abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 22 juni 2021 @ 22:28:54 #1
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_200016947
Als een auto op een onverharde weg rechtdoor gaat en een auto in tegengestelde richting afslaat, wie heeft dan voorrang? Ik lees tegenstrijdige dingen.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_200016987
Rechtdoor op dezelfde weg gaat voor.
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
  dinsdag 22 juni 2021 @ 22:32:01 #3
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_200017023
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 22:30 schreef JustinK het volgende:
Rechtdoor op dezelfde weg gaat voor.
Is een onverharde weg dezelfde weg als de verharde weg? Dit is me niet helemaal duidelijk.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_200017214
quote:
Op dinsdag 22 juni 2021 22:32 schreef Quotidien het volgende:

Is een onverharde weg dezelfde weg als de verharde weg? Dit is me niet helemaal duidelijk.
Blijkbaar heb jij een situatie in gedachten.
Dan zal jij die moeten schetsen. Wij kunnen dat niet voor je.
pi_200017260
Zijn alle wegen onverhard? Dan lijkt het gewoon een gelijkwaardige kruising, Dan gaat rechtdoor op dezelfde weg voor.
dag
  dinsdag 22 juni 2021 @ 22:41:16 #6
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_200017269
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 22:38 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Blijkbaar heb jij een situatie in gedachten.
Dan zal jij die moeten schetsen. Wij kunnen dat niet voor je.


Alleen wilt auto 2 in dit scenarie rechtdoor.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_200017305
Dan mag auto 2 eerst als het goed is.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_200017310
Bestuurders op een onverharde weg moeten voorrang verlenen aan bestuurders op een verharde weg.
  dinsdag 22 juni 2021 @ 22:44:11 #9
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_200017327
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 22:43 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Bestuurders op een onverharde weg moeten voorrang verlenen aan bestuurders op een verharde weg.
Blijkbaar niet altijd
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_200017346
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 22:44 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Blijkbaar niet altijd
Bron?
pi_200017347
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 22:43 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Bestuurders op een onverharde weg moeten voorrang verlenen aan bestuurders op een verharde weg.
Nee niet altijd als het goed is.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_200017386
Naar mijn idee gaat 1 dan voor. Rechtdoorgaand verkeer gaat immers alleen voor op dezelfde weg.
De verharde weg en de onverharde weg zijn niet dezelfde weg. Dan geldt dus de regel dat verkeer op de verharde weg voor gaat.
pi_200017442
Ah ja volgens mijn theorieboek heeft @Treinhomo wel gelijk.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_200017474
quote:
Artikel 15
1
Op een kruispunt moet u als bestuurder voorrang verlenen aan bestuurders die van rechts komen.
Originele wettekst Op kruispunten verlenen bestuurders voorrang aan voor hen van rechts komende bestuurders.
2
Op deze regel gelden de volgende uitzonderingen:
Originele wettekst Op deze regel gelden de volgende uitzonderingen:
a.Als u op een onverharde weg rijdt, verleent u voorrang aan bestuurders die op een verharde weg rijden.
Originele wettekst bestuurders op een onverharde weg verlenen voorrang aan bestuurders op een verharde weg;
https://verkeersregels.vvn.nl/rvv/hoofdstuk-ii/ss-5/artikel-15
dag
  Vis een optie? dinsdag 22 juni 2021 @ 22:53:17 #15
70532 loveli
N
pi_200017488
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 22:44 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Blijkbaar niet altijd
Staan er borden of haaietanden?
crap in = crap out
  dinsdag 22 juni 2021 @ 22:54:01 #16
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_200017503
Ik dacht ook van niet maar een oefententamen van discutabele bron zegt weer van wel.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_200017535
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 22:54 schreef Quotidien het volgende:
Ik dacht ook van niet maar een oefententamen van discutabele bron zegt weer van wel.
Ja daarom dacht ik dat ook. :o :')

Ik dacht al zal ik het verkeerd onthouden hebben of was dat oefenexamen verkeerd.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  dinsdag 22 juni 2021 @ 22:59:54 #18
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_200017610
Nog zoiets is voetgangers voor laten gaan als je als bestuurder een rotonde verlaat. Geen zebrapad en de voetganger steekt gewoon over een meter of 5-10 van de rotonde. Wanneer loopt hij dan nog óp de rotonde?

Of als een bestuurder opeens naar rechts wilt invoegen omdat een spitsstrook ten einde komt. Het ene tentamen zegt uitwijken, het andere zegt gas geven.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_200017988
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 22:54 schreef Quotidien het volgende:
Ik dacht ook van niet maar een oefententamen van discutabele bron zegt weer van wel.
Ik had vandaag percies het zelfde...
Wtf dacht ik nog.
Ik dacht dat bestuurders van een onverharde weg voorrang verlenen moest.

Maja gek genoeg niet dus.
pi_200018911
Auto’s op onverharde wegen hebben nooit voorrang. Auto 1 gaat dus voor
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 22:41 schreef Quotidien het volgende:

[..]

[ [url=https://cdn.shortpixel.ai/client/q_glossy,ret_img,w_600/https://rijbewijshulp.nl/(...)rkt-2.jpg]afbeelding[/url] ]

Alleen wilt auto 2 in dit scenarie rechtdoor.
pi_200021469
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 22:59 schreef Quotidien het volgende:
Nog zoiets is voetgangers voor laten gaan als je als bestuurder een rotonde verlaat. Geen zebrapad en de voetganger steekt gewoon over een meter of 5-10 van de rotonde. Wanneer loopt hij dan nog óp de rotonde?

Of als een bestuurder opeens naar rechts wilt invoegen omdat een spitsstrook ten einde komt. Het ene tentamen zegt uitwijken, het andere zegt gas geven.
Feitelijk is de rotonde de doorgaande weg. Verkeer wat de weg vervolgt op een doorgaande weg gaat voor toch?
dag
  woensdag 23 juni 2021 @ 11:06:19 #23
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_200021787
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 10:41 schreef Peter het volgende:

[..]

Feitelijk is de rotonde de doorgaande weg. Verkeer wat de weg vervolgt op een doorgaande weg gaat voor toch?
Wat als de voetganger 10 meter van de rotonde oversteekt?
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  woensdag 23 juni 2021 @ 11:07:32 #24
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_200021807
Het wegdek maakt niet uit. Rechtdoorgaand verkeer op dezelfde weg heeft altijd voorrang.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_200021974
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 11:06 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Wat als de voetganger 10 meter van de rotonde oversteekt?
Dan loopt die waarschijnlijk niet meer op de rotonde zelf toch? het voetpad rond de rotonde hoort daar wel bij, daarna niet meer..
dag
pi_200053850
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 22:28 schreef Quotidien het volgende:
Als een auto op een onverharde weg rechtdoor gaat en een auto in tegengestelde richting afslaat, wie heeft dan voorrang? Ik lees tegenstrijdige dingen.
Dat is een leuke instinker, maar logisch beredeneerd zou je denken omdat als enige uitzondering op

Artikel 15 lid 2a RVV 1990: Bestuurders op een onverharde weg verlenen voorrang aan bestuurders op een verharde weg.

bij tegemoet komend verkeer korte bocht vanaf onverhardeweg dus wel voorang heeft op lange bocht verharde weg. Dat je dan bij rechtdoor vanaf onverhard en dus geen bocht al helemaal voorang zou moeten hebben.

Maar waar je vooralsnog naar verluid niet omheen kunt is de "Enige uitzondering" die van toepassing is op Artikel 15 lid 2a RVV 1990:"

Er zijn er dus geen 2, dus je hebt dan gewoon geen voorrang... Althans treed dan in werking wanneer je het niet weet. Je mag nooit voorrang nemen en maar behoort voorrang te verlenen.

Nederlandse wetgeving zit vol met van die domme regels... Ik heb ooit ivm lichamelijk letsel mijn rijbewijzen A + B moeten inleveren. Daarna test moeten afleggen om B terug te krijgen. Voor A heb ik nooit test voor afgelegt en niet terug. Maar de Nederlandse wet zegt heeft u B dan krijgt u automatisch C erbij gratis en voor niks.

Dus ik mag ondanks er geen vaardigheidstest is afgelegt en zonder enige vragen met de automatisch verkregen C op een 49CC brommer over de weg knallen met 50kmh. Maar wil ik ditzelfde op een >= 50CC doen moet ik eerst laten zien dat ik dat kan om A terug te krijgen. :') |:( 8)7

[ Bericht 14% gewijzigd door Watuntrik op 25-06-2021 10:45:56 ]
  woensdag 30 juni 2021 @ 21:41:21 #27
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_200148441
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 11:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Het wegdek maakt niet uit. Rechtdoorgaand verkeer op dezelfde weg heeft altijd voorrang.
Maar als een voertuig op een verharde weg rijdt en de ander niet, dan is het dus niet 'dezelfde weg'.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_200157346
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 10:32 schreef Watuntrik het volgende:

Maar de Nederlandse wet zegt heeft u B dan krijgt u automatisch C erbij gratis en voor niks.

Dus ik mag ondanks er geen vaardigheidstest is afgelegt en zonder enige vragen met de automatisch verkregen C op een 49CC brommer over de weg knallen met 50kmh. Maar wil ik ditzelfde op een >= 50CC doen moet ik eerst laten zien dat ik dat kan om A terug te krijgen. :') |:( 8)7
Je weet dat C vrachtwagen is? ;)
pi_200157445
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 16:19 schreef vannelle het volgende:

[..]

Je weet dat C vrachtwagen is? ;)
Dan heb ik me vergist en bedoel dat brommerding, zullen de meeste wel begrijpen denk ik... ^O^
Maar bedankt... :)
pi_200172207
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 16:25 schreef Watuntrik het volgende:

[..]

Dan heb ik me vergist en bedoel dat brommerding, zullen de meeste wel begrijpen denk ik... ^O^
Maar bedankt... :)
Ik denk dat je het dan over AM hebt. (Mèn, al die nieuwe rijbewijssoorten... )
En een vriend van mij met alleen A en B kreeg een paar jaar geleden met het verlengen van zijn rijbewijs er ook automatisch T bij. Heb jij dat nu ook?
T is tractor en mss. ook andere landbouwvoertuigen.
pi_200186603
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 18:33 schreef vannelle het volgende:
Ik denk dat je het dan over AM hebt
Het is Idd AM... :) Thanks!... Had ooit A en B... Officieel heb ik A nog steeds maar zou er een bekwaamheidstest voor af moeten leggen om het terug te krijgen. Zou dan wel automaat moeten zijn, of met aanpassing want ik kan niet meer schakelen met linker voet. Aanpassingen zijn te omslachtig en duur maar op automaat rijd ik zo weg.
En dat willen ze dus eerst zien... Behalve bij brommer, die krijg je automatisch mee met B etc. Daar mag ik zonder vragen dus alles mee ongeacht wat het is.

Het is dus gewoon bureaucratisch geneuzel om aan het werk te blijven. Zonder dat ze er een reet van snappen wat ze doen.

En T heb er niet op.. Maar ik moet 'm wel dit jaar nog laten verlengen.
Dus wie weet, geen idee of dat erbij gaat komen.

Nooit eerder naar gekeken, wist niet eens dat je voor tractor apart rijbewijs nodig had. Veel meer dan een auto is het technisch nu ook alweer niet.
pi_200189214
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juli 2021 16:13 schreef Watuntrik het volgende:

[..]

Het is Idd AM... :) Thanks!... Had ooit A en B... Officieel heb ik A nog steeds maar zou er een bekwaamheidstest voor af moeten leggen om het terug te krijgen. Zou dan wel automaat moeten zijn, of met aanpassing want ik kan niet meer schakelen met linker voet. Aanpassingen zijn te omslachtig en duur maar op automaat rijd ik zo weg.
En dat willen ze dus eerst zien... Behalve bij brommer, die krijg je automatisch mee met B etc. Daar mag ik zonder vragen dus alles mee ongeacht wat het is.

Het is dus gewoon bureaucratisch geneuzel om aan het werk te blijven. Zonder dat ze er een reet van snappen wat ze doen.

En T heb er niet op.. Maar ik moet 'm wel dit jaar nog laten verlengen.
Dus wie weet, geen idee of dat erbij gaat komen.

Nooit eerder naar gekeken, wist niet eens dat je voor tractor apart rijbewijs nodig had. Veel meer dan een auto is het technisch nu ook alweer niet.
Ach ja, de regels veranderen zo enorm vaak......
Wat de tractor betreft: Vroeger (aantal jaar geleden maar nog niet idioot lang) mocht je met een brommerrijbewijs ook trekker rijden en eigenlijk vind ik het wel goed dat dat een apart rijbewijs is geworden.
Al vind ik het nog steeds vreemd dat bij verlenging van B men T er automatisch bij krijgt.
Echt hè, de overeenkomsten tussen een auto en een trekker zijn natuurlijk enorm! :+

Wel zonde van je A, ben je nog van plan om dat op wat voor manier dan ook weer terug zien te krijgen?
Hou er dan wel rekening mee dat áls je die proef op een automaat doet je ws. ook een aantekening op je rbw krijgt dat je alleen een motor met automaat mag rijden.
Ik hoop voor je dat het je een keer gaat lukken en dan heerlijk kunt genieten van een ritje. :)
pi_200189761
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juli 2021 19:09 schreef vannelle het volgende:

[..]

Ach ja, de regels veranderen zo enorm vaak......
Wat de tractor betreft: Vroeger (aantal jaar geleden maar nog niet idioot lang) mocht je met een brommerrijbewijs ook trekker rijden en eigenlijk vind ik het wel goed dat dat een apart rijbewijs is geworden.
Al vind ik het nog steeds vreemd dat bij verlenging van B men T er automatisch bij krijgt.
Echt hè, de overeenkomsten tussen een auto en een trekker zijn natuurlijk enorm! :+
Natuurlijk de meeste moderne tractors zijn dan ook echt beesten. Rijd je alles mee plat als je oplet. Niet te vergelijken ook met de oude tractor.. Wel goed dat ze dit beetje gaan reguleren. Ik zal wel zien of het erbij komt nu, september dit jaar moet die verlengt zijn.

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juli 2021 19:09 schreef vannelle het volgende:
Wel zonde van je A, ben je nog van plan om dat op wat voor manier dan ook weer terug zien te krijgen?
Hou er dan wel rekening mee dat áls je die proef op een automaat doet je ws. ook een aantekening op je rbw krijgt dat je alleen een motor met automaat mag rijden.
Ik hoop voor je dat het je een keer gaat lukken en dan heerlijk kunt genieten van een ritje.
Ik heb nu ook aantekening op B dat ik een Orthese moet dragen aan de linker voet. Dat is ook alleen maar relevant bij een schakelauto. Maar dat doe ik ook niet ik rijd oldtimer automaat... Al 20 jaar en zou eigenlijk nog geen schakelbak meer willen hebben, al dat onnozele geroer in die bak. ZOu er nu helemaal nerveus van worden. Maar die linker voet doet het dus niet meer goed en zou de versnellingspook van de motor niet kunnen optillen. En schakelmotor aanpassen indien er voor die mogelijkheid af fabriek geen onderdeel bestaat. Dan is er maar 1 RDW erkende optie in heel Nederland ergens boven in het noorden tussen de polders die oficieel goedgekeurde aanpassingen mag maken. Dat bedrijf heeft echt monopolie daarop. Benvergeten wie dat is. Dan moet je met Motor op aanhanger of iemand anders rijden en zelf achterop zitten etc. daar naar toe. Zij kijken dan hoe of wat en maken dat dan, voor de hoofdprijs uiteraard. Dat kost een geld, dat wil je niet weten. Veel teveel romslomp. En er zijn vooralsnog geen rijscholen in mijn omgeving te vinden die les geven op motoren met automatische bak. Ik moet dus iets in eigen bezit hebben of iets van iemand anders om die test mee af te kunnen leggen.

Die schade aan mijn voet komt uiteindelijk uit mijn rug (Zenuw kapot) en die doet ook niet meer zo goed mee. Althans ik denk iig niet meer voor de lange afstanden. Dit is dus iets wat ik nog niet weet, hoe dat verder uit zal pakken. Nu zit een Oldtimer Vespa scooter 175cc al een tijdje door mijn hoofd te spoken, met zo'n vet zweefzadel. :) Die zijn automaat of eventueel handschakel. Maar dat is er nog niet van gekomen.. Vorig jaar er voor gekozen mijn fiets om te bouwen naar elektrisch... En dat bevalt me eigenlijk al heel erg goed. Ik rijd nu bijna geen meter meer met de auto. Alles op het fitske. Beter voor mijn lijf en zie wat meer van de wereld.

Van de ene kant idd zonde, mis het wel... Maar het is wat het is... Een hoop gedoe, waar de uitkomst niet eens zo zeker van is. Voor hetzelfde geld vrek ik na 10 km van de pijn aan m'n rug. Geen idee vooralsnog. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Watuntrik op 03-07-2021 20:02:22 ]
pi_200219065
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juli 2021 19:51 schreef Watuntrik het volgende:

[..]

Natuurlijk de meeste moderne tractors zijn dan ook echt beesten. Rijd je alles mee plat als je oplet. Niet te vergelijken ook met de oude tractor.. Wel goed dat ze dit beetje gaan reguleren. Ik zal wel zien of het erbij komt nu, september dit jaar moet die verlengt zijn.
[..]

Ik heb nu ook aantekening op B dat ik een Orthese moet dragen aan de linker voet. Dat is ook alleen maar relevant bij een schakelauto. Maar dat doe ik ook niet ik rijd oldtimer automaat... Al 20 jaar en zou eigenlijk nog geen schakelbak meer willen hebben, al dat onnozele geroer in die bak. ZOu er nu helemaal nerveus van worden. Maar die linker voet doet het dus niet meer goed en zou de versnellingspook van de motor niet kunnen optillen. En schakelmotor aanpassen indien er voor die mogelijkheid af fabriek geen onderdeel bestaat. Dan is er maar 1 RDW erkende optie in heel Nederland ergens boven in het noorden tussen de polders die oficieel goedgekeurde aanpassingen mag maken. Dat bedrijf heeft echt monopolie daarop. Benvergeten wie dat is. Dan moet je met Motor op aanhanger of iemand anders rijden en zelf achterop zitten etc. daar naar toe. Zij kijken dan hoe of wat en maken dat dan, voor de hoofdprijs uiteraard. Dat kost een geld, dat wil je niet weten. Veel teveel romslomp. En er zijn vooralsnog geen rijscholen in mijn omgeving te vinden die les geven op motoren met automatische bak. Ik moet dus iets in eigen bezit hebben of iets van iemand anders om die test mee af te kunnen leggen.

Die schade aan mijn voet komt uiteindelijk uit mijn rug (Zenuw kapot) en die doet ook niet meer zo goed mee. Althans ik denk iig niet meer voor de lange afstanden. Dit is dus iets wat ik nog niet weet, hoe dat verder uit zal pakken. Nu zit een Oldtimer Vespa scooter 175cc al een tijdje door mijn hoofd te spoken, met zo'n vet zweefzadel. :) Die zijn automaat of eventueel handschakel. Maar dat is er nog niet van gekomen.. Vorig jaar er voor gekozen mijn fiets om te bouwen naar elektrisch... En dat bevalt me eigenlijk al heel erg goed. Ik rijd nu bijna geen meter meer met de auto. Alles op het fitske. Beter voor mijn lijf en zie wat meer van de wereld.

Van de ene kant idd zonde, mis het wel... Maar het is wat het is... Een hoop gedoe, waar de uitkomst niet eens zo zeker van is. Voor hetzelfde geld vrek ik na 10 km van de pijn aan m'n rug. Geen idee vooralsnog. :)
Heel herkenbaar voor mij.
Ik zal er morgen uitgebreid(er) op reageren want ik wordt nu weggestuurd van mijn laptop omdat er aan deze tafel gegeten moet worden of zo.
Schijnt belangrijk te zijn. :+
pi_200219180
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 22:59 schreef Quotidien het volgende:
Nog zoiets is voetgangers voor laten gaan als je als bestuurder een rotonde verlaat. Geen zebrapad en de voetganger steekt gewoon over een meter of 5-10 van de rotonde. Wanneer loopt hij dan nog óp de rotonde?
Op het voetpad van de rotonde dan voorrang. Een oversteekplaats stuk van de rotonde af is geen voorrang.

Kan natuurlijk wel stukje gras tussen rijbaan en fietspad/voetpad liggen, maar dat is dan gewoon onderdeel van de rotonde.
pi_200224976
quote:
Jammer dat TS de verkeerde vraag bij je antwoord heeft gesteld.
pi_200229270
quote:
6s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 08:23 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Jammer dat TS de verkeerde vraag bij je antwoord heeft gesteld.
Vertel, wat is dan de vraag van de TS???
pi_200233189
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juli 2021 19:51 schreef Watuntrik het volgende:

quote zodat @Watuntrik misschien een melding krijgt
quote:
0s.gif Op maandag 5 juli 2021 18:46 schreef vannelle het volgende:

[..]

Heel herkenbaar voor mij.
Ik zal er morgen uitgebreid(er) op reageren want ik wordt nu weggestuurd van mijn laptop omdat er aan deze tafel gegeten moet worden of zo.
Schijnt belangrijk te zijn. :+
Ik besef me nu dat een inhoudelijke reactie op jouw post best wel offtopic zou zijn dus ik zal je binnenkort wel een PM sturen, vandaag gaat helaas niet meer lukken want ik word alweer weggejaagd :+
pi_200241172
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_200366864
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 22:28 schreef Quotidien het volgende:
Als een auto op een onverharde weg rechtdoor gaat en een auto in tegengestelde richting afslaat, wie heeft dan voorrang? Ik lees tegenstrijdige dingen.
Rechtdoor gaat voor op afslaan. Ongeacht of je nu op asfalt rijdt, op een onverharde weg of wat dan ook. Ik ga er even vanuit dat je allebei op die onverharde weg rijdt.
  woensdag 14 juli 2021 @ 22:21:03 #42
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_200368361
Ik vind het erg knap hoeveel mensen hier een simpele vraag verkeerd interpreteren.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')