Dit is dan ook een extreem matige TS waarvan je dergelijke kwaliteitsplaatjes niet kunt verwachten helaas.quote:Op woensdag 23 juni 2021 08:00 schreef Nine. het volgende:
[ afbeelding ]
"Gekruide billen" als TT nemen en dan geen leuk billengifje in de OP zetten...
Fair enough.quote:Op woensdag 23 juni 2021 09:58 schreef okselzweet het volgende:
Dit is dan ook een extreem matige TS waarvan je dergelijke kwaliteitsplaatjes niet kunt verwachten helaas.
Dan woon je in Amerika en dan heb je geen vuurwapen in huisquote:Op woensdag 23 juni 2021 10:55 schreef Rozevla het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)tampt-parkieten-dood
Oke welke fokker is dit en dacht dat hij parkieten had gekocht ????
Wanneer rot je weer op naar de usaquote:Op woensdag 23 juni 2021 10:53 schreef Rozevla het volgende:
Onee wacht ik spel pizza verkeerd
Ff m’n kanaal weg flikkeren
Moet je ook helemaal niet willen.quote:Op woensdag 23 juni 2021 09:33 schreef Boze_Eend het volgende:
je kan junkies niet losmaken van drugs.
Casual en maximaal twee drankjes.quote:Op woensdag 23 juni 2021 12:23 schreef Dimachaerus het volgende:
vrijdag terrasje pakken met werk
echt geen in
ik weet niet eens wat ik moet aantrekken!
Vrouwen krijgen ook alles gedaan in deze wereld hè?quote:
Zeker die zijn namelijk 40+ en op zoek naar een spannend avontuurtjequote:Op woensdag 23 juni 2021 14:05 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
denk je dat de viva vrouwen de negersex tt gaan ontarmen habibo?
had meer piemel in beeld verwacht.quote:
dan moet je "assbro femboy" googlen <3quote:Op woensdag 23 juni 2021 14:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
had meer piemel in beeld verwacht.
Of eigenlijk zo'n grote hangende zak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |