abonnement Unibet Coolblue
pi_200115422
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 18:33 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Geschiedenisvervalsing? Biden staat nog mooi op de foto met een van de oude kkk Democraten.
Sterker nog, hij sprak op zijn uitvaart (of herdenkenis?)

Maar misschien moet je je eens inlezen over Robert Byrd.
  maandag 28 juni 2021 @ 21:20:22 #202
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200115749
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 20:21 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Het bewijs is zijn gestotter en bizar gedrag. Het lijkt erop dat die puntmuts de bloedtoevoer naar zijn hersenen hebben geblokkeerd. Of het is het gebrek aan zuurstof.
Oki dus Orangeman is een rencarnatie van caligula ... Reden kan je zelf. Wel invullen.

Jij zelf een rencarnatie van een zekere Belgische vorst genaamd Leopold..
Waarom zou je denken... Reden is... .... Exact dat.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_200115782
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 18:33 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Geschiedenisvervalsing? Biden staat nog mooi op de foto met een van de oude kkk Democraten.
Het presidentschap van Biden is dan ook een list om alle zwarten in de val te lokken en vervolgens te lynchen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 28 juni 2021 @ 21:23:29 #204
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200115829
quote:
14s.gif Op maandag 28 juni 2021 20:38 schreef QuidProJoe het volgende:
Het is goed hoor. Net als jullie, mis ik Trump. Wellicht komt hij, eerder dan wij denken, terug!
Geef ff seintje wanneer hij weer op fb en Twitter zit dan zijn we al een heel eind.
Bedoel die biden is maar saaie knakker die daadwerkelijk doet waarvoor hij er zit.. het land besturen.
Het was veel leuker met een debiel aan het roer inderdaad!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_200115884
quote:
14s.gif Op maandag 28 juni 2021 20:38 schreef QuidProJoe het volgende:
Het is goed hoor. Net als jullie, mis ik Trump. Wellicht komt hij, eerder dan wij denken, terug!
Ik gun jou zijn terugkeer, beste vriend! Opdat het gat van eenzaamheid en leegte dat zijn gedwongen vertrek bij jou heeft achtergelaten, eindelijk weer wordt gevuld!
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_200115977
quote:
9s.gif Op maandag 28 juni 2021 21:25 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik gun jou zijn terugkeer, beste vriend! Opdat het gat van eenzaamheid en leegte dat zijn gedwongen vertrek bij jou heeft achtergelaten, eindelijk weer wordt gevuld!
Och Koos, Trump heeft mij nooit verlaten!

De terugkeer is voor jullie!
pi_200116101
quote:
9s.gif Op maandag 28 juni 2021 21:25 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik gun jou zijn terugkeer, beste vriend! Opdat het gat van eenzaamheid en leegte dat zijn gedwongen vertrek bij jou heeft achtergelaten, eindelijk weer wordt gevuld!
Ik waardeer je bijdragen bijna altijd wel, maar waarom zo raar persoonlijk worden bij iemand die niet goed bij zijn hoofd is of trollt?
pi_200116305
quote:
5s.gif Op maandag 28 juni 2021 21:35 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Ik waardeer je bijdragen bijna altijd wel, maar waarom zo raar persoonlijk worden bij iemand die niet goed bij zijn hoofd is of trollt?
Obsessief-compulsief gedrag. Vaak een symptoom van TDS. Kan hij niets aan doen, komt vaak door een overdosis MSM.
pi_200116314
quote:
5s.gif Op maandag 28 juni 2021 21:35 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Ik waardeer je bijdragen bijna altijd wel, maar waarom zo raar persoonlijk worden bij iemand die niet goed bij zijn hoofd is of trollt?
Mijn pogingen om het niveau in deze reeks ietwat te verheffen werden beantwoord met getroll, waarna cynisme de overhand nam.

Maar je hebt natuurlijk gelijk.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 28 juni 2021 @ 21:59:34 #210
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200116645
quote:
14s.gif Op maandag 28 juni 2021 21:43 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Obsessief-compulsief gedrag. Vaak een symptoom van TDS. Kan hij niets aan doen, komt vaak door een overdosis MSM.
Vraagje wie won er gisteren tijdens het EK Tsjechi of Nederland?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_200116775
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 21:44 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Mijn pogingen om het niveau in deze reeks ietwat te verheffen werden beantwoord met getroll, waarna cynisme de overhand nam.

Maar je hebt natuurlijk gelijk.
Tsja, wellicht beter om hem op ignore te zetten misschien. Ben normaal wel genteresseerd in wat er zoals buiten mijn bubbel leeft - een van de redenen dat ik in dit topic rondhang - maar deze user voegt gewoon daadwerkelijk he-le-maal niks toe, dus dat snap ik wel.
pi_200119024
Trump Lawyers: NY DA Has No Plans to Charge Former President

quote:
Manhattan District Attorney Cyrus Vance Jr. does not currently plan to charge former President Donald Trump or the Trump Organization as part of Vance's office probe into "hush money" and real estate manipulations, Politico reports one of Trump's attorneys as saying.

Ronald Fischetti told Politico that he asked Vance's office last week about details of the charges it may file.

But Fischetti said that Vance's team did say they were looking at filing charges against the Trump Organization and some of its employees over alleged failure to pay taxes on corporate benefits and perks, according to Politico. According to previous reports, those perks look to involve only a few executives and include cars and apartments.

"We asked, 'Is there anything else?'" Fischetti said. "They said, 'No.'"

"It’s crazy that that's all they had," Fischetti said.

Politico asked Fischetti if the meeting with Vance's lawyers delved into allegations made by former Trump lawyer Michael Cohen and the adult film star who claims to have received "hush money" on Trump's behalf, Stormy Daniels. Fischetti said, "Nothing. Not a word on that."

Trump's lawyer added that Vance's team added that they have no plans to bring any charges against the former president himself when the first indictment is made public.

"They just said, 'When this indictment comes down, he won't be charged. Our investigation is ongoing,'" Fischetti said.

A spokesperson for Vance’s office declined to comment for Politico's article.

Any criminal charges would be the first in Vance's probe into Trump and his business dealings.

Legal experts have said an indictment against the Trump Organization could bankrupt the company by undermining its relationships with banks and other business partners.

Vance's office has said it was investigating "possibly extensive and protracted criminal conduct" at the Trump Organization, including tax and insurance fraud and falsification of business records.

It is possible that no charges will be brought.

Vance's probe nevertheless could complicate any return to politics by Trump, who has lost some of his ability to communicate publicly after being permanently banned from Twitter and suspended for two years by Facebook.

Court filings and records subpoenaed in the investigation show that chief financial officer, Allen Weisselberg and his son Barry have received corporate perks and gifts worth tens or hundreds of thousands of dollars in their years associated with the Trump Organization.

If they failed to account properly for that money on tax returns and other financial filings, they could be in legal jeopardy, legal experts have said.

New York State Attorney General Letitia James' office has been investigating whether the Trump Organization inflated the values of some properties to obtain better terms on loans, and lowered their values to obtain property tax breaks.

Vance and James are both Democrats.
Nou, dan is het maar wachten op de nieuwe poging.
  maandag 28 juni 2021 @ 23:29:54 #213
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200119346
quote:
14s.gif Op maandag 28 juni 2021 23:17 schreef QuidProJoe het volgende:
Trump Lawyers: NY DA Has No Plans to Charge Former President
[..]

Nou, dan is het maar wachten op de nieuwe poging.
Ben meer verbaasd dat er nog advocaten zijn die hem wil bijstaan.
Ze moeten wel winnen anders krijgen ze niet betaald.

Maar goed even terug op mijn vraag.
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 21:59 schreef theguyver het volgende:

[..]

Vraagje wie won er gisteren tijdens het EK Tsjechi of Nederland?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator dinsdag 29 juni 2021 @ 00:42:49 #214
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200120848
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 21:44 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Mijn pogingen om het niveau in deze reeks ietwat te verheffen werden beantwoord met getroll, waarna cynisme de overhand nam.

Maar je hebt natuurlijk gelijk.
Ja hallo, Koos, je zit in BNW, wat had jij dan verwacht hier? :D
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 00:50:27 #215
323401 Kijkertje
met filter
pi_200120890
quote:
14s.gif Op maandag 28 juni 2021 23:17 schreef QuidProJoe het volgende:
Trump Lawyers: NY DA Has No Plans to Charge Former President
[..]

Nou, dan is het maar wachten op de nieuwe poging.
Nieuwe poging? Je weet niet hoe aanklagers een zaak als deze opbouwen? Dit is pas het begin :P

En erg voorspelbaar ook dat Trump's advocaten nu al beginnen met bagatelliseren :D

twitter


En zelfs al zou Trump zelf niet aangeklaagd kunnen worden:

quote:
Charges against the Trump Organization would mark an extraordinary escalation of a years-long investigation into Trump and his family business, which has already been battered by the pandemic and its founder's divisive presidency. Even if the company isn't ultimately convicted, criminal charges could seriously harm its ability to continue as going concern, said Bradley Simon, a former federal prosecutor.

"Any kind of indictment against a corporation could be the death knell," he said. "If charged, it means that customers and vendors are going to stay away and contracts are going to be canceled. From a financial perspective, it's terrible, because no customer, client or other business will want to go anywhere near a company for fear of being tainted, subpoenaed, questioned by authorities or hauled into a grand jury."

Bron
quote:
10s.gif Op maandag 28 juni 2021 23:35 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Hoezo?
Nou hij verslijt er nogal wat :D

quote:
Als dat de voorwaarde is, hebben ze wel goed vertrouwen in de onschuld van Trump. Logisch ook, die man is brandschoon.
Trump brandschoon? Tuurlijk joh! :')

twitter


[ Bericht 8% gewijzigd door Kijkertje op 29-06-2021 04:23:45 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_200121733
quote:
10s.gif Op maandag 28 juni 2021 23:35 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Hoezo?
[..]

Als dat de voorwaarde is, hebben ze wel goed vertrouwen in de onschuld van Trump. Logisch ook, die man is brandschoon.
Rudy rekende 20.000 per dag. Tot zover het vertrouwen in de zaak. :P Ach, je kan rekenen wat je wilt, betaald krijg je toch niet, ik neem aan dat je weet dat Trump een notoire wanbetaler is.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 09:32:02 #217
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_200122314
Trump brandschoon noemen (en dat waarschijnlijk nog menen ook) is toch wel van een naviteit en een schattigheid waarvan ik niet had durven dromen dat ik die nog eens zou mogen meemaken in de huidige tijd van informatie overflow. Trump brandschoon noemen gaat zoveel verder dan wantrouwen in MSM of fan zijn van. Trump brandschoon noemen is pure adoratie, bijna een soort verliefdheid te noemen.

Laten we voor het gemak even kijken naar de "Trump University" en dan nog eens kijken naar de bewering dat Trump brandschoon is. Kijkend naar wat daar werkelijk gebeurd is, niet wat de MSM roept, niet wat er in de media staat, maar gewoon naar de rechtszaken die gevoerd zijn, de schadevergoedingen die betaald zijn, dan zijn er maar twee conclusies mogelijk.

- Of Trump is brandschoon, maar dan ook werkelijk de slechtste zakenman/directeur/manager ooit
- Of Trump is een grote boef en heeft willens en wetens mensen opgelicht

Kortom, wil je fan zijn van iemand die OF te dom is om te poepen OF een grote oplichter is? Ik zou het wel weten.
pi_200124203
quote:
10s.gif Op maandag 28 juni 2021 19:38 schreef QuidProJoe het volgende:
Dus zo ziet het er uit als een NPC een BSOD krijgt.
Kan je niet normaal praten? Geef eerst maar eens antwoord. :W
  dinsdag 29 juni 2021 @ 13:32:44 #219
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_200125332
Ik weet dat er in BNW wat meer mogelijk is en anders denken is prima, maar dat overduidelijk getroll hoeft ook in BNW niet natuurlijk, zo grappig is het allemaal niet. Wat opgeruimd; ook wat reacties verwijderd omdat het reacties waren op het getroll.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_200125613
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 09:32 schreef mcmlxiv het volgende:
Trump brandschoon noemen (en dat waarschijnlijk nog menen ook) is toch wel van een naviteit en een schattigheid waarvan ik niet had durven dromen dat ik die nog eens zou mogen meemaken in de huidige tijd van informatie overflow. Trump brandschoon noemen gaat zoveel verder dan wantrouwen in MSM of fan zijn van. Trump brandschoon noemen is pure adoratie, bijna een soort verliefdheid te noemen.

Laten we voor het gemak even kijken naar de "Trump University" en dan nog eens kijken naar de bewering dat Trump brandschoon is. Kijkend naar wat daar werkelijk gebeurd is, niet wat de MSM roept, niet wat er in de media staat, maar gewoon naar de rechtszaken die gevoerd zijn, de schadevergoedingen die betaald zijn, dan zijn er maar twee conclusies mogelijk.

- Of Trump is brandschoon, maar dan ook werkelijk de slechtste zakenman/directeur/manager ooit
- Of Trump is een grote boef en heeft willens en wetens mensen opgelicht

Kortom, wil je fan zijn van iemand die OF te dom is om te poepen OF een grote oplichter is? Ik zou het wel weten.
Onmogelijik. Ik geloof geen moment dat hij echt meent dat Trump brandschoon is. Sterker nog, het ruime merendeel van zijn reacties zijn gewoon trollerij joh, niemand is z achterlijk.
pi_200125657
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 12:07 schreef The_End het volgende:

[..]

Kan je niet normaal praten? Geef eerst maar eens antwoord. :W
BSOD = Blue Screen Of Death

Dat blauwe scherm van vroeger als Windows crashte.
pi_200125681
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 21:20 schreef theguyver het volgende:

[..]

Oki dus Orangeman is een rencarnatie van caligula ... Reden kan je zelf. Wel invullen.

Jij zelf een rencarnatie van een zekere Belgische vorst genaamd Leopold..
Waarom zou je denken... Reden is... .... Exact dat.
Ik neem aan dat je mij vanaf nu dan ook majesteit gaat noemen.
pi_200125700
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 21:21 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het presidentschap van Biden is dan ook een list om alle zwarten in de val te lokken en vervolgens te lynchen.
Als de MSM dat zou melden dan zou ik er redelijk zeker van zijn dat dit dan ook word gezien als de absolute waarheid.
pi_200125707
De MSM. :') :') :')
pi_200125712
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:56 schreef illusions het volgende:

[..]

BSOD = Blue Screen Of Death

Dat blauwe scherm van vroeger als Windows crashte.
Ja, dat weet ik. Echter is "Dus zo ziet het er uit als een NPC een BSOD krijgt." niet echt een normale zin. Het is zeker geen antwoord op mijn vraag.
pi_200125724
Beetje naef om te denken dat er berhaupt niog hele grote groepen mensen zijn die enkel "MSM" consumeren. Het is fucking 2021, iedereen consumeert een mix van verschillende media uiteenlopend van klein tot groot, non- en for profit, etc.
pi_200125730
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 14:00 schreef The_End het volgende:

[..]

Ja, dat weet ik. Echter is "Dus zo ziet het er uit als een NPC een BSOD krijgt." niet echt een normale zin. Het is zeker geen antwoord op mijn vraag.
Neuh, het klopt voor geen meter.
pi_200125757
.

[ Bericht 99% gewijzigd door PSVCL op 29-06-2021 14:10:01 ]
  dinsdag 29 juni 2021 @ 16:40:08 #229
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200127876
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:57 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je mij vanaf nu dan ook majesteit gaat noemen.
Ik ben geen Belg, en ik zou niet trots zijn op die naam.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 29 juni 2021 @ 16:42:53 #230
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200127917
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:58 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Als de MSM dat zou melden dan zou ik er redelijk zeker van zijn dat dit dan ook word gezien als de absolute waarheid.
En volgens de non-MSM wie woont er nu in het witte huis?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 29 juni 2021 @ 17:04:22 #231
323401 Kijkertje
met filter
pi_200128223
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:52 schreef illusions het volgende:

[..]

Onmogelijik. Ik geloof geen moment dat hij echt meent dat Trump brandschoon is. Sterker nog, het ruime merendeel van zijn reacties zijn gewoon trollerij joh, niemand is z achterlijk.
Nou ik weet het niet hoor. Volgens mij is het meer een combinatie van de complottheorietjes ontzettend graag willen geloven dat overgaat in trollgedrag naarmate het begint door te dringen dat de beweringen van fraude nergens op gebaseerd zijn om maar niet te hoeven toegeven er totaal naast te hebben gezeten.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_200128351
quote:
6s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 17:04 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Nou ik weet het niet hoor. Volgens mij is het meer een combinatie van de complottheorietjes ontzettend graag willen geloven dat overgaat in trollgedrag naarmate het begint door te dringen dat de beweringen van fraude nergens op gebaseerd zijn om maar niet te hoeven toegeven er totaal naast te hebben gezeten.
Ik zie dat patroon vooral als het gaat om Trump. De Russia-hoax, de impeachments die nergens op sloegen, de belastingen en nu die onzin met de SDNY. Steeds weer wordt er geloofd in de BlueAnon complottheorien die de MSM voorschotelen. En geen enkele keer wordt toegegeven dat men er naast zit. En dat is alleen nog maar omtrent Trump. De Jussie Smollett-hoax en de farce rondom de Covington Kids laat zien dat er een bepaald type mens is dat alles maar gelooft dat een geautoriseerde bron voorschotelt. En het geloofde wordt met hand en tand verdedigd.
pi_200128465
quote:
6s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 17:04 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Nou ik weet het niet hoor. Volgens mij is het meer een combinatie van de complottheorietjes ontzettend graag willen geloven dat overgaat in trollgedrag naarmate het begint door te dringen dat de beweringen van fraude nergens op gebaseerd zijn om maar niet te hoeven toegeven er totaal naast te hebben gezeten.
Het zal misschien inderdaad leiden tot wat cognitieve dissonantie, waarbij de fight or flight response in zijn geval doorslaat naar fight wat zich uit in het posten van bullshit. Een hoop anderen zijn wel weggevlucht inmiddels.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 17:21:33 #234
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200128495
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 17:10 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Ik zie dat patroon vooral als het gaat om Trump. De Russia-hoax, de impeachments die nergens op sloegen, de belastingen en nu die onzin met de SDNY. Steeds weer wordt er geloofd in de BlueAnon complottheorien die de MSM voorschotelen. En geen enkele keer wordt toegegeven dat men er naast zit. En dat is alleen nog maar omtrent Trump. De Jussie Smollett-hoax en de farce rondom de Covington Kids laat zien dat er een bepaald type mens is dat alles maar gelooft dat een geautoriseerde bron voorschotelt. En het geloofde wordt met hand en tand verdedigd.
Is het ook een complot als hij zelf dingen zegt?


Ondertussen klaagt dominion zijn advocaten aan.

Zijn imperium word afgebroken, door middel van rechtzaken.

Banken willen geen zaken meer met hem doen.

En ondertussen probeert hij kansloos de verkiezingen winnen die hij kansloos verloor.

Dus mijn vraag nogmaals wie won op het EK voetbal 2021 in de wedstrijd Nederland Tsjechi?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 29 juni 2021 @ 17:33:55 #235
323401 Kijkertje
met filter
pi_200128626
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 17:10 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Ik zie dat patroon vooral als het gaat om Trump. De Russia-hoax, de impeachments die nergens op sloegen, de belastingen en nu die onzin met de SDNY. Steeds weer wordt er geloofd in de BlueAnon complottheorien die de MSM voorschotelen. En geen enkele keer wordt toegegeven dat men er naast zit. En dat is alleen nog maar omtrent Trump. De Jussie Smollett-hoax en de farce rondom de Covington Kids laat zien dat er een bepaald type mens is dat alles maar gelooft dat een geautoriseerde bron voorschotelt. En het geloofde wordt met hand en tand verdedigd.
Ja ik weet dat je dat (volkomen onterecht) zo ziet. Dat is nu juist het punt :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_200128835
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:58 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Als de MSM dat zou melden dan zou ik er redelijk zeker van zijn dat dit dan ook word gezien als de absolute waarheid.
Dat is het toch ook? Biden is immers een stiekeme KKK-aanhanger.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_200128852
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 17:33 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Ja ik weet dat je dat (volkomen onterecht) zo ziet. Dat is nu juist het punt :D
Ik kan het ook niet helpen dat je projecteert. En verder dat "volkomen onterecht", dat doet mij denken aan al die keren dat de betrouwbare geautoriseerde media "debunked", "widely discredited" of ook maar iets in die richting te schrijven, om vervolgens in de toekomst stilletjes de artikelen te herschrijven omdat de waarheid toch niet zo heel precies werd beschreven. Daarom heb ik zelf liever gewoon vanaf het begin gelijk. Ja, je moet de gevolgen dan ondervinden van hen die zweren bij de Autoriteiten, maar dat is een kleine prijs om te betalen voor een correct wereldbeeld. Het enige jammere is, dat het "I told you so"-moment nooit echt komt, omdat de BlueAnon complot-theoristen de realiteit nooit zullen erkennen; zelfs niet wanneer ze aantoonbaar fout zitten. Vervolgens wordt altijd geschermd met "we handelden naar informatie die voorhanden was", maar dat klopt niet. Immers, hoe komt het dat de anderen wel constant keer op keer gelijk hebben?
pi_200128859
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 17:47 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat is het toch ook? Biden is immers een stiekeme KKK-aanhanger.
Niet eens stiekem.
pi_200130048
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 17:47 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat is het toch ook? Biden is immers een stiekeme KKK-aanhanger.
Stiekem??
pi_200130262
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 18:50 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Stiekem??
Beetje doorzichtige troll-poging.
pi_200130471
quote:
9s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 19:04 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Beetje doorzichtige troll-poging.
Het zou erg zijn als je dit serieus had opgevat.
pi_200130659
Waarom is een grapje meteen een "troll-poging"?
pi_200130792
Omdat het doel is dat mensen happen. Je kunt het ook flamebait noemen als je dat liever hebt.
pi_200130971
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 19:32 schreef SnertMetChoco het volgende:
Omdat het doel is dat mensen happen. Je kunt het ook flamebait noemen als je dat liever hebt.
Zoals dit?
quote:
Dat is het toch ook? Biden is immers een stiekeme KKK-aanhanger.
pi_200131535
quote:
5s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 19:38 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Zoals dit?
[..]

Nee, dat verwees terug naar een eerdere opmerking van Chivaz waarin Biden op de foto met een kkk'er wat zou betekenen. Tikkeltje sarcastisch gepost, meer niet. Maar goed, gezien het feit dat jouw ouevre voor de helft uit trollende bs bestaat, loont het niet om hierin verder op je in te gaan.
pi_200133336
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 19:58 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Nee, dat verwees terug naar een eerdere opmerking van Chivaz waarin Biden op de foto met een kkk'er wat zou betekenen. Tikkeltje sarcastisch gepost, meer niet. Maar goed, gezien het feit dat jouw ouevre voor de helft uit trollende bs bestaat, loont het niet om hierin verder op je in te gaan.
Ah okee. Het ene sarcasme is het andere niet. En de ene verwijzing is de andere niet. Hiet is goed dat de regels omtrent grapjes en sarcasme duidelijk zijn. Komt het uit conservatieve hoek, dan is het slecht, flamebait ofeen troll-poging. Komt het uit Linkse hoek, dan is het acceptabel. Toch mooi, wanneer de zaken zo duidelijk zijn.
pi_200136181
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 17:48 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Ik kan het ook niet helpen dat je projecteert.
Je kan het niet helpen dat je dat denkt bedoel je :D

quote:
En verder dat "volkomen onterecht", dat doet mij denken aan al die keren dat de betrouwbare geautoriseerde media "debunked", "widely discredited" of ook maar iets in die richting te schrijven, om vervolgens in de toekomst stilletjes de artikelen te herschrijven omdat de waarheid toch niet zo heel precies werd beschreven. Daarom heb ik zelf liever gewoon vanaf het begin gelijk.
Mooi voorbeeld van een gebrek aan inzicht over de manier van berichtgeving die gebaseerd was op uitspraken van wetenschappers toen er nog heel weinig bekend was over de eigenschappen van het virus. Jouw (vermeende) gelijk vanaf het begin daarentegen is (nog steeds) gebaseerd op niet bewezen aannames/ complottheorien die jou heel logisch lijken maar dat helemaal niet zijn. Dat kan je ook alleen maar weten als je je enigszins verdiept had in de materie maar dat is natuurlijk teveel moeite.

Overigens prees Trump zelf ook in eerste instantie China meerdere malen (onterecht) de hemel in voor de geweldige medewerking en dat veranderde pas op het moment dat het hem beter uitkwam om ze de zwarte piet toe te spelen toen zijn eigen COVID-beleid in de VS jammerlijk faalde en mensen massaal doodgingen terwijl hij herhaaldelijk beweerde alles onder controle te hebben, het virus bagatelliseerde en beloofde dat het miraculeus zou verdwijnen.

quote:
Ja, je moet de gevolgen dan ondervinden van hen die zweren bij de Autoriteiten, maar dat is een kleine prijs om te betalen voor een correct wereldbeeld. Het enige jammere is, dat het "I told you so"-moment nooit echt komt, omdat de BlueAnon complot-theoristen de realiteit nooit zullen erkennen; zelfs niet wanneer ze aantoonbaar fout zitten.
Niemand zweert bij 'Autoriteiten' en je wereldbeeld is duidelijk een alternatief soort 'werkelijkheid'. Het "I told you so"-moment komt terecht nooit. De realiteit is dat er nog steeds geen oorsprong van het virus gevonden is, dat wetenschappers de mogelijkheid dat het virus uit een lab 'ontsnapt' is niet willen uitsluiten en dat ook dat onderzocht moet worden om uit te sluiten dat er veiligheidsvoorschriften overtreden zijn. Waar overigens de Amerikanen geen overzicht meer over hadden omdat Trump zo stom was geweest om al eerder een groot deel van de Amerikaanse CDC-medewerkers terug te trekken uit Wuhan die juist ter plaatse aanwezig waren om vroegtijdig een pandemie te kunnen signaleren. Waren die nog aanwezig geweest zou het onderzoek een stuk makkelijker zijn verlopen en wie weet was deze ramp niet eens gebeurd. Het denkbeeld dat het virus met opzet door China in een lab 'gemanipuleerd' zou zijn om als biowapen te dienen is en blijft nog steeds dezelfde ordinaire complottheorie.

Wat is trouwens die BlueAnon complottheorie :?

quote:
Vervolgens wordt altijd geschermd met "we handelden naar informatie die voorhanden was", maar dat klopt niet. Immers, hoe komt het dat de anderen wel constant keer op keer gelijk hebben?
Omdat het wel degelijk klopt en die anderen helemaal niet keer op keer gelijk hebben. Integendeel, die anderen trappen keer op keer in de populistische desinformatie/ complottherieen van Trump & Co en obscure internet-/ social media-bronnen die keer op keer debunked worden. Je hebt duidelijk een heel selectief geheugen :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Kijkertje op 30-06-2021 06:44:46 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_200136314
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 17:48 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Ik kan het ook niet helpen dat je projecteert. En verder dat "volkomen onterecht", dat doet mij denken aan al die keren dat de betrouwbare geautoriseerde media "debunked", "widely discredited" of ook maar iets in die richting te schrijven, om vervolgens in de toekomst stilletjes de artikelen te herschrijven omdat de waarheid toch niet zo heel precies werd beschreven. Daarom heb ik zelf liever gewoon vanaf het begin gelijk. Ja, je moet de gevolgen dan ondervinden van hen die zweren bij de Autoriteiten, maar dat is een kleine prijs om te betalen voor een correct wereldbeeld. Het enige jammere is, dat het "I told you so"-moment nooit echt komt, omdat de BlueAnon complot-theoristen de realiteit nooit zullen erkennen; zelfs niet wanneer ze aantoonbaar fout zitten. Vervolgens wordt altijd geschermd met "we handelden naar informatie die voorhanden was", maar dat klopt niet. Immers, hoe komt het dat de anderen wel constant keer op keer gelijk hebben?
Hahahahahahahahhaha
pi_200136624
twitter

Journalisten zijn helden.
pi_200136629
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 03:11 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
Journalisten zijn helden.
So?
pi_200136659
Tucker Carlson heeft weer iets verzonnen om heel verontwaardigd over te doen. De aandacht van gisteren beviel zo goed dat hij er vandaag nog een schepje bovenop doet.

twitter

twitter


Ik denk dat Tucker vindt dat hij ook echt wel belangrijk genoeg is om bespioneerd te worden. Dat deed het DOJ onder Trump immers ook bij journalisten van CNN/NYT en zelfs Congresleden?

Als ik hem was zou ik ze aangifte doen!

Want hij zal toch niet iets doms gedaan hebben?! :o

twitter


_O-



:')

[ Bericht 9% gewijzigd door Kijkertje op 30-06-2021 05:28:25 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_200136727
quote:
10s.gif Op woensdag 30 juni 2021 04:32 schreef Kijkertje het volgende:
Tucker Carlson heeft weer iets verzonnen om heel verontwaardigd over te doen. De aandacht van gisteren beviel zo goed dat hij er vandaag nog een schepje bovenop doet.

[ twitter ]
[ twitter ]

Ik denk dat Tucker vindt dat hij ook echt wel belangrijk genoeg is om bespioneerd te worden. Dat deed het DOJ onder Trump immers ook bij journalisten van CNN/NYT en zelfs Congresleden?

Als ik hem was zou ik ze aangifte doen!

Want hij zal toch niet iets doms gedaan hebben?! :o

[ twitter ]

_O-
Wel grappig die rechtzaak, beetje vergelijkbaar met het "geen weldenkenf mens neemt mijn theorien serieus" van Sidney Powell. De GOP weet dus precies wie haar kiezers zijn. :D
pi_200136737
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 05:28 schreef illusions het volgende:

[..]

Wel grappig die rechtzaak, beetje vergelijkbaar met het "geen weldenkenf mens neemt mijn theorie serieus" van Sidney Powell. De GOP weet dus precies wie haar kiezers zijn. :D
Of met die van Rachel Maddow van MSNBC ;)

https://trendingpolitics.(...)ddow-seriously-knab/
pi_200136800
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juni 2021 05:32 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Of met die van Rachel Maddow van MSNBC ;)

https://trendingpolitics.(...)ddow-seriously-knab/
Oh ja! Geen zin meer om nog op te zoeken maar het staat me bij dat ze een artikel besprak? En dat ze na de feiten uit het artikel gequote te hebben alles nog eens kleurrijk en gechargeerd samenvatte? Dat doet ze idd wel vaker ook met verslagen van rechtszaken maar dat is toch wel heel wat anders dan de NSA beschuldigen van spioneren zonder eerst de feiten gebracht te hebben want die weet hij immers niet.

Nu ff slapen :O :W
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_200136907
quote:
10s.gif Op woensdag 30 juni 2021 06:02 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Oh ja! Geen zin meer om nog op te zoeken maar het staat me bij dat ze een artikel besprak? En dat ze na de feiten uit het artikel gequote te hebben alles nog eens kleurrijk en gechargeerd samenvatte? Dat doet ze idd wel vaker ook met verslagen van rechtszaken maar dat is toch wel heel wat anders dan de NSA beschuldigen van spioneren zonder eerst de feiten gebracht te hebben want die weet hij immers niet.

Nu ff slapen :O :W
Volgens mij was het omdat ze OAN ervan beschuldigde "literally paid Russian propaganda" te zijn.

Wel grappig dat je gelijk in de verdediging schiet. Als je niet ziet dat een Maddow gewoon een tegenhanger is van een Carlson dan ben je misschien toch wat minder goed in het filteren van 'nieuws' dan je denkt dat je bent.

[ Bericht 2% gewijzigd door Sjemmert op 30-06-2021 06:41:34 ]
pi_200142757
Rustig hier. Zitten Clinton en Obama dan eindelijk vast?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_200143149
quote:
15s.gif Op woensdag 30 juni 2021 15:32 schreef xpompompomx het volgende:
Rustig hier. Zitten Clinton en Obama dan eindelijk vast?
Die liggen in elkaar verstrengeld na een hete nacht vol passie. Je moet wat h als je man een notoire hoerenloper is en je vrouw wellicht misschien helemaal geen vrouw is. 🤡
  Moderator woensdag 30 juni 2021 @ 15:52:40 #258
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200143171
quote:
15s.gif Op woensdag 30 juni 2021 15:32 schreef xpompompomx het volgende:
Rustig hier. Zitten Clinton en Obama dan eindelijk vast?
En Trump zit weer in het Witte Huis. ;)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator woensdag 30 juni 2021 @ 15:53:11 #259
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200143186
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 15:52 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Die liggen in elkaar verstrengeld na een hete nacht vol passie. Je moet wat h als je man een notoire hoerenloper is en je vrouw wellicht misschien helemaal geen vrouw is. 🤡
Huh? Melania is een TG? Ah, dat verklaart die kaaklijn
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_200143443
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 15:53 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Huh? Melania is een TG? Ah, dat verklaart die kaaklijn
Iets zegt mij dat je haar zou doen, TG of niet is dan niet zo relevant.
pi_200143469
Ik kan me niet voorstellen dat iemand met meer dan 2 hersencellen op een strakgetrokken botox oostblok golddigster met plastic tieten wil kruipen, maar ja, wie ben ik.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Moderator woensdag 30 juni 2021 @ 16:10:12 #262
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200143490
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 16:06 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Iets zegt mij dat je haar zou doen, TG of niet is dan niet zo relevant.
Melania Trump? Godallemachtig, dan ken jij mij toch heel slecht, ik zou wilen voorstellen dat jij je verder onthoudt van zulke projecties _O-
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_200143587
quote:
2s.gif Op woensdag 30 juni 2021 16:08 schreef xpompompomx het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat iemand met meer dan 2 hersencellen op een strakgetrokken botox oostblok golddigster met plastic tieten wil kruipen, maar ja, wie ben ik.
Niet een man met een paar miljard aan vermogen ieder geval.
pi_200143653
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 16:16 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Niet een man met een paar miljard aan vermogen ieder geval.
Nergens voor nodig ook. Ik hoef liefde dan ook niet te kopen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Moderator woensdag 30 juni 2021 @ 16:47:54 #265
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200144149
quote:
14s.gif Op woensdag 30 juni 2021 16:20 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Nergens voor nodig ook. Ik hoef liefde dan ook niet te kopen.
Oh, Stormy loved him lots :D
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_200144178
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Moderator woensdag 30 juni 2021 @ 16:52:15 #267
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200144257
quote:
Ah, gezellie, zouden ze straks gezamelijk een familie cel mogen delen? :)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  woensdag 30 juni 2021 @ 18:10:27 #268
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_200145441
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 16:16 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Niet een man met een paar miljard aan vermogen ieder geval.
Wie is die man?
pi_200145460
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 18:10 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Wie is die man?
Besos en gates zijn weer vrijgezel . 8-)

Weer een leuk filmpje van het Lincoln project.

  woensdag 30 juni 2021 @ 23:18:42 #270
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200149899
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_200155494
Wel grappig. Als het "DELUSIONAL Lies" zouden zijn, dan zou je die toch met alle macht uit willen zenden? Trump zou zich dan immers compleet belachelijk maken. Raadselachtig om hem dan maar het zwijgen op te leggen. Tenzij, uiteraard, Trump de waarheid vertelt en mensen de gepresenteerde "werkelijkheid" niet in twijfel mogen trekken.

quote:
When you tear out a man's tongue, you are not proving him a liar, you're only telling the world that you fear what he might say.
pi_200157280
quote:
14s.gif Op donderdag 1 juli 2021 13:56 schreef QuidProJoe het volgende:
Wel grappig. Als het "DELUSIONAL Lies" zouden zijn, dan zou je die toch met alle macht uit willen zenden? Trump zou zich dan immers compleet belachelijk maken. Raadselachtig om hem dan maar het zwijgen op te leggen. Tenzij, uiteraard, Trump de waarheid vertelt en mensen de gepresenteerde "werkelijkheid" niet in twijfel mogen trekken.
[..]

... ware het echter niet dat de titel leest "cut off after he tells delusional lies".

Soms is het wel eens genoeg geweest. :P
pi_200158967
If you repeat a lie often enough it becomes accepted as truth.

Joseph Goebbels

Ja ja onze rechtse sektevolgers willen het niet snappen. :D
pi_200159306
"You just tell them and they believe it. That's it: you just tell them and they believe. They just do." - Donald J. Trump
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_200159489
twitter


Waar blijft nou dat bewijs van fraude :?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_200161054
quote:
81s.gif Op donderdag 1 juli 2021 19:08 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]

Waar blijft nou dat bewijs van fraude :?
Tja, raar h?

Mijn weddenschap staat er ook droevig voor, Ixnay wou persoonlijk meeten anders deed hij het niet - geen vertruwen in internetsites die daarvoor gemaakt zijn - teveel fraude. De appel valt niet ver van de boom.
pi_200161072
quote:
14s.gif Op donderdag 1 juli 2021 13:56 schreef QuidProJoe het volgende:
Wel grappig. Als het "DELUSIONAL Lies" zouden zijn, dan zou je die toch met alle macht uit willen zenden? Trump zou zich dan immers compleet belachelijk maken. Raadselachtig om hem dan maar het zwijgen op te leggen. Tenzij, uiteraard, Trump de waarheid vertelt en mensen de gepresenteerde "werkelijkheid" niet in twijfel mogen trekken.
[..]

Heb je het filmpje iuberhaupt bekeken?

Ik inmiddels wel. Het is, zoals de commentator al zegt, gewoon een saaie liegende ouwe man waar een entertainment netwerk niet genoeg entertainment value meer in ziet. Ik weet dat jij liever fantaseert dat hij op het punt stond het grootste schandaal ter wereld aan de schandpaal te nagelen en dat ze hem abrupt de mond snoerden voor hij dat kon doen, maar als je het filmpje kijkt denk ik dat je vast tot dezelfde conclusie komt: hij ging gewoon weer hetzelfde trieste praatje herhalen.
  vrijdag 2 juli 2021 @ 04:12:52 #278
323401 Kijkertje
met filter
pi_200163751
Inmiddels dag 4 van Tucker's spionagefantasieen:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 2 juli 2021 @ 04:43:52 #279
323401 Kijkertje
met filter
pi_200163780
twitter


Wat kan Trump die slachtoffers nou schelen, zijn rally is veel belangrijker!

Gelukkig is er nu een president die wel met dit soort catastrofes weet om te gaan

twitter

twitter


Biden & DeSantis *;

Trump was wsl gaan pochen op de bouwconstructie van zijn Towers of zo... :')

En uiteraard de gouverneur de schuld gegeven als dat een Democraat was geweest :Y

Om vervolgens even te dreigen met het intrekken van federale steun zoals bij California 8)7

[ Bericht 11% gewijzigd door Kijkertje op 02-07-2021 06:38:40 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 2 juli 2021 @ 04:57:28 #280
323401 Kijkertje
met filter
pi_200163786
twitter


#1 expert on Fraud ook :+

[ Bericht 7% gewijzigd door Kijkertje op 02-07-2021 06:29:15 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 2 juli 2021 @ 06:21:10 #281
323401 Kijkertje
met filter
pi_200163910
Eric Trump:

twitter


Mary Trump:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_200164060
Donald Trump Among the Nation's Worst Presidents, According to New Survey of Historians
https://nz.news.yahoo.com(...)worst-165354834.html

Notably, even William Henry Harrison — the shortest-serving U.S. president, who died just 31 days into his term — was voted ahead of Trump, coming in at 40 on the overall list.

:D
pi_200164082
Zoals krugman mooi schrijft.

Only the Incompetent Need Apply :D
pi_200164094
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 07:31 schreef Basp1 het volgende:
Zoals krugman mooi schrijft.

Only the Incompetent Need Apply :D
Copy/paste?

Ik heb geen abonnement op NY Times, velen hier niet denk ik.
pi_200164415
twitter


Brandschoon! ^O^
pi_200164480
Uh-huh, squeaky clean. :|W

twitter
  Moderator vrijdag 2 juli 2021 @ 11:25:23 #287
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200166330
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 08:33 schreef QuidProJoe het volgende:
[ twitter ]

Brandschoon! ^O^
Dan hoeft hij zich geen zorgen te maken dus. Behalve dan dat er geen functie bestaat als NY AG liaison.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_200166420
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 11:25 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dan hoeft hij zich geen zorgen te maken dus. Behalve dan dat er geen functie bestaat als NY AG liaison.
Pijnlijk.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_200167199
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 11:25 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dan hoeft hij zich geen zorgen te maken dus. Behalve dan dat er geen functie bestaat als NY AG liaison.
:D :D :D

De zoveelste faal van QuidProJoe.
pi_200167364
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 12:18 schreef illusions het volgende:

[..]

:D :D :D

De zoveelste faal van QuidProJoe.
Maar Posobiec heeft dit dan zomaar verzonnen?! Wat zou zijn bron zijn?
  vrijdag 2 juli 2021 @ 12:32:28 #291
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_200167422
Heeft Jack Posobiec een fabeltje verteld? Nee toch? Dat doet Jack toch niet?

Misschien is dat 1 van de bronnen dat er fraude is gepleegd? En 1 van de bronnen dat Trump binnen 6 maanden weer "in office" is?
  vrijdag 2 juli 2021 @ 15:07:09 #292
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200169047
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 12:32 schreef mcmlxiv het volgende:
Heeft Jack Posobiec een fabeltje verteld? Nee toch? Dat doet Jack toch niet?

Misschien is dat 1 van de bronnen dat er fraude is gepleegd? En 1 van de bronnen dat Trump binnen 6 maanden weer "in office" is?
Er is tot dusver 1x fraude gepleegd.
En dat was notabene door een trumporter.

En de bron is misschien de zelfde als die van de Frankfurt raid!
👍
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 2 juli 2021 @ 16:24:25 #293
323401 Kijkertje
met filter
pi_200170203
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 2 juli 2021 @ 17:41:01 #294
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200171440
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 16:24 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
Ik had m 8 maand met moeite kunnen besparen.

Het is orange man, die moest nog een extra rondje tekenen om tegen alle weersvoorspellingen in aan te tonen dat een staat geraakt werd!
Omdat experts hem hadden verteld dat dit niet het geval zou zijn.. maar hij wist het beter!!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 3 juli 2021 @ 00:48:41 #295
323401 Kijkertje
met filter
pi_200180177
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_200185795
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juli 2021 15:14 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
Gaslighting van het hoogste niveau. In AMV zou men een vergelijking met Goebbels maken.
Ik weet niet, wat klopt er niet aan die uitspraak?

Edit: Ik lees bijvoorbeeld in zijn verkiezingsprogramma:

quote:
Reinvigorate community-oriented policing. Policing works best when officers are out of their cruisers and walking the streets, engaging with and getting to know members of their communities. But in order to do that, police departments need resources to hire a sufficient number of officers. Biden spearheaded the Community Oriented Policing Services (COPS) program, which authorized funding both for the hiring of additional police officers and for training on how to undertake a community policing approach. However, the program has never been funded to fulfill the original vision for community policing. Biden will reinvigorate the COPS program with a $300 million investment. As a condition of the grant, hiring of police officers must mirror the racial diversity of the community they serve. Additionally, as president, Biden will establish a panel to scrutinize what equipment is used by law enforcement in our communities.


[ Bericht 22% gewijzigd door SnertMetChoco op 03-07-2021 18:27:27 ]
  zaterdag 3 juli 2021 @ 23:20:22 #297
323401 Kijkertje
met filter
pi_200194461
Van de editorial board van de WSJ:

twitter


quote:
Donald Trump says fraud is the only reason he lost the 2020 election. Some even think Mr. Trump will be reinstated once the truth comes out. Anyone who finds this narrative at all appealing should take 30 minutes to read the investigative report posted last week by Michigan Republicans. It’s only 35 pages.

The report is from the GOP state Senate’s Oversight Committee, which synthesized testimony from about 90 people, plus thousands of pages of subpoenaed documents. The committee’s chair, Ed McBroom, was a Trump delegate at the 2016 GOP national convention, and in 2019 he was a guest at the White House, looking on while Mr. Trump signed an executive order.

While the report identifies “clear weaknesses in our elections system that require legislative remedy,” it is unsparing about misinformation and innuendo. As Democrats regained power after the 2016 election, Mr. McBroom writes, “they were quick to utilize all of it to spend two years chasing every conspiracy and specious allegation.” He adds: “I pray my own party will not repeat this mistake for the next four years.”

The committee investigated 200 alleged dead voters. Only two problems were found. One was “a clerical error” involving a father and son with the same name. The other was an absentee ballot submitted by a 92-year-old, who then died four days before the election. That bad ballot should not have slipped through, though the report says 3,500 similar votes were caught.

Detroit’s counting center received deliveries of ballots at 3:30 a.m. and 4:30 a.m., but the inquiry found no evidence of fraud. A purportedly suspicious picture “was a photo of a WXYZ-TV photographer hauling his equipment.” Also, look at the numbers: Voter turnout in Wayne County (Detroit) was up only 11.4% last year, compared with 15.4% in the rest of Michigan, which hardly sounds like a dump of fake ballots. President Trump received a higher share of Wayne County’s vote in 2020 than in 2016.

Many claims seem to stem from confusion by observers. Workers at Detroit’s counting center didn’t need to examine ballot signatures, the report says, because that task had been done elsewhere. Detroit’s tabulators weren’t connected to the internet, but they were on a local network, which “would create the same icon.”

If it looked as if some ballots were being fed through a scanner more than once, here’s a boring reason: “Ballots go through the tabulator so quickly that a simple jam or other error necessitates the entire bundle being restarted.” Double counting would be obvious, as “the pollbook would show that many more votes were cast than the number of people obtaining a ballot.”

Antrim County’s error last year in misreporting its unofficial vote tallies was explained only days later, yet two months ago Mr. Trump was cheering a “bombshell” legal demand for another audit. A judge has since rejected that. The committee’s inquiry backed up the benign story: The county clerk’s computer “was not updated” to reflect late changes to the ballot in certain areas, so the data “did not transfer into their respective spreadsheet columns correctly.”

The printouts from the tabulators were accurate, however, as validated in “a complete hand recount.” The committee says it’s “appalled at what can only be deduced as a willful ignorance or avoidance of this proof.” It suggests Michigan’s Attorney General consider “investigating those who have been utilizing misleading and false information about Antrim County to raise money or publicity for their own ends.”

The report also gives recommendations for reform. It says officials should be barred from sending unsolicited absentee ballot applications. It calls for clarifying “the rights and duties of challengers and poll watchers.” It suggests that ballot drop boxes be closed earlier than 8 p.m. on Election Day, so that collecting their contents does not push the counting “so long into the night.”

Mr. Trump’s response was predictable. He called the inquiry “a cover up,” while repeating the same nonsense about Detroit and Antrim County. Apparently Mr. Trump didn’t actually read the report, but other Republicans should give it a look. The GOP could make real gains in Michigan next year, including replacing Gov. Gretchen Whitmer. But it won’t happen if the party spends the next year peering down a rabbit hole of 2020 conspiracy theories.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_200194584
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 juli 2021 23:20 schreef Kijkertje het volgende:
Van de editorial board van de WSJ:

[ twitter ]
[..]

Interessant, doorgaans is de WSJ editorial board echt hard de Republikeinse lijn of iets daar over.
  zaterdag 3 juli 2021 @ 23:31:09 #299
323401 Kijkertje
met filter
pi_200194641
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juli 2021 23:27 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Interessant, doorgaans is de WSJ editorial board echt hard de Republikeinse lijn of iets daar over.
Zekers maar ze zijn wat dat betreft het melden van de feiten altijd wel betrouwbaar
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_200194662
quote:
84s.gif Op zaterdag 3 juli 2021 23:31 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Zekers maar ze zijn wat dat betreft het melden van de feiten altijd wel betrouwbaar
De editorial board niet, de nieuwsafdeling wel ja. Of bedoelde je dat ook?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')