Ben jij wel ongedeerd?quote:Op donderdag 24 juni 2021 18:15 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Om de hoek bij me, echt een buurt in bloei dit.
Ik woonde ooit in de calandstraat in Rotterdam, toen heb ik dit account aangemaaktquote:Op donderdag 24 juni 2021 18:27 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik woonde een paar jaar terug naast een straat genaamd 'Calandhof'
Build your own - Burritoquote:
Godverdomme dat klinkt lekker. Smakelijk.quote:Op donderdag 24 juni 2021 18:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Build your own - Burrito
Wholemeal Tortilla
White Rice
Beef
Goat Cheese
Black beans
Pico de gallo
Lettuce
NO Corn
Guacamole
Jalapeņos
Killer Smokey Chipotle | Medium - Spicy
Ik had ooit bijna schuin tegenover aan de Maaskade op het Noordereiland gewoond.quote:Op donderdag 24 juni 2021 18:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik woonde ooit in de calandstraat in Rotterdam, toen heb ik dit account aangemaakt
Je krijgt toch wel voor die uren betaald?quote:Op donderdag 24 juni 2021 18:12 schreef Oriente het volgende:
[..]
Lijer.
Ik zit hier al vanaf 08.30 en het ziet er niet naar uit dat het vroeger dan 20:00 gaat worden.
Met een beetje pech dan eerder 22:00 of zo
(geniet van je weekend ouwe reus)
jaquote:Op donderdag 24 juni 2021 18:39 schreef Coco het volgende:
[..]
Je krijgt toch wel voor die uren betaald?
Oh ik dacht dat je ooit met je sos hoofd in het calandkanaal was gevallen en toen op dat idee kwam.quote:Op donderdag 24 juni 2021 18:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik woonde ooit in de calandstraat in Rotterdam, toen heb ik dit account aangemaakt
Niet geklikt.quote:Op donderdag 24 juni 2021 16:33 schreef GGMM het volgende:
MED / Big Brother gaat stoppen!
MED / Het EK 2021 forum is open!
MED / Een aantal wijzigingen!
MED / Deisyy komt SHO versterken
MED / Fok-it verhuist van LIT naar GC
MED / R-Woud93 is onze vierde EK mod!
MED / Haags mod af
MED / Tour de France 2021
MED / Het Olympische Spelen forum is geopend!
Ik vrees dat ik er straks minder tijd voor heb welquote:Op donderdag 24 juni 2021 14:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens. Leuk een mod die actief topics opent om wat drukte in het forum te creëren![]()
@:skysherrif
quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2021 14:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:Yvonne gaat achter even regelen dat FOK Crewlid Mexicanobakker een abo krijgt.
[..]
@:Yvonne gaat achter even regelen dat FOK Crewlid Mexicanobakker een abo krijgt.
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op donderdag 24 juni 2021 18:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Geen like gezet. Ik ben tegen het uitsluiten van mensen.
sowquote:Op donderdag 24 juni 2021 19:03 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Niks aan de handAls ik het had geweten was ik er als razende reporter naartoe gegaan.
Ga er maar vanuit.quote:Op donderdag 24 juni 2021 19:03 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Hopen dat ze De Oranjezomer niet volstoppen met touraids vanaf zaterdag.
Dan stop ik METEEN met kijken.quote:Op donderdag 24 juni 2021 19:03 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Je gaat je er maar gewoon even in interesseren. Begin maar met het kastelenboek van Herbert Dijkstra.quote:Op donderdag 24 juni 2021 19:03 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Respect moet je afdwingen beste MC-M.quote:Op donderdag 24 juni 2021 19:27 schreef MC-M het volgende:
[..]
Je gaat je er maar gewoon even in interesseren. Begin maar met het kastelenboek van Herbert Dijkstra.
Wow.quote:Op donderdag 24 juni 2021 19:32 schreef Oriente het volgende:
[..]
Respect moet je afdwingen beste MC-M.
Tip: Dat lukt jou nog niet.
|Hopelijk verbeter je jezelf|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |