Verdomme.quote:
/care.quote:
Hoezo, het UWV stort toch netjes elke maand geld op je rekeningquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kan altijd nog een nickchange aanvragen
Mijn salaris moet wel betaald worden
Deze man heeft er kijk op!quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:22 schreef fetX het volgende:
Zoals gezegd een typische 2-1 wedstrijd @:zipportal @:de_kraam
Ik heb Eriksenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:12 schreef Caland het volgende:
Je zal maar Perisic als één van de topscorers in de poulefase hebben.
Erg gevat totoquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:22 schreef Oriente het volgende:
[..]
Hoezo, het UWV stort toch netjes elke maand geld op je rekening
Wel eentje die een paar jasjes uit heeft gedaan. Goeie genade wat vallen ze tegen zeg.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ontloop je Portugal eventueel, mag je tegen de vice-wereldkampioen.
Érg leuk.
Kroaatjes kansloos tegen Dumfries.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Érg leuk.
En dan heeft die nep-Cruijff nog een keer een stuiptrekking.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Érg leuk.
Je kunt toch ook voor het UWV werken?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Erg gevat toto
Hiermee beweer je dat ik geen werk heb!
Dit Kroatië is niks bijzonders.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Érg leuk.
Dit Nederland ook niet.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dit Kroatië is niks bijzonders.
Gokken is ook een full time hobbyquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Erg gevat toto
Hiermee beweer je dat ik geen werk heb!
Is een beetje alsof je tegen het Nederlands elftal van Blind moet en zeurt dat je de nr3 van de wereld treftquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Wel eentje die een paar jasjes uit heeft gedaan. Goeie genade wat vallen ze tegen zeg.
Geen enkel land.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wel een typische zuigploeg.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |