fixed voor je habibquote:
Ok white knightquote:Op vrijdag 25 juni 2021 08:27 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
fixed voor je habib
laat Azula/andere vrouwen met rust anders kom je over als een creep
Ik ben wel benieuwd naar de shoarmapizza (ook wel bekend als zwarma). Hoeveel knoflooksaus zouden ze daarvoor gebruiken?quote:
Er zijn inmiddels zo'n 500 reviews gemaakt van bestellingen bij Domino'squote:Op vrijdag 25 juni 2021 08:56 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ja bedoel deze keer gewoon de pizzeria niet zo zeer specifieke pizza
Geen idee. In elk geval eindigt het allemaal op de pizza en niet op de A27 en de A1quote:Op vrijdag 25 juni 2021 08:53 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar de shoarmapizza (ook wel bekend als zwarma). Hoeveel knoflooksaus zouden ze daarvoor gebruiken?
binnenkort is hij echt succesvol in dat wereldje en lacht hij ons uit omdat hij in de miljoenen zwemtquote:Op vrijdag 25 juni 2021 10:05 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Vanmorgen al drie caravans verkocht.
Ik ken een jachtmakelaar, een gap van rond de 25 jaar, die het bedrijf van z'n vader aan het overnemen is. Loopt gewoon in een versleten spijkerbroek. Je ziet het niet aan hem. Leuk vind ik dat.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 10:07 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
binnenkort is hij echt succesvol in dat wereldje en lacht hij ons uit omdat hij in de miljoenen zwemt
basic shirtsquote:Op vrijdag 25 juni 2021 10:15 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb maar 1-2 broeken
en 10 zwarte basic crewneck shirts van 5 euro per stuk
laatste keer dat ik kleding kocht was denk ik 2 jaar geleden
Wacht even Dima. Jij werkt toch op kantoor? Ga jij eens even gauw wat mooie bazenoverhemden kopen. Minstens tien en zelf strijken he. En ook een stuk of wat mooie poloshirts. Zonder opschriften wel te verstaan en niet van sportclubs. Kijk even bij Iron Cast of zo.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 10:15 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb maar 1-2 broeken
en 10 zwarte basic crewneck shirts van 5 euro per stuk
laatste keer dat ik kleding kocht was denk ik 2 jaar geleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |