SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ohja, ik moet voor Duitsland zijn natuurlijkquote:
quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja, ik moet voor Duitsland zijn natuurlijk
Kan zijn dat mijn familie daar iets mee te maken hadquote:Op woensdag 23 juni 2021 21:14 schreef Foshizzle79 het volgende:
Zit nog altijd te wachten op mn opa z'n fahrrad
quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ergens in de buurt is een goed feestje bezig als ik de muziek zo hoor.
Knijp je in dat B tietje en dan hoor je jaaaah dass ist gut ooh ja.quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja, ik moet voor Duitsland zijn natuurlijk
Nee tegen Hongarijequote:Op woensdag 23 juni 2021 21:16 schreef datismijnmening het volgende:
Speelt Duitsland tegen Nederland vanaaf?
Ze is een halve Duitserquote:Op woensdag 23 juni 2021 21:17 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Je gaat toch niet voor Duitsland juichen
quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Knijp je in dat B tietje en dan hoor je jaaaah dass ist gut ooh ja.
Nee hoor, die vliegen eruitquote:Op woensdag 23 juni 2021 21:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ow. Met een beetje blitzkrieg wint Duitsland dat wel.
Ligt er aan wat Frankrijk Portugal wordtquote:
8-0 voor Frankrijkquote:Op woensdag 23 juni 2021 21:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ligt er aan wat Frankrijk Portugal wordt
Dat is geen grap hoorquote:
Stabiliteit die bal juist nodig heeft.quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:22 schreef UitStraling het volgende:
Koffiefilter is te saai voor bal denk ik.
Correctquote:Op woensdag 23 juni 2021 21:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Stabiliteit die bal juist nodig heeft.
Secretaresse een keer hotel geboekt in de verkeerde stad voor mijquote:Op woensdag 23 juni 2021 21:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
https://www.ad.nl/euro-20(...)-boekarest~a00b35ff/
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar stiekem ook:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Was ze wel mee zodat je toch een leuk weekje had?quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Secretaresse een keer hotel geboekt in de verkeerde stad voor mij
Is ze ook ontslagen??quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Secretaresse een keer hotel geboekt in de verkeerde stad voor mij
Wat?quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yeps, herpak je schouders van twee meter de lucht in nou maar.
Toch moeten het ook niet totale tegenpolen zijn, da's alleen leuk in het begin, later kom je er dus achter dat je eigenlijk weinig gemeen hebt met elkaar en dat is kutquote:Op woensdag 23 juni 2021 21:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Stabiliteit die bal juist nodig heeft.
ja lijkt er wel opquote:Op woensdag 23 juni 2021 21:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We proberen alleen te helpen
is dit je wensenlijstje toevallig?
Dat zit bij jou en US wel goed in elk gevalquote:Op woensdag 23 juni 2021 21:27 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Toch moeten het ook niet totale tegenpolen zijn, da's alleen leuk in het begin, later kom je er dus achter dat je eigenlijk weinig gemeen hebt met elkaar en dat is kut
noem jij mij soms niet stabielquote:Op woensdag 23 juni 2021 21:27 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Toch moeten het ook niet totale tegenpolen zijn, da's alleen leuk in het begin, later kom je er dus achter dat je eigenlijk weinig gemeen hebt met elkaar en dat is kut
Vind je dat nou echt?quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat zit bij jou en US wel goed in elk geval
quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:29 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Echt hč, Waldorf en Statlder die 2.
[ afbeelding ]
Samen snacks uit de AirFryer etenquote:Op woensdag 23 juni 2021 21:27 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nee. Sindsdien boek ik wel zelf mijn hotels. Ze moesten wel lachen in het hotel waar ik aankwam.quote:
Daar heb ik het niet overquote:Op woensdag 23 juni 2021 21:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb zo'n klein vermoeden dat ze je heel erg lief vind.
Puppy op ontdekkingstocht.quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb zo'n klein vermoeden dat ze je heel erg lief vind.
Huh ? Hoe kom je in hemelsnaam op die conclusie/interpretatie? Hahaha..totaal niet ! Bedoelde te zeggen dat als jij druk /extravertig bent en een potentiële partner stil en introvert en van hele andere dingen in het leven geniet etc dat dat op de lange termijn dus niet werkt.quote:
ik maakte een grapjequote:Op woensdag 23 juni 2021 21:33 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Huh ? Hoe kom je in hemelsnaam op die conclusie/interpretatie? Hahaha..totaal niet ! Bedoelde te zeggen dat als jij druk /extravertig bent en een potentiële partner stil en introvert en van hele andere dingen in het leven geniet etc dat dat op de lange termijn dus niet werkt.
Was ook sarcastisch bedoeld, maar niet op een gemene manierquote:Op woensdag 23 juni 2021 21:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, jullie zitten wel op dezelfde frequentie, ergens tusen Radio Glasgow en Aberdeen FM.
Of juist wel, ligt er toch gewoon aan hoe geil je op elkaar bent.quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:33 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Huh ? Hoe kom je in hemelsnaam op die conclusie/interpretatie? Hahaha..totaal niet ! Bedoelde te zeggen dat als jij druk /extravertig bent en een potentiële partner stil en introvert en van hele andere dingen in het leven geniet etc dat dat op de lange termijn dus niet werkt.
Weet ikquote:Op woensdag 23 juni 2021 21:34 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Was ook sarcastisch bedoeld, maar niet op een gemene manier
Lange termijn is meer dan 10 minutenquote:Op woensdag 23 juni 2021 21:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of juist wel, ligt er toch gewoon aan hoe geil je op elkaar bent.
Welke two?quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:35 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Get a room you two!
Ja, jaloers wel een beetje
Dat is als een prater en een niet-prater bij elkaar zetten. Op het laatst wil die niet-prater je ook echt wel uit een raam pleuren.quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je na 11 minuten aan Mark Felton gaat denken dan heb je wel een gesprekje te voeren.quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lange termijn is meer dan 10 minuten
Alsof je daar een relatie op kunt baseren.quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ach nee dat kan toch nog makkelijk joh.quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:36 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Dat is als een prater en een niet-prater bij elkaar zetten. Op het laatst wil die niet-prater je ook echt wel uit een raam pleuren.
quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je na 11 minuten aan Mark Felton gaat denken dan heb je wel een gesprekje te voeren.
Nope, mijn ex in israel was heel anders dan ik, en de eerste paar jaren is dat idd allemaal prima, maar ook leuk als je naast geile seks ook nog dezelfde interesses qua muziek, films, boeken, documentaires, levensbeschouwingen etc etc hebt, die dingen wil ook het liefst delen met mn partner en niet dat die dingen alleen kan delen met vrienden /vriendinnen, maar goed, misschien ben ik gek daarinquote:Op woensdag 23 juni 2021 21:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Absoluut niet maar in den beginne hoor je elkaars geslachtsdelen compleet op te vreten en daarna dan zie je maar.quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Alsof je daar een relatie op kunt baseren.
quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Weet ikMaar dat weerhield mij er niet van het nog een keer te bevestigen
quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ twitter ]
Die heeft zijn uitlevering niet afgewacht.
Oh ok, ik ben aardig blond bezig vanavond lijkt hetquote:
wat was er met hem?quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ twitter ]
Wat een wijsheid, gelukkig ben ik nog jong en onbezonnen. Zoveel mooie foute nog te maken.quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:40 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nope, mijn ex in israel was heel anders dan ik, en de eerste paar jaren is dat idd allemaal prima, maar ook leuk als je naast geile seks ook nog dezelfde interesses qua muziek, films, boeken, documentaires, levensbeschouwingen etc etc hebt, die dingen wil ook het liefst delen met mn partner en niet dat die dingen alleen kan delen met vrienden /vriendinnen, maar goed, misschien ben ik gek daarin
Taalfouten ook, begin daar eens mee anders.quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:43 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Wat een wijsheid, gelukkig ben ik nog jong en onbezonnen. Zoveel mooie foute nog te maken.
Ik ben dan ook een oud wijf hč? Geniet lekker van je jeugd mijn jongen!quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:43 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Wat een wijsheid, gelukkig ben ik nog jong en onbezonnen. Zoveel mooie foute nog te maken.
Jaja "zelfmoord"quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ twitter ]
Frikdadelquote:Op woensdag 23 juni 2021 21:45 schreef bitterbal het volgende:
ik kom vast nog wel een mannelijke bitterbal tegen
En anders gooien we grmbl in de frituur tot hij lekker knapperig isquote:Op woensdag 23 juni 2021 21:45 schreef bitterbal het volgende:
Garnalenkroketjequote:Op woensdag 23 juni 2021 21:45 schreef bitterbal het volgende:
Je hebt er hier toch al een weggejaagd deze week? Misschien bij de rest ook eens proberen.quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Jezus, bestormt het Viva-garnizoen de kantelen van FOK!. Traag ineens
Allemaal Viva-voetbal-liefhebbers.quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:51 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:51 schreef Budapestenaar het volgende:
ja das het belangrijkstequote:Op woensdag 23 juni 2021 21:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vooral kijken naar de vulling dan
quote:
Ik heb er 1 beledigd en 1 weggejaagd. Wat win ik als ik een volle kaart heb?quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hebt er hier toch al een weggejaagd deze week? Misschien bij de rest ook eens proberen.
Ja dat verbaasde me wel.quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hebt er hier toch al een weggejaagd deze week? Misschien bij de rest ook eens proberen.
Jaar lang Viva-vrouw in huis.quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb er 1 beledigd en 1 weggejaagd. Wat win ik als ik een volle kaart heb?
Dan eet je wel gezond.quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jaar lang Viva-vrouw in huis.
Hmmquote:Op woensdag 23 juni 2021 21:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jaar lang Viva-vrouw in huis.
quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:45 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En anders gooien we grmbl in de frituur tot hij lekker knapperig is
Zag het, zo is hij.quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hij wilde jou beschermen. Vond ik wel lief.
Voor een volle kaart moet je er geloof ik ook eentje bezwangeren en vervolgens als single mom achterlaten.quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb er 1 beledigd en 1 weggejaagd. Wat win ik als ik een volle kaart heb?
We rollen je even door ei, bloem en paneermeel. En dan 5 minuten op 180 graden voor de goede zaakquote:
Dat is voor de badr-bingo.quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor een volle kaart moet je er geloof ik ook eentje bezwangeren en vervolgens als single mom achterlaten.
5 minuten? Dan is die halfgaar.quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We rollen je even door ei, bloem en paneermeel. En dan 5 minuten op 180 graden voor de goede zaak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Ik ben niet goed in spelletjesquote:Op woensdag 23 juni 2021 21:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor een volle kaart moet je er geloof ik ook eentje bezwangeren en vervolgens als single mom achterlaten.
Begin jij sarcasme maar eens te snappen.quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Taalfouten ook, begin daar eens mee anders.
quote:
A stand up guyquote:
quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
5 minuten? Dan is die halfgaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De sociaal belezen, erudiete nobele man die wel allemaal wel willen zijn stiekem, het soort waarvoor we kogels opvangen.quote:
Da's moeilijk op internet, je weet tochquote:Op woensdag 23 juni 2021 21:58 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Begin jij sarcasme maar eens te snappen.
Daar ging mijn koffiequote:Op woensdag 23 juni 2021 21:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De sociaal belezen, erudiete nobele man die wel allemaal wel willen zijn stiekem, het soort waarvoor we kogels opvangen.
Thnx voor de info!quote:
Je komt een beetje onhandig over maar wel lief hoor.quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:58 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Begin jij sarcasme maar eens te snappen.
Leuke gast hoor, maar kogels voor 'm opvangen? Laat ik wel aan jullie over danquote:Op woensdag 23 juni 2021 21:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De sociaal belezen, erudiete nobele man die wel allemaal wel willen zijn stiekem, het soort waarvoor we kogels opvangen.
👊quote:
Dat kunnen mannen wel eens voor elkaar over hebben, daarom zijn we zo mooi ook.quote:Op woensdag 23 juni 2021 22:01 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Leuke gast hoor, maar kogels voor 'm opvangen? Laat ik wel aan jullie over dan
Had je maar gewoon een menselijke hoeveelheid moeten eten ...quote:
Dat heb ik gedaanquote:Op woensdag 23 juni 2021 22:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had je maar gewoon een menselijke hoeveelheid moeten eten ...
Stel je voor dat je voor ballie moet kokenquote:Op woensdag 23 juni 2021 22:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had je maar gewoon een menselijke hoeveelheid moeten eten ...
Ik heb het ook wel over voor bepaalde mensen, but not everybody is deservingquote:Op woensdag 23 juni 2021 22:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat kunnen mannen wel eens voor elkaar over hebben, daarom zijn we zo mooi ook.
Alsof je elke dag voor een daklozenopvang tijdens kerst moet kokenquote:Op woensdag 23 juni 2021 22:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Stel je voor dat je voor ballie moet koken
Uhuh ...quote:
ohquote:Op woensdag 23 juni 2021 22:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Voor één mens bedoelt hij, niet de mensheid.
`quote:Op woensdag 23 juni 2021 22:05 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik heb het ook wel over voor bepaalde mensen, but not everybody is deserving![]()
https://9gag.com/gag/abzMpgp?ref=pnquote:Op woensdag 23 juni 2021 22:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat kunnen mannen wel eens voor elkaar over hebben, daarom zijn we zo mooi ook.
Zeg er toch verder niks over, mijn respect hebben julliequote:Op woensdag 23 juni 2021 22:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
`
Zeker niet maar dat is echt zo, zo gaan oorlogen ook, mannen kunnen een zware diepe band onderling smeden onderling als ze "klikken" die vrouwen niet vaak hebben, is ons enige voordeel joh dus laat ons.
pieppiep.quote:Op woensdag 23 juni 2021 22:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je muis staat net niet op de foto
doelde meer op die opblaas flamingoquote:Op woensdag 23 juni 2021 22:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je muis staat net niet op de foto
Echt hequote:Op woensdag 23 juni 2021 22:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://9gag.com/gag/abzMpgp?ref=pn
quote:
Dat snuitje van die leguaan.quote:Op woensdag 23 juni 2021 22:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
doelde meer op die opblaas flamingo
zo ging het volgens mij nietquote:Op woensdag 23 juni 2021 22:13 schreef hjansen82 het volgende:
Voetbal is simpel. 11 tegen 11 en aan het eind winnen de Hongaren.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2021 22:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zoek de verschillen/overeenkomsten
En gelijk weer Hongarijequote:
Is er al weer ruimte danquote:
Ah gossiequote:
quote:Op woensdag 23 juni 2021 22:32 schreef Foshizzle79 het volgende:
FOK is fokking traaaaaaaaaaaaaagggg..
Allemaal vrouwen op bezoek?quote:Op woensdag 23 juni 2021 22:33 schreef mschol het volgende:
ik mis duidelijk iets..
maar goed zit dan ook midden in de dozen en meer van dat gedoe
Nee zoals nu heb ik nog niet meegemaaktquote:
Kutvoetjebal.quote:Op woensdag 23 juni 2021 22:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee maar denkt dat het beetje erg druk is in de voetbaltopics.
Ik las dit andersquote:
Er zijn tijden geweest dat FOK! gewoon uren down was. Moest je maar hopen dat het weer terugkwam.quote:Op woensdag 23 juni 2021 22:36 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nee zoals nu heb ik nog niet meegemaakt
Oh echt, daar zit ik hier te kort voor gelukkigquote:Op woensdag 23 juni 2021 22:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Er zijn tijden geweest dat FOK! gewoon uren down was. Moest je maar hopen dat het weer terugkwam.
ergens leuk, ergens ook totaal niet mijn ding..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En op ICQ rondvragen of iemand wat wistquote:Op woensdag 23 juni 2021 22:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Er zijn tijden geweest dat FOK! gewoon uren down was. Moest je maar hopen dat het weer terugkwam.
quote:Op woensdag 23 juni 2021 22:41 schreef mschol het volgende:
[..]
ergens leuk, ergens ook totaal niet mijn ding..
nee, letterlijk dozen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
[..]
nee, letterlijk dozen..familie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
nee, letterlijk dozen..Wat een rotsituatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
nee, letterlijk dozen..Oh ..behoorlijke kut situatie dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
[..]
nee, letterlijk dozen..
Denk dat ik dit wel bijna het mooiste nummer van rhcp vindquote:
Dat heb ik ook nog gehad vroegerquote:Op woensdag 23 juni 2021 22:42 schreef Flory het volgende:
[..]
En op ICQ rondvragen of iemand wat wist
[..]
nee, letterlijk dozen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vrienden waar je tijdelijk kunt crashen?
Qua popmuziek die de liefde bezingt is dit sowieso wel prachtig.quote:Op woensdag 23 juni 2021 22:46 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Denk dat ik dit wel bijna het mooiste nummer van rhcp vind![]()
Sowieso, ongeacht de uitslag.quote:Op woensdag 23 juni 2021 22:48 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ben benieuwd of het matten wordt tussen de Duitse ME en de Hongaarse hooligans
Wat klinkt dat klinischquote:Op woensdag 23 juni 2021 22:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Qua popmuziek die de liefde bezingt is dit sowieso wel prachtig.
quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2021 22:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
MUZ / Wat luister je nu? #2869 Best instrumentals
Nee, maar zijn wel door naar de volgende rondequote:
quote:Op woensdag 23 juni 2021 22:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
Soms heb ik ook zoiets van..het kan ook gewoon hierquote:Op woensdag 23 juni 2021 23:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ja soms post ik ook wel eens Youtube filmpjes hier hoor. Maar soms heb ik zoiets van , dat kan ook gewoon daar...
Schots temperament zullen we maar zeggen.quote:Op woensdag 23 juni 2021 23:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ja soms post ik ook wel eens Youtube filmpjes hier hoor. Maar soms heb ik zoiets van , dat kan ook gewoon daar...
Eentje nog dan.quote:Op woensdag 23 juni 2021 22:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
Snap ik ook wel. Maar wanneer mensen dan heel veel youtubes gaan posten nodigt dat niet echt uit om gezellig een beetje te babbelen. Of iig voor mij niet.quote:Op woensdag 23 juni 2021 23:03 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Soms heb ik ook zoiets van..het kan ook gewoon hiervooral als het half uitgestorven is zoals nu
Die clip in die woestijn was geniaalquote:
Morgen de winkels weer overvallen daar.quote:Op woensdag 23 juni 2021 23:04 schreef kwiwi het volgende:
Klote Duitsers altijd weer in die laatste minuten
Ja jammer he? Had het de Hongaren wel gegund. En de Duitsers vooral niet.quote:Op woensdag 23 juni 2021 23:04 schreef kwiwi het volgende:
Klote Duitsers altijd weer in die laatste minuten
True, moet wat minder aso zijn en rekening houden met mn omgevingquote:Op woensdag 23 juni 2021 23:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Snap ik ook wel. Maar wanneer mensen dan heel veel youtubes gaan posten nodigt dat niet echt uit om gezellig een beetje te babbelen. Of iig voor mij niet.
Ik voel me wel altijd jong als ze muziek posten.quote:Op woensdag 23 juni 2021 23:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Snap ik ook wel. Maar wanneer mensen dan heel veel youtubes gaan posten nodigt dat niet echt uit om gezellig een beetje te babbelen. Of iig voor mij niet.
Stand Aside!!!quote:Op woensdag 23 juni 2021 23:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 juni 2021 23:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik voel me wel altijd jong als ze muziek posten.
Omdat je het leuk vindt of omdat je het amper kent?quote:Op woensdag 23 juni 2021 23:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik voel me wel altijd jong als ze muziek posten.
quote:
quote:
het klinkt wel erger dan het is:quote:Op woensdag 23 juni 2021 22:43 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh ..behoorlijke kut situatie dus
Truequote:Op woensdag 23 juni 2021 23:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Schotse trots. Doe je niets aan.
Ken het wel, heb mijn muzikale opvoeding wel gehad.quote:Op woensdag 23 juni 2021 23:09 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Omdat je het leuk vindt of omdat je het amper kent?
quote:Op woensdag 23 juni 2021 23:12 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
[..]
het klinkt wel erger dan het is:Blijft evengoed een klote situatie al die onzekerheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gone...
Was ook maar een flauw grapjequote:Op woensdag 23 juni 2021 23:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ken het wel, heb mijn muzikale opvoeding wel gehad.
Gelukkig heeft US ook een zwak voor PJ Harvey.
En The Smithsquote:Op woensdag 23 juni 2021 23:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ken het wel, heb mijn muzikale opvoeding wel gehad.
Gelukkig heeft US ook een zwak voor PJ Harvey.
nope. maar zie hierboven, het lijkt echt erger dan dat het is maar het zit mij niet lekkerquote:Op woensdag 23 juni 2021 22:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Vrienden waar je tijdelijk kunt crashen?
quote:Op woensdag 23 juni 2021 23:12 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
[..]
het klinkt wel erger dan het is:Bah en voor de zomervakantie is echt al best snel. En het is zo weg natuurlijk want geliefde buurt. Krijg jij ook een deel van de opbrengst?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You will do lookie lookie and afterward you will understand a bit more.quote:Op woensdag 23 juni 2021 23:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Schotse trots. Doe je niets aan.
yup.. maar morgen mogelijk een afspraak voor huis bezichtiging, wellicht wordt dat iets, weer zoetermeer, steenworp afstand weer van dorpsstraatquote:Op woensdag 23 juni 2021 23:14 schreef Flory het volgende:
[..]
Blijft evengoed een klote situatie al die onzekerheid
ja uiteraard al zie ik er weinig van op mn rekening vermoedelijkquote:Op woensdag 23 juni 2021 23:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bah en voor de zomervakantie is echt al best snel. En het is zo weg natuurlijk want geliefde buurt. Krijg jij ook een deel van de opbrengst?
Ken het daar nietquote:Op woensdag 23 juni 2021 23:19 schreef mschol het volgende:
[..]
yup.. maar morgen mogelijk een afspraak voor huis bezichtiging, wellicht wordt dat iets, weer zoetermeer, steenworp afstand weer van dorpsstraat
Raar, ik vind bijna alle muziek die je deelt ook mijn smaak.quote:
dat is zeg maar op 5-10 fietsminuten afstand van werk.quote:Op woensdag 23 juni 2021 23:21 schreef Flory het volgende:
[..]
Ken het daar nietmaar ga zeker duimen dat je snel iets tofs vindt
Zoetermeer heeft ook hele leuke dorpse gedeeltes.quote:Op woensdag 23 juni 2021 23:19 schreef mschol het volgende:
[..]
yup.. maar morgen mogelijk een afspraak voor huis bezichtiging, wellicht wordt dat iets, weer zoetermeer, steenworp afstand weer van dorpsstraat
Ze overbieden daar iig flink dus zal je vast wat speling geven.quote:Op woensdag 23 juni 2021 23:21 schreef mschol het volgende:
[..]
ja uiteraard al zie ik er weinig van op mn rekening vermoedelijkomdat het gelijk (/asap) in een huis gestoken moet worden
Komt omdat je huisvader moet zijn en geen badboy mag zijnquote:Op woensdag 23 juni 2021 23:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Raar, ik vind bijna alle muziek die je deelt ook mijn smaak.
Maar die viagraboys snap ik niks van stel kneuzenjunks met shitmuziek.
Niet eens 1 liedje van ze? 🤔quote:Op woensdag 23 juni 2021 23:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Raar, ik vind bijna alle muziek die je deelt ook mijn smaak.
Maar die viagraboys snap ik niks van stel kneuzenjunks met shitmuziek.
Badboy ben ik altijd nog.quote:Op woensdag 23 juni 2021 23:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt omdat je huisvader moet zijn en geen badboy mag zijn
quote:Op woensdag 23 juni 2021 23:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Badboy ben ik altijd nog.
Die viagraboys lijken op die ene van de meneer cactusshow. Met die korte broek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |