Gewoon een vrouw uit het publiek om aan het quotum te voldoen.quote:Op woensdag 23 juni 2021 20:44 schreef Pleun2011 het volgende:
Wie is die zonnebankbruine mevrouw eigenlijk.. ken haar niet
Shona Shukrula?quote:Op woensdag 23 juni 2021 20:44 schreef Pleun2011 het volgende:
Oh dat is Rocky Hehakaija, straatvoetbalster. Zit in FIFA 20.quote:Op woensdag 23 juni 2021 20:44 schreef Pleun2011 het volgende:
Rocky nogwat. Voetbalster geweest. En Wie is de Mol.quote:Op woensdag 23 juni 2021 20:44 schreef Pleun2011 het volgende:
Oeiquote:Op woensdag 23 juni 2021 20:49 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]HEKSENKETEL in Boedapest tegen ONS Oranje.
De Fransen en de Tsjechen vragen het zich ook nog steeds af hoe ze daarvan hebben verloren.quote:Op woensdag 23 juni 2021 20:48 schreef TLC het volgende:
Ik snap nog steeds niet hoe Portugal dat ooit voor elkaar kreeg om twee keer van Griekenland te verliezen ; de openingswedstrijd en de finale.
In eigen land nota bene !
Depay gaat Tsjechische mondjes snoeren.quote:Op woensdag 23 juni 2021 20:49 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]HEKSENKETEL in Boedapest tegen ONS Oranje.
Eeuwig epic.quote:Op woensdag 23 juni 2021 20:48 schreef TLC het volgende:
Ik snap nog steeds niet hoe Portugal dat ooit voor elkaar kreeg om twee keer van Griekenland te verliezen ; de openingswedstrijd en de finale.
In eigen land nota bene !
Het vlaggetje vraagt zich ook af hoe daar een dom gelijkspel tegen werd weggegeven.quote:Op woensdag 23 juni 2021 20:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De Fransen en de Tsjechen vragen het zich ook nog steeds af hoe ze daarvan hebben verloren.
Nog niet zo lang voor dat EK had Nederland nog met 4-0 van Griekenland gewonnenquote:Op woensdag 23 juni 2021 20:51 schreef Salina het volgende:
[..]
Eeuwig epic.
Niet alsof die kut-Grieken het verdienden, maar enige genoegdoening voor de heroïsche matches die we van Portugal verloren in die periode.
Prima nummertje.quote:Op woensdag 23 juni 2021 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Portugese volkslied is wel underrated.
(veel) mooier en zonder aanstelgedrag.quote:Op woensdag 23 juni 2021 20:56 schreef Bolasie het volgende:
Stelling: De volksliederenn van Frankrijk en Portugal zijn net zo mooi als die van Italië.
Frankrijk zeker niet, maar Portugal vind ik na Italië de mooiste. Superieur aan Rusland en Duitsland, wat mij betreft.quote:Op woensdag 23 juni 2021 20:56 schreef Bolasie het volgende:
Stelling: De volkslieden van Frankrijk en Portugal zijn net zo mooi als die van Italië.
Italië is wel een beetje overacting ja.quote:Op woensdag 23 juni 2021 20:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
(veel) mooier en zonder aanstelgedrag.
De Italiaanse passie maakt de muziek.quote:Op woensdag 23 juni 2021 20:56 schreef Bolasie het volgende:
Stelling: De volksliederen van Frankrijk en Portugal zijn net zo mooi als die van Italië.
Waar staat het Wilhelmus bij jou?quote:Op woensdag 23 juni 2021 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Frankrijk zeker niet, maar Portugal vind ik na Italië de mooiste. Superieur aan Rusland en Duitsland, wat mij betreft.
Voor op feesboek en de likes.quote:Op woensdag 23 juni 2021 20:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom dit met je mobiel filmen als het toch op TV staat mafkees
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |