abonnement Unibet Coolblue
  Moderator donderdag 24 juni 2021 @ 23:49:23 #246
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200050971
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 23:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Hee maar lieve users, het is wel een eind klaar.

Ga vanaf zaterdag genieten van het bijna oude normaal (en in sommige gevallen, kom van die zolderkamer af) en laat daarbij gewoon iedereen in zijn of haar waarde. Heb respect voor die mensen die wel hun mondkapje blijven dragen, waardeer die horecabaas die de regels wat strikter hanteert, zie de oudjes die wel op vakantie kunnen als je ouders die na al die tijd er weer eens op uit kunnen en glimlach bij de herinnering aan hoe jij was op die leeftijd als je weer eens leest over feestende jongeren.

Misschien laait het met die Delta variant van Hugo en de NOS wel weer eens op, in ieder geval tot die tijd tot ergens anders op dit forum :W.
Hey, dit kan niet, hoor, je hoort bij het meubilair hier, tot we COR dichtgooien mag je niet weg! ;)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  vrijdag 25 juni 2021 @ 00:08:21 #247
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_200051159
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 22:57 schreef chratnox het volgende:

[..]

Ik geloof dat hij het echt zo ziet. Dat maakt het interessant. Het is best interessant in het hoofd van een zeroCovid aanhanger te kunnen kijken, al is 't alleen maar om te weten wat ik niet zou willen.
Ik denk dat het nooit goed genoeg is in zijn ogen; zolang hij niet naar Berlijn mag van het Koch instituut daar :P
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Moderator vrijdag 25 juni 2021 @ 00:09:52 #248
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200051174
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 00:08 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik denk dat het nooit goed genoeg is in zijn ogen; zolang hij niet naar Berlijn mag van het Koch instituut daar :P
Maar dat mag wel, toch? Daar hebben we nu toch een app voor?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  vrijdag 25 juni 2021 @ 00:11:48 #249
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_200051192
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 00:09 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Maar dat mag wel, toch? Daar hebben we nu toch een app voor?
Nog best strenge regels in veel deelstaten. En geen idee of hij gevaccineerd is/zich wil laten testen. Hij heeft zelf meermaals aangegeven zo graag weer naar Berlijn te reizen en dat hij dat nu nog niet kan omdat Nederland het gevaarlijkste land in de EU is blijkbaar :D
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Moderator vrijdag 25 juni 2021 @ 00:13:41 #250
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200051204
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 00:11 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Nog best strenge regels in veel deelstaten. En geen idee of hij gevaccineerd is/zich wil laten testen. Hij heeft zelf meermaals aangegeven zo graag weer naar Berlijn te reizen en dat hij dat nu nog niet kan omdat Nederland het gevaarlijkste land in de EU is blijkbaar :D
Oh ja, ik lees het meestal niet eens wat die user post dus ik het volg het allemaal niet zo op de voet :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Tijger_m op 25-06-2021 00:55:47 ]
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_200051340
Ach in de herfst/winter komen de Epsilon, Zeta, Eta, Theta en Iota varianten. :lijstje:
pi_200051371
Corona is nog niet voorbij hoor. De Delta variant kan nog roet in het eten gooien. Nog maar weinig mensen zijn volledig gevaccineerd.

Ik zou over een maand pas de vlag uitgooien als het meevalt en dan is het inderdaad ver klaar. Maar nu zeker nog niet.
  vrijdag 25 juni 2021 @ 01:15:36 #253
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_200051468
het kan erger, lig je lekker te slapen, stort je appartement ineens in
  vrijdag 25 juni 2021 @ 07:28:02 #254
405562 Erno-BE
Greatest virgin in the world
pi_200051956
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 00:08 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik denk dat het nooit goed genoeg is in zijn ogen; zolang hij niet naar Berlijn mag van het Koch instituut daar :P
Als Gelderland vandaag van de lijst met Risikogebiete van het Robert-Koch-Institut afgehaald wordt, wat ik eigenlijk wel verwacht, dan mag ik gewoon naar Berlin. Maar, ik ben helaas nog niet gevaccineerd, krijg morgen de eerste prik en ik heb op andere fora gelezen hoe slopend long-covid kan zijn. Het is gewoon nog echt die zeven weken tot volledige vaccinatie volhouden en niet verslappen, dus gewoon de mondkap ophouden in publieke binnenruimtes en geen onnodige risico's nemen.
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
  vrijdag 25 juni 2021 @ 07:31:48 #255
405562 Erno-BE
Greatest virgin in the world
pi_200051969
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 23:16 schreef Discombobulate het volgende:
Hoe zit het nou met die peri- en myocarditis? Schijnt toch wel een relatief groot risico te zijn na de tweede prik voor mensen < 30. Waarom niet gewoon hun 1 keer vaccineren als ze toch mild ziek worden? Ik heb een dingetje met m'n hart en twijfel echt wel over die tweede prik. Maarja, dan krijg ik geen vaccinatiebewijs en wordt je gediscrimineerd terwijl er netto niets aan de hand is.
Jongeren zijn gigantische virusverspreiders, dus als je de virusverspreiding wilt stoppen, moet je de jongeren (12-30) tweemaal met een mRNA-vaccin (Pfizer of Moderna) vaccineren. Dan moet je het risico op myocarditis gewoon nemen in het kader van het algemeen belang.
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
pi_200052129
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 23:16 schreef Discombobulate het volgende:
Hoe zit het nou met die peri- en myocarditis? Schijnt toch wel een relatief groot risico te zijn na de tweede prik voor mensen < 30. Waarom niet gewoon hun 1 keer vaccineren als ze toch mild ziek worden? Ik heb een dingetje met m'n hart en twijfel echt wel over die tweede prik. Maarja, dan krijg ik geen vaccinatiebewijs en wordt je gediscrimineerd terwijl er netto niets aan de hand is.
Ook zonder je te laten vaccineren is het leven leuk hoor *O*

Ik volg wat kanalen die de msm niet halen. Dat veel meldingen Lareb niet halen, wil nog niet zeggen dat het niet bestaat.
pi_200052153
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 07:51 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Ik volg wat kanalen die de msm niet halen. Dat veel meldingen Lareb niet halen, wil nog niet zeggen dat het niet bestaat.
Zijn dat de kanalen die zoveel mogelijk valse meldingen in Lareb proberen te verwerken?
- verwijderd door admin -
  vrijdag 25 juni 2021 @ 08:01:10 #258
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200052156
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 07:31 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Jongeren zijn gigantische virusverspreiders, dus als je de virusverspreiding wilt stoppen, moet je de jongeren (12-30) tweemaal met een mRNA-vaccin (Pfizer of Moderna) vaccineren. Dan moet je het risico op myocarditis gewoon nemen in het kader van het algemeen belang.
Ben nog steeds benieuwd naar een bron met onderbouwing hiervan
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 25 juni 2021 @ 08:02:23 #259
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200052159
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 07:51 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Ook zonder je te laten vaccineren is het leven leuk hoor *O*

Ik volg wat kanalen die de msm niet halen. Dat veel meldingen Lareb niet halen, wil nog niet zeggen dat het niet bestaat.
Je kunt zelf gewoon een melding bij het Lareb doen.
Niet vaccineren is je recht en prima, maar dit over het Lareb is gewoon onzin wat je zegt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 25 juni 2021 @ 08:05:41 #260
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_200052171
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 08:01 schreef Molo het volgende:

[..]

Ben nog steeds benieuwd naar een bron met onderbouwing hiervan
Hij komt vast met een artikel over feestende jongeren in Portugal aan.
Zuiger van het FOK!-OMT
  vrijdag 25 juni 2021 @ 08:05:43 #261
405562 Erno-BE
Greatest virgin in the world
pi_200052172
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 08:01 schreef Molo het volgende:

[..]

Ben nog steeds benieuwd naar een bron met onderbouwing hiervan
Jongeren zijn toch de enige die hutje mutje met 30 man in slecht geventileerde lokalen van 6 bij 6 zitten, bij jan en alleman op bezoek gaan, halve festivals organiseren in Amsterdam en andere Nederlandse steden terwijl de rest van Nederland nog in lockdown was, op feestvakantie gaan naar oorden waar de Deltavariant al fors huishoudt en nog meer dingen. Ik zie dit dertigers, veertigers, vijftigers en zestigers niet doen en alles daarboven is volledig gevaccineerd.
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
pi_200052200
Kabinet gaat voortaan over lockdownmaatregelen in de regio, niet de burgemeesters

Lijkt mij een stuk beter, maar laten we in goddank hopen dat we niet weer een lockdown krijgen
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  vrijdag 25 juni 2021 @ 08:13:22 #263
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200052218
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 08:05 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Jongeren zijn toch de enige die hutje mutje met 30 man in slecht geventileerde lokalen van 6 bij 6 zitten, bij jan en alleman op bezoek gaan, halve festivals organiseren in Amsterdam en andere Nederlandse steden terwijl de rest van Nederland nog in lockdown was, op feestvakantie gaan naar oorden waar de Deltavariant al fors huishoudt en nog meer dingen. Ik zie dit dertigers, veertigers, vijftigers en zestigers niet doen en alles daarboven is volledig gevaccineerd.
Je onderbuik is geen valide bron in deze
Daarnaast betwijfel ik je onderbuikgevoel

Wat is de transmissiekans bij jongeren?

Jongeren zijn geen risicogroep, wat is de kans op klachten bij Covid bij hen?

Mooi wel dat je 'alles boven de 60 is gevaccineerd' als argument gebruikt. Vanaf 50 beginnen de risico's pas echt, gemiddeld, dus dan doet juist die transmissie van die jongeren, gesteld dat jouw onderbuik klopt en die zó hoog zou zijn er eigenlijk helemaal niet eens toe toch?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 25 juni 2021 @ 08:13:35 #264
405562 Erno-BE
Greatest virgin in the world
pi_200052219
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 22:19 schreef trein2000 het volgende:
We hebben weer een nieuwe solidariteit jongens! Nu met de mensen die nog niet gevaccineerd zijn, die hebben het recht om niet ziek te worden aldus HdJ.

Ik geloof dat ik even aan de cornervlag ga vragen waar de doelpalen gebleven zijn.
Dat lijkt mij vrij logisch, de mensen die pas als laatste gevaccineerd worden moeten niet ineens voor de leeuwen gegooid worden en dat lijkt wel te gebeuren. Dus hou in supermarkten en andere winkels nog even het mondmasker op om vaak het jonge supermarkt- en winkelpersoneel te beschermen.
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
  Moderator / Redactie FP + Sport vrijdag 25 juni 2021 @ 08:18:54 #265
408813 crew  trein2000
pi_200052250
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 08:11 schreef _serial_ het volgende:

Kabinet gaat voortaan over lockdownmaatregelen in de regio, niet de burgemeesters

Lijkt mij een stuk beter, maar laten we in goddank hopen dat we niet weer een lockdown krijgen
Hubert al ontploft?
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_200052268
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 08:13 schreef Molo het volgende:

[..]

Jongeren zijn geen risicogroep, wat is de kans op klachten bij Covid bij hen?

Als we een hoge vaccinatiegraad halen is het waarschijnlijk helemaal niet nodig. Maar alleen omdat het geen ricisogroep is, moeten we het idee ook maar meteen van tafel vegen? Dat is het dillamma waar men mee zit, het is gewoon een hele lastige discussie.

Vaccineer je ze niet vrijwillig heb je misschien weer bergen met scholen die uitbraken krijgen en het virus gaat weer sneller rondwaren in de ongevaccineerde bevolking.

Vaccineer je ze vrijwillig, rem je misschien genoeg om geen lockdowns te krijgen.

Uiteindelijk denk ik dat ze gaan adviseren het te doen. Gezien omringende landen ook die kant op bewegen en dat het OMT en RIVM ook bewegingen die richting in maken.

Of het de beste beslissing is? Sja, daar valt over te discussiëren.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  Moderator / Redactie FP + Sport vrijdag 25 juni 2021 @ 08:23:04 #267
408813 crew  trein2000
pi_200052292
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 08:21 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Als we een hoge vaccinatiegraad halen is het waarschijnlijk helemaal niet nodig. Maar alleen omdat het geen ricisogroep is, moeten we het idee ook maar meteen van tafel vegen? Dat is het dillamma waar men mee zit, het is gewoon een hele lastige discussie.

Vaccineer je ze niet vrijwillig heb je misschien weer bergen met scholen die uitbraken krijgen en het virus gaat weer sneller rondwaren in de ongevaccineerde bevolking.

Vaccineer je ze vrijwillig, rem je misschien genoeg om geen lockdowns te krijgen.

Uiteindelijk denk ik dat ze gaan adviseren het te doen. Gezien omringende landen ook die kant op bewegen en dat het OMT en RIVM ook bewegingen die richting in maken.

Of het de beste beslissing is? Sja, daar valt over te discussiëren.
Het OMT en de Gezondheidsraad zijn ook gewoon deels dezelfde mensen hè?
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  vrijdag 25 juni 2021 @ 08:23:23 #268
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200052296
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 08:13 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Dat lijkt mij vrij logisch, de mensen die pas als laatste gevaccineerd worden moeten niet ineens voor de leeuwen gegooid worden en dat lijkt wel te gebeuren. Dus hou in supermarkten en andere winkels nog even het mondmasker op om vaak het jonge supermarkt- en winkelpersoneel te beschermen.
Je weet wat de virusdruk op dit moment is?

Je kunt ook overdrijven met je risico's
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 25 juni 2021 @ 08:24:59 #269
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200052307
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 08:21 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Als we een hoge vaccinatiegraad halen is het waarschijnlijk helemaal niet nodig. Maar alleen omdat het geen ricisogroep is, moeten we het idee ook maar meteen van tafel vegen? Dat is het dillamma waar men mee zit, het is gewoon een hele lastige discussie.

Vaccineer je ze niet vrijwillig heb je misschien weer bergen met scholen die uitbraken krijgen en het virus gaat weer sneller rondwaren in de ongevaccineerde bevolking.

Vaccineer je ze vrijwillig, rem je misschien genoeg om geen lockdowns te krijgen.

Uiteindelijk denk ik dat ze gaan adviseren het te doen. Gezien omringende landen ook die kant op bewegen en dat het OMT en RIVM ook bewegingen die richting in maken.

Of het de beste beslissing is? Sja, daar valt over te discussiëren.
Ik zeg niet dat je geen discussie moet hebben, waarvan ik ook zeker weet hoe lastig en complex deze discussie is, maar wel gebaseerd op feiten en realisme.
Dat miste ik.

Benieuwd naar advies van de Gezondheidsraad en de onderbouwing erbij iig.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator vrijdag 25 juni 2021 @ 08:26:45 #270
5428 crew  miss_sly
pi_200052320
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 08:21 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Als we een hoge vaccinatiegraad halen is het waarschijnlijk helemaal niet nodig. Maar alleen omdat het geen ricisogroep is, moeten we het idee ook maar meteen van tafel vegen? Dat is het dillamma waar men mee zit, het is gewoon een hele lastige discussie.

Vaccineer je ze niet vrijwillig heb je misschien weer bergen met scholen die uitbraken krijgen en het virus gaat weer sneller rondwaren in de ongevaccineerde bevolking.

Vaccineer je ze vrijwillig, rem je misschien genoeg om geen lockdowns te krijgen.

Uiteindelijk denk ik dat ze gaan adviseren het te doen. Gezien omringende landen ook die kant op bewegen en dat het OMT en RIVM ook bewegingen die richting in maken.

Of het de beste beslissing is? Sja, daar valt over te discussiëren.
Ik denk sowieso dat het beste is om een keus te geven aan de jongeren. Want niet mogen vaccineren vind ik dan ook weer wat ver gaan. Er zullen best jongeren zijn die het wel willen, dus waarom ze die mogelijkheid ontnemen?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_200052331
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 08:11 schreef _serial_ het volgende:

Kabinet gaat voortaan over lockdownmaatregelen in de regio, niet de burgemeesters

Lijkt mij een stuk beter, maar laten we in goddank hopen dat we niet weer een lockdown krijgen
Wordt lachen als ze in de winter Urk en de Haagse Schilderswijk in lockdown moeten gooien.
- verwijderd door admin -
  vrijdag 25 juni 2021 @ 08:29:14 #272
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_200052342
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 08:05 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Jongeren zijn toch de enige die hutje mutje met 30 man in slecht geventileerde lokalen van 6 bij 6 zitten, bij jan en alleman op bezoek gaan, halve festivals organiseren in Amsterdam en andere Nederlandse steden terwijl de rest van Nederland nog in lockdown was, op feestvakantie gaan naar oorden waar de Deltavariant al fors huishoudt en nog meer dingen. Ik zie dit dertigers, veertigers, vijftigers en zestigers niet doen en alles daarboven is volledig gevaccineerd.
En dat is helemaal prima.
Zuiger van het FOK!-OMT
  vrijdag 25 juni 2021 @ 08:29:26 #273
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200052344
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 08:26 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik denk sowieso dat het beste is om een keus te geven aan de jongeren. Want niet mogen vaccineren vind ik dan ook weer wat ver gaan. Er zullen best jongeren zijn die het wel willen, dus waarom ze die mogelijkheid ontnemen?
De mogelijkheid voor jongeren klinkt als prima idee ja, met gerichte campagne eromheen met fair informatie that is

Want deel is nog te jong om zelf te mogen/kunnen beslissen over medische procedures
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 25 juni 2021 @ 08:30:06 #274
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_200052349
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 08:13 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Dat lijkt mij vrij logisch, de mensen die pas als laatste gevaccineerd worden moeten niet ineens voor de leeuwen gegooid worden en dat lijkt wel te gebeuren. Dus hou in supermarkten en andere winkels nog even het mondmasker op om vaak het jonge supermarkt- en winkelpersoneel te beschermen.
Jij bent echt helemaal van t padje...
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_200052451
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 22:58 schreef bianconeri het volgende:

Wanneer ben je gezond? Hoe weet je dat?
Precies.... even een test doen.
Wat puur een momentopname is. Dus geen garantie dat je morgen gezond bent. Ach morgen ook weer even een testje doen. Niet inzien hoe nutteloos dit is :N
pi_200052474
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 08:11 schreef _serial_ het volgende:

Kabinet gaat voortaan over lockdownmaatregelen in de regio, niet de burgemeesters

Lijkt mij een stuk beter, maar laten we in goddank hopen dat we niet weer een lockdown krijgen
Ik heb het idee dat het kabinet steeds exact een jaar te laat komt met haar plannen.
  vrijdag 25 juni 2021 @ 08:43:40 #277
405562 Erno-BE
Greatest virgin in the world
pi_200052493
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 08:23 schreef Molo het volgende:

[..]

Je weet wat de virusdruk op dit moment is?

Je kunt ook overdrijven met je risico's
Wat is er mis mee om een mondmasker in een supermarkt of andere winkel? Kleine moeite en je doet de ander een groot plezier mee. Het zijn geen martelwerktuigen. Alleen als je volledig gevaccineerd bent (2 prikken met twee weken inwerktijd) met Pfizer of Moderna mogen de mondkappen voor die personen af. Voor de rest echter niet.
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
  vrijdag 25 juni 2021 @ 08:44:27 #278
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200052500
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 08:43 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Wat is er mis mee om een mondmasker in een supermarkt of andere winkel? Kleine moeite en je doet de ander een groot plezier mee. Het zijn geen martelwerktuigen. Alleen als je volledig gevaccineerd bent (2 prikken met twee weken inwerktijd) met Pfizer of Moderna mogen de mondkappen voor die personen af. Voor de rest echter niet.
Je vergeet weer even de 'vind ik' :+

Volledige vaccinatie staat trouwens niet garant voor volledige bescherming. Dat risico nemen of liever ook maar door blijven testen en mondmaskers blijven dragen, voor de zekerheid. Kleine moeite
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_200052506
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 08:43 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Wat is er mis mee om een mondmasker in een supermarkt of andere winkel? Kleine moeite en je doet de ander een groot plezier mee. Het zijn geen martelwerktuigen. Alleen als je volledig gevaccineerd bent (2 prikken met twee weken inwerktijd) met Pfizer of Moderna mogen de mondkappen voor die personen af. Voor de rest echter niet.
Je bent nu je eigen regels aan het bedenken of niet?
  vrijdag 25 juni 2021 @ 08:45:58 #280
405562 Erno-BE
Greatest virgin in the world
pi_200052521
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 08:26 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik denk sowieso dat het beste is om een keus te geven aan de jongeren. Want niet mogen vaccineren vind ik dan ook weer wat ver gaan. Er zullen best jongeren zijn die het wel willen, dus waarom ze die mogelijkheid ontnemen?
Als de helft van de 12 tot 18-jarigen zonder medische indicatie zich laat vaccineren heb je al zo’n 700.000 mensen die zich laten vaccineren extra te pakken zonder al te veel moeite. Scheelt toch behoorlijk als je het coronavirus wilt indammen.
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')