SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door 4EverBlackEyed op 23-06-2021 12:14:29 ]Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
dat is ook best een hoop geld voor wat stenenquote:Op woensdag 23 juni 2021 11:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind 380.000 euro ook best een hoop geld.
Daar woont iemand met een dwangneurose, of een autist, of iemand die parkieten plat stampt.quote:Op woensdag 23 juni 2021 12:07 schreef CherryLips het volgende:
https://www.funda.nl/koop(...)80-achterdoelen-128/
Volgens mij heb ik dit huis bezichtigd negen jaar geledenTon duurder geworden.
In ieder geval iemand die cupjes-koffie drinkt.quote:Op woensdag 23 juni 2021 12:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar woont iemand met een dwangneurose, of een autist, of iemand die parkieten plat stampt.
Ik snapte 'm even niet, maar de woonkamer is de trap af zeker?quote:Op woensdag 23 juni 2021 12:07 schreef CherryLips het volgende:
https://www.funda.nl/koop(...)80-achterdoelen-128/
Volgens mij heb ik dit huis bezichtigd negen jaar geledenTon duurder geworden.
Mag de laatste plattegrond in de OP?quote:Op woensdag 23 juni 2021 12:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Sorry, had die lapo niet verwacht.
Ja dat ook nog.quote:Op woensdag 23 juni 2021 12:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In ieder geval iemand die cupjes-koffie drinkt.
Ik vond de indeling echt intens kut, en dat kleine balkonnetje en gedeelde terras. En het is een eindje lopen naar de parkeerplaats.quote:Op woensdag 23 juni 2021 12:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik snapte 'm even niet, maar de woonkamer is de trap af zeker?
Voor een ton minder best grappig, alleen zou ik denk ik de kriebels krijgen van dat gedeelde terras.
Oh, dat zal ook wel. Sowieso kan ik niet zo goed omgaan met de plek waar je mensen ontvangt op een andere verdieping dan je deur.quote:Op woensdag 23 juni 2021 12:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond de indeling echt intens kut, en dat kleine balkonnetje en gedeelde terras. En het is een eindje lopen naar de parkeerplaats.
Ballie wil mij niet, ben huisloos op Foqueville en ben niet van het hele bruinbakken en het strand.quote:Op woensdag 23 juni 2021 11:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je kunt gewoon een DM met persoonlijke voorkeuren en wensen sturen naar haar hoor, over twee weken is ze nog onbezet zie ik in het Foqueville paarschema.
Ik dacht eerst van heh? maar je hebt volkomen gelijk.quote:Op woensdag 23 juni 2021 12:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, dat zal ook wel. Sowieso kan ik niet zo goed omgaan met de plek waar je mensen ontvangt op een andere verdieping dan je deur.
Mensen prima, maar ik wil er niet standaard mee geconfronteerd moeten.quote:Op woensdag 23 juni 2021 12:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ewl, gedeelde allesjes... Ik vond dat trappenhuis bij mijn vorige woning echt kak. Ging ook altijd even kijken en luisteren of niemand er was en als er (tokkie) buren beneden zaten dan bleef ik soms in de auto zitten, wachten tot ze een keer zin hadden om zichzelf te verplaatsen.
Uitstraling, kom er maar in.
Momentje, dan scheer ik mezelf eerst even.quote:Op woensdag 23 juni 2021 12:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ewl, gedeelde allesjes... Ik vond dat trappenhuis bij mijn vorige woning echt kak. Ging ook altijd even kijken en luisteren of niemand er was en als er (tokkie) buren beneden zaten dan bleef ik soms in de auto zitten, wachten tot ze een keer zin hadden om zichzelf te verplaatsen.
quote:Op woensdag 23 juni 2021 12:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ging standaard om half 8 de deur uit, precies op het tijdstip dat tokkieburen nr. 1 hun kinderen (3 stuks) naar school gingen brengen. Dat wilde ik liever voor zijn en als ik te laat was, wachtte ik even. Dat is echt teveel om de dag mee te beginnen.quote:Op woensdag 23 juni 2021 12:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mensen prima, maar ik wil er niet standaard mee geconfronteerd moeten.
Ah, daar twijfelde ik even aan, maar dat is dus inderdaad zo.quote:Op woensdag 23 juni 2021 12:18 schreef CherryLips het volgende:
En leuk dat Franse balkon in die ene slaapkamer, maar die komt uit op de gedeelde binnenplaats dus die gooi je ook niet zo snel open.
Blegh.quote:Op woensdag 23 juni 2021 12:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ging standaard om half 8 de deur uit, precies op het tijdstip dat tokkieburen nr. 1 hun kinderen (3 stuks) naar school gingen brengen. Dat wilde ik liever voor zijn en als ik te laat was, wachtte ik even. Dat is echt teveel om de dag mee te beginnen.
quote:
Vroem, daar gaat whiskers weerquote:Op woensdag 23 juni 2021 12:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Momentje, dan scheer ik mezelf eerst even.
quote:Meer dan 130.000 mensen hebben in totaal al ruim 2 miljoen keer gebeld naar het speciale afsprakennummer voor een Janssen-vaccin. Die telefoonlijn lag er daarom al snel uit.
quote:
Zou die mee lurken?quote:Op woensdag 23 juni 2021 12:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vroem, daar gaat whiskers weer
quote:Een prikplek voor ouderen met een migratieachtergrond in de Haagse Schilderswijk is in trek bij jongeren en studenten, omdat er geen afspraak voor hoeft te worden gemaakt. Bovendien worden mensen op de locatie geprikt met het Janssen-vaccin, waarvan maar één prik nodig is.
Moet je eens een inschrijving bij KVK doen johquote:Op woensdag 23 juni 2021 12:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik word echt nooit gebeld door callcenters die mij iets aan willen smeren.
Eerst zien dan geloven, dat hele "bel me niet-register "ooit was ook een farcequote:Op woensdag 23 juni 2021 12:22 schreef CherryLips het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)es-nieuwe-wet-1-juli
Mooi mooi
Moet je je even inschrijven bij de KvK.quote:Op woensdag 23 juni 2021 12:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik word echt nooit gebeld door callcenters die mij iets aan willen smeren.
Hoe vaak ik dat bandje wel niet heb doorlopen.quote:Op woensdag 23 juni 2021 12:24 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Eerst zien dan geloven, dat hele "bel me niet-register "ooit was ook een farce
Altijdquote:
Oh jaquote:Op woensdag 23 juni 2021 12:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Moet je eens een inschrijving bij KVK doen joh
ze kijken alleen maar TV met en of andere midden-oosten/turks/arabische TV. dat hele 8 uur journaal hebben ze soms nog nooit gezien.quote:Op woensdag 23 juni 2021 12:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Deze kon ik nog wel om grinniken.
[..]
Ja echt hč!quote:Op woensdag 23 juni 2021 12:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe vaak ik dat bandje wel niet heb doorlopen.
quote:Op woensdag 23 juni 2021 12:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja hoiiiii maar wees niet bang, CherryLips moet zo weer aan het werk
Tussen de meisjes die gillend klaarkomen op een paardenrugquote:Op woensdag 23 juni 2021 12:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Getraumatiseerd afgedropen naar bokt.
dat werkt hier anders primaquote:Op woensdag 23 juni 2021 12:24 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Eerst zien dan geloven, dat hele "bel me niet-register "ooit was ook een farce
Tja, hier nietquote:
Of naar YouTube op tv en dan non-stop kookfilmpjes kijkenquote:Op woensdag 23 juni 2021 12:25 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
ze kijken alleen maar TV met en of andere midden-oosten/turks/arabische TV. dat hele 8 uur journaal hebben ze soms nog nooit gezien.
Waarom praat je me na?quote:Op woensdag 23 juni 2021 12:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je je even inschrijven bij de KvK.
Heb jij ook altijd het vermoeden dat paardrijden daarom juist bij dames populair is?quote:Op woensdag 23 juni 2021 12:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tussen de meisjes die gillend klaarkomen op een paardenrug
quote:Op woensdag 23 juni 2021 12:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tussen de meisjes die gillend klaarkomen op een paardenrug
als jij als zzp'er in bel-me-niet staat mag je niet worden gebeld.. maar veel bedrijven weten dit niet eensquote:Op woensdag 23 juni 2021 12:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je je even inschrijven bij de KvK.
Ik heb dus liever zoiets op mijn hand dan zo'n vermaledijde hooiwagen-spinquote:
Geen vermoeden, dat is een feit.quote:Op woensdag 23 juni 2021 12:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb jij ook altijd het vermoeden dat paardrijden daarom juist bij dames populair is?
O, dat Wikipedia-artikel heb ik gemistquote:Op woensdag 23 juni 2021 12:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geen vermoeden, dat is een feit.
Aan de koppen van die meiden/vrouwen te zien lijkt het eerder alsof ze zichzelf herkennen in zo'n beest en zich eindelijk geaccepteerd voelen.quote:Op woensdag 23 juni 2021 12:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb jij ook altijd het vermoeden dat paardrijden daarom juist bij dames populair is?
Ze weten het wel, maar hebben er schijt aan.quote:Op woensdag 23 juni 2021 12:28 schreef mschol het volgende:
[..]
als jij als zzp'er in bel-me-niet staat mag je niet worden gebeld.. maar veel bedrijven weten dit niet eens
quote:Op woensdag 23 juni 2021 12:30 schreef Whiskers82 het volgende:
Ik ga ook maar eens leren paardrijden. Bye!
Paardengebit en constant trek in suikerklontjes?quote:Op woensdag 23 juni 2021 12:29 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Aan de koppen van die meiden/vrouwen te zien lijkt het eerder alsof ze zichzelf herkennen in zo'n beest en zich eindelijk geaccepteerd voelen.
helpquote:Op woensdag 23 juni 2021 12:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Paardengebit en constant trek in suikerklontjes?
quote:Op woensdag 23 juni 2021 12:30 schreef Whiskers82 het volgende:
Paardengebit wel , dat van die suikerklontjes weet ik nietquote:Op woensdag 23 juni 2021 12:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Paardengebit en constant trek in suikerklontjes?
Ik ga met je mee, al die viespeuken en griezels met hun spinnen hierquote:Op woensdag 23 juni 2021 12:30 schreef Whiskers82 het volgende:
jawel vinden paarden lekker, maar het moet stiekumquote:Op woensdag 23 juni 2021 12:32 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Paardengebit wel , dat van die suikerklontjes weet ik niet
Is dat hele ding nep, of alleen de kleur?quote:
Nou nou.quote:Op woensdag 23 juni 2021 12:29 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Aan de koppen van die meiden/vrouwen te zien lijkt het eerder alsof ze zichzelf herkennen in zo'n beest en zich eindelijk geaccepteerd voelen.
Ja, maar vinden die mokkels dat net zo lekker danquote:Op woensdag 23 juni 2021 12:33 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
jawel vinden paarden lekker, maar het moet stiekum
Dus nu rijd je zonder broek?quote:Op woensdag 23 juni 2021 12:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik rijd ook pony (want klein), al wist niemand dat ooit en had niemand het verwacht.
Tevens ben ik nog steeds mijn geliefde rijbroek kwijt.
De waarheid is hard, i knowquote:
Gore dingen, die spinnen. 😫quote:Op woensdag 23 juni 2021 12:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ga met je mee, al die viespeuken en griezels met hun spinnen hier
Ik heb nu nog een hele warme regen rijbroek met fleece, dat is niet echt heel fijn met deze temperaturenquote:Op woensdag 23 juni 2021 12:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dus nu rijd je zonder broek?
Lijkt me wel effectiever
#trots op Budaquote:Op woensdag 23 juni 2021 12:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dus nu rijd je zonder broek?
Lijkt me wel effectiever
quote:
Zo’n stomend beest onder je ook niet. Of komen die knollen tegenwoordig met zadelkoeling?quote:Op woensdag 23 juni 2021 12:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nu nog een hele warme regen rijbroek met fleece, dat is niet echt heel fijn met deze temperaturen
Vrouwen hebben gewoon waterkoeling.quote:Op woensdag 23 juni 2021 12:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo’n stomend beest onder je ook niet. Of komen die knollen tegenwoordig met zadelkoeling?
Nee, maar wel met arko..quote:Op woensdag 23 juni 2021 12:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo’n stomend beest onder je ook niet. Of komen die knollen tegenwoordig met zadelkoeling?
krentenbrood met oude kaas. joehoe.quote:Op woensdag 23 juni 2021 12:36 schreef dud0r het volgende:
gerookte makreelfilet gehaald. dat wordt smullen.
Nee geen krentenbollen @:limoentjuh gekkie
moentjuh eet krentenbollen met makreelquote:Op woensdag 23 juni 2021 12:44 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
krentenbrood met oude kaas. joehoe.
Oh, dan ga ik m'n geld terugvragen, nooit wat van gemerkt.quote:Op woensdag 23 juni 2021 12:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geen vermoeden, dat is een feit.
quote:Op woensdag 23 juni 2021 12:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
moentjuh eet krentenbollen met makreel
Pony met een ongelukkig been?quote:Op woensdag 23 juni 2021 12:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, dan ga ik m'n geld terugvragen, nooit wat van gemerkt.
ze is niet wijs, moet zij weten.quote:Op woensdag 23 juni 2021 12:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
moentjuh eet krentenbollen met makreel
5e been ?quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2021 12:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, maar wel met arko..![]()
Ik gooi mezelf al weg.
lijkt me ook niet lekker maar zij zweert erbijquote:
quote:Op woensdag 23 juni 2021 12:51 schreef dud0r het volgende:
ik eet ook wel combi's die mensen smerig vinden
smeerleverworst met hagelslag bijvoorbeeld
wel pure hagelslagquote:
quote:Op woensdag 23 juni 2021 12:51 schreef dud0r het volgende:
probeer het eensquote:
quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2021 12:52 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik vind sla met pindasaus erg lekker
ik vind honing niet lekker, mosterd niet lekker. honing-mosterd saus welquote:Op woensdag 23 juni 2021 12:52 schreef christmastsunami het volgende:
genoeg combi's kunnen soms lekker zijn, laatst las ik hier over iemand die pindakaas vies vond, maar pinakaas in pinda saus wel lekker vond, door kruiden.
Augurkensap.quote:Op woensdag 23 juni 2021 12:52 schreef Budapestenaar het volgende:
Nee, ga ik gewoon echt niet aan beginnen, sowieso vind ik dat leverworstgebeuren echt goor, dus een very hard pass van mijquote:Op woensdag 23 juni 2021 12:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
probeer het eens
het is een beetje hetzelfde idee als cranberry pate.
Wat zoetig met wat hartig
quote:
gekookt ei pindakaas sambal en ketjap manis en komkommer, mwja, best goed te doenquote:Op woensdag 23 juni 2021 12:52 schreef Budapestenaar het volgende:
oke oke, rustig maar hoor. je hoeft niet boos te wordenquote:Op woensdag 23 juni 2021 12:54 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nee, ga ik gewoon echt niet aan beginnen, sowieso vind ik dat leverworstgebeuren echt goor, dus een very hard pass van mij
Ben niet boos , ben in walgingquote:Op woensdag 23 juni 2021 12:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
oke oke, rustig maar hoor. je hoeft niet boos te worden
zat je weer in m'n fotoboek te kijkenquote:
quote:
Broodje met satésaus, gebakken ei, ham, mayo.quote:Op woensdag 23 juni 2021 12:55 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
gekookt ei pindakaas sambal en ketjap manis en komkommer, mwja, best goed te doen
Mag ik bij jou op de bank komen liggen dan ? Hahahaquote:Op woensdag 23 juni 2021 12:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben niet voor niets de dorpspsycholoog
Trek je bustier maar aan.quote:Op woensdag 23 juni 2021 12:59 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Mag ik bij jou op de bank komen liggen dan ? Hahaha
dit klinkt ook primaquote:Op woensdag 23 juni 2021 12:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Broodje met satésaus, gebakken ei, ham, mayo.
heb je ook de rest gelezen. fucking lekkerquote:
Hahaha, wilcoquote:
Ja maar klinkt nog steeds weird.quote:Op woensdag 23 juni 2021 13:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
heb je ook de rest gelezen. fucking lekker
Satésaus met mayonaisequote:Op woensdag 23 juni 2021 12:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net wat je wil doen.quote:Op woensdag 23 juni 2021 13:01 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil een laptopstandaard maar ik weet niet of dat echt mijn leven beter gaat maken.
Wel minder risico dat ik drinken over mijn laptop gooi enz. Denk dat ik gewoon 1 ga kopen, zit er al tijdje over na te denken.quote:
moet ik het een keertje voor je maken?quote:
je kan ook niet zo lomp doenquote:Op woensdag 23 juni 2021 13:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wel minder risico dat ik drinken over mijn laptop gooi enz. Denk dat ik gewoon 1 ga kopen, zit er al tijdje over na te denken.
quote:Op woensdag 23 juni 2021 13:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb er eentje van de Ikea, mag je hebben anders gaat ie naar de Kringloop.
quote:
rozequote:Op woensdag 23 juni 2021 13:06 schreef CherryLips het volgende:
https://www.ikea.com/nl/n(...)ning-zwart-60150176/
Ik heb deze in het knalroze
Ik wil sowieso iets wat meer open is aan de onderkant.quote:Op woensdag 23 juni 2021 13:06 schreef CherryLips het volgende:
https://www.ikea.com/nl/n(...)ning-zwart-60150176/
Ik heb deze in het knalroze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze heb ik gekocht.Your beauty never ever scared me.
Sowieso beter voor je.quote:Op woensdag 23 juni 2021 13:06 schreef dud0r het volgende:
ik wil eigenlijk ook een standaard ervoor maar ik wacht even waar het bedrijf nog mee komt qua aanbiedingen en dingen voor inrichting. misschien zit daar nog wat leuks bij.
werkt toch net lekkerder als dat scherm wat hoger staat en ik een toetsenbord ervoor heb.
Heb nog wel een scherm staan maar dan moet ik weer kloten met kabels en dat is ook poep
ja dat ook. had eerst m'n deckboxbox er onder staan. dat was wel fijn maar die heb ik toch nodig als ik ga spelenquote:
Je was toen zwanger?quote:Op woensdag 23 juni 2021 12:51 schreef dud0r het volgende:
gewoon terug kriebelen. ben je er zo vanafquote:Op woensdag 23 juni 2021 13:14 schreef Amarantha het volgende:
Ik krijg weer Sims kriebels en ik hoef helemaal niet veel te kopen om bij te zijn.
isteren nog gegeten en volgens mij ben ik niet zwangerquote:
Denk dat ik binnenkort even wat uitbreidingen ga kopen.quote:Op woensdag 23 juni 2021 13:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
gewoon terug kriebelen. ben je er zo vanaf
je hoeft ook niet perse wat te kopen hequote:Op woensdag 23 juni 2021 13:14 schreef Amarantha het volgende:
Ik krijg weer Sims kriebels en ik hoef helemaal niet veel te kopen om bij te zijn.
Jaweeeel ik wil alle uitbreidingen hebben. Heb al vet veel dus nu wil ik gewoon alles.quote:Op woensdag 23 juni 2021 13:15 schreef mschol het volgende:
[..]
je hoeft ook niet perse wat te kopen he
quote:Op woensdag 23 juni 2021 13:17 schreef CherryLips het volgende:
https://www.amazon.nl/Bre(...)id=1624447048&sr=8-1
Broodje döner met satésausquote:Op woensdag 23 juni 2021 12:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dure mok wel.quote:Op woensdag 23 juni 2021 13:17 schreef CherryLips het volgende:
https://www.amazon.nl/Bre(...)id=1624447048&sr=8-1
Gamen, alle vragen kunnen beatwoord worden met, hoe vind je de 'gameplay'.?quote:Op woensdag 23 juni 2021 13:16 schreef Amarantha het volgende:
Kan nu ook wel maar moet even goed nadenken of ik het echt weer ga spelen want heb het al een jaar niet meer gespeeld ofzo.Was beetje Sims moe na 15 jaar ofzo.
Sowieso mayonaisequote:
hij lust ook geen kaas hequote:
Kaas lust ik wel maar vind ik niet lekker en als het zonder kan dan graag zonder. Maar mayonaise is echt gewoon een soort vloeibare ebola die je niemand toewenstquote:
lekker uit de pot lepelenquote:
Bitterballen moet je gewoon puur nemen, die hebben geen ranzige sausjes nodigquote:Op woensdag 23 juni 2021 13:21 schreef dud0r het volgende:
daarom lukt het ook nietmet ballie. die moet je nemen met mayo
Ziet er ranzig uit, niet geklikt. Moet ook zo weg hehe.quote:
Lekkahquote:
lekker dippen in mayoquote:Op woensdag 23 juni 2021 13:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bitterballen moet je gewoon puur nemen, die hebben geen ranzige sausjes nodig
Gewoon filmpje kijken.quote:Op woensdag 23 juni 2021 13:26 schreef Amarantha het volgende:
Nu komt @:uitstraling vertellen hoe slecht mayo is.
Even aan Wattenschijfje vragen.quote:Op woensdag 23 juni 2021 13:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iemand die de andere kant op trekt?
Dat is geen truffel maar petroleum wat je eetquote:Op woensdag 23 juni 2021 13:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik hou niet zo van mayo, maar truffelmayo, daar zeg ik geen nee tegen!
echt hequote:Op woensdag 23 juni 2021 13:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Spinnen staan naast de deur onder een randje te wachten tot de deur opengaat.
* dud0r dipt zichzelf in mayoquote:
Oke oke oke "truffel'mayoquote:Op woensdag 23 juni 2021 13:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is geen truffel maar petroleum wat je eet
Een van de zeldzame zinnige dingen die over zijn lippen rollenquote:Op woensdag 23 juni 2021 13:26 schreef Amarantha het volgende:
Nu komt @:uitstraling vertellen hoe slecht mayo is.
quote:
bitterstralingquote:Op woensdag 23 juni 2021 12:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gezamenlijk account aanmaken, BitterStraling of UitBal?
#viesdikquote:Op woensdag 23 juni 2021 13:29 schreef bitterbal het volgende:
op het balkon smurfen en boodjes kijken. heb ook hapjes
ik las broodjes kijken...quote:Op woensdag 23 juni 2021 13:29 schreef bitterbal het volgende:
op het balkon smurfen en boodjes kijken. heb ook hapjes
Zijn we wel erg knap samen, mijn sprankelende ogen en joie de vivre met jouw kekke krulletjes en hupsende C cupquote:
waarom zou die langs moeten komen?quote:Op woensdag 23 juni 2021 13:29 schreef bitterbal het volgende:
stond net trouwens met bestuurgriezel in de lift. hij zei dat hij nog langs moest komen. ik zo ja heb druk met werk
had eigenlijk ook broodjes getyptquote:Op woensdag 23 juni 2021 13:30 schreef mschol het volgende:
[..]
ik las broodjes kijken...
en ik maar denken , ballie en broodjes kijken? dat lijkt onwaarschijnlijk
denk eerder bquote:Op woensdag 23 juni 2021 13:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn we wel erg knap samen, mijn sprankelende ogen en joie de vivre met jouw kekke krulletjes en hupsende C cup
Welke is dat?quote:Op woensdag 23 juni 2021 13:26 schreef CherryLips het volgende:
Nieuwe Stephen King maar vast besteld
Op kantoor?quote:Op woensdag 23 juni 2021 13:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er is hier iemand eten aan het koken, maar ik vind het niet zo lekker ruiken. Net zweetsokken die gekookt worden.
Ik ben thuis, maar het raam staat open.quote:
uiteindelijk zijn er steeds vaianten, vraag is hoe erg is het?, met vaccinaties valt het meequote:Op woensdag 23 juni 2021 13:32 schreef bitterbal het volgende:
40 procent van de besmette amsterdammers heeft delta variant
Ben je er toch weer ingetraptquote:
Raam dicht doen, of in het Turks schreeuwen dat ze moeten stoppen met koken.quote:Op woensdag 23 juni 2021 13:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben thuis, maar het raam staat open.
quote:Op woensdag 23 juni 2021 13:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ho niet zo snel, ik ben een beschaafde romanticus hč![]()
Die sloeren van tegeswoordig
quote:Op woensdag 23 juni 2021 13:37 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]lukte het je om dat te schrijven met een straight face?
Ja, dat kan ik wel doen, maar ik denk niet dat er iemand hier Turks kan verstaanquote:Op woensdag 23 juni 2021 13:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Raam dicht doen, of in het Turks schreeuwen dat ze moeten stoppen met koken.
😜quote:
al een tijd geen foto;s meer gezien inderdaadquote:Op woensdag 23 juni 2021 13:38 schreef bitterbal het volgende:
het is ook wel weer tijd voor een cruiseschip he
quote:Op woensdag 23 juni 2021 13:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
al een tijd geen foto;s meer gezien inderdaad
lees pas augustusquote:Op woensdag 23 juni 2021 13:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
al een tijd geen foto;s meer gezien inderdaad
Serieusquote:Op woensdag 23 juni 2021 13:40 schreef bitterbal het volgende:
https://www.cruiseportrotterdam.nl/cruise-calls/
dat duurt wel evenquote:
ga wat leuks doen dan, schop wat kinderen in het kanaal daarquote:
Geen zin om daarheen te lopenquote:Op woensdag 23 juni 2021 13:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
ga wat leuks doen dan, schop wat kinderen in het kanaal daar
dan maar bakken water over het balkon gooienquote:
Heb geen balkon woon in een rijtjeshuisquote:Op woensdag 23 juni 2021 13:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
dan maar bakken water over het balkon gooien
is fris vergeleken met vorige weekquote:
lijkt wel winterquote:Op woensdag 23 juni 2021 13:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
is fris vergeleken met vorige week
je overdrijftquote:
Oh ja.quote:
oh. ja dan wordt het lastig. je kan even bij de ikea worsten naar binnen schuiven, huehuehue.quote:Op woensdag 23 juni 2021 13:44 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Heb geen balkon woon in een rijtjeshuis
Cum laude geslaagd voor het vak overdrijven?quote:
bitterbal gaat pas leven bij 30+quote:Op woensdag 23 juni 2021 13:46 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Cum laude geslaagd voor het vak overdrijven?
Ik haat de ikea en hun hotdogs lijken me ook niet te vretenquote:Op woensdag 23 juni 2021 13:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh. ja dan wordt het lastig. je kan even bij de ikea worsten naar binnen schuiven, huehuehue.
brrrquote:Op woensdag 23 juni 2021 13:46 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Cum laude geslaagd voor het vak overdrijven?
Ik wacht op het bericht dat we de versoepelingen weer gaan terugdraaien.quote:Op woensdag 23 juni 2021 13:47 schreef bitterbal het volgende:
maar goed. lees nu dat ze in israel weer gaan verscherpen ondanks dat ze allemaal gevaccineerd zijn.
das toch niet de bedoeling
oh ik vind ze wel lekker. als iker ben haal ik er altijd wel eentje of 2 en dan nog een bakje balletjes.quote:Op woensdag 23 juni 2021 13:47 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik haat de ikea en hun hotdogs lijken me ook niet te vreten
FVD stemmen, die nieuwe Nederlanders brengen hun eigen klimaat allemaal zomaar mee.quote:Op woensdag 23 juni 2021 13:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wil niet meer dat het 40 graden wordt, dit jaar. Kan iemand dat even regelen?
Met standbeeld voor @Floryquote:Op woensdag 23 juni 2021 12:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mag de laatste plattegrond in de OP?
https://i.imgur.com/kblUBUH.png
opelijk beter dan de prime days. die vielen zwaar tegenquote:Op woensdag 23 juni 2021 13:50 schreef bitterbal het volgende:
ze hebben sale bij ikea, zo maar even op de site kijken
Huisje kopen in Zweden?quote:Op woensdag 23 juni 2021 13:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wil niet meer dat het 40 graden wordt, dit jaar. Kan iemand dat even regelen?
ik zie dat niet, het vaccineren en besmettingen, gaan groepsimmuniteit geven.quote:Op woensdag 23 juni 2021 13:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wacht op het bericht dat we de versoepelingen weer gaan terugdraaien.
Alleen al door de overkill aan 'emahzun' reclames had ik niet eens de neiging om er te gaan kijkenquote:Op woensdag 23 juni 2021 13:51 schreef dud0r het volgende:
h
[..]
opelijk beter dan de prime days. die vielen zwaar tegen
werken jullie ook of houden jullie alleen maar meetings?quote:Op woensdag 23 juni 2021 13:52 schreef Budapestenaar het volgende:
Over 9 minuten weer een meeting
Voel me een beetje gammel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |