abonnement Unibet Coolblue
pi_200482804
En hoe zijn de verhoudingen met Discovery+ (wat is dat überhaupt?). Ik snap er geen drol van.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_200482832
ik zie dat ik nu gleuvenhonkbal kan kijken (ITA - AUS)... maar daarvoor zijn 2 verschillende streams? En mietjesvoetbal (SPA-EGY)... Maar daarvoor heb je premium nodig. Is premium genoeg om alles te kijken?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_200482838
quote:
6s.gif Op donderdag 22 juli 2021 09:40 schreef Nielsch het volgende:
Heeft Eurosport ergens een schema wat ik hoe kan kijken? Hebben ze net als de NOS streams van alle sporten? En wat voor abo moet je daarvoor hebben?
Eurosport heeft de rechten, dus die hebben veel meer streams dan bijvoorbeeld de NOS (dat een sublicentie heeft gekocht). Abonnement op Eurosport player of Discovery+ is nodig om alles te zien.

quote:
6s.gif Op donderdag 22 juli 2021 09:41 schreef Nielsch het volgende:
En hoe zijn de verhoudingen met Discovery+ (wat is dat überhaupt?). Ik snap er geen drol van.
Discovery plus gaat waarschijnlijk alles van Eurosport player overnemen (dat dan verdwijnt). Maar nu zit alles nog bij beiden, volgens mij is het aanbod precies hetzelfde.

https://help.eurosport.co(...)ort-er-deel-van-uit-
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_200482884
De tijden die hier staan zijn zeker NLse tijden he?

https://www.eurosport.nl/(...)en/per-sport/rugby-7
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  Redactie Sport donderdag 22 juli 2021 @ 09:46:38 #80
274204 crew  Mexicanobakker
pi_200482890
quote:
6s.gif Op donderdag 22 juli 2021 09:41 schreef Nielsch het volgende:
En hoe zijn de verhoudingen met Discovery+ (wat is dat überhaupt?). Ik snap er geen drol van.
Eurosport is onderdeel van Discovery Group. De Eurosport Player bestaat nog voor huidige klanten, nieuwe klanten worden doorverwezen naar de nieuwe service Discovery+, die alle sport op de OS waar live uitzendingen van worden gedaan (dus bij Zeilen, sommige vechtsporten, ranking rounds bij (boog)schietonderdelen en Groep B gewichtheffen wellicht niet alles) via streams uitzendt. Als je dit niet aanschaft voor 6 euro per maand (of 30 euro per jaar), kun je alleen op de reguliere kanalen (NOS, ES1, ES2 en evt de Belg, Duitser en BBC) kijken en is het dus god zegene de greep wat zij uitzenden.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_200482891
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 09:43 schreef Felagund het volgende:

[..]

Eurosport heeft de rechten, dus die hebben veel meer streams dan bijvoorbeeld de NOS (dat een sublicentie heeft gekocht). Abonnement op Eurosport player of Discovery+ is nodig om alles te zien.
[..]

Discovery plus gaat waarschijnlijk alles van Eurosport player overnemen (dat dan verdwijnt). Maar nu zit alles nog bij beiden, volgens mij is het aanbod precies hetzelfde.

https://help.eurosport.co(...)ort-er-deel-van-uit-
okee thanks, maakt het qua prijs nog niets uit?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_200482900
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 09:46 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Eurosport is onderdeel van Discovery Group. De Eurosport Player bestaat nog voor huidige klanten, nieuwe klanten worden doorverwezen naar de nieuwe service Discovery+, die alle sport op de OS waar live uitzendingen van worden gedaan (dus bij Zeilen, sommige vechtsporten, ranking rounds bij (boog)schietonderdelen en Groep B gewichtheffen wellicht niet alles) via streams uitzendt. Als je dit niet aanschaft voor 6 euro per maand (of 30 euro per jaar), kun je alleen op de reguliere kanalen (NOS, ES1, ES2 en evt de Belg, Duitser en BBC) kijken en is het dus god zegene de greep wat zij uitzenden.
okee mooi dus voor 6 euro voor een maandje kan ik alles kijken...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_200482910
quote:
6s.gif Op donderdag 22 juli 2021 09:46 schreef Nielsch het volgende:

[..]

okee thanks, maakt het qua prijs nog niets uit?
Dat weet ik eerlijk gezegd niet, maar zoals Mexicanobakker vermeldt word je nu bij de Eurosport player doorverwezen, dus ik weet niet of het überhaupt mogelijk is om daar nog een abo af te sluiten.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  Redactie Sport donderdag 22 juli 2021 @ 09:48:31 #84
274204 crew  Mexicanobakker
pi_200482917
quote:
6s.gif Op donderdag 22 juli 2021 09:47 schreef Nielsch het volgende:

[..]

okee mooi dus voor 6 euro voor een maandje kan ik alles kijken...
Ja, de reden dat er twee streams zijn is denk ik omdat iedereen de ES1/ES2 streams kan kijken, ook zonder plusabo. De andere stream is dan voor mensen met een abo (waarom weet ik niet precies).

Als je teamsporten wil kijken waaraan geen Nederlanders deelnemen dus zeker een aanrader.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_200482997
Enige domme is dus dat je met een PLAYER abonnement niet op Discovery+ kan inloggen automatisch?

PLAYER net vernieuwd en die leek ook nagenoeg alle streams te hebben, maar zou zeggen, voeg alle diensten gewoon samen in 1 site / app (ook voor bestaande klanten).
Jack does it in real time...
pi_200483001
Hier ook Discovery+ afgesloten. En dan elke ochtend de belangrijke dingen van afgelopen nacht terugkijken :)

Vond t altijd jammer dat Eurosport, de NOS, de BBC, de Belg, enz. net niet datgene uitzonden wat ik wilde zien. Maar via Discovery+ kan je dus echt alles zien ^O^
  Beste/leukste mod 2022 donderdag 22 juli 2021 @ 09:58:58 #87
319979 Fok-it
All is well
pi_200483054
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juli 2021 09:54 schreef MorganLeFay het volgende:
Hier ook Discovery+ afgesloten. En dan elke ochtend de belangrijke dingen van afgelopen nacht terugkijken :)

Vond t altijd jammer dat Eurosport, de NOS, de BBC, de Belg, enz. net niet datgene uitzonden wat ik wilde zien. Maar via Discovery+ kan je dus echt alles zien ^O^
Ging even wat fout met de quote, excuus :')

Maar je hebt bij discovery plus niet echt highlights toch? Als je iets wilt terugkijken is het gewoon de volledige dag van de specifieke sport?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_200483061
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juli 2021 09:54 schreef DeeBee het volgende:
Enige domme is dus dat je met een PLAYER abonnement niet op Discovery+ kan inloggen automatisch?

PLAYER net vernieuwd en die leek ook nagenoeg alle streams te hebben, maar zou zeggen, voeg alle diensten gewoon samen in 1 site / app (ook voor bestaande klanten).
quote:
https://help.eurosport.co(...)login-bij-Discovery-
WERKT MIJN EUROSPORT-LOGIN BIJ DISCOVERY +?
We zijn die details nog aan het definiëren. Heb alsjeblieft geduld met ons. Voorlopig verandert er niets en zullen we te zijner tijd meer informatie verstrekken.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_200483201
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 09:58 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ging even wat fout met de quote, excuus :')

Maar je hebt bij discovery plus niet echt highlights toch? Als je iets wilt terugkijken is het gewoon de volledige dag van de specifieke sport?
Ja klopt, het is de volledige wedstrijd. Bij terugkijken kan je wel doorspoelen :P Voor de highlights van de afgelopen dag kijk ik wel Studio Sport :D

Ik wil graag de kwalificatie bij het turnen zien. En de zwemfinales + het atletiek. Wel fijn dat ik die compleet kan zien en kan doorspoelen als ze rond de mat/het bad/de baan lopen of op scores wachten enzo.
pi_200483206
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 09:58 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ging even wat fout met de quote, excuus :')

Maar je hebt bij discovery plus niet echt highlights toch? Als je iets wilt terugkijken is het gewoon de volledige dag van de specifieke sport?
Bij voetbal kun je bijvoorbeeld per wedstrijd terugkijken. Er is bij Eurosport wel een highlight programma iedere dag (maar niet per sport).
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_200484136
Ook maar een abbootje genomen. Ben benieuwd, maar ik krijg nu al de kriebels van die Koen.
pi_200484383
Is Discovery+ ook beschikbaar via PlayStation 4 of Samsung Smart TV app? Of moet ik via telefoon / tablet kijken en dan chromecasten naar TV?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_200484411
quote:
6s.gif Op donderdag 22 juli 2021 11:30 schreef Nielsch het volgende:
Is Discovery+ ook beschikbaar via PlayStation 4 of Samsung Smart TV app? Of moet ik via telefoon / tablet kijken en dan chromecasten naar TV?
https://support.discovery(...)-en-systeemvereisten
pi_200484486
okee discovery+ app gedownload en maandabo genomen. bedankt voor alle antwoorden.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_200485188
Een wedstrijd van gisteren is nog een keer live...

Rusland beheert de knoppen?

pi_200485214
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 12:16 schreef Nober het volgende:
Een wedstrijd van gisteren is nog een keer live...

Rusland beheert de knoppen?

[ afbeelding ]
Dat is op Eurosport nu, daarom staat het bij live events.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_200485282
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 12:20 schreef Felagund het volgende:

[..]

Dat is op Eurosport nu, daarom staat het bij live events.
Dit hoort in de Replays sectie.
pi_200497785
Ik zie het handboogschieten van de mannen nergens staan. :?
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 23 juli 2021 @ 09:09:43 #99
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_200497795
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 09:08 schreef Nober het volgende:
Ik zie het handboogschieten van de mannen nergens staan. :?
Die uitzending komt om elf uur.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_200497832
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 09:09 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Die uitzending komt om elf uur.
Begon om 6:00 maar staat niet bij de replays.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')