Ook lekker ja, net als van de zalmquote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:10 schreef schaakkipje het volgende:
[..]
Ik hou van dat krokante velletje. Mijn hond heeft altijd een vreetfeest als ik kip eet.
Eierdooier, augurkjes.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:16 schreef Whiskers82 het volgende:
[..]
Oh ja, steak tartare, heerlijk met truffelmayo. ❤ Ik denk ook dat het rauwe het probleem is. Ik heb er verder weinig last van. Als we uit eten gaan kan ik carpaccio eten, maar geen t-bone. So be it. En ik hou van groente. Nog nooit ziek van geweest. 😂
Ja ik eet het vel en hij de rest.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ook lekker ja, net als van de zalm
Ah die krijgt dan ook een stukje?
Of juist niet, dat kan ook nogquote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:34 schreef Whiskers82 het volgende:
[..]
Niet? Oeh, gauw eens proberen dan. Misschien heb je wel iets heel lekkers gemist.
Ook lekker!quote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:48 schreef Donna het volgende:
Truffelmayo heerlijk!
Wij hebben pannenkoeken gegeten uiteindelijk.
Steak tartare is echt mijn lievelingsquote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:16 schreef Whiskers82 het volgende:
[..]
Oh ja, steak tartare, heerlijk met truffelmayo. ❤ Ik denk ook dat het rauwe het probleem is. Ik heb er verder weinig last van. Als we uit eten gaan kan ik carpaccio eten, maar geen t-bone. So be it. En ik hou van groente. Nog nooit ziek van geweest. 😂
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 05:14 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Kappen nou, is veel te vroeg voor "morguh" Kom over een paar uurtjes maar terug of zo.
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 05:27 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Eerst mijn koffie, dan sta ik je te woord.![]()
* Dotteke vraagt voorzichtig of Sol zijn koffie al op heeftquote:
* SolidasRock rent rondjes om zijn buro heen en wappert met zijn armen en denkt dat Dot genoeg weet zo.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 05:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
* Dotteke vraag voorzichtig of Sol zijn koffie al op heeft
* Dotteke wappert vrolijk achter Sol aanquote:Op zaterdag 26 juni 2021 05:38 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
* SolidasRock rent rondjes om zijn buro heen en wappert met zijn armen en denkt dat Dot genoeg weet zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |