abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 24 juni 2021 @ 09:17:34 #201
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_200038358
quote:
10s.gif Op donderdag 24 juni 2021 08:33 schreef Redefine het volgende:

[..]

Jij kunt in de toekomst kijken :o
Het was heel vaag, ik zat buiten op een stoel op de speelplaats van mijn oude kleuterschool. En toen kwam jij er aan fietsen met haarverf en ging je mijn haar bruin verven. En je gebruikte heel veel verf. Maar je werkte wel heel netjes, je morste geen enkele druppel verf :D
Toen was ik opeens bij mijn tante op haar verjaardag met heel veel andere mensen en ik zat daar nog gewoon met die verf in mijn haar, die moest nog intrekken.

Iemand die deze droom kan duiden :') _O-
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  donderdag 24 juni 2021 @ 09:18:56 #202
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200038378
quote:
11s.gif Op donderdag 24 juni 2021 09:07 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Plus dat Janssen (volgens een meneer van Janssen zelf) een klein risico heeft om helemaal niet bij je te werken als je toevallig al eens besmet bent geweest met dat specifieke verkoudheidsvirus wat zij gebruiken. Dat is waarom ik al van het begin zeg geen Janssen te willen.
:o Die had ik nog niet eens voorbij horen komen. Denk je beschermd te zijn, maar ben je dat uiteindelijk totaal niet, omdat je dat verkoudheidsvirus al gehad hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  donderdag 24 juni 2021 @ 09:20:11 #203
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200038392
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 09:17 schreef Arizona het volgende:

[..]

Het was heel vaag, ik zat buiten op een stoel op de speelplaats van mijn oude kleuterschool. En toen kwam jij er aan fietsen met haarverf en ging je mijn haar bruin verven. En je gebruikte heel veel verf. Maar je werkte wel heel netjes, je morste geen enkele druppel verf :D
Toen was ik opeens bij mijn tante op haar verjaardag met heel veel andere mensen en ik zat daar nog gewoon met die verf in mijn haar, die moest nog intrekken.

Iemand die deze droom kan duiden :') _O-
Wat betekent een droom over het verven van je haar? Een droom over het veranderen van je haarkleur betekent dat je een deel van jezelf probeert te veranderen
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  donderdag 24 juni 2021 @ 09:20:23 #204
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_200038397
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 09:14 schreef H_T het volgende:

[..]

Lijkt mij een prima resultaat ^O^ Veel dingen die ik bij AliExpress heb gekocht waren dusdanig matig dat het nauwelijks te gebruiken was of ik binnen een jaar alweer een nieuwe kon kopen. Niet echt duurzaam dus
Ik heb een fantastisch e-reader hoesje van Ali, die heeft al heel wat botsinkjes doorstaan :D Een originele kostte 30 euro ofzo, deze 3 maar ik ben er heel tevreden over :D
Overigens koop ik zelf verder nooit wat bij AliExpress; maar dit prijsverschil was zo groot dat ik het wel wilde proberen :D
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_200038477
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 09:17 schreef Arizona het volgende:

[..]

Het was heel vaag, ik zat buiten op een stoel op de speelplaats van mijn oude kleuterschool. En toen kwam jij er aan fietsen met haarverf en ging je mijn haar bruin verven. En je gebruikte heel veel verf. Maar je werkte wel heel netjes, je morste geen enkele druppel verf :D
Toen was ik opeens bij mijn tante op haar verjaardag met heel veel andere mensen en ik zat daar nog gewoon met die verf in mijn haar, die moest nog intrekken.

Iemand die deze droom kan duiden :') _O-


Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 24 juni 2021 @ 09:30:57 #206
39237 crew  H_T
2733
pi_200038510
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 09:17 schreef Arizona het volgende:

[..]

Het was heel vaag, ik zat buiten op een stoel op de speelplaats van mijn oude kleuterschool. En toen kwam jij er aan fietsen met haarverf en ging je mijn haar bruin verven. En je gebruikte heel veel verf. Maar je werkte wel heel netjes, je morste geen enkele druppel verf :D
Toen was ik opeens bij mijn tante op haar verjaardag met heel veel andere mensen en ik zat daar nog gewoon met die verf in mijn haar, die moest nog intrekken.

Iemand die deze droom kan duiden :') _O-
Het is weer tijd voor de periodieke donatie aan het modteam
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  donderdag 24 juni 2021 @ 09:31:31 #207
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_200038513
Bedankt :D

Ik heb het er gisteren wel met mijn vriend over gehad dat ik nog wat gezonder wil gaan leven :o Dus weer iets regelmatiger eten, minder snoepen en naast wandelen ook frequent gaan fietsen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus op zich zijn deze droomduidingen nog niet eens zo gek :D

Alleen dat van die ijdelheid kan ik niet echt plaatsen, haha. En jammer dat ze het alleen over zwart en blond haar hebben, mij haar werd echt kastanjebruin :D .
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_200038533
@Arizona voor de volledigheid!









Helaas heb ik geen idee wat @Redefine symboliseert. Daar probeer ik ook achter te komen sinds die droom dat ik met hem een bungalowpark begon :P
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 24 juni 2021 @ 09:36:18 #209
39237 crew  H_T
2733
pi_200038549
It's the ciiiiiiircle of liiiiiiiiife
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  donderdag 24 juni 2021 @ 09:38:30 #210
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_200038569
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 09:35 schreef Aoibhin het volgende:
@:Arizona voor de volledigheid!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Helaas heb ik geen idee wat @:Redefine symboliseert. Daar probeer ik ook achter te komen sinds die droom dat ik met hem een bungalowpark begon :P
OMG je bent hier goed in om dit te vinden, bedankt :D

Het grappig is dat ik echt veel kan plaatsen uit deze omschrijvingen :) (Maar waarschijnlijk is dat net zoiets als met horoscopen, eigenlijk is er altijd wel wat van toepassing ;) ) maar toch wel leuk om te lezen en op te reflecteren dit :D
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  donderdag 24 juni 2021 @ 09:39:19 #211
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_200038576
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 09:36 schreef H_T het volgende:
It's the ciiiiiiircle of liiiiiiiiife
Dit is toch niet fout :(
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 24 juni 2021 @ 09:41:44 #212
39237 crew  H_T
2733
pi_200038599
quote:
9s.gif Op donderdag 24 juni 2021 09:39 schreef Arizona het volgende:

[..]

Dit is toch niet fout :(
Nee, eens. Er staan genoeg nummers in waar je gewoon lekker (een deel) mee kan joelen, maar niet per se fout zijn. Hoe dan ook komen er wel wat leuke nummers aan :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_200038600
quote:
9s.gif Op donderdag 24 juni 2021 09:39 schreef Arizona het volgende:

[..]

Dit is toch niet fout :(
Misschien zit @H_T wel een heel serieuze zender te luisteren!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  donderdag 24 juni 2021 @ 09:42:18 #214
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200038603
Oh ja, Q.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_200038626
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 09:38 schreef Arizona het volgende:

[..]

OMG je bent hier goed in om dit te vinden, bedankt :D

Het grappig is dat ik echt veel kan plaatsen uit deze omschrijvingen :) (Maar waarschijnlijk is dat net zoiets als met horoscopen, eigenlijk is er altijd wel wat van toepassing ;) ) maar toch wel leuk om te lezen en op te reflecteren dit :D
Ja, echt van die algemene dingen waar je altijd wel zo'n "oh ja" gevoel bij krijgt :P

Zelf droom ik vaak over mensen en gebeurtenissen die ik recent nog heb gesproken of dingen die ik net heb meegemaakt of nog gaan gebeuren.

Dromen opschrijven vind ik vaak erg leuk om te doen :D En ook dit soort dingetjes opzoeken. Ik krijg er vaak ook verhalen inspiratie door
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  donderdag 24 juni 2021 @ 09:46:02 #216
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_200038640
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 09:17 schreef Arizona het volgende:

[..]

Het was heel vaag, ik zat buiten op een stoel op de speelplaats van mijn oude kleuterschool. En toen kwam jij er aan fietsen met haarverf en ging je mijn haar bruin verven. En je gebruikte heel veel verf. Maar je werkte wel heel netjes, je morste geen enkele druppel verf :D
Toen was ik opeens bij mijn tante op haar verjaardag met heel veel andere mensen en ik zat daar nog gewoon met die verf in mijn haar, die moest nog intrekken.

Iemand die deze droom kan duiden :') _O-
Ik weet niet wat voor spul iedereen hier gebruikt voor het slapen gaan :o
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_200038642
Ik droom altijd over dingen die te maken hebben met mijn echte leven. Dat is heel verwarrend want dan moet ik mij altijd afvragen of dat nou echt gebeurd is _O-
pi_200038651
En nu ik!







Gezellig :') _O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_200038663
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 09:46 schreef zorro28 het volgende:
Ik droom altijd over dingen die te maken hebben met mijn echte leven. Dat is heel verwarrend want dan moet ik mij altijd afvragen of dat nou echt gebeurd is _O-
Altijd lekker als je dan net wakker bent en nog net in dat schemergebied zit van "oh neeee wat moet ik met deze situatie" en dan op een gegeven moment dringt het door dat het gewoon een droom was :D
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  donderdag 24 juni 2021 @ 09:51:04 #220
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200038694
HAKKUHHH!!!
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 24 juni 2021 @ 09:52:12 #221
39237 crew  H_T
2733
pi_200038707
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 09:31 schreef Arizona het volgende:

Alleen dat van die ijdelheid kan ik niet echt plaatsen, haha. En jammer dat ze het alleen over zwart en blond haar hebben, mij haar werd echt kastanjebruin :D .
Oooooh your hair is beautiful
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_200038729
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 09:31 schreef Arizona het volgende:
Bedankt :D

Ik heb het er gisteren wel met mijn vriend over gehad dat ik nog wat gezonder wil gaan leven :o Dus weer iets regelmatiger eten, minder snoepen en naast wandelen ook frequent gaan fietsen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus op zich zijn deze droomduidingen nog niet eens zo gek :D

Alleen dat van die ijdelheid kan ik niet echt plaatsen, haha. En jammer dat ze het alleen over zwart en blond haar hebben, mij haar werd echt kastanjebruin :D .
Misschien betekent dat onderbewust gewoon dat je je haar bruin wilt verven :+
  donderdag 24 juni 2021 @ 09:55:17 #223
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_200038745
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 09:44 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ja, echt van die algemene dingen waar je altijd wel zo'n "oh ja" gevoel bij krijgt :P

Zelf droom ik vaak over mensen en gebeurtenissen die ik recent nog heb gesproken of dingen die ik net heb meegemaakt of nog gaan gebeuren.

Dromen opschrijven vind ik vaak erg leuk om te doen :D En ook dit soort dingetjes opzoeken. Ik krijg er vaak ook verhalen inspiratie door
Als je ooit een verhaal schrijft over een blondine wiens haar bruin geverfd wordt, dan weet ik dat het over mij gaat O+ :D

quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 09:52 schreef H_T het volgende:

[..]

Oooooh your hair is beautiful
Dit was wel heel toevallig ja :D ATOMIC

quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 09:47 schreef Aoibhin het volgende:
En nu ik!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Gezellig :') _O-
OK _O-
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 24 juni 2021 @ 09:59:29 #224
39237 crew  H_T
2733
pi_200038786
Hebben jullie dat verhaal laatst gelezen over de vrouw die in verwachting was van een tienling?

Die was helemaal niet zwanger
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  donderdag 24 juni 2021 @ 10:00:15 #225
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200038794
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 09:59 schreef H_T het volgende:
Hebben jullie dat verhaal laatst gelezen over de vrouw die in verwachting was van een tienling?

Die was helemaal niet zwanger
:')
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')