Ik ben benieuwd: wat vinden mensen leuk aan een gangbang?
Het topic is tweeledig: gericht op mannen die als deelnemer meedoen en op vrouwen die als middelpunt meedoen.
Ik heb begrepen dat 'TS begint' hier een dingetje is. Daarom:
• Een ONS is voor mij lastig om te regelen. Een gangbang is een relatief makkelijke manier om af en toe een ander te doen.
• Een gangbang geeft mij een kick. Het wordt vaak extreem of ordinair gevonden. Logisch. Dat ervaar ik juist als aantrekkelijk.
• Vooraf is duidelijk wat de dame in kwestie
wel en
niet doet (of wat ze wil proberen). Dit geeft zekerheid en het voorkomt misverstanden; geen ongemakkelijke gesprekken die voor een ONS toch wat ongebruikelijk
lijken te zijn.
• Ik vind het heerlijk om zo'n dame in wisselende samenstelling voor eigen plezier te gebruiken (terwijl zij er ook van geniet, anders deed ze het niet). Meer dan 1 man biedt gewoon mogelijkheden die je 1 op 1 niet kan. Ik kan enorm genieten als zo'n dame met 3 pikken opgevuld wordt, beide handjes vol heeft en nog handen rond haar
tieten borsten voelt. Het is genieten als ik 1 van de mannen ben die fysiek bezig is, maar ook als ik het op dat moment alleen maar kan aanschouwen. Het blijft delen; de verhouding is totaal scheef

• Brengt me bij het volgende punt: sharing = caring

Heerlijk om een chick te delen met andere mannen (zoals ook in
mmv).
• Zo'n dame doet dat vaak ook zonder dat haar eigen sociale kring ervan weet. Het stiekeme trekt me aan. Je deelt een geheim en een hobby. Soms heeft ze een partner en soms weet die ervan af - soms ook niet. Seks met gebonden dames geeft mij een goed gevoel (anderen zullen dit niet vinden kunnen, dat mag - ik kan ermee leven). Als haar eigen partner er niet vanaf weet, geeft mij dat een extra kick. Het loeder
• De nadruk ligt in mijn ervaring vaak toch wel op het plezier van de mannen; zij pijpt altijd en laat zich neuken (en soms tongzoenen en vingeren en nog minder vaak wordt zij ook gelikt).
• Verandering van spijs doet eten; af en toe een andere dame, ander type. Want ja, ik doe (deels) aan type casting en andere soorten van profilering

Zo kan ik variëren op kenmerken die ik relevant vind. Het type dame dat een gangbang doet, is (wanneer van toepassing) vaak toch wel een heel ander type dan mevrouw joe.joe. Tikkeltje (of wat) meer ordinair, meer overgave, onderdaniger, ongeremder, wilder
• Bij een gangbang zijn vaak wel iets meer mogelijkheden die ik thuis niet expliciet bespreekbaar maak (om voor mij moverende redenen) of die niet bespreekbaar zijn. Een gangbang is natuurlijk niet echt conventionele seks (sowieso al door het aantal deelnemers), maar vaak ook niet puur vanilla sex.
• Na zo'n feestje neem je afscheid en je ziet elkaar als je wilt nooit meer. Dat gebeurt soms; zo'n dame heeft soms een vervulde fantasie (debuut beleefd), krijgt een andere levensstijl (student-af, en aan het werk, relatie, kind), verhuist, whatever. Soms kom je elkaar een volgende keer weer tegen, maar of de dame in kwestie mij dan nog herinnert, vraag ik me af.
• Last but not least: het is waanzinnig om een dame een eerste gangbang te laten ervaren. Zo'n dame in nood moet je gewoon helpen

Ik besef me dat mijn ervaringen natuurlijk sterk kunnen afhangen van de groepen waar ik in zit. Het is toch een soort bubble
Als hier
dames zijn die ervaring hebben als gangbang-ster, dan ben ik ook wel benieuwd naar jullie ervaringen en overwegingen. Waarom doe je dit?