abonnement Unibet Coolblue
pi_200032352
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 21:13 schreef illusions het volgende:

[..]

Weet ik veel, heb ik het daarover?
Ja, dan gaat het dus niet meer over de IC-bezetting, maar dan zijn de doelpalen dus verschoven naar het zoveel mogelijk voorkomen van besmettingen. Neigt naar zero-covid dus wat ons in een permanente staat van waakzaamheid brengt.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_200032415
quote:
14s.gif Op woensdag 23 juni 2021 21:15 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Ja, dan gaat het dus niet meer over de IC-bezetting, maar dan zijn de doelpalen dus verschoven naar het zoveel mogelijk voorkomen van besmettingen. Neigt naar zero-covid dus wat ons in een permanente staat van waakzaamheid brengt.
Uhm, ik zeg alleen dat de besmettelijkheid de factor is die het meest uitmaakt.

Welke maatregels daar wel of niet aanhangen kan me geen reet schelen, en daar heb ik het ook niet over.
pi_200032609
Moet ik met prikken nou beginnen met Janssen? En dan Pfizer, daarna Moderna, en als ik 60+ ben dan Astrazenica toch?

En als ik emigreer Spoetnik.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 23 juni 2021 @ 21:24:10 #54
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200032616
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 20:36 schreef mir1986 het volgende:

Jonge dame die een hersenbloeding heeft gekregen na AZ.
:{ ze werden 3e zo erg waren ze niet hoor dit seizoen!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 23 juni 2021 @ 21:24:44 #55
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200032642
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 21:23 schreef ludovico het volgende:
Moet ik met prikken nou beginnen met Janssen? En dan Pfizer, daarna Moderna, en als ik 60+ ben dan Astrazenica toch?

En als ik emigreer Spoetnik.
:{ goeie mag je ze ook allemaal nemen?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_200032661
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 21:24 schreef theguyver het volgende:

[..]

:{ goeie mag je ze ook allemaal nemen?
Lijkt me wel, krijg je enorm goede 5G ontvangst van heb ik gehoord.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 23 juni 2021 @ 21:32:16 #57
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200032911
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 21:25 schreef ludovico het volgende:

[..]

Lijkt me wel, krijg je enorm goede 5G ontvangst van heb ik gehoord.
https://www.nature.com/articles/d41586-021-00315-5

Enig idee wat de max data snelheid zou kunnen worden?
Want dat staat er niet bij in het artikel :{

en ik kreeg ook iets mee dat je magnetisch kon worden, hoe werkt dat dan met andere elektronica?
stoort dat dan ook ontzettend, en slaan de poortjes bij de kruidvat compleet op tilt?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_200033032
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juni 2021 21:07 schreef devlinmr het volgende:

[..]

ja
[..]

Die prik riep dezelfde reactie op die ze bij een covid besmetting ook gekregen kon hebben
ahh dus vaccinatieschade is niet erg, maar covid schade wel.. Omgekeerde wereld niet? En hoeveel filmpjes en nieuwsberichten hebben we ook alweer gezien van jonge mensen met longcovid? Dus waarom komt dit niet in de MSM terecht?
  woensdag 23 juni 2021 @ 21:38:10 #59
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200033096
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 20:53 schreef mir1986 het volgende:

[..]

Wat jaren tot jaren zal duren? Deze dame had nauwelijks kans op longcovid.. Prik de mensen die kwetsbaar zijn en laat de rest een vrije keuze maken.
Deze dame had evengoed nauwelijks kans op een hersenbloeding veroorzaakt door vaccinatie.
Huilen dan.
pi_200033226
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 21:36 schreef mir1986 het volgende:

[..]

ahh dus vaccinatieschade is niet erg, maar covid schade wel.. Omgekeerde wereld niet? En hoeveel filmpjes en nieuwsberichten hebben we ook alweer gezien van jonge mensen met longcovid? Dus waarom komt dit niet in de MSM terecht?
:') :')
pi_200033240
Het niveau wordt hier met de dag droeviger.
  woensdag 23 juni 2021 @ 22:21:50 #62
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_200034475
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 20:01 schreef illusions het volgende:

[..]

Bekijk het filmpje van SciManDan eens, daar legt hij vrij duidelijk uit waarom we wél goed kunnen weten wat de gevolgen op langere termijn zijn.
Ah..! iemand heeft een tijdmachine uitgevonden. Wow
Huig
pi_200035233
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 21:36 schreef mir1986 het volgende:

[..]

ahh dus vaccinatieschade is niet erg, maar covid schade wel..
waar zeg ik dat?
quote:
Omgekeerde wereld niet? En hoeveel filmpjes en nieuwsberichten hebben we ook alweer gezien van jonge mensen met longcovid?
wellicht omdat dat er veel meer zijn?
quote:
Dus waarom komt dit niet in de MSM terecht?
Geen idee. Waarom kan ik deze Lisette nergens terugvinden op Internet behalve bij Flavio en de oplichters bij bpoc en ninefornews?
Geen FB, geen LinkedIn helemaal niks
Wat trouwens niet wegneemt dat als het echt is het voor haar verschrikkelijk is.

[ Bericht 2% gewijzigd door devlinmr op 23-06-2021 22:57:12 ]
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_200035875
In Israël worden de coronaregels aangescherpt, nu het aantal besmettingen weer toeneemt. Zo kunnen inwoners die contact hebben gehad met iemand die besmet was met "een gevaarlijke variant" van het coronavirus opdracht krijgen om in quarantaine te gaan, ook als ze al volledig zijn gevaccineerd. Dat geldt ook voor mensen die in hetzelfde vliegtuig hebben gezeten als iemand die achteraf besmet bleek met corona. Verder wordt het weer verplicht om een mondkapje te dragen op onder meer het vliegveld. Ouders van wie de kinderen de quarantaineregels overtreden, kunnen een boete van bijna 1300 euro krijgen.
pi_200036028
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 23:10 schreef PSVCL het volgende:
In Israël worden de coronaregels aangescherpt, nu het aantal besmettingen weer toeneemt. Zo kunnen inwoners die contact hebben gehad met iemand die besmet was met "een gevaarlijke variant" van het coronavirus opdracht krijgen om in quarantaine te gaan, ook als ze al volledig zijn gevaccineerd. Dat geldt ook voor mensen die in hetzelfde vliegtuig hebben gezeten als iemand die achteraf besmet bleek met corona. Verder wordt het weer verplicht om een mondkapje te dragen op onder meer het vliegveld. Ouders van wie de kinderen de quarantaineregels overtreden, kunnen een boete van bijna 1300 euro krijgen.
Seizoensgriepje toch?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_200036086
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juni 2021 23:16 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Seizoensgriepje toch?
WEF griepje
pi_200036294
He
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juni 2021 22:43 schreef devlinmr het volgende:

[..]

waar zeg ik dat?
[..]

wellicht omdat dat er veel meer zijn?
[..]

Geen idee. Waarom kan ik deze Lisette nergens terugvinden op Internet behalve bij Flavio en de oplichters bij bpoc en ninefornews?
Geen FB, geen LinkedIn helemaal niks
Wat trouwens niet wegneemt dat als het echt is het voor haar verschrikkelijk is.

Ken jij iemand met long covid uit de media die je terug kan vinden op LinkedIn, FB?
Vakman pur sang
pi_200036321
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 20:27 schreef illusions het volgende:

[..]

Het is ook niet de "gevaarlijkheid", maar de besmettelijkheid.
Ja dat zeiden ze ook op de radio, doordat jongeren de besmetting meenemen wordt dit na de zomer gevaarlijk voor niet-gevaccineerde ouderen.

Ja hoezo niet gevaccineerde ouderen? :D :( :(
Vakman pur sang
  Moderator woensdag 23 juni 2021 @ 23:30:54 #69
236264 crew  capricia
pi_200036367
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juni 2021 23:29 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ja dat zeiden ze ook op de radio, doordat jongeren de besmetting meenemen wordt dit na de zomer gevaarlijk voor niet-gevaccineerde ouderen.

Ja hoezo niet gevaccineerde ouderen? :D :( :(
Die zijn er toch gewoon? Mensen die ziek zijn en/of een behandeling alla chemo krijgen of prednison. Die zijn niet gevaccineerd. Idem met mensen die een allergie hebben voor bepaalde bestanddelen.
Definitely not CIA
pi_200036511
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 21:42 schreef illusions het volgende:

[..]

:') :')
Goed antwoord weer , en dan klagen over het niveau _O-
pi_200036521
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 23:10 schreef PSVCL het volgende:
In Israël worden de coronaregels aangescherpt, nu het aantal besmettingen weer toeneemt. Zo kunnen inwoners die contact hebben gehad met iemand die besmet was met "een gevaarlijke variant" van het coronavirus opdracht krijgen om in quarantaine te gaan, ook als ze al volledig zijn gevaccineerd. Dat geldt ook voor mensen die in hetzelfde vliegtuig hebben gezeten als iemand die achteraf besmet bleek met corona. Verder wordt het weer verplicht om een mondkapje te dragen op onder meer het vliegveld. Ouders van wie de kinderen de quarantaineregels overtreden, kunnen een boete van bijna 1300 euro krijgen.
Tijd om een hooivork te kopen voordat ze uitverkocht raken. Gvd
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_200036530
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juni 2021 23:30 schreef capricia het volgende:

[..]

Die zijn er toch gewoon? Mensen die ziek zijn en/of een behandeling alla chemo krijgen of prednison. Die zijn niet gevaccineerd. Idem met mensen die een allergie hebben voor bepaalde bestanddelen.
Om daar nou een heel land voor in lockdown te gooien?

Kweenie die kunnen ook zelf in lockdown, handje vol mensen..

[ Bericht 5% gewijzigd door Lospedrosa op 23-06-2021 23:45:09 ]
Vakman pur sang
pi_200036568
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 23:19 schreef PSVCL het volgende:

[..]

WEF griepje
Als er open informatie gedeeld wordt en rationeel discussies worden gevoerd en op de ratio beleid wordt aanbevolen en uitgedragen. Dan is dit niet de output.

Collectief over de hele wereld tegelijkertijd waanzinnig doen? Lijkt me stug.

Gelijktijdig "build back better" roepen op een veel te vroeg moment? Kolder.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 23 juni 2021 @ 23:45:57 #74
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_200036613
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juni 2021 23:30 schreef capricia het volgende:

[..]

Die zijn er toch gewoon? Mensen die ziek zijn en/of een behandeling alla chemo krijgen of prednison. Die zijn niet gevaccineerd. Idem met mensen die een allergie hebben voor bepaalde bestanddelen.
Klopt ook niet helemaal

In de studies met de goedgekeurde vaccin(s) zaten niet of nauwelijks patiënten met kanker. Vandaar dat er nog niet bekend is of patiënten met kanker die een behandeling met chemotherapie en/of immuuntherapie ondergaan evengoed beschermd zijn tegen het coronavirus als mensen zonder kanker. Er zijn geen aanwijzingen dat kankerpatiënten met de huidige of toekomstige vaccins een extra risico lopen op ernstige bijwerkingen. Dit wordt in de loop van 2021 wel nog verder onderzocht. Wij adviseren kankerpatiënten zich wel te laten vaccineren. Vanuit praktische overwegingen, adviseren we u om het vanuit de overheid geplande vaccinatiemoment te gebruiken, en dit niet af te laten hangen van het moment van uw kuur.

bron
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_200036923
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 23:19 schreef PSVCL het volgende:

[..]

WEF griepje
Want die hebben profijt bij het stil vallen van de wereldwijde handel :')
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_200036928
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juni 2021 23:27 schreef Lospedrosa het volgende:
He
[..]

Ken jij iemand met long covid uit de media die je terug kan vinden op LinkedIn, FB?
Ja

Bijvoorbeeld


[ Bericht 39% gewijzigd door devlinmr op 24-06-2021 00:28:37 ]
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_200036965
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 23:10 schreef PSVCL het volgende:
In Israël worden de coronaregels aangescherpt, nu het aantal besmettingen weer toeneemt. Zo kunnen inwoners die contact hebben gehad met iemand die besmet was met "een gevaarlijke variant" van het coronavirus opdracht krijgen om in quarantaine te gaan, ook als ze al volledig zijn gevaccineerd. Dat geldt ook voor mensen die in hetzelfde vliegtuig hebben gezeten als iemand die achteraf besmet bleek met corona. Verder wordt het weer verplicht om een mondkapje te dragen op onder meer het vliegveld. Ouders van wie de kinderen de quarantaineregels overtreden, kunnen een boete van bijna 1300 euro krijgen.
Ligt iets genuanceerder
https://www.timesofisrael(...)igure-in-two-months/
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_200036995
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 23:10 schreef PSVCL het volgende:
In Israël worden de coronaregels aangescherpt, nu het aantal besmettingen weer toeneemt. Zo kunnen inwoners die contact hebben gehad met iemand die besmet was met "een gevaarlijke variant" van het coronavirus opdracht krijgen om in quarantaine te gaan, ook als ze al volledig zijn gevaccineerd. Dat geldt ook voor mensen die in hetzelfde vliegtuig hebben gezeten als iemand die achteraf besmet bleek met corona. Verder wordt het weer verplicht om een mondkapje te dragen op onder meer het vliegveld. Ouders van wie de kinderen de quarantaineregels overtreden, kunnen een boete van bijna 1300 euro krijgen.
Wat werken die vaccins goed zeg. Zelfs een land wat bijna volledig gevaccineerd is moet weer aan de maatregelen.

Stoppen met testen is de enige oplossing. Ik kan mij zo boos maken om de mensen die bij ieder loopneusje een test laten doen, en met voldoende positieve testuitslagen kan de overheid weer voldoende input in de angst- en lockdown draaimolen gooien. Als je ziek bent blijf je thuis, zo moeilijk is het toch niet.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  donderdag 24 juni 2021 @ 00:47:38 #79
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_200037016
quote:
Je laat wel je snel inpalmen door die 2 chicks en de televaag :o

Er zitten weer pareltjes tussen

Je weet pas wat moe zijn is als je net een baby hebt gekregen en er lopen er nog 6 rond. Kinderachtige betaalde wijven. Ga weg man.

welterusten!
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 24 juni 2021 @ 00:49:52 #80
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_200037023
quote:
Geen toeval dat altijd van die woke insta-poppenhypochonders leiden aan "long-covid"
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_200037053
quote:
7s.gif Op donderdag 24 juni 2021 00:42 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Wat werken die vaccins goed zeg. Zelfs een land wat bijna volledig gevaccineerd is moet weer aan de maatregelen.

Stoppen met testen is de enige oplossing. Ik kan mij zo boos maken om de mensen die bij ieder loopneusje een test laten doen, en met voldoende positieve testuitslagen kan de overheid weer voldoende input in de angst- en lockdown draaimolen gooien. Als je ziek bent blijf je thuis, zo moeilijk is het toch niet.
“bijna volledig gevaccineerd”?

Israël begon snel en voortvarend, maar de vaccinatiegraad is een paar maanden geleden gestagneerd en is nu nog maar 56,9%.
pi_200037064
quote:
7s.gif Op donderdag 24 juni 2021 00:42 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Wat werken die vaccins goed zeg. Zelfs een land wat bijna volledig gevaccineerd is moet weer aan de maatregelen.

Stoppen met testen is de enige oplossing. Ik kan mij zo boos maken om de mensen die bij ieder loopneusje een test laten doen, en met voldoende positieve testuitslagen kan de overheid weer voldoende input in de angst- en lockdown draaimolen gooien. Als je ziek bent blijf je thuis, zo moeilijk is het toch niet.
2023 komt omega langs :)

De vaccines zijn ook nog eens levensgevaarlijk voor jongeren

https://twitter.com/alexberenson/status/1407721367580053507?s=21
pi_200037987
Hartvannederland.nl: Woede om Oranjefeest met CoronaCheck: 'Ga maar lekker failliet'.
https://www.hartvannederl(...)maar-lekker-failliet
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_200038001
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 00:47 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Je laat wel je snel inpalmen door die 2 chicks en de televaag :o

Er zitten weer pareltjes tussen

Je weet pas wat moe zijn is als je net een baby hebt gekregen en er lopen er nog 6 rond. Kinderachtige betaalde wijven. Ga weg man.

welterusten!
:') |:(

Pas dan maar op

https://www.bbc.com/news/health-56509340

[ Bericht 8% gewijzigd door devlinmr op 24-06-2021 08:50:42 ]
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_200038013
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_200038038
10 jarige die nauwelijks meer kan lopen door long covid

https://www.grimsbytelegr(...)k-walk-after-5548106

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_200038074
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juni 2021 00:22 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Want die hebben profijt bij het stil vallen van de wereldwijde handel :')
Build back better.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_200038094
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juni 2021 08:48 schreef devlinmr het volgende:
10 jarige die nauwelijks meer kan lopen door long covid

https://www.grimsbytelegr(...)k-walk-after-5548106

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
His results came back negative despite him displaying certain coronavirus symptoms such as fatigue


Maar hij had helemaal geen corona?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_200038107
quote:
Je weet dat long covid ook is dat je zure smaaksensaties na een week of 4 nog anders proeft he?

Afgezien van dat, dit gaat over 12 weken maar is een

The self-reported survey found:

Dus self selection bias dus logischerwijs overstated.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_200038108
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 01:03 schreef PSVCL het volgende:

[..]

2023 komt omega langs :)

De vaccines zijn ook nog eens levensgevaarlijk voor jongeren

https://twitter.com/alexberenson/status/1407721367580053507?s=21
Ah weer iemand die VAERS data misbruikt.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_200038179
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 08:54 schreef ludovico het volgende:

[..]

His results came back negative despite him displaying certain coronavirus symptoms such as fatigue

Maar hij had helemaal geen corona?
Maakt toch niet uit.. we zijn gewoon zielige verhalen aan het delen
Beetje blckbx en ninefornews niveau
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_200038198
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 00:49 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Geen toeval dat altijd van die woke insta-poppenhypochonders leiden aan "long-covid"
Naja zal wel gewoon waar zijn, als je in gaat zoomen op influenza klachten ga je ze ook wel vinden.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_200038209
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 09:02 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Maakt toch niet uit.. we zijn gewoon zielige verhalen aan het delen
Beetje blckbx en ninefornews niveau
Tjah, als het iets duidelijk maakt is dat vaccinatie een vrije keuze moet zijn... Je zal je maar gedwongen voelen en dan op deze manier er vanaf komen...
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_200038222
quote:
7s.gif Op donderdag 24 juni 2021 00:42 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Wat werken die vaccins goed zeg. Zelfs een land wat bijna volledig gevaccineerd is moet weer aan de maatregelen.

Stoppen met testen is de enige oplossing. Ik kan mij zo boos maken om de mensen die bij ieder loopneusje een test laten doen, en met voldoende positieve testuitslagen kan de overheid weer voldoende input in de angst- en lockdown draaimolen gooien. Als je ziek bent blijf je thuis, zo moeilijk is het toch niet.
Met dit type leiding inderdaad zeg. Corrupt zooitje.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_200038247
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 09:05 schreef ludovico het volgende:

[..]

Tjah, als het iets duidelijk maakt is dat vaccinatie een vrije keuze moet zijn... Je zal je maar gedwongen voelen en dan op deze manier er vanaf komen...
Tja.. leven en risico's... daar had jij een duidelijke mening over geloof ik als het om "oudjes" gaat.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_200038279
Devlin insinueert nu voor de 3e maal dat oudjes wel gewoon dood mogen van mij, heb netjes TR gezet iedere keer. En ik krijg een ban voor "klieren" serieus, wie modereert dat? Tijger_m geweest?

[ Bericht 0% gewijzigd door ludovico op 24-06-2021 09:17:07 ]
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_200038415
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juni 2021 09:12 schreef ludovico het volgende:
Devlin insinueert nu voor de 3e maal dat oudjes wel gewoon dood mogen van mij, heb netjes TR gezet iedere keer. En ik krijg een ban voor "klieren" serieus, wie modereert dat? Tijger_m geweest?
Volgens mij lees jij er meer in dan dat ik schrijf.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_200038670
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 08:52 schreef ludovico het volgende:

[..]

Build back better.
Think Different
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_200038904
quote:
Ja en kun je ze nu terugvinden op FB en Instagram?
Vakman pur sang
pi_200038957
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juni 2021 10:12 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ja en kun je ze nu terugvinden op FB en Instagram?
https://mobile.twitter.com/meikeschouten

https://www.instagram.com/maaikevdvelde/

Etc
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')