abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_200060069
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 17:24 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Wat is je punt?
Kwaliteit van het pleegouderschap hangt af van de kwaliteit van de pleegouders, niet van hun geslacht en meestal niet van hun geaardheid.
pi_200060108
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 17:42 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Ongeveer vier miljoen jaar was het volstrekt uitgesloten dat twee homomannen het kind van een vrouw konden kopen omdat samen op te voeden. Sinds een klein aantal jaren is dit onder druk van linkse groeperingen wel mogelijk gemaakt, tot weerzin van vele weldenkende mensen.
Vorige week in Bangkok...

quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 17:42 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Ja, wie is hier nu eigenlijk idioot?

Wordt het kind wat gevraagd?

"Luister, kleine jongen, je kunt nog wel niet begrijpen wat ik zeg, en je kunt ook geen antwoord geven. Maar ik ga het je toch vragen. Wat zou jij ervan vinden als je straks wordt meegenomen door twee voor jou vreemde mannen naar een ander land en hier ook nooit meer terugkomt. Je krijgt je eigen moeder nooit meer te zien. Die twee mannen gaan in dat andere land net doen alsof jij geen moeder hebt, maar alleen twee vaders. Vind je dat goed? Ja, hè?"
Niet weten hoe adoptie werkt...
pi_200060113
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 17:42 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Ongeveer vier miljoen jaar was het volstrekt uitgesloten dat twee homomannen het kind van een vrouw konden kopen omdat samen op te voeden. Sinds een klein aantal jaren is dit onder druk van linkse groeperingen wel mogelijk gemaakt, tot weerzin van vele weldenkende mensen.

Ja, wie is hier nu eigenlijk idioot?

Wordt het kind wat gevraagd?

"Luister, kleine jongen, je kunt nog wel niet begrijpen wat ik zeg, en je kunt ook geen antwoord geven. Maar ik ga het je toch vragen. Wat zou jij ervan vinden als je straks wordt meegenomen door twee voor jou vreemde mannen naar een ander land en hier ook nooit meer terugkomt. Je krijgt je eigen moeder nooit meer te zien. Die twee mannen gaan in dat andere land net doen alsof jij geen moeder hebt, maar alleen twee vaders. Vind je dat goed? Ja, hè?"
Ja, ik begrijp het. Je bent gewoon een volbloed homofoob. Naast dat je in vrijwel ieder ander nws topic alles probeert te linken aan die vuige buutnloanders zijn het hier de vuile flikkers die Nederland kapot maken, samen met transgenders en ander aan Dr Mengele gerelateerd volk. Want als ze niet schaamteloos met dildos zwaaien in een string doen ze wel aan mensenhandel onder de deknaam 'een gezin stichten'. Ze 'kopen' die arme kindjes immers, nietwaar?

Gooi jezelf toch weg, man. Je denkwijzes zijn zo ouderwets dat er vrijwel zeker nog asbest in zit. Schaamteloos.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_200060215
Net weer een artikel op het NOS TV journaal; de regenboog vlag is nog maar moeilijk verkrijgbaar. Inclusief rapportage van de Dokkumer vlaggen centrale en een woordvoerder van het COC.

Ze (de media) smullen er zichtbaar van en creëren het nieuws zelf als er schijnbaar niets zinnigs te melden is.
pi_200060238
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 17:42 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Wordt het kind wat gevraagd?

"Luister, kleine jongen, je kunt nog wel niet begrijpen wat ik zeg, en je kunt ook geen antwoord geven. Maar ik ga het je toch vragen. Wat zou jij ervan vinden als je straks wordt meegenomen door twee voor jou vreemde mannen naar een ander land en hier ook nooit meer terugkomt. Je krijgt je eigen moeder nooit meer te zien. Die twee mannen gaan in dat andere land net doen alsof jij geen moeder hebt, maar alleen twee vaders. Vind je dat goed? Ja, hè?"
"Luister, kind, dit was ik nog vergeten. Je zult niet alleen je moeder nooit meer zien, maar ook niet je oma, je opa, je ooms, je tantes, je neven en nichten. Ook zul je nooit je eigen broertjes en zusjes ontmoeten. Je zal niet eens weten of je broers en zussen hebt. Geen probleem toch? Het is immers voor een goede zaak. In dat vreemde land zijn er namelijk mannen die vinden dat ze ook recht hebben op een kind, ook als ze zelf geen vader willen worden. Dat recht is heel belangrijk, jongen. Veel belangrijker dan jouw eigen leventje. Dat ga je later wel begrijpen."
pi_200060262
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 18:08 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ja, ik begrijp het. Je bent gewoon een volbloed homofoob. Naast dat je in vrijwel ieder ander nws topic alles probeert te linken aan die vuige buutnloanders zijn het hier de vuile flikkers die Nederland kapot maken, samen met transgenders en ander aan Dr Mengele gerelateerd volk. Want als ze niet schaamteloos met dildos zwaaien in een string doen ze wel aan mensenhandel onder de deknaam 'een gezin stichten'. Ze 'kopen' die arme kindjes immers, nietwaar?

Gooi jezelf toch weg, man. Je denkwijzes zijn zo ouderwets dat er vrijwel zeker nog asbest in zit. Schaamteloos.
Uiteraard de welbekende godwin om dit nietszeggend stukje hysterie wat kracht bij te zetten.
pi_200060274
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 15:50 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Doe normaal, idioot :') Ten eerste, wat is er weerzinwekkend aan? Ten tweede, als je wilt beweren dat homekoppels geen kinderen op kunnen voeden zie ik daar graag een gedegen bron van.

Vooralsnog is je post je reinste homofobie.
Ik ben daarin van gedachten veranderd.. dacht dat kinderen het risico lopen om gepest te worden als ze 2 papa's of 2 mama's hebben. En ook niet het complete pakket aan rolmodellen. Nu denk ik.. beter 2 liefhebbende homo's als ouder die met kinderen om kunnen gaan, dan doorsnee Henk & Ingrids die er een poepzootje van maken.
pi_200060280
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 18:21 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Uiteraard de welbekende godwin om dit nietszeggend stukje hysterie wat kracht bij te zetten.
Godwin? Hij kwam zelf iets eerder in deze reeks met Dr Mengele toch?
  vrijdag 25 juni 2021 @ 18:25:23 #234
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_200060305
Tjesis volgnummer #9!!! al :lijstje: Dat zijn meer dan twee en een half duizend posts over homoseksualiteit. Ik wist niet dat daar hier zoveel animo voor was :o

Overigens moet ik er zelf niet aan denken dat Albert Verlinde mijn moeder zou zijn geweest. :{

En ook niet als ik door hem op mijn mond zou zijn gekust :{w :R
pi_200060363
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 18:21 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Uiteraard de welbekende godwin om dit nietszeggend stukje hysterie wat kracht bij te zetten.
Daar kwam die glasbak zelf mee aan. Alles in mijn post komt rechtstreeks uit de zijne.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_200060370
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 18:25 schreef Tengano het volgende:
Tjesis volgnummer #9!!! al :lijstje: Dat zijn meer dan twee en een half duizend posts over homoseksualiteit. Ik wist niet dat daar hier zoveel animo voor was :o

Overigens moet ik er zelf niet aan denken dat Albert Verlinde mijn moeder zou zijn geweest. :{

En ook niet als ik door hem op mijn mond zou zijn gekust :{w :R
Met Albert Verlinde als ouder zou je vandaag de dag nog steeds moeite hebben met lopen ^O^
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_200060380
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 17:52 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Is Qatar onderdeel van de EU?
Nee van de Verenigde Arabische Emiraten dacht ik.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_200060408
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 18:29 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Daar kwam die glasbak zelf mee aan. Alles in mijn post komt rechtstreeks uit de zijne.
Oke, dan trek ik mijn woorden terug.
pi_200060460
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 18:17 schreef DarkwingDuck het volgende:
Net weer een artikel op het NOS TV journaal; de regenboog vlag is nog maar moeilijk verkrijgbaar. Inclusief rapportage van de Dokkumer vlaggen centrale en een woordvoerder van het COC.

Ze (de media) smullen er zichtbaar van en creëren het nieuws zelf als er schijnbaar niets zinnigs te melden is.
Ik word zo moe van die regenboog acts. Maar wat zijn mensen dan trots op zichzelf. Lekker een zondebok uitzoeken en zelf maar deugen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-06-2021 18:38:00 ]
  vrijdag 25 juni 2021 @ 18:38:06 #240
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_200060462
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 18:25 schreef Tengano het volgende:
Tjesis volgnummer #9!!! al Dat zijn meer dan twee en een half duizend posts over homoseksualiteit. Ik wist niet dat daar hier zoveel animo voor was
Tsja, dat zijn de discussie op Fok.. Geen van de partijen gaat begrip krijgen voor de mening van de ander en komen ook geen stap dichter bij elkaar. Vandaar dat het eindeloos door kan blijven gaan, elkaar voor van alles uitmaken en elkaar de woorden in de mond leggen. Grappig om mee te lezen, maar daar heb ik persoonlijk -->



SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 25 juni 2021 @ 18:38:43 #241
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_200060467
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 18:30 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Met Albert Verlinde als ouder zou je vandaag de dag nog steeds moeite hebben met lopen ^O^
Daar krijg je een gratis verruimingscursus van je pappa tijdens je opvoeding :X
pi_200060475
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 18:23 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ik ben daarin van gedachten veranderd.. dacht dat kinderen het risico lopen om gepest te worden als ze 2 papa's of 2 mama's hebben. En ook niet het complete pakket aan rolmodellen. Nu denk ik.. beter 2 liefhebbende homo's als ouder die met kinderen om kunnen gaan, dan doorsnee Henk & Ingrids die er een poepzootje van maken.
Die kinderen hebben geen 2 papa's of 2 mama's. Ze worden bij hun eigen familie weggehaald en opgevoed door vreemden.
pi_200060477
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 18:30 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Nee van de Verenigde Arabische Emiraten dacht ik.
Daarom vind ik het dus niet zo gek dat men het eerder over Hongarije heeft dan Qatar.
pi_200060501
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 18:30 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Met Albert Verlinde als ouder zou je vandaag de dag nog steeds moeite hebben met lopen ^O^
Nice, weer de vergelijking van pedoseksualiteit en homoseksualiteit. Goed bezig.

Tijd om de slachtofferrol weer uit de kast te trekken. Ali 'hoewel ik dingen wil verbieden ben ik slachtoffer van de intolerante linkse woke community die het durft om mijn intolerante ideeën tegen te spreken' Boo hoo hoo
  vrijdag 25 juni 2021 @ 18:41:18 #245
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_200060517
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 18:38 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Tsja, dat zijn de discussie op Fok.. Geen van de partijen gaat begrip krijgen voor de mening van de ander en komen ook geen stap dichter bij elkaar. Vandaar dat het eindeloos door kan blijven gaan, elkaar voor van alles uitmaken en elkaar de woorden in de mond leggen. Grappig om mee te lezen, maar daar heb ik persoonlijk -->

[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja opgroeien bij Geer en Goor lijkt mij misschien nog wel lachen. Alleen die paar duizend vriendjes die dan langs komen om even goed doorgenuekt te worden zou mij wel een beetje tegen gaan staan.
pi_200060522
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 18:23 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Godwin? Hij kwam zelf iets eerder in deze reeks met Dr Mengele toch?
Mengele, geldt ook al als Godwin?

Ik schreef inderdaad dat Josef Mengele nooit amputaties van geslachtsdelen bij kinderen heeft uitgevoerd, iets dat tegenwoordig wel regelmatig gebeurt.
  vrijdag 25 juni 2021 @ 18:42:43 #247
117098 Hathor
Effe niet
pi_200060542
Waar was die massale verontwaardiging van de politiek toen een aantal jaar geleden een homostel Utrecht moest ontvluchten vanwege aanhoudende terreur van hangjongeren? Toen was er geen grommende Rutte, en die schijtlijster van een Wolfsen die toen burgemeester was liet zich al helemaal niet horen of zien.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_200060569
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 18:42 schreef Hathor het volgende:
Waar was die massale verontwaardiging van de politiek toen een aantal jaar geleden een homostel Utrecht moest ontvluchten vanwege aanhoudende terreur van hangjongeren? Toen was er geen grommende Rutte, en die schijtlijster van een Wolfsen die toen burgemeester liet zich al helemaal niet horen of zien.
Dat wordt verklaard door de "zieligheidsindex". Moslims zijn zieliger dan homo's.
pi_200060571
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 18:38 schreef Tengano het volgende:

[..]

Daar krijg je een gratis verruimingscursus van je pappa tijdens je opvoeding :X
Waar kijk je hem aan met die zaadvragende ogen van je , kan heel goed snappen dat die dat soort signalen verkeerd opvat

Excuses lijkt me wel op zijn plaats :*
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_200060588
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 18:39 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Die kinderen hebben geen 2 papa's of 2 mama's. Ze worden bij hun eigen familie weggehaald en opgevoed door vreemden.
Ja oké maar dat geldt voor alle adoptiekinderen. Ik vind het hard om te zeggen: sorry kerel, je bent homo dus blijf maar lekker kinderloos. Wanneer iemand geschikt is als ouder dan is er niks mis met adoptie, hoewel er ongetwijfeld misstanden zullen zijn.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')