quote:
hij klapt jou hij is breed nuquote:
Ik vind blanke mensen die rappen meestal erg cringequote:
vind het wel knap hoe die van call of duty filmpjes maken is gegaan naar een breed beestquote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind blanke mensen die rappen meestal erg cringe
Of de verkoper heeft rekening gehouden met het gewicht van de bestuurder.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:26 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Ik snap ook niet wat die gozer van Renault Braad heeft wijsgemaakt, de Zoes (ook van 2019) hebben een gemiddeld bereik van rond de 350/400km, behalve als het vriest dan zakt het iets. Waarschijnlijk hebben ze een verrot accu erin gedaan oid. Raar.
Nee dat ding remt vanzelf wel met 340 kg achter het stuur.quote:BradgeTV
1 hour ago
Hoefde niet aan voor regeneratief remmen. Heb denk ik 90% van de proefrit de remmen niet aangeraakt
Is van alle tijden. Doen zoveel mensen.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:04 schreef Boze_Eend het volgende:
wat een aso auto's testen die je niet kan betalen
quote:Ik ken een vrouw die kookt spareribs bijna een week lang tot snot en dat drinkt ze dan op.
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind blanke mensen die rappen meestal erg cringe
Dit moet wel het national anthem van FOK! wordenquote:
Nah, te geforceerdquote:
Wel echt een vieze white supremacist hoorquote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:17 schreef Solotovski het volgende:
Hahahahahaah in die clio review hoor je op 6:46
Moest lachen. Erika 0/
Auto's huren om ze te testen is het nieuwe pizza's bestellen om ze te reviewenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:19 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Stam betaalt Braddie in ruil voor exposure
Ik hoor deze klassieker ook graag nageplongeld op een gratis keyboard, en ingezongen door de Braad himself.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:17 schreef Solotovski het volgende:
Moest lachen. Erika 0/
watquote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:17 schreef Solotovski het volgende:
Moest lachen. Erika 0/
Alternatieve elandtestquote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:15 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Wel goede reclame voor de fabrikant. Die auto's kunnen gewoon even 160+ kg op 1 stoel aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |