abonnement Unibet Coolblue
pi_200023004
Zijn er ook succesvolle transgenderatleten bij de mannen?
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
pi_200023006
Dit gaat heel erg goed zijn voor de acceptatie van trans mensen.

Niet dus.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_200023013
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 11:22 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Hier de vrouw die ze verdrong van een plekje op de OS.

[ twitter ]

Vindt het lullig voor dat ander meisje. 21 jaar oud. Zou haar eerste OS worden. En dan komt er zo'n omgebouwde vent langs. En waarschijnlijk moet ze nu ook doen alsof ze blij is voor "Laurel" om niet gecanceled te worden. :{
I call bs, die Hubbard komt uit voor NZ, terwijl dat donkere meisje duidelijk USA op haar outfit heeft staan, hoe kan die Hubbard haar dan uit het team verdringen als ze niet voor hetzelfde land uitkomen?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_200023058
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 12:24 schreef Hathor het volgende:

[..]

I call bs, die Hubbard komt uit voor NZ, terwijl dat donkere meisje duidelijk USA op haar outfit heeft staan, hoe kan die Hubbard haar dan uit het team verdringen als ze niet voor hetzelfde land uitkomen?
Is overgestapt, zo valt iets naar onder te lezen.
  woensdag 23 juni 2021 @ 12:28:27 #30
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_200023072
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 12:24 schreef CryptoPunk het volgende:
Zijn er ook succesvolle transgenderatleten bij de mannen?
Het is wachten op de eerste vrouw die man wordt, en vervolgens een voorsprong krijgt bij de mannen omdat het anders niet eerlijk is.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_200023076
Die Hubbard moet gewoon bij de mannen meedoen. Dit is valsspelen.
pi_200023080
quote:
9s.gif Op woensdag 23 juni 2021 12:18 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Neuh, al zou het wel een extra interessante dimensie geven als het wel zo zou zijn. Met psychopaten die bij het speerwerpen dat ding het publiek in flikkeren, en voetballende OCD'ers die alleen kunnen meedoen in een perfect symmetrisch bewegende opstelling.
_O- soort bloodsport zeg maar.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_200023105
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 12:27 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Is overgestapt, zo valt iets naar onder te lezen.
Ahh ok ik wist niet dat dat kon, ik dacht wanneer je eenmaal voor een land bent uitgekomen, je nooit meer voor een ander land mag participeren.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_200023124
Wat maakt het uit wie verdrongen wordt? Hate the game, not the players. Ofwel het is fair (genoeg) en een non-issue ofwel het is niet fair (genoeg) en de regels zouden bijgewerkt moeten worden voor toekomstige Spelen. Wat nog niet zo simpel lijkt, gezien edgecases als Caster Semenya.
pi_200023162
quote:
"Ik ben dankbaar en nederig
Dankbaar zal hij/zij wel zijn. Maar nederig? Ik betwijfel het.

En gewichtsheffen als omgebouwde man tegenover vrouwen is oneerlijk. Het bekken van een man is anders dan dat van een vrouw, en bij een man kunnen de spieren efficiënter aangespannen worden.

Dit is echt weer een politiek getinte beslissing en laakbaar.

Laat deze omgebouwde man eerlijk sport bedrijven en in zijn/haar eigen gewichtsklasse strijden tussen mensen die fysiek hetzelfde zijn. Een paar borsten en een vagina maakt je nog geen vrouw.

Of laat deze man/vrouw zijn bekken transplanteren. Kaal of kammen.

[ Bericht 31% gewijzigd door RetepV op 23-06-2021 12:42:12 ]
pi_200023180
Omgebouwde mannen in de UFC wil ik wel zien!

Dat wordt dan een afslachting
pi_200023234
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 11:50 schreef ToT het volgende:
Is het overigens wel een vereiste dat je al omgebouwd bent om er aan mee te mogen doen?
Volgens mij waren je gevoelens en het beginnen van een hormoonkuurtje toch al voldoende om als vrouw mee te mogen doen?
12 maanden hormonen. En testosteron moet onder een bepaald level zijn.
Het blijft toch apart. Paar jaar geleden deed ze nog mee met de mannen :D
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 23 juni 2021 @ 12:39:19 #38
74056 crew  ToT
pi_200023261
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juni 2021 12:37 schreef Magica het volgende:

[..]

12 maanden hormonen. En testosteron moet onder een bepaald level zijn.
Het blijft toch apart. Paar jaar geleden deed ze nog mee met de mannen :D
Okee dan! ^O^

Maar goed, met zo'n kuurtje schijn je als biologische man gemiddeld slechts 1/5e van je voorsprong ten opzichte van de biologisch vrouwelijke deelneemsters te verliezen.
pi_200023275
Wat is het met trannies en sport de laatste tijd?
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
pi_200023306
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juni 2021 12:37 schreef Magica het volgende:

[..]

12 maanden hormonen. En testosteron moet onder een bepaald level zijn.
Het blijft toch apart. Paar jaar geleden deed ze nog mee met de mannen :D
Staat ook in het artikel dat er geen enkele wetenschappelijke basis is voor die regel.

Maar het IOC is al gezwicht voor de Woke-Sturmbrigade.
pi_200023309
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juni 2021 12:37 schreef Magica het volgende:

[..]

12 maanden hormonen. En testosteron moet onder een bepaald level zijn.
Het blijft toch apart. Paar jaar geleden deed ze nog mee met de mannen :D
Zonder skelet-transplantatie is ze nog steeds een man.
pi_200023315
Ik weet niet hoeveel sportende transgenders er zijn wereldwijd, maar als het er vrij veel zijn lijkt het me het beste als die een eigen toernooi toebedeeld krijgen, net als de gehandicapten dus. We hebben tenslotte ook al eens een gay olympics gehad, dan kan zo'n poppenkast er ook nog wel bij.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_200023316
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 12:40 schreef Eufonie het volgende:
Wat is het met trannies en sport de laatste tijd?
Niet zoveel. “Ophef” wat komt overwaaien van Amerikaanse Republikeinse culture warriors.
pi_200023336
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 12:39 schreef ToT het volgende:

[..]

Okee dan! ^O^

Maar goed, met zo'n kuurtje schijn je als biologische man gemiddeld slechts 1/5e van je voorsprong ten opzichte van de biologisch vrouwelijke deelneemsters te verliezen.
Ja, eerlijker lijkt me als je puberteitsremmers hebt gehad en vroeg met hormonen bent begonnen.
Niet even 12 maanden een kuurtje :o
pi_200023347
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 12:42 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Staat ook in het artikel dat er geen enkele wetenschappelijke basis is voor die regel.

Maar het IOC is al gezwicht voor de Woke-Sturmbrigade.
Dan heb je het artikel niet gelezen. Er is 1 wetenschapper aangehaald die dat gezegd heeft, wat weersproken werd door het IOC en verder wordt er niet op ingegaan.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 23 juni 2021 @ 12:47:22 #46
74056 crew  ToT
pi_200023368
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juni 2021 12:45 schreef Magica het volgende:

[..]

Ja, eerlijker lijkt me als je puberteitsremmers hebt gehad en vroeg met hormonen bent begonnen.
Niet even 12 maanden een kuurtje :o
Maar om voor de puberteit al zo'n heftige levensveranderende kuur te ondergaan....ja het kan voor sommigen wel een uitkomst zijn, maar in Amerika zijn er ook al wat schandalen over met indoctrinatie, de wens van feministische moeders enz. Daar moet dan wel heel erg kritisch naar gekeken worden.
Maar als het puur om de sport gaat, zou dat idd wel veel eerlijker zijn ja.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 23 juni 2021 @ 12:49:35 #47
74056 crew  ToT
pi_200023407
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 12:42 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Staat ook in het artikel dat er geen enkele wetenschappelijke basis is voor die regel.

Maar het IOC is al gezwicht voor de Woke-Sturmbrigade.
Zal wel vooral bedoeld zijn voor dat een vent niet zomaar vlak voor een wedstrijd kan zeggen: "Hee, ik voel me een vrouw!" waarna hij alle vrouwen verslaat, waarna hij weer gewoon als kerel verder gaat.
Zo'n kuurtje van een jaar doe je niet zomaar, ook al heeft het verder geen wetenschappelijke basis.
pi_200023438
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 12:06 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

MAAR IK BEN NIET ANDERS, IK BEN EEN VROUWWWWW!
Dat soort mensen moet je een goede psycholoog aanbieden, niet een one way ticket naar een medaille.
pi_200023611
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 12:47 schreef ToT het volgende:

[..]

Maar om voor de puberteit al zo'n heftige levensveranderende kuur te ondergaan....ja het kan voor sommigen wel een uitkomst zijn, maar in Amerika zijn er ook al wat schandalen over met indoctrinatie, de wens van feministische moeders enz. Daar moet dan wel heel erg kritisch naar gekeken worden.
Maar als het puur om de sport gaat, zou dat idd wel veel eerlijker zijn ja.
Ja het ging me ook even om de eerlijkheid bij sport :P
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 23 juni 2021 @ 13:06:15 #50
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_200023628
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 12:16 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Het is niet zo dat Hubbard nu voor het eerst mee gaat doen in het gewichtheffen he, net als bij alle andere sporten zijn er gewoon vooraf inschattingen te maken :P

Ze werd bijvoorbeeld zesde op het vorige WK:
https://en.wikipedia.org/(...)3_Women%27s_%2B87_kg

Met 285kg een ruim PR ook, doorgaans eindigt ze iets later. Dan hebben we Li Wenwen, die vier grote competities gelift heeft en eindigde met totalen van 322, 323, 332 en 335 kilogram. Hubbard moet er minstens 40-45 kilo bij gaan vinden om Li überhaupt te bedreigen, als de Chinese niks raars doet, dat is echt niet heel realistisch.

Lysenko, Robles en Campbell zijn allemaal vrouwen die het Hubbard minstens erg lastig kunnen maken in de strijd om zilver, ver achter Li. Ze hebben mazzel dat Kashirinia niet mee mag doen en Noord-Korea niet mee doet, anders was zilver ook al zo goed als weg :+
https://en.wikipedia.org/wiki/Roma_2020_Weightlifting_World_Cup
Daar won ze weer goud. Voor Lysenko.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')