abonnement Unibet Coolblue
pi_200034626
Iedereen die een smartphone heeft kan gebruik maken van de corona check app,
Heeft iemand van jullie hem al? en wat is je ervaring met deze app?

Meer info: https://www.ad.nl/binnenl(...)-te-reizen~ac772059/

Ik moet hem zelf nog downloaden, maar vraag me eerlijk gezegd of ik hem nodig heb als je niet neer evenementen / buitenland gaat?
pi_200034690
Nee dan heb je 'm niet nodig
Moeten zij weten
pi_200034839
quote:
7s.gif Op woensdag 23 juni 2021 22:26 schreef H0D3NPYL het volgende:
Nee dan heb je 'm niet nodig
Ook niet als ik bv naar de dierentuin wil gaan met mijn zoon?
pi_200035079
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 22:30 schreef hartloper het volgende:

[..]

Ook niet als ik bv naar de dierentuin wil gaan met mijn zoon?
Ik verwacht niet dat dierentuinen TvT gaan eisen nee.
pi_200038387
Komt hierin nou straks je vaccinatiebewijs te staan als ik het goed begrepen heb?
  donderdag 24 juni 2021 @ 09:22:38 #6
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_200038428
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 09:19 schreef Dutchguy het volgende:
Komt hierin nou straks je vaccinatiebewijs te staan als ik het goed begrepen heb?
Ja.
Vanaf vandaag.
pi_200040932
De site/app is uiteraard overbelast.

Wat ik niet heb kunnen vinden is of Turkije deze certificaat ook accepteert. Weet iemand dat? Er wordt enkel gesproken over een “bewijs”, niet zo zeer over het DCC.
Protège moi de mes désirs.
pi_200041327
Nee ik verwacht niet dat ik die ooit nodig ga hebben.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_200044054
Wat een bende.

Mijn partner heeft 1 prik gehad, want al Corona gehad. CoronaCheck App zegt dat er wel een geldig bewijs is voor internationaal wat over 7 dagen geactiveerd wordt, maar niet voor Nederland.

Ik heb zelf 1 prik gehad en moet nog een tweede. Ook mijn CoronaCheck App zegt dat ik een geldig bewijs krijg voor internationaal over 7 dagen, maar dat die van Nederland niet geldig is.

Beide kloppen van geen kant. Partner zou beiden moeten krijgen en ik zou met 1 prik een bewijs voor Nederland moeten krijgen maar niet voor internationaal _O-

Chaos alom, zoals we gewend zijn van de overheid.
pi_200044136
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 16:11 schreef GereDathan het volgende:
Wat een bende.

Mijn partner heeft 1 prik gehad, want al Corona gehad. CoronaCheck App zegt dat er wel een geldig bewijs is voor internationaal wat over 7 dagen geactiveerd wordt, maar niet voor Nederland.

Ik heb zelf 1 prik gehad en moet nog een tweede. Ook mijn CoronaCheck App zegt dat ik een geldig bewijs krijg voor internationaal over 7 dagen, maar dat die van Nederland niet geldig is.

Beide kloppen van geen kant. Partner zou beiden moeten krijgen en ik zou met 1 prik een bewijs voor Nederland moeten krijgen maar niet voor internationaal _O-

Chaos alom, zoals we gewend zijn van de overheid.
Voor de nationale moet je twee prikken hebben gehad. Nog even geduld, dus.

Edit: ah, bij je partner klopt dat idd niet.
Protège moi de mes désirs.
pi_200044189
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juni 2021 16:18 schreef arvensis het volgende:

[..]

Voor de nationale moet je twee prikken hebben gehad. Nog even geduld, dus.
Mijn partner sowieso al wel voor de nationale, want Corona + 1 prik geldt als 2 prikken. En dat staat er dus niet goed in.

En vanmorgen was in het nieuws dat je met 1 prik al een nationaal bewijs kreeg. Maar wellicht mistte daar de info bij dat dit enkel bij Janssen zo is.
pi_200044212
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 16:11 schreef GereDathan het volgende:
Wat een bende.

Mijn partner heeft 1 prik gehad, want al Corona gehad. CoronaCheck App zegt dat er wel een geldig bewijs is voor internationaal wat over 7 dagen geactiveerd wordt, maar niet voor Nederland.

Ik heb zelf 1 prik gehad en moet nog een tweede. Ook mijn CoronaCheck App zegt dat ik een geldig bewijs krijg voor internationaal over 7 dagen, maar dat die van Nederland niet geldig is.

Beide kloppen van geen kant. Partner zou beiden moeten krijgen en ik zou met 1 prik een bewijs voor Nederland moeten krijgen maar niet voor internationaal _O-

Chaos alom, zoals we gewend zijn van de overheid.
Voor de internationale hoef je er maar één te hebben.

Ook bij mij klopt het niet. Ik heb corona gehad, en daardoor maar één prik gehad, maar ook ik krijg geen geldig bewijs. Ik heb de GGD gebeld, en die wisten me te vertellen dat de koppeling tussen de positieve test en de vaccinatie nog niet helemaal werkt. Dit zou halverwege volgende week opgelost moeten zijn...
pi_200044218
Blijkbaar geldt voor de internationale versie dat je al na 1 prik OK krijgt. In de App staat vervolgens info over waarom het OK is, zo kunnen de buitenlanden zelf bepalen of ze dat OK vinden. Het ene land eist 1 prik, andere 2 en ook eisen sommige landen een 7 of 14 daagse periode na vaccinatie.
pi_200044232
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juni 2021 16:24 schreef JochemSjakie het volgende:
Ook bij mij klopt het niet. Ik heb corona gehad, en daardoor maar één prik gehad, maar ook ik krijg geen geldig bewijs. Ik heb de GGD gebeld, en die wisten me te vertellen dat de koppeling tussen de positieve test en de vaccinatie nog niet helemaal werkt. Dit zou halverwege volgende week opgelost moeten zijn...
Ik postte het net na je ;)

Inderdaad, internationaal klopt. En de koppeling vaccinatie en test zal nog wel goed komen. Al ging het testen bij mijn partner helemaal de mist in, getest bij een ander bedrijf maar de gegevens zijn wel doorgegeven naar de GGD. Maar die kon de GGD bij het maken van de afspraak niet vinden.

Wordt nog wat hoor ik al.
pi_200044237
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 09:22 schreef NaturalScience het volgende:

[..]

Ja.
Vanaf vandaag.
Zie het nog niet staan in mijn app
pi_200044524
Wordt nog kritisch voor de mensen die naar het buitenland op vakantie willen gaan of naar een festival in Nederland zo te horen. Klinkt als chaos
pi_200045594
Mijn 2 prikken staan netjes geregistreerd op mijnRIVM maar de corona app zegt dat er geen vaccinaties geregistreerd staan :(
pi_200045697
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 16:39 schreef hartloper het volgende:
Wordt nog kritisch voor de mensen die naar het buitenland op vakantie willen gaan of naar een festival in Nederland zo te horen. Klinkt als chaos
Heb net in kunnen loggen. Alles staat duidelijk aangegeven.
Protège moi de mes désirs.
  donderdag 24 juni 2021 @ 18:13:47 #19
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_200045725
Het genereren van een QR code lukt niet om dat de overheid weer onvoldoende server capaciteit heeft. Hugo blijft maar prutsen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_200045742
Gaat weer een fiasco worden _O-
  donderdag 24 juni 2021 @ 18:34:02 #21
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_200045919
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 18:15 schreef Anti_schaap het volgende:
Gaat weer een fiasco worden _O-
Het lukte me nu wel. Trek me post hierboven dus in. :P
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_200046073
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 22:30 schreef hartloper het volgende:

[..]

Ook niet als ik bv naar de dierentuin wil gaan met mijn zoon?
Elke locatie mag kiezen om tvt te gebruiken (en gevaccineerden hoeven geen test). Dan mogen ze 100% als voor corona open. Musea, dierentuinen, cafes, kroegen, theaters, iedereen.

Ik zie een dierentuin dat niet snel doen, maar ik weet niet wat je onder event verstaat. Paradiso en andere concertzalen en theaters zie ik al wel in redelijk grote getale zeggen het te gaan doen, en sommige cafés ook al.

Het is verplicht voor evenementen en nachtclubs: Dutch dance valley, lowlands, conventies, beurzen, voetbalstadions etc. In ruil daarvoor mag alles dan weer helemaal zoals voor corona met 0 beperkingen achter de ingang. Maar iedere andere ondernemer/plek MAG het dus ook, en dan mogen ze ook alles doen als voor corona, dus ook voor een restaurant of zelfs een dierentuin KAN dat financieel best aantrekkelijk zijn.

Ik zou hem gewoon installeren, zeker als je gevaccineerd bent en je dus toch overal zo mag doorlopen zonder test, kleine moeite, en lijkt mij dat je niet ter plekken er ineens achter wil komen dat die ene dierentuin/restaurant/museum het nou net wel vraagt. Gewoon installeren just in case lijkt me 😉
#WeesGeenWhales
pi_200046128
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 16:39 schreef hartloper het volgende:
Wordt nog kritisch voor de mensen die naar het buitenland op vakantie willen gaan of naar een festival in Nederland zo te horen. Klinkt als chaos
Het zal wel door de drukte komen, iedereen wil nu tegelijk een code. Wat gek is want tot morgen middernacht heb je er niets aan.

Ik krijg zaterdag janssen (51 keer gebeld, maar nu wel "klaar voor een zomer vol festivals", dixit De Jonge!), tegen dat ik over 16 dagen de magische groene vrijheidscode krijg is het vast prima te doen inmiddels.

En eerste event waar ik heen wil is toch pas 7 en 8 augustus waarschijnlijk dus ik ga niet meedoen aan de server laten roken iig - geen haast.
#WeesGeenWhales
pi_200046157
Lukte prima bij mij. Alles netjes geregistreerd ^O^
Alius aliud dicit
pi_200046185
Lukte net om in te loggen alleen heb ik pas vanmiddag mijn vaccinatie gehad en die is blijkbaar nog niet in het systeem verwerkt.
  donderdag 24 juni 2021 @ 19:19:18 #26
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_200046524
Wat een armoe, ik heb 1 prik gehad want al Corona gehad. Kan ie geen QR code voor Nederland generen omdat ik maar 1 prik gehad heb :') !
pi_200046658
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 18:54 schreef Fugue het volgende:
Lukte net om in te loggen alleen heb ik pas vanmiddag mijn vaccinatie gehad en die is blijkbaar nog niet in het systeem verwerkt.
Vanmorgen 9 uur 2e prik gehad en ze staan er nu allebei in bij mij. Het kan blijkbaar snel gaan.
pi_200046914
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juni 2021 19:19 schreef Tinos85 het volgende:
Wat een armoe, ik heb 1 prik gehad want al Corona gehad. Kan ie geen QR code voor Nederland generen omdat ik maar 1 prik gehad heb :') !
Is pas later mogelijk helaas.

quote:
Er komt binnenkort een nieuwere versie van de app. Daarin is het ook mogelijk om een toegangsbewijs aan te maken op basis van een doorgemaakte coronabesmetting. Bron.
pi_200046942
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 19:28 schreef Habork het volgende:

[..]

Vanmorgen 9 uur 2e prik gehad en ze staan er nu allebei in bij mij. Het kan blijkbaar snel gaan.
Bij mij via de app nu ook. MijnRIVM kan hem nog niet vinden.
  donderdag 24 juni 2021 @ 19:56:32 #30
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_200047043
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 19:48 schreef boekenplank. het volgende:

[..]

Is pas later mogelijk helaas.
[..]

Maar ze maken m nu op basis van vaccinatiegegevens toch? Daar staat bij mij ‘enkele vaccinatie’. Dat zou toch voldoende moeten zijn?

Op basis van doorgemaakte besmetting leest meer als dat je het gehad hebt en daarom een groen vinkje krijgt.
pi_200047850
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juni 2021 19:56 schreef Tinos85 het volgende:

[..]

Maar ze maken m nu op basis van vaccinatiegegevens toch? Daar staat bij mij ‘enkele vaccinatie’. Dat zou toch voldoende moeten zijn?

Op basis van doorgemaakte besmetting leest meer als dat je het gehad hebt en daarom een groen vinkje krijgt.
Ja ik vind het ook maar vaag :P. Zit met hetzelfde 'probleem'. Hopelijk komen ze snel met een nieuwe update van de app.
pi_200048187
Ik ben 28 mei gevaccineerd met Janssen. Ik heb herhaaldelijk contact opgenomen met het GGD dat mijn gegevens nog niet zichtbaar waren bij het RIVM.
Ik hoefde mij geen zorgen te maken want de app kijkt naar zowel de gegevens bij het GGD als naar de gegevens bij het RIVM.
Vandaag probeerde ik mijn qr-code aan te maken, echter er werden geen vaccinatie gegevens gevonden.

Wederom contact opgenomen met het GGD (2x). De laatste medewerker heeft aangegeven dat er een probleem met de app is, zodat alleen maar de gegevens bij het RIVM worden opgehaald.
Ze hopen het probleem voor 1 Juli te hebben opgelost.
Zakelijk is er voor mij 3 Juli een reis geboekt naar Hongarije. Ik voel nu al aan mijn water dat dat weer een pcr test gaat worden.
pi_200048668
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juni 2021 19:19 schreef Tinos85 het volgende:
Wat een armoe, ik heb 1 prik gehad want al Corona gehad. Kan ie geen QR code voor Nederland generen omdat ik maar 1 prik gehad heb :') !
Bij mijn partner idem dito. Lekker geregeld weer, net als alles in Nederland is het de eerste wereld chaos en armoe troef.
  Moderator donderdag 24 juni 2021 @ 23:55:20 #34
5428 crew  miss_sly
pi_200051042
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juni 2021 21:04 schreef patrickt37 het volgende:
Ik ben 28 mei gevaccineerd met Janssen. Ik heb herhaaldelijk contact opgenomen met het GGD dat mijn gegevens nog niet zichtbaar waren bij het RIVM.
Ik hoefde mij geen zorgen te maken want de app kijkt naar zowel de gegevens bij het GGD als naar de gegevens bij het RIVM.
Vandaag probeerde ik mijn qr-code aan te maken, echter er werden geen vaccinatie gegevens gevonden.

Wederom contact opgenomen met het GGD (2x). De laatste medewerker heeft aangegeven dat er een probleem met de app is, zodat alleen maar de gegevens bij het RIVM worden opgehaald.
Ze hopen het probleem voor 1 Juli te hebben opgelost.
Zakelijk is er voor mij 3 Juli een reis geboekt naar Hongarije. Ik voel nu al aan mijn water dat dat weer een pcr test gaat worden.
Bij mij hetzelfde probleem, 31 mei Janssen. Vreemde is dat wanneer mijn man de qr-code aanmaakt, de app aangeeft dat bij rivm en bij ggd bekend is dat 1 prik gezet is. Dus kennelijk kan contact leggen met ggd wel.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 25 juni 2021 @ 00:04:44 #35
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_200051138
QR code in the pocket *) eind middag.
Had zondag 2e prik.. had niet gedacht dat het zo vlot zou gaan.
Easy peasy enzo. En ik heb geen gegevens gedeeld met RIVM dus komt puur via ggd.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 25 juni 2021 @ 00:25:05 #36
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_200051259
Ik weiger aan deze poppenkast mee te doen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_200051290
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 00:25 schreef Nattekat het volgende:
Ik weiger aan deze poppenkast mee te doen.
Ik eigenlijk ook, maar ik wil wel op vakantie, naar een festival, naar de kroeg, naar een voetbalwedstrijd.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_200051836
Ineens staan mijn gegevens vermeld bij het RIVM.
Ook een qr-code aanmaken is gelukt.
  vrijdag 25 juni 2021 @ 07:10:30 #39
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_200051918
Prima app, wmb meer dan voldoende privacywaarborgen, geen onderscheid tussen tests en vaccinaties, makkelijk in gebruik op de eerste initiële piek na. ^O^
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_200051950
quote:
11s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 00:04 schreef MissHobje het volgende:
QR code in the pocket *) eind middag.
Had zondag 2e prik.. had niet gedacht dat het zo vlot zou gaan.
Easy peasy enzo. En ik heb geen gegevens gedeeld met RIVM dus komt puur via ggd.
Maar als je tweede prik minder dan twee weken geleden is moet je binnen nederland toch toch nog steeds testen voor overal waar de 1.5m losgelaten wordt?
#WeesGeenWhales
  Moderator vrijdag 25 juni 2021 @ 07:38:34 #41
5428 crew  miss_sly
pi_200052013
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 06:14 schreef patrickt37 het volgende:
Ineens staan mijn gegevens vermeld bij het RIVM.
Ook een qr-code aanmaken is gelukt.
Mijne ook deze morgen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_200052048
Hier ook vanmorgen gelukt, Gisteren gelezen in een artikel dat er een bug was met Janssen.

Mijn gegevens staan sinds vanmorgen ook op Mijn RIVM.

quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 00:25 schreef Nattekat het volgende:
Ik weiger aan deze poppenkast mee te doen.
Dan reageer je toch niet? |:( Dan plaats je deze dus alleen om te rellen of een reactie verder uit te lokken? Dat voor een mod?... :X ~O>
  vrijdag 25 juni 2021 @ 07:47:11 #43
37248 BertV
Handgemaakt
pi_200052101
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 07:41 schreef Blue Thunder het volgende:
Hier ook vanmorgen gelukt, Gisteren gelezen in een artikel dat er een bug was met Janssen.

Mijn gegevens staan sinds vanmorgen ook op Mijn RIVM.
[..]

Dan reageer je toch niet? |:( Dan plaats je deze dus alleen om te rellen of een reactie verder uit te lokken? Dat voor een mod?... :X ~O>
Ordnung muß sein?
Als het zou gaan om een weer-app zou ik je gelijk geven.
Het is zeer relevant om te horen dat niet iedereen in het gelid staat.

We willen toch op vakantie deze akelige pandemie bestrijden?
Huisarts Van Waalwijk Van Doorn en/of voorouders net boven Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
  vrijdag 25 juni 2021 @ 07:53:54 #44
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_200052139
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 00:25 schreef Nattekat het volgende:
Ik weiger aan deze poppenkast mee te doen.
Ik ga er ook niet aan mee doen, achterlijke onzin.
Ben wel gevaccineerd, maar heb mijn gegevens niet door laten sturen naar het RIVM.
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_200052633
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 07:38 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Mijne ook deze morgen.
Janssen gehad op 31 mei en ook ik zie 'm nu eindelijk op mijn.rivm.nl
pi_200052683
Waarom biedt mijn.rivm.nl niet een mogelijkheid aan om de gegevens als pdf bestand te kunnen downloaden?
  vrijdag 25 juni 2021 @ 09:17:50 #47
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_200052853
zo
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juni 2021 19:50 schreef Fugue het volgende:

[..]

Bij mij via de app nu ook. MijnRIVM kan hem nog niet vinden.
zo snel gaat dat ook niet. ze zijn nu nog druk bezig om achterstanden in te halen.
  vrijdag 25 juni 2021 @ 09:18:27 #48
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_200052862
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 09:03 schreef Nia het volgende:
Waarom biedt mijn.rivm.nl niet een mogelijkheid aan om de gegevens als pdf bestand te kunnen downloaden?
Ik doe gewoon print --> en dan heb je vast wel een pdf-printer staan (komt standaard wel met office)

al is het ook niet zo belangrijk want je kan er eigenlijk niets mee behalve voor je eigen archief
pi_200052948
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 09:18 schreef Gunner het volgende:

[..]

Ik doe gewoon print --> en dan heb je vast wel een pdf-printer staan (komt standaard wel met office)

al is het ook niet zo belangrijk want je kan er eigenlijk niets mee behalve voor je eigen archief
Bedankt voor de tip. Ik heb 'm inmiddels op kunnen slaan als pdf.
pi_200052971
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 07:38 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Mijne ook deze morgen.
Mijn Janssen ook eindelijk. *O*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')