abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200040943
Ik ben benieuwd: wat vinden mensen leuk aan een gangbang?

Het topic is tweeledig: gericht op mannen die als deelnemer meedoen en op vrouwen die als middelpunt meedoen.

Ik heb begrepen dat 'TS begint' hier een dingetje is. Daarom:

• Een ONS is voor mij lastig om te regelen. Een gangbang is een relatief makkelijke manier om af en toe een ander te doen.

• Een gangbang geeft mij een kick. Het wordt vaak extreem of ordinair gevonden. Logisch. Dat ervaar ik juist als aantrekkelijk.

• Vooraf is duidelijk wat de dame in kwestie wel en niet doet (of wat ze wil proberen). Dit geeft zekerheid en het voorkomt misverstanden; geen ongemakkelijke gesprekken die voor een ONS toch wat ongebruikelijk
lijken te zijn.

• Ik vind het heerlijk om zo'n dame in wisselende samenstelling voor eigen plezier te gebruiken (terwijl zij er ook van geniet, anders deed ze het niet). Meer dan 1 man biedt gewoon mogelijkheden die je 1 op 1 niet kan. Ik kan enorm genieten als zo'n dame met 3 pikken opgevuld wordt, beide handjes vol heeft en nog handen rond haar tieten borsten voelt. Het is genieten als ik 1 van de mannen ben die fysiek bezig is, maar ook als ik het op dat moment alleen maar kan aanschouwen. Het blijft delen; de verhouding is totaal scheef :)

• Brengt me bij het volgende punt: sharing = caring :) Heerlijk om een chick te delen met andere mannen (zoals ook in mmv).

• Zo'n dame doet dat vaak ook zonder dat haar eigen sociale kring ervan weet. Het stiekeme trekt me aan. Je deelt een geheim en een hobby. Soms heeft ze een partner en soms weet die ervan af - soms ook niet. Seks met gebonden dames geeft mij een goed gevoel (anderen zullen dit niet vinden kunnen, dat mag - ik kan ermee leven). Als haar eigen partner er niet vanaf weet, geeft mij dat een extra kick. Het loeder o|O

• De nadruk ligt in mijn ervaring vaak toch wel op het plezier van de mannen; zij pijpt altijd en laat zich neuken (en soms tongzoenen en vingeren en nog minder vaak wordt zij ook gelikt).

• Verandering van spijs doet eten; af en toe een andere dame, ander type. Want ja, ik doe (deels) aan type casting en andere soorten van profilering :Y Zo kan ik variëren op kenmerken die ik relevant vind. Het type dame dat een gangbang doet, is (wanneer van toepassing) vaak toch wel een heel ander type dan mevrouw joe.joe. Tikkeltje (of wat) meer ordinair, meer overgave, onderdaniger, ongeremder, wilder

• Bij een gangbang zijn vaak wel iets meer mogelijkheden die ik thuis niet expliciet bespreekbaar maak (om voor mij moverende redenen) of die niet bespreekbaar zijn. Een gangbang is natuurlijk niet echt conventionele seks (sowieso al door het aantal deelnemers), maar vaak ook niet puur vanilla sex.

• Na zo'n feestje neem je afscheid en je ziet elkaar als je wilt nooit meer. Dat gebeurt soms; zo'n dame heeft soms een vervulde fantasie (debuut beleefd), krijgt een andere levensstijl (student-af, en aan het werk, relatie, kind), verhuist, whatever. Soms kom je elkaar een volgende keer weer tegen, maar of de dame in kwestie mij dan nog herinnert, vraag ik me af.

• Last but not least: het is waanzinnig om een dame een eerste gangbang te laten ervaren. Zo'n dame in nood moet je gewoon helpen :+

Ik besef me dat mijn ervaringen natuurlijk sterk kunnen afhangen van de groepen waar ik in zit. Het is toch een soort bubble :9

Als hier dames zijn die ervaring hebben als gangbang-ster, dan ben ik ook wel benieuwd naar jullie ervaringen en overwegingen. Waarom doe je dit?
pi_200047286
- ONZ is elders; grappig doen en gebbetjes doe je maar daar-

[ Bericht 83% gewijzigd door fietsie op 24-06-2021 22:15:08 ]
pi_200051884
5 achter elkaar is het meeste wat ik tot nu toe meegemaakt heb maar dat is nauwelijks een gangbang te noemen. Was wel 3 uur in totaal.

Maar daar wordt aan gewerkt voor deze zomer ;)
Gangbang was ook lastig te regelen in de afgelopen corona periode.

Maar inderdaad, het geeft een enorme kick voor mij.
Al kan ik me voorstellen dat het voor die mannen wellicht minder interessant is. Ik word de hele tijd vermaakt terwijl die mannen op hun beurt wachten.
pi_200055672
Het lijkt mij niets, als man maar op je beurt wachten en dan in de vagina porren waar nét een boel anderen in gekomen zijn. Zou er niet opgewonden van raken denk ik. Maar kan me best voorstellen dat het voor mensen een fantasie is.

Reverse gangbang lijkt me dan wel weer leuk 🤪

Hoe kom je eigenlijk bij een gangbang terecht? Gewoon oproepje plaatsen?
pi_200055993
Ik heb een keer deelgenomen aan een min of meer spontane gangbang waar de vrouw in kwestie een jaar of 35 was en wij een stel hitsige tiener.

Leuk om een keer meegemaakt te hebben maar voor mij hoeft het niet meer. Ben best wel in voor een trio of groepseks maar om nou met 20 man 1 vrouw af te neuken vind ik eigenlijk alleen maar vies.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_200056051
-ja dus niet-

[ Bericht 92% gewijzigd door Lenny77 op 26-06-2021 11:26:24 ]
  vrijdag 25 juni 2021 @ 13:49:52 #7
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_200056692
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 13:05 schreef Ramptourist het volgende:
-knip-
Uhu

[ Bericht 15% gewijzigd door Lenny77 op 26-06-2021 11:26:44 ]
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_200056861
Hoe kom je aan de gangbangs? Organiseer je ze zelf? Of schrijf je je ergens in?

Ik heb er toch vooral een beeld bij van een 40+ dame met een matig figuur, vol tattoos met sletterige onintelligente uitstraling. Dat spreekt mij totaal niet aan.

Indien ik het mis heb, hoor ik het graag :D
  vrijdag 25 juni 2021 @ 17:22:46 #9
496573 Ellev
Mixed couple
pi_200059403
Ik heb heel lang geleden ooit een gangbang mee gemaakt. Gewoon ingeschreven via sexjobs volgens mij.
Waren twee jonge dames van halverwege 20. Ze genoten er ook wel van (of ze moeten enorm goed toneel kunnen spelen).
Was een leuke ervaring maar zou dat niet zo snel meer doen.
Als mijn vrouw een gangbang zou willen zou ik daar wel voor open staan. Als ze op haar geilste is zegt ze wel dat ze het zou willen (in fantasie).
Voor mij zit hem dan de kick in het feit dat mijn altijd verlegen en introverte vrouw (halverwege 30) zo durft te laten gaan.
Ja mijn vrouw is geen fotomodel maar eerder een type Chantal Janssen. Geen maatje 34 maar ook geen walrus.
Tevens is de kick ook dat mannen haar mogen nemen maar ze uit eindelijk van mij is en ik haar altijd zou mogen nemen wanneer ik daar zin in heb en zij slechts 1 malig.
Ik heb niet de illusie dat ik de meest sexy man op de wereld ben. Waarom zou een vrouw niet mogen genieten van sex. Hoe meer zij geniet hoe meer ik geniet
Al 14 jaar samen en drie kids stille bling strong
  zaterdag 26 juni 2021 @ 14:41:17 #10
496312 joe.joe
Wild thing!
pi_200072097
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 06:47 schreef LanaMyst het volgende:
5 achter elkaar is het meeste wat ik tot nu toe meegemaakt heb maar dat is nauwelijks een gangbang te noemen. Was wel 3 uur in totaal.
Na elkaar is geen gangbang. Lijkt me overigens ook wel wat hebben :)
  zaterdag 26 juni 2021 @ 14:42:57 #11
496312 joe.joe
Wild thing!
pi_200072113
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 12:38 schreef Piet_Smeerpoets het volgende:
Hoe kom je eigenlijk bij een gangbang terecht? Gewoon oproepje plaatsen?
Ja, of op andermans oproep reageren. Met een beetje mazzel kom je zo in groepjes terecht van frequente organisatoren.

quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 14:05 schreef matigeuser het volgende:
Hoe kom je aan de gangbangs? Organiseer je ze zelf? Of schrijf je je ergens in?

Ik heb er toch vooral een beeld bij van een 40+ dame met een matig figuur, vol tattoos met sletterige onintelligente uitstraling. Dat spreekt mij totaal niet aan.

Indien ik het mis heb, hoor ik het graag :D
Zie reactie op quote hierboven. Ook wel eens zelf georganiseerd nadat ik een stel vond die dit wilde. Oproep geplaatst en heel snel wat geschikte gasten.

Het beeld dat je schetst komt niet overeen met de groepjes waar ik in zit (of wil komen). Er zitten intelligente dames bij, aantrekkelijk en leuk, goed figuur :Y

[ Bericht 25% gewijzigd door joe.joe op 27-06-2021 13:59:24 ]
  zaterdag 26 juni 2021 @ 14:50:33 #12
496312 joe.joe
Wild thing!
pi_200072212
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 13:01 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik heb een keer deelgenomen aan een min of meer spontane gangbang waar de vrouw in kwestie een jaar of 35 was en wij een stel hitsige tiener.

Leuk om een keer meegemaakt te hebben maar voor mij hoeft het niet meer. Ben best wel in voor een trio of groepseks maar om nou met 20 man 1 vrouw af te neuken vind ik eigenlijk alleen maar vies.
De één ligt het beter dan de ander. Overigens is mijn ervaring gebaseerd op een andere, naar mijn idee betere, verhouding tussen mannen/vrouw. Zeg 6 à 8 op 1.
pi_200086380
Volg, vriendin vind dit ook ietwat interessant! :)
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_200087959
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 14:50 schreef joe.joe het volgende:

[..]

De één ligt het beter dan de ander. Overigens is mijn ervaring gebaseerd op een andere, naar mijn idee betere, verhouding tussen mannen/vrouw. Zeg 6 à 8 op 1.
Doe jij de bare gangbangs, waar iedereen in spuit? :{
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zondag 27 juni 2021 @ 13:55:58 #15
496312 joe.joe
Wild thing!
pi_200089554
quote:
5s.gif Op zondag 27 juni 2021 11:36 schreef Godshand het volgende:

[..]

Doe jij de bare gangbangs, waar iedereen in spuit? :{
Absoluut niet, weet ook niet op basis waarvan je dit concludeert? Alleen keeltje zonder.
pi_200089595
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 13:01 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
1 vrouw af te neuken
:')
pi_200089603
Wanneer noem je iets een gangbang? Vanaf 3, 4, 5 ...
  zondag 27 juni 2021 @ 14:00:26 #18
496312 joe.joe
Wild thing!
pi_200089629
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 13:59 schreef jameshond7 het volgende:
Wanneer noem je iets een gangbang? Vanaf 3, 4, 5 ...
Ik zou zeggen vanaf 3 of 4 op 1, ja.
pi_200090096
quote:
1s.gif Op zondag 27 juni 2021 13:55 schreef joe.joe het volgende:

[..]

Absoluut niet, weet ook niet op basis waarvan je dit concludeert? Alleen keeltje zonder.
Wat is het verschil tussen keeltje zonder en poesje zonder? Elke deelnemer spuit dat keeltje onder en dan krijg je hetzelfde als een ondergespoten poesje tenzij je wegslikken bedoelt.. maar helemaal schoon zal het bij het wegslikken ook niet zijn.
  zondag 27 juni 2021 @ 14:55:42 #20
496312 joe.joe
Wild thing!
pi_200090327
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 14:38 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Wat is het verschil tussen keeltje zonder en poesje zonder? Elke deelnemer spuit dat keeltje onder en dan krijg je hetzelfde als een ondergespoten poesje tenzij je wegslikken bedoelt.. maar helemaal schoon zal het bij het wegslikken ook niet zijn.
Meerdere redenen:
1) na het slikken is er naar mijn idee beduidend minder zaad over dan in een volgespoten kutje achterblijft
2) de kans op zwangerschap is oraal beduidend lager dan vaginaal
3) het volspuiten van een keeltje is voor mij één van de pluspunten van een gangbang
4) pijpen zonder is gewoon lekkerder
pi_200100428
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 14:55 schreef joe.joe het volgende:

[..]

Meerdere redenen:
1) na het slikken is er naar mijn idee beduidend minder zaad over dan in een volgespoten kutje achterblijft
2) de kans op zwangerschap is oraal beduidend lager dan vaginaal
3) het volspuiten van een keeltje is voor mij één van de pluspunten van een gangbang
4) pijpen zonder is gewoon lekkerder
Zo heel veel scheelt het niet qua kans op zwangerschap oraal of vaginaal. Ik zou daar wel mee uitkijken.
pi_200100464

[ Bericht 100% gewijzigd door Lemoir op 27-06-2021 22:09:08 ]
pi_200101199
quote:
1s.gif Op zondag 27 juni 2021 13:55 schreef joe.joe het volgende:

[..]

Geen conclusie, gewoon een vraag met mijn mening meteen er bij...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_200103353
quote:
3s.gif Op donderdag 24 juni 2021 12:28 schreef joe.joe het volgende:

• Bij een gangbang zijn vaak wel iets meer mogelijkheden die ik thuis niet expliciet bespreekbaar maak (om voor mij moverende redenen) of die niet bespreekbaar zijn. Een gangbang is natuurlijk niet echt conventionele seks (sowieso al door het aantal deelnemers), maar vaak ook niet puur vanilla sex.

Wat bedoel je hier precies mee?
Mijn vrouw fantaseert wel over gangbang en het zal er ook wel eens van komen.
Voor corona hebben we wel met een aantal single mannen en een keer met een stel vrienden afgesproken, dat bevalt wel goed en eerst dat maar weer een oppakken en een beetje oefenen
  maandag 28 juni 2021 @ 06:52:17 #25
496312 joe.joe
Wild thing!
pi_200103414
quote:
1s.gif Op zondag 27 juni 2021 22:07 schreef Lemoir het volgende:

[..]

Zo heel veel scheelt het niet qua kans op zwangerschap oraal of vaginaal. Ik zou daar wel mee uitkijken.
Oh, hier ben ik benieuwd naar?

[ Bericht 0% gewijzigd door joe.joe op 28-06-2021 14:39:03 (Typo) ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')