebben allemaal wel dezelfde team. Dus dan heb ik idd de aanname gedaan dat als het voor die allemaal geldt, het ook geldt voor diegenen die de team op verborgen hebben staan.
blijft een aanname maar toch denk ik dat t redelijk klopt
De nr. 1 had vorige race dezelfde punten. Nu stond in zijn profiel dat het team gwijzigd was, maar hij had weer dezelfde punten. Het kan wel, maar denk toch hetzelde team nog steedsquote:Op maandag 5 juli 2021 10:22 schreef chufi het volgende:
Niet altijd zijn hetzelfde aantal punten in een ronde hetzelfde team ..
Staat er niet altijd dat een profiel gewijzigd is..?quote:Op maandag 5 juli 2021 10:52 schreef D. het volgende:
[..]
De nr. 1 had vorige race dezelfde punten. Nu stond in zijn profiel dat het team gwijzigd was, maar hij had weer dezelfde punten. Het kan wel, maar denk toch hetzelde team nog steeds
Lijkt me nietquote:Op maandag 5 juli 2021 10:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Staat er niet altijd dat een profiel gewijzigd is..?
Hm, op basis daarvan had ik mijn team niet gewijzigdquote:Op maandag 5 juli 2021 11:50 schreef chufi het volgende:
[..]
check:
Laatst bijgewerkt 5 jul 2021 @ 11:15
terwijl je niets mag bijwerken..
Op basis van de last updates kolom links ? Denk dat je daar ook kunt komen te staan terwijl je niets hebt gewijzigd, maar wel op "bevestigen" hebt gedrukt /quote:Op maandag 5 juli 2021 11:53 schreef D. het volgende:
[..]
Hm, op basis daarvan had ik mijn team niet gewijzigd
Nee, die kolom werkt wel, maar laat alleen de laatste personen zien, dus niet heel bruikbaarquote:Op maandag 5 juli 2021 11:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Op basis van de last updates kolom links ? Denk dat je daar ook kunt komen te staan terwijl je niets hebt gewijzigd, maar wel op "bevestigen" hebt gedrukt /
quote:Rondemelding
De volgende ronde is de GP van Groot-Brittannië.
Je hebt nog tot donderdag 15 juli 2021 23:59 uur om je team aan te passen voor de komende ronde.
Oeh, goed van je.quote:
Omdat er dus nu een sprintrace is en vrijdag een kwalificatie ...quote:Op maandag 12 juli 2021 15:27 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Oeh, goed van je.Ik had nog niet gekeken. Deze week maar eens kijken of ik wat behoorlijks kan kopen.
Ik heb net even onderzoek gedaan naar wat een sprintrace is. Die kende ik nog niet.quote:Op maandag 12 juli 2021 15:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat er dus nu een sprintrace is en vrijdag een kwalificatie ...
Nee daar kunnen ze vooralsnog niets mee... dus punten voor kwali op vrijdag en de race op zondag . Wel jammer dat er nu geen training is voordat de lijnen sluitenquote:Op maandag 12 juli 2021 19:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb net even onderzoek gedaan naar wat een sprintrace is. Die kende ik nog niet.
Blijkt iets nieuws te zijn.
Nu ben ik benieuwd of die extra punten bij de kwalificatie voor de nummers 1, 2 en 3, of daar in de puntentelling van de F1 manager gedaan wordt.
Geldt de kwalificatie voor de sprintrace als de kwalificatie waar de F1 manager punten voor telt?quote:Op maandag 12 juli 2021 19:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee daar kunnen ze vooralsnog niets mee... dus punten voor kwali op vrijdag en de race op zondag . Wel jammer dat er nu geen training is voordat de lijnen sluiten
Ja dat dusquote:Op maandag 12 juli 2021 19:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
Geldt de kwalificatie voor de sprintrace als de kwalificatie waar de F1 manager punten voor telt?
ja, Silverstone is de allereerste keer dat ze dit gaan doen.quote:
quote:Op maandag 5 juli 2021 09:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
We hebben volgens mij, als ik het goed geteld heb, met 21 man hetzelfde team.
Ik ben flink gestegen. Van 200 naar 118
Ik heb me even ingelezen in de F1-kantquote:Op maandag 12 juli 2021 19:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja, Silverstone is de allereerste keer dat ze dit gaan doen.
quote:Op maandag 12 juli 2021 19:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
Geldt de kwalificatie voor de sprintrace als de kwalificatie waar de F1 manager punten voor telt?
Die ga ik opzoekenquote:Op maandag 12 juli 2021 15:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat er dus nu een sprintrace is en vrijdag een kwalificatie ...
Dat dusquote:Op maandag 12 juli 2021 20:02 schreef pullup het volgende:
Ik ga ook weer eens kijken of ik iets kan upgraden ondertussen
het zal wel weer alleen van bagger naar andere bagger kunnen
lekker overzichtelijkquote:Op maandag 12 juli 2021 20:07 schreef D. het volgende:
Ok, verder ingelezen
Kwali vrijdag, race zondag, dat is wat telt voor de manager
Maar de volgorde voor zondag wordt dus bepaald door de sprintrace van zaterdag
quote:Enige tijd geleden bracht de Formule 1 details naar buiten over hoe het format eruit zal gaan zien. Tijdens de sprintraces is de DRS actief zoals we dit kennen van de zondagen. Een pitstop is niet verplicht en de puntenverdeling is als volgt: Drie punten voor de nummer één, twee punten voor nummer twee en één punt voor nummer drie. Aanzienlijk minder knikkers te verdienen dan op zondag dus, waar de nummer één er met 25 punten vandoor gaat. De Formule 1 wil dan ook voorkomen dat de sprintrace glans van de hoofdrace haalt. De race gaat over honderd kilometer en duurt maximaal dertig minuten.
Dus, als je een rijder hebt die beter is in racen dan kwalificeren, dan kun je 'm voor zondag hoger inschatten omdat ie moet racen voor positiequote:
Nu niet meer, is aangepast.quote:Op maandag 12 juli 2021 19:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee daar kunnen ze vooralsnog niets mee... dus punten voor kwali op vrijdag en de race op zondag . Wel jammer dat er nu geen training is voordat de lijnen sluiten
quote:
quote:Dienstmededeling: de deadline is opgeschoven naar vrijdag 17.59u. Dus tussen FP1 en de kwalificatie in. Anders was er geen training meer voor de deadline.
Geeft niet. Lig in een deuk.quote:Op maandag 12 juli 2021 21:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sorry dit is voor ons ook de eerste keer
quote:
quote:Op maandag 12 juli 2021 21:13 schreef engine het volgende:
Ik heb het gevoel dat het toch allemaal niet zoveel meer uitmaakt. Een echte weg vooruit is er niet meer en dat is eigenlijk wel een beetje jammer.
ik ga ook sparenquote:Op maandag 12 juli 2021 21:44 schreef chufi het volgende:
Ik heb net te weinig om wat grote stappen te maken .. denk dat ik ga sparen
Heeft ie minder geld op zn rekening staanquote:Op donderdag 15 juli 2021 23:19 schreef D. het volgende:
De nummer 1 heeft zijn team aangepast, dus ik slaap er nog een nachtje over
Vandaar mijn conclusiequote:Op vrijdag 16 juli 2021 00:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft ie minder geld op zn rekening staan
Nee, weet niet meer precies hoeveel ie had, en zeker als het meerdere wijzigingen zouden zijn dan is het niet te doen.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 10:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan kun je ook uitrekenen wat ie gekocht heeft ..?
Ik weet het .. lastig en dan ook nog met die verkoop percentages..quote:Op vrijdag 16 juli 2021 10:14 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, weet niet meer precies hoeveel ie had, en zeker als het meerdere wijzigingen zouden zijn dan is het niet te doen.
Je hebt tot 18 uur de tijd om te wisselen... heb van alles geprobeerd en weet het nog steeds nietquote:
Dank je wel.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 20:04 schreef chufi het volgende:
En de Kwailificatie gaat naar Hamilton...
[ afbeelding ]
Ja dit was dramaquote:
ik nietquote:Op zondag 18 juli 2021 19:43 schreef chufi het volgende:
Punten zijn weer binnen ,, redelijk tevreden
Die is waarschijnlijk naar Hamilton - Russell gegaan.quote:
Even de crew mailen, een straf is wel terecht danquote:Op zondag 18 juli 2021 22:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die is waarschijnlijk naar Hamilton - Russell gegaan.
Dus ook die heeft onterecht punten gepakt
Jouw zakjapanner stond nog voor zijn teamgenoot, en in de top 10quote:Op zondag 18 juli 2021 22:15 schreef pullup het volgende:
Ik heb in ieder geval de dalende trend in het totaalklassement wat weten om te buigen
Ah vandaarquote:Op zondag 18 juli 2021 22:26 schreef D. het volgende:
[..]
Jouw zakjapanner stond nog voor zijn teamgenoot, en in de top 10
Het kon beroerder dusquote:Op zondag 18 juli 2021 22:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Ah vandaarHad het niet meer verwacht want hij was beroerd aan het kwalificeren
Gisteren ging ie in de fout en moest achteraan beginnen ..... Hij heeft prima gereden en de snelste ronde bij Lewis weggekaaptquote:Op zondag 18 juli 2021 22:41 schreef pullup het volgende:
Waarom heeft dat teammaatje va Max het zo beroerd gedaan?
Nog een nachtje over slapen dan maarquote:Op donderdag 29 juli 2021 18:55 schreef chufi het volgende:
Morgen gaan we weer verder, na het veel besproken Silverstone, met de GP van Hpngarije ... Tot morgenavond middernacht nog de mogelijkheid om je team aan te passen ..
We hebben het managerscherm openstaan, maar we weten het nog nietquote:Op donderdag 29 juli 2021 18:55 schreef chufi het volgende:
Morgen gaan we weer verder, na het veel besproken Silverstone, met de GP van Hpngarije ... Tot morgenavond middernacht nog de mogelijkheid om je team aan te passen ..
Ik zou ff wachten tot na de trainingen vandaag.. Zie dat jullie een aardig budget hebben om een betere rijder te kopen ...quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:54 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
We hebben het managerscherm openstaan, maar we weten het nog niet
Ja, doen we ook.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou ff wachten tot na de trainingen vandaag.. Zie dat jullie een aardig budget hebben om een betere rijder te kopen ...
je meent hetquote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:00 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, doen we ook.
Sport is niet bij te benen nu
😡 wat nu weer?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:53 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Mooi![]()
![]()
Jammer weer van @:pullup zijn zakjapanner
Die crashte weer eens. Geheel uit zichzelf. Niet dat Hammie boos was of zoquote:
Komt wel weer goed 👍🙏quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:58 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die crashte weer eens. Geheel uit zichzelf. Niet dat Hammie boos was of zo
https://nl.motorsport.com(...)te-training/6638984/
We hebben Norris gekocht. Denk niet, dat jij daar wat aan hebtquote:
Ik hoop wel iets aan Norris te hebben, want ik heb 'm ookquote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:06 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
We hebben Norris gekocht. Denk niet, dat jij daar wat aan hebt
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:07 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoop wel iets aan Norris te hebben, want ik heb 'm ook
Dan zouden we hetzelfde team hebbenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:06 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
We hebben Norris gekocht. Denk niet, dat jij daar wat aan hebt
Als jij het zegtquote:
We zien het wel bij de uitslagenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:20 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Als jij het zegt![]()
Jij kan bij ons kijken..
Ja .. hoop dat ie goed luistert . Inmiddels is FP3 begonnenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:10 schreef Zorro het volgende:
Ik ben dus een soort van vergeten om mijn team aan te passen
Nou Hup Gasly dan maar
Hij zit in mijn chasis team.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 10:58 schreef pullup het volgende:
Niemand verder die die Japanner heeft hier?
Yeah Hamiltonquote:Op zaterdag 26 juni 2021 13:02 schreef chufi het volgende:
Hier de resultaten van de laatste vrije training:
[ afbeelding ]
Niet fysiek, alleen het chassis.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 10:58 schreef pullup het volgende:
Niemand verder die die Japanner heeft hier?
Hier ook. Dit is niet bestquote:Op zondag 1 augustus 2021 15:14 schreef Zorro het volgende:
Mijn manager gooit de handdoek voor vandaag
quote:
quote:
Ik had me rijker gerekend , maar besefte me toen dat een DNF 0 points oplevert ...quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:19 schreef D. het volgende:
De punten! (ovb)
1 D. 5039
2 Zorro 4780
3 Prisha 4690
4 oma-Nijn 4459
5 engine 4365
6 chufi 4358
7 pullup 4218
Tof zeg 🥳🙏 ik zie nu dat ik maar 800 puntjes achter je sta. Moet te doen zijnquote:
Komt goed.. we zijn pas op de helftquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Tof zeg 🥳🙏 ik zie nu dat ik maar 800 puntjes achter je sta. Moet te doen zijn
Yayquote:
That's the spiritquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Tof zeg 🥳🙏 ik zie nu dat ik maar 800 puntjes achter je sta. Moet te doen zijn
Ik ookquote:Op zondag 1 augustus 2021 19:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
Yay![]()
Mijn vrije val viel mee. Zelfs 1 plaatsje gestegen.
De nieuwe punten!quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:19 schreef D. het volgende:
De punten! (ovb)
1 D. 5039
2 Zorro 4780
3 Prisha 4690
4 oma-Nijn 4459
5 engine 4365
6 chufi 4358
7 pullup 4218
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |