abonnement Unibet Coolblue
  maandag 6 september 2021 @ 21:03:15 #126
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_201244824
quote:
1s.gif Op maandag 6 september 2021 19:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nyck zou een F1-contract op zak hebben: https://www.gpfans.com/nl(...)ontract-ondertekend/
Het zou wel cool zijn maar ik vind het wat moeilijk voor te stellen dat er 2 Mercedes-rijders naar een team met Ferrari-motoren zouden verkassen.
  maandag 6 september 2021 @ 21:04:21 #127
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_201244835
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 21:03 schreef beantherio het volgende:

[..]
Het zou wel cool zijn maar ik vind het wat moeilijk voor te stellen dat er 2 Mercedes-rijders naar een team met Ferrari-motoren zouden verkassen.
Ik vind het zelf moeilijk te geloven dat Nyck goed genoeg is :@
Wel leuk voor hem als het klopt ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door Whiskers2009 op 06-09-2021 21:31:10 ]
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_201245253
Mooi, niet meer alle punten die mercedes pakt naar 1 persoon, maar meer verdeelt.
Nog meer kans voor Max.
Of zou Lewis er ook mee stoppen? Russel en De Vries in mercedes! Laat ze het maar uit vechten :P
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
  maandag 6 september 2021 @ 21:31:47 #129
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_201245285
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 21:30 schreef Gremen het volgende:
Mooi, niet meer alle punten die mercedes pakt naar 1 persoon, maar meer verdeelt.
Nog meer kans voor Max.
Of zou Lewis er ook mee stoppen? Russel en De Vries in mercedes! Laat ze het maar uit vechten :P
Lewis stopt nog niet :N
Mijn inschatting uiteraard.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 6 september 2021 @ 21:37:01 #130
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_201245359
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 21:30 schreef Gremen het volgende:
Mooi, niet meer alle punten die mercedes pakt naar 1 persoon, maar meer verdeelt.
Nog meer kans voor Max.
Of zou Lewis er ook mee stoppen? Russel en De Vries in mercedes! Laat ze het maar uit vechten :P
Russell gaat natuurlijk ook gewoon eerst even een tijd tweede viool spelen, tot Hamilton het voor gezien houdt :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_201245433
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 21:37 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Russell gaat natuurlijk ook gewoon eerst even een tijd tweede viool spelen, tot Hamilton het voor gezien houdt :+
Net als Leclerc toen zeker
.
pi_201245584
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 21:37 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Russell gaat natuurlijk ook gewoon eerst even een tijd tweede viool spelen, tot Hamilton het voor gezien houdt :+
Dat verwacht ik ook. Russell lijkt me qua karakter te netjes om meteen voor die toppositie te willen strijden.

Iedereen verwacht dat hij Lewis wel even van de troon gaat stoten daar, maar wat heeft hij nu echt, op een aantal zeer sterke kwali's na, laten zien op zondagen? Ja hij deed het goed in één race in een Mercedes, maar dat was alleen vergeleken met Bottas. Ik ben echt benieuwd of hij de enorme hype wel kan waarmaken.
In the coolest little capital of the world
  maandag 6 september 2021 @ 21:56:38 #133
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_201245658
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 21:51 schreef Drebbelman het volgende:

[..]
Dat verwacht ik ook. Russell lijkt me qua karakter te netjes om meteen voor die toppositie te willen strijden.

Iedereen verwacht dat hij Lewis wel even van de troon gaat stoten daar, maar wat heeft hij nu echt, op een aantal zeer sterke kwali's na, laten zien op zondagen? Ja hij deed het goed in één race in een Mercedes, maar dat was alleen vergeleken met Bottas. Ik ben echt benieuwd of hij de enorme hype wel kan waarmaken.
Russell is gewoon echt wel goed hoor. Zie zijn "road to F1". En wat hij met de Williams voor elkaar krijgt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 6 september 2021 @ 22:11:14 #134
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_201245962
quote:
1s.gif Op maandag 6 september 2021 21:40 schreef Fer het volgende:

[..]
Net als Leclerc toen zeker
het is wel een verschil als je in een team komt waar de record wereldkampioen jaarlijst nog om de titel strijdt of in een team komt waar de kopman alleen maar worstelt met zijn wagen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 6 september 2021 @ 22:11:31 #135
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_201245968
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 21:51 schreef Drebbelman het volgende:

[..]
Dat verwacht ik ook. Russell lijkt me qua karakter te netjes om meteen voor die toppositie te willen strijden.

Iedereen verwacht dat hij Lewis wel even van de troon gaat stoten daar, maar wat heeft hij nu echt, op een aantal zeer sterke kwali's na, laten zien op zondagen? Ja hij deed het goed in één race in een Mercedes, maar dat was alleen vergeleken met Bottas. Ik ben echt benieuwd of hij de enorme hype wel kan waarmaken.
Dat vraag ik me ook af. Maakt toch ook wel veel fouten op momenten dat hij wel punten had kunnen pakken. Denk maar aan Imola vorig jaar en Imola dit jaar.

Ik verwacht dat hij sneller zal zijn dan Bottas, maar denk niet dat hij zomaar even Lewis erop legt.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
  maandag 6 september 2021 @ 22:19:40 #136
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_201246101
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 21:03 schreef beantherio het volgende:

[..]
Het zou wel cool zijn maar ik vind het wat moeilijk voor te stellen dat er 2 Mercedes-rijders naar een team met Ferrari-motoren zouden verkassen.
Ferrari doet daar in tegenstelling tot Mercedes niet moeilijk over, zei Binotto dit weekend nog.

Sowieso is de invloed van Ferrari op Alfa Romeo sinds de fusie met PSA drastisch verminderd, getuige ook het laten vallen van de clausule dat Ferrari de tweede coureur zou mogen kiezen. Dat stond er in het eerste contract met Alfa Romeo nog wel.

Ferrari trekt tegenwoordig meer naar Haas toe, waar ze die clausule nu hebben, volgens Steiner. Er is ook een speciale Haas afdeling in Maranello, waar ze samen met Dallara aan het chassis voor volgend jaar werken. Dit als gevolg van de budget cap, waardoor ze een plek hebben om overtollig personeel te stallen zonder ze te moeten ontslaan. Simone Resta is daarvoor door Ferrari bij Alfa Romeo Racing terug gehaald en leidt nu dit project, voor zover ik begrepen heb.
No Dyson Barrier is going to stop me!
  maandag 6 september 2021 @ 22:26:15 #137
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_201246211
quote:
1s.gif Op maandag 6 september 2021 20:01 schreef Fer het volgende:

[..]
Giovinazzi te licht bevonden? We jammer, hij kwam ps dit jaar op stoom en duidelijk geen nieuwe LeClerc.
Ik denk dat Ferrari te weinig betaalt om Giovinazzi te behouden en Mercedes meer voor Nyck wil neerleggen.

Las van de week dat Vasseur liever geen rookie heeft, en dat Giovinazzi nog een kans had om te blijven, mits Ferrari over de brug kwam. Waarschijnlijk is dat niet het geval en wordt hij reserve bij Ferrari en gaat hij de Hypercar testen waarmee Ferrari in 2023 in de WEC gaat rijden.
No Dyson Barrier is going to stop me!
pi_201246343
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 21:51 schreef Drebbelman het volgende:

[..]
Dat verwacht ik ook. Russell lijkt me qua karakter te netjes om meteen voor die toppositie te willen strijden.

Iedereen verwacht dat hij Lewis wel even van de troon gaat stoten daar, maar wat heeft hij nu echt, op een aantal zeer sterke kwali's na, laten zien op zondagen? Ja hij deed het goed in één race in een Mercedes, maar dat was alleen vergeleken met Bottas. Ik ben echt benieuwd of hij de enorme hype wel kan waarmaken.
Russell voorlopig sterker op zaterdag dan op zondag ja, benieuwd of en hoe snel hij die stap ook op zondag kan zetten.
  maandag 6 september 2021 @ 22:53:04 #139
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_201246613
Gio heeft eigenlijk wel kans genoeg gehad toch? Heeft zich imho nooit bewezen. Dit weekend is het beste zo'n beetje dat ik hem ooit heb zien doen. But too little too late een beetje en uitzonderingen bevestigen de regel. 't Is mooi geweest, ga maar wat anders doen ofzo.

Maar idd... verhalen over Albon naar een team gelinkt aan Mercedes... Mercedes drivers dan weer naar een team met links aan Ferrari... en dat alles op 'uitleen basis' zeg maar... je wilt niet dat je je protegé een concurrent gaat helpen. Dat die andere hem dan helpen groeien is mooi... maar die willen ook weer niet dat 'ie al teveel meekrijgt en daarna meeneemt bij z'n overstap naar z'n originele werkgever. Maar goed, schijnbaar toch niet zo'n groot probleem. Beetje Ocon-situatie. Ook maar de vraag of 'ie daar dan weer wegkomt, toch?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_201247002
quote:
1s.gif Op maandag 6 september 2021 22:26 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Ik denk dat Ferrari te weinig betaalt om Giovinazzi te behouden en Mercedes meer voor Nyck wil neerleggen.

Las van de week dat Vasseur liever geen rookie heeft, en dat Giovinazzi nog een kans had om te blijven, mits Ferrari over de brug kwam. Waarschijnlijk is dat niet het geval en wordt hij reserve bij Ferrari en gaat hij de Hypercar testen waarmee Ferrari in 2023 in de WEC gaat rijden.
Zou Nyck dan de nummer 2 naast Russel worden als Hamilton fulltime rapper/designer/influencer wordt?
.
  maandag 6 september 2021 @ 23:32:54 #141
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_201247087
quote:
1s.gif Op maandag 6 september 2021 23:21 schreef Fer het volgende:

[..]
Zou Nyck dan de nummer 2 naast Russel worden als Hamilton fulltime rapper/designer/influencer wordt?
Nope
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 7 september 2021 @ 07:02:04 #142
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_201247772
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 21:51 schreef Drebbelman het volgende:

[..]
Dat verwacht ik ook. Russell lijkt me qua karakter te netjes om meteen voor die toppositie te willen strijden.

Iedereen verwacht dat hij Lewis wel even van de troon gaat stoten daar, maar wat heeft hij nu echt, op een aantal zeer sterke kwali's na, laten zien op zondagen? Ja hij deed het goed in één race in een Mercedes, maar dat was alleen vergeleken met Bottas. Ik ben echt benieuwd of hij de enorme hype wel kan waarmaken.
Mwoh, we zien dat een aantal zeer ervaren coureurs, na het wisselen van team, in het begin heel slecht uit de verf komen. Als je als Russell dan in een auto stapt die je niet kent en de race gaat winnen (als het team het niet opkloot) dan heb je toch echt wel 'iets laten zien'. En ik denk dat je onderschat hoe slecht die Williams echt is. Daarnaast zijn er nogal wat F1-experts die zeggen dat hij het echt kan en daar heb ik toch net iets meer vertrouwen in dan de 'experts' hier. :')
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  dinsdag 7 september 2021 @ 07:29:24 #143
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_201247907
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 07:02 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Als je als Russell dan in een auto stapt die je niet kent en de race gaat winnen (als het team het niet opkloot) dan heb je toch echt wel 'iets laten zien'.
behalve dan dat ie de simulator zo vaak gebruikte dat ie al bijna versleten is, en bandenstests deed/doet in de Merc kent ie indd de auto niet.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_201248333


Voor 2022

twitter
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_201248350
Yuki mag dan wel wat meer gaan laten zien.
pi_201248355
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 08:40 schreef opreis het volgende:
Yuki mag dan wel wat meer gaan laten zien.
Als yuki volgend seizoen zich niet verbetert, dan zal wel exit worden voor yuki
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  dinsdag 7 september 2021 @ 08:42:16 #147
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_201248357
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 07:29 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]
behalve dan dat ie de simulator zo vaak gebruikte dat ie al bijna versleten is, en bandenstests deed/doet in de Merc kent ie indd de auto niet.
De laatste keer dat hij in een Mercedes zat voor die bewuste race was het jaar ervoor tijdens een test. En ook de simulator was wel even geleden. In die tijd was het vooral Vandoorne die in de Mercedes simulator reed.
No Dyson Barrier is going to stop me!
pi_201248386
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 21:03 schreef beantherio het volgende:

[..]
Het zou wel cool zijn maar ik vind het wat moeilijk voor te stellen dat er 2 Mercedes-rijders naar een team met Ferrari-motoren zouden verkassen.
Ik ga er ook "gewoon" vanuit dat het williams wordt?
  dinsdag 7 september 2021 @ 09:13:33 #149
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_201248683
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 08:46 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Ik ga er ook "gewoon" vanuit dat het williams wordt?
Die willen Albon
No Dyson Barrier is going to stop me!
  dinsdag 7 september 2021 @ 09:18:43 #150
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_201248750
Even het overzicht tot nog toe:

Mercedes (Mercedes): Lewis Hamilton, George Russell
Red Bull (Honda): Max Verstappen, Sergio Perez
Aston Martin Racing (Mercedes): Sebastian Vettel, Lance Stroll
McLaren (Mercedes): Lando Norris, Daniel Ricciardo
Alpine (Renault): Fernando Alonso, Esteban Ocon
Ferrari (Ferrari): Charles Leclerc, Carlos Sainz jr
Alpha Tauri (Honda): Pierre Gasly, Yuki Tsunoda
Alfa Romeo Racing (Ferrari): Valtteri Bottas, Antonio Giovinazzi, Nyck de Vries, Gyanyu Zhou, Callum Ilott, Robert Shwartzman, Theo Pourchaire, Nico Hülkenberg
Haas (Ferrari): Nikita Mazepin, Mick Schumacher
Williams (Mercedes): Nicholas Latifi, Alexander Albon

bold = bevestigd

[ Bericht 2% gewijzigd door Starflyer op 08-09-2021 14:10:31 (Albon en Latifi bevestigd) ]
No Dyson Barrier is going to stop me!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')