abonnement bol.com Unibet Coolblue
  donderdag 24 juni 2021 @ 13:34:44 #76
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200041999
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 13:32 schreef Hamlapjes het volgende:
Zeg, jullie houden het nieuws ook niet echt in de gaten, he? |:)
Monsieur Cannibale gaat verdwijnen, wordt een Sinbad themagebiedje met Vogel Rok en de vervanging van de Avonturen Doolhof!

Greetje is uiteraard boos hierom
[ twitter ]
Sinbad thema samen met Vogelrok, dat ook al Sinbad thema is, past wel goed samen. Alleen carnival festifal vind ik dan niet echt in dat thema passen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  donderdag 24 juni 2021 @ 13:35:08 #77
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_200042009
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 13:34 schreef H_T het volgende:

[..]

Al gezien en overwogen je te taggen :P Maar ik had het eerder al als zeer sterk gerucht gehoord dus het leek me niet nodig
Was inderdaad al min of meer naar buiten gekomen dat er zoiets ging gebeuren :Y
Maar nu ook met concept arts en ik word daar erg blij van!
  donderdag 24 juni 2021 @ 13:35:20 #78
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200042014
Efteling _O_
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_200042016
quote:
10s.gif Op donderdag 24 juni 2021 13:34 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Die mensen kunnen dat toch gewoon hier lezen. Ze zijn al te lui om een paar blaadjes weg te halen, moet ik nog helemaal naar ze toe rijden om ze uit te leggen hoe het nog luier beter kan? :7 :+
Jij denkt dat die mensen hier meelezen? Welke users zijn dat dan?
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_200042022
Ik wil nog een keer een ESFteling meet *O* *O*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  donderdag 24 juni 2021 @ 13:36:04 #81
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200042023
quote:
10s.gif Op donderdag 24 juni 2021 13:35 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Jij denkt dat die mensen hier meelezen? Welke users zijn dat dan?
Je hoeft geen user te zijn om dit te lezen.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  donderdag 24 juni 2021 @ 13:37:36 #82
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_200042048
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 13:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Sinbad thema samen met Vogelrok, dat ook al Sinbad thema is, past wel goed samen. Alleen carnival festifal vind ik dan niet echt in dat thema passen.
Er moet ook een strookje natuur komen die CF gaat scheiden van het Sinbad gebiedje, op onderstaand plaatje kan je dat het beste zien:


Sluit ook niet uit dat de ingang van CF de komende jaren nog gaat verhuizen, waardoor het helemaal gescheiden is van elkaar, maar dat is nog even toekomstmuziek en speculaas op dit moment :P
  donderdag 24 juni 2021 @ 13:39:38 #83
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200042075
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 13:36 schreef Aoibhin het volgende:
Ik wil nog een keer een ESFteling meet *O* *O*
*stemt voor

Ja, motie aangenomen? *kijkt rond
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 24 juni 2021 @ 13:39:42 #84
39237 crew  H_T
2733
pi_200042076
quote:
14s.gif Op donderdag 24 juni 2021 13:37 schreef Hamlapjes het volgende:

[..]

Er moet ook een strookje natuur komen die CF gaat scheiden van het Sinbad gebiedje, op onderstaand plaatje kan je dat het beste zien:
[ afbeelding ]

Sluit ook niet uit dat de ingang van CF de komende jaren nog gaat verhuizen, waardoor het helemaal gescheiden is van elkaar, maar dat is nog even toekomstmuziek en speculaas op dit moment :P
Komt die circusuitbreiding daar in de buurt te liggen? Daar zou CF mooi bij passen
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  donderdag 24 juni 2021 @ 13:41:34 #85
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200042098
quote:
14s.gif Op donderdag 24 juni 2021 13:37 schreef Hamlapjes het volgende:

[..]

Er moet ook een strookje natuur komen die CF gaat scheiden van het Sinbad gebiedje, op onderstaand plaatje kan je dat het beste zien:
[ afbeelding ]

Sluit ook niet uit dat de ingang van CF de komende jaren nog gaat verhuizen, waardoor het helemaal gescheiden is van elkaar, maar dat is nog even toekomstmuziek en speculaas op dit moment :P
Ik was het verhaal net aan het lezen en zag het plaatje ook. :)

Ben ook wel benieuwd waar die doorgang naar het nieuw te maken uitbreidingsgebied moet komen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_200042126
8-)
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 13:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

*stemt voor

Ja, motie aangenomen? *kijkt rond
:Y
  donderdag 24 juni 2021 @ 13:53:10 #87
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_200042281
Even snel een situatieschets in elkaar gepaint, met een beetje armchair imagineering :+

Het is allemaal een beetje ongeveer, hoor, maar dan hebben jullie een beetje een idee.
Er zal sowieso een doorgang komen van het pad rondom de vijver (onderin het plaatje), waar de Kleuterhof nu zit ongeveer, verwacht ik. Om CF daar direct op aan te laten sluiten, liggen nu het Dienstencentrum en Vogel Rok een beetje in de weg. Twee manieren waarop ze dat op kunnen lossen die ik zo snel kon bedenken:

• Er liggen ergens onder Vogel Rok nog (vroeger gebruikte) wachtruimtes. Mogelijk kunnen ze die aan laten sluiten op CF aan de ene kant en het nieuwe gebied aan de andere kant. Maar ik heb geen idee hoe die ruimtes precies liggen en hoeveel werk het dus zou zijn om dat op die manier te doen.

• Het Dienstencentrum wordt bij het park getrokken en verhuist naar een ander stuk grond van de Efteling. Op dat moment is er ruimte om daar een klein CF-gebiedje van te maken met wat extra flatrides en kan er een pad om VR heen komen die ontsluit richting het circusgebied. Dat zou het ook meteen mogelijk maken om het Efteling Hotel praktisch in het park te laten liggen, wat weer een leuke USP is :Y
  donderdag 24 juni 2021 @ 14:03:56 #88
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200042427
Hongarije misschien uit de EU gezet. Dat zou waarschijnlijk een goedkopere optie zijn geweest voor de Britten dan de huidige Brexit.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_200042487
quote:
10s.gif Op donderdag 24 juni 2021 14:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hongarije misschien uit de EU gezet. Dat zou waarschijnlijk een goedkopere optie zijn geweest voor de Britten dan de huidige Brexit.
:D

Britten straks weer viesmad >:)
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_200042523
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 13:53 schreef Hamlapjes het volgende:
Even snel een situatieschets in elkaar gepaint, met een beetje armchair imagineering :+
[ afbeelding ]
Het is allemaal een beetje ongeveer, hoor, maar dan hebben jullie een beetje een idee.
Er zal sowieso een doorgang komen van het pad rondom de vijver (onderin het plaatje), waar de Kleuterhof nu zit ongeveer, verwacht ik. Om CF daar direct op aan te laten sluiten, liggen nu het Dienstencentrum en Vogel Rok een beetje in de weg. Twee manieren waarop ze dat op kunnen lossen die ik zo snel kon bedenken:

• Er liggen ergens onder Vogel Rok nog (vroeger gebruikte) wachtruimtes. Mogelijk kunnen ze die aan laten sluiten op CF aan de ene kant en het nieuwe gebied aan de andere kant. Maar ik heb geen idee hoe die ruimtes precies liggen en hoeveel werk het dus zou zijn om dat op die manier te doen.

• Het Dienstencentrum wordt bij het park getrokken en verhuist naar een ander stuk grond van de Efteling. Op dat moment is er ruimte om daar een klein CF-gebiedje van te maken met wat extra flatrides en kan er een pad om VR heen komen die ontsluit richting het circusgebied. Dat zou het ook meteen mogelijk maken om het Efteling Hotel praktisch in het park te laten liggen, wat weer een leuke USP is :Y
_O_ _O_ _O_

Dat zijn nog eens goede plannen
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 24 juni 2021 @ 14:15:46 #91
39237 crew  H_T
2733
pi_200042563
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 13:53 schreef Hamlapjes het volgende:
Even snel een situatieschets in elkaar gepaint, met een beetje armchair imagineering :+
[ afbeelding ]
Het is allemaal een beetje ongeveer, hoor, maar dan hebben jullie een beetje een idee.
Er zal sowieso een doorgang komen van het pad rondom de vijver (onderin het plaatje), waar de Kleuterhof nu zit ongeveer, verwacht ik. Om CF daar direct op aan te laten sluiten, liggen nu het Dienstencentrum en Vogel Rok een beetje in de weg. Twee manieren waarop ze dat op kunnen lossen die ik zo snel kon bedenken:

• Er liggen ergens onder Vogel Rok nog (vroeger gebruikte) wachtruimtes. Mogelijk kunnen ze die aan laten sluiten op CF aan de ene kant en het nieuwe gebied aan de andere kant. Maar ik heb geen idee hoe die ruimtes precies liggen en hoeveel werk het dus zou zijn om dat op die manier te doen.

• Het Dienstencentrum wordt bij het park getrokken en verhuist naar een ander stuk grond van de Efteling. Op dat moment is er ruimte om daar een klein CF-gebiedje van te maken met wat extra flatrides en kan er een pad om VR heen komen die ontsluit richting het circusgebied. Dat zou het ook meteen mogelijk maken om het Efteling Hotel praktisch in het park te laten liggen, wat weer een leuke USP is :Y
Wachtrij CF onder VR door laten lopen, VR schilderen als CF en andersom en het valt niemand op dat je eigenlijk niet het gebouw in loopt dat je in denkt te lopen :7
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_200042596
Is Carnaval Festival ondertussen niet ietwat achterhaald en is het niet tijd voor iets nieuws?
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_200042611
Overigens is het bij sollicitatiebrieven wel handig om één goede brief te maken en die te recyclen.

Uiteraard wel even opletten dat je er geen verwijzingen naar de verkeerde ontvanger in laat :')
De Sahara is zonder meer erg droog.
  donderdag 24 juni 2021 @ 14:23:14 #94
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200042651
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 14:19 schreef Fred_B het volgende:
Overigens is het bij sollicitatiebrieven wel handig om één goede brief te maken en die te recyclen.

Uiteraard wel even opletten dat je er geen verwijzingen naar de verkeerde ontvanger in laat :')
Dit klinkt als dat het jou is overkomen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  donderdag 24 juni 2021 @ 14:25:16 #95
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_200042676
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 14:18 schreef Fred_B het volgende:
Is Carnaval Festival ondertussen niet ietwat achterhaald en is het niet tijd voor iets nieuws?
Als je het mij vraagt, kan het eigenlijk niet echt meer, nee. En om bij het thema van Sinbad te blijven, zouden ze er van mij best iets als dit van mogen maken:
Maar die kans acht ik precies 0 :+
  donderdag 24 juni 2021 @ 14:28:05 #96
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200042712
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 14:19 schreef Fred_B het volgende:
Overigens is het bij sollicitatiebrieven wel handig om één goede brief te maken en die te recyclen.

Uiteraard wel even opletten dat je er geen verwijzingen naar de verkeerde ontvanger in laat :')
Geachte meneer van de Lidl

Ik zou niks liever doen dan werken bij de Aldi

Met vriendelijke groet.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_200042720
quote:
10s.gif Op donderdag 24 juni 2021 14:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Dit klinkt als dat het jou is overkomen.
Nee, niet eens :P

Ik ben weleens nagenoeg rond geweest met een bedrijf dat, terwijl ik me al voorzichtig aan het oriënteren was op een nieuwe woonplaats, opeens failliet ging. Dus dat ging niet door :')
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_200042761
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 14:25 schreef Hamlapjes het volgende:

[..]

Als je het mij vraagt, kan het eigenlijk niet echt meer, nee. En om bij het thema van Sinbad te blijven, zouden ze er van mij best iets als dit van mogen maken:
Maar die kans acht ik precies 0 :+
Zoals in dat filmpje zal het wel niet worden nee :P

Maar ik heb eigenlijk niet het idee dat Carnaval Festival echt fans heeft, anders dan van de muziek.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  donderdag 24 juni 2021 @ 14:34:20 #99
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_200042788
quote:
10s.gif Op donderdag 24 juni 2021 14:28 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Geachte meneer van de Lidl

Ik zou niks liever doen dan werken bij de Aldi

Met vriendelijke groet.
Kan dat niet dan :o
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_200042835
quote:
10s.gif Op donderdag 24 juni 2021 14:28 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Geachte meneer van de Lidl

Ik zou niks liever doen dan werken bij de Aldi

Met vriendelijke groet.
Ach, scheelt maar 1 letter
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')