abonnement Unibet Coolblue
  User die het meest klaagt 2022 dinsdag 22 juni 2021 @ 18:04:13 #1
414785 sirdanilot
pi_200012101
Hoi ik ben 28 jaar en ik ben nog altijd single. Een aantal weken daten is letterlijk mijn hoogste score met één jongen, meer lijkt er vooralsnog niet in te zitten. Nooit een relatie gehad. . IVM een strengchristelijke opvoeding ben ik ook pas veel later seksueel actief geworden dan veel mensen, ik ben namelijk homo. Met meisjes heb ik nóóit iets gedaan, tijdens mijn volledige middelbareschooltijd was ik 100% platonisch. He-le-maal niks in de richting van ook maar zoenen of strelen is er ooit gebeurd bij mij in die tijd, noppes, nada. Eerste seks en zo heb ik dus pas vroeg in de 20 gedaan. En later is het daten ook met ups en downs gebeurd en sinds corona is het eigenlijk teruggezakt naar 0. OK paar keer wat gefrunnikt met wat jongens van grindr maar daarna was ik er helemaal klaar mee.

Eigenlijk weet ik wel wat ik zoek qua relatie maar ik heb het idee dat mijn eisen te hoog zijn. Ik ben namelijk gewoon echt heel erg lekker, ik verdien redelijk geld (geen miljonair hoor maar gewoon bovenmodale IT baan), en ik ben hoogopgeleid. Nu hoef ik van een date geen universitair masterdiploma te zien maar ik verwacht wel dat er wat hersens in zitten toch. Is mijn eisenlijstje gewoon compleet onrealistisch en is dit waarom ik niemand kan vinden? Dit is mijn lijstje:

---------
Inkomen minstens modaal. Dat is dus al minder dan wat ik zélf verdien, dat vind ik niet erg, maar er moet wel iets van vastigheid in zitten. Ik vind momenteel voornamelijk studenten die wat bijbeunen als afwasser maar meer niet echt. Een recente gast van grindr had wel een zeer goede baan, kon ik ook wel zien aan het appartement in een dure wijk, maar daar werd het verder niks mee. Nu ga ik trouwens niet daadwerkelijk checken wat iemand z'n inkomen is maar ik maak daar wel een schatting van door een beetje te vragen wat voor werk ze doen. Het is ook geen harde grens maar ik zoek in ieder geval iemand die redelijk financieel stabiel is, vergelijkbaar met mij, en blijkbaar is het wat te veel gevraagd allemaal.

Eerst even wat kennis maken voordat we meteen gaan neukon. Is dit nou echt te veel gevraagd? Soms is even een kopje koffie drinken al teveel en willen ze er meteen bovenop. Dan verkramp ik in bed en komt er echt niks meer van hoe graag ik ook wil en hoe lichamelijk opgewonden ik ook ben, dan werkt mijn geest niet meer mee.

Iemand die er een beetje leuk uitziet. Dit is natuurlijk heel persoonlijk. Ik vind wel eens jongens die er goed uitzien, en in sommige gevallen zelfs heel goed met ook echt spieren en zo. Dat hoeft nou van mij ook weer niet, ben zelf totaal niet gespierd maar he ik ga daar geen nee tegen zeggen. Maar er is dan altijd wat anders mis. Maar ik zoek iemand die ongeveer mijn type is zeg maar en niet iemand van een compleet ander werelddeel zoals Azië waar ik gewoonweg niets mee heb, en waar ik me ook niet echt aangetrokken tot voel.

In de toekomst: iemand die het niet erg vindt als ik me niet laat vaccineren. Dat gaat echt nog wel mijn datingleven 100x moeilijker maken dan dat het nu al is. Ik zie 'een partner vinden' dan ook wel als een belangrijke reden om mij eventueel in de toekomst te laten vaccineren, maar goed ik kan nog wel een paar jaar zonder. Mijn vriendje hoeft geen coronawappie te zijn hoor, gewoon iemand die het allemaal weinig uitmaakt vind ik al best. Als ze zichzelf wel hebben laten prikken vind ik dat ook helemaal goed.

Ik zou het niet eens erg vinden als mijn eerste relatie constant ruziën is en na een jaar gaat meneer er met een ander vandoor, dan heb ik toch nog dat jaar aan relatie-ervaring gehad wat ik nu helemaal niet heb.

Dus zijn mijn eisen gewoon onrealistisch of zoek ik gewoon niet goed? Wat doe ik fout? Iedereen heeft altijd gezegd dat relaties en zo vanzelf gaan, seks vanzelf. Voor mij voelt dat echt totáál niet zo. Ook niet nadat ik uit de kast ben gekomen en voor mezelf e.e.a. op het rijtje gezet (kan je wel gebruiken na 18 jaar strengchristelijke opvoeding....). Ik ben sinds die tijd wel een end gekomen hoor maar nog lang niet waar ik wil zijn.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_200012144
-nope-

[ Bericht 100% gewijzigd door Lenny77 op 22-06-2021 18:53:49 ]
pi_200012182
Kap met dat kut geloof en doe je ding !
  dinsdag 22 juni 2021 @ 18:09:34 #4
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_200012191
Waar zoek je naar dates? Grindr lijkt me niet de juiste plek om relatiemateriaal te vinden zeg maar.
  roze dinsdag 22 juni 2021 @ 18:13:07 #5
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_200012242
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 18:04 schreef sirdanilot het volgende:
Ik ben namelijk gewoon echt heel erg lekker
:')
Your beauty never ever scared me.
  roze dinsdag 22 juni 2021 @ 18:14:56 #6
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_200012265
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 18:04 schreef sirdanilot het volgende:
Ik zou het niet eens erg vinden als mijn eerste relatie constant ruziën is
Liever geen relatie dan dit.

Spreek uit ervaring.
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 22 juni 2021 @ 18:21:04 #7
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_200012356
Ik zou 'kan klussen' als eis stellen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  User die het meest klaagt 2022 dinsdag 22 juni 2021 @ 18:28:20 #8
414785 sirdanilot
pi_200012426
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 18:06 schreef PinkPikmin het volgende:
-en nope-
Oh jij ook? Voldoe jij aan mijn eisenpakket? Ik word al helemaal wild van je username :9 :9 :9~ :9~ :9~
Ook als je er niet aan voldoet kunnen we als nog wel een keertje van bil hoor.

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 18:09 schreef goldback het volgende:
Kap met dat kut geloof en doe je ding !
Ben ik het HELEMAAL met je eens, vriend. Naar de kerk ga ik niet meer en ik geloof het merendeel van wat me is bijgebracht ook allang niet meer. Wat rest is wat spiritualiteit. Er bestaan overigens wel kerken die LGBT accepteren, bijvoorbeeld de vrijzinnige flank van de Protestantse Kerk in Nederland, maar voor mij is dat een gepasseerd station en ik zoek dus ook niet iemand die per se iets met het geloof heeft. Voor mij is dat gewoon klaar.

quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 18:09 schreef kwiwi het volgende:
Waar zoek je naar dates? Grindr lijkt me niet de juiste plek om relatiemateriaal te vinden zeg maar.
Nee grindr is inderdaad een ramp. Tinder doe ik wel af en toe maar de ervaring leert dat het dezelfe mensen zijn als op grindr. Er is nu eenmaal maar een beperkte vijver om uit te vissen als homo.

quote:
10s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 18:21 schreef Dven het volgende:
Ik zou 'kan klussen' als eis stellen.
Oh goeie helemaal vergeten. Al vind ik een rijke vent met twee linkerhanden ook prima hoor, dan láát ik wel iemand komen om de WC te ontstoppen :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Lenny77 op 22-06-2021 18:54:35 ]
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  dinsdag 22 juni 2021 @ 18:38:07 #9
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_200012537
Tinder, grindr... probeer eens een fatsoenlijke datingsite als je online serieus relatiemateriaal probeert te vinden. Heb je Parship in Nederland? Daar heb ik wel goede ervaring mee. Zodra je moet betalen en allerlei vragen in moet vullen slaan de mensen die een one night stand zoeken de website over het algemeen over.
pi_200012544
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 18:04 schreef sirdanilot het volgende:

Ik zou het niet eens erg vinden als mijn eerste relatie constant ruziën is en na een jaar gaat meneer er met een ander vandoor, dan heb ik toch nog dat jaar aan relatie-ervaring gehad wat ik nu helemaal niet heb.

Heb je dit serieus nog liever dan iemand die onder modaal verdient? Als je vooral graag een relatie-ervaring wil, zou ik eerder gaan voor een gezellige sloeber.
  User die het meest klaagt 2022 dinsdag 22 juni 2021 @ 18:39:50 #11
414785 sirdanilot
pi_200012564
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 18:38 schreef kwiwi het volgende:
Tinder, grindr... probeer eens een fatsoenlijke datingsite als je online serieus relatiemateriaal probeert te vinden. Heb je Parship in Nederland? Daar heb ik wel goede ervaring mee. Zodra je moet betalen en allerlei vragen in moet vullen slaan de mensen die een one night stand zoeken de website over het algemeen over.
Ik vraag me af of betaalde datingservice wel populair is bij homo's van mijn leeftijd (achter in de 20), volgens mij is dat meer iets voor de wat ouderen van dagen.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  User die het meest klaagt 2022 dinsdag 22 juni 2021 @ 18:40:06 #12
414785 sirdanilot
pi_200012567
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 18:38 schreef Avienda01 het volgende:

[..]

Heb je dit serieus nog liever dan iemand die onder modaal verdient? Als je vooral graag een relatie-ervaring wil, zou ik eerder gaan voor een gezellige sloeber.
Ja hier heb je ook wel weer een goed punt, ja.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  dinsdag 22 juni 2021 @ 18:43:23 #13
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_200012608
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 18:39 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Ik vraag me af of betaalde datingservice wel populair is bij homo's van mijn leeftijd (achter in de 20), volgens mij is dat meer iets voor de wat ouderen van dagen.
De wat serieuzere 25+ers kwam ik er over het algemeen op tegen. Je zou eens een test profiel kunnen aanmaken om te zien wat er te vinden valt natuurlijk ;) En je kunt zelfs opleiding e.d. als filter instellen als je wil..
  User die het meest klaagt 2022 dinsdag 22 juni 2021 @ 18:44:05 #14
414785 sirdanilot
pi_200012614
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 18:43 schreef kwiwi het volgende:

[..]

De wat serieuzere 25+ers kwam ik er over het algemeen op tegen. Je zou eens een test profiel kunnen aanmaken om te zien wat er te vinden valt natuurlijk ;) En je kunt zelfs opleiding e.d. als filter instellen als je wil..
Ok dus voor hetero's van achter in de 20 begin 30 werkt dit goed?

Dan zou je denken dat het misschien ook wel een optie is voor mij ja.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  dinsdag 22 juni 2021 @ 18:45:58 #15
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_200012640
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 18:44 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Ok dus voor hetero's van achter in de 20 begin 30 werkt dit goed?

Dan zou je denken dat het misschien ook wel een optie is voor mij ja.
Ja ik weet niet hoe het voor homo's is, maar voor hetero's van die leeftijd werkt het prima. Paar van mijn vriendinnen hebben er zelfs hun inmiddels man gevonden :+
pi_200012750
Gaat die eis over modaal verdienen echt over het salaris, of zoek je iemand die gewoon een serieuze baan heeft / ambitieus is en zie je het salaris als een soort graadmeter daarvan? Niks mis met iemand zoeken die in dezelfde levensfase als jijzelf zit.
pi_200012754
Misschien meer kijken naar hoe het contact is, de persoonlijkheid, in plaats van onzin als inkomen.
pi_200013067
Och @sirdanilot, ik heb jouw verhaal al eerder gehoord in mijn eigen omgeving, mijn schoonpa was een kasthomo begin jaren 70, hij trouwde met mijn schoonmoeder en ze kregen een zoon. En daar trouwde ik dan weer mee. Mijn schoonvader heeft ook jaren gezocht naar liefde voldoend aan zijn eisen, hij is nu 70+, nog steeds alleen en zeer veeleisend.
Laat je eisen wat los, mn schoonpa leeft behoorlijk geisoleerd ondanks dat ie een dikke bankrekening heeft is er niemand meer behalve wij. Hij vond niemand goed genoeg.
pi_200013076
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 18:13 schreef Amarantha het volgende:

[..]

:')
Hoe weet jij dat hij echt niet "heel lekker" is? Fobo of zo? :?
pi_200013082
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 18:09 schreef goldback het volgende:
Kap met dat kut geloof en doe je ding !
Begrijpend lezen is niet echt je sterkste punt he?
  User die het meest klaagt 2022 dinsdag 22 juni 2021 @ 19:18:42 #21
414785 sirdanilot
pi_200013086
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 18:54 schreef Polenbatser het volgende:
Gaat die eis over modaal verdienen echt over het salaris, of zoek je iemand die gewoon een serieuze baan heeft / ambitieus is en zie je het salaris als een soort graadmeter daarvan? Niks mis met iemand zoeken die in dezelfde levensfase als jijzelf zit.
Ja daar gaat het meer om, niet per se of het een euro meer of minder dan modaal is. Iemand met ongeveer dezelfde levensfase inderdaad.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_200013118
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 19:17 schreef Smelfie het volgende:
Och @:sirdanilot, ik heb jouw verhaal al eerder gehoord in mijn eigen omgeving, mijn schoonpa was een kasthomo begin jaren 70, hij trouwde met mijn schoonmoeder en ze kregen een zoon. En daar trouwde ik dan weer mee. Mijn schoonvader heeft ook jaren gezocht naar liefde voldoend aan zijn eisen, hij is nu 70+, nog steeds alleen en zeer veeleisend.
Laat je eisen wat los, mn schoonpa leeft behoorlijk geisoleerd ondanks dat ie een dikke bankrekening heeft is er niemand meer behalve wij. Hij vond niemand goed genoeg.
Die salariseis zou hij moeten vallen. Het zou beter zijn die eis bij te stellen naar dat iemand een baan, een vorm van inkomen moet hebben.
pi_200013215
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 19:20 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Die salariseis zou hij moeten vallen. Het zou beter zijn die eis bij te stellen naar dat iemand een baan, een vorm van inkomen moet hebben.
Inderdaad en ik denk dan even aan mijn schoonpa, hij heeft 43 jaar zijn eigen zaak gehad en hard gewerkt. Hij verwacht dat ook van een evt relatie. Hij wil verre reizen maken enzo maar niet alleen en niemand is goed genoeg, zijn vrienden haken af of gaan dood. Tis dat ie ons nog heeft maar wij kunnen niet de rol van een partner vervullen.

Het gaat niet om geld TO!
  woensdag 23 juni 2021 @ 00:09:12 #24
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_200018691
Diagnose: 'vrouw'
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_200021073
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 18:04 schreef sirdanilot het volgende:
Hoi ik ben 28 jaar en ik ben nog altijd single. Een aantal weken daten is letterlijk mijn hoogste score met één jongen, meer lijkt er vooralsnog niet in te zitten. Nooit een relatie gehad. . IVM een strengchristelijke opvoeding ben ik ook pas veel later seksueel actief geworden dan veel mensen, ik ben namelijk homo. Met meisjes heb ik nóóit iets gedaan, tijdens mijn volledige middelbareschooltijd was ik 100% platonisch. He-le-maal niks in de richting van ook maar zoenen of strelen is er ooit gebeurd bij mij in die tijd, noppes, nada. Eerste seks en zo heb ik dus pas vroeg in de 20 gedaan. En later is het daten ook met ups en downs gebeurd en sinds corona is het eigenlijk teruggezakt naar 0. OK paar keer wat gefrunnikt met wat jongens van grindr maar daarna was ik er helemaal klaar mee.

Eigenlijk weet ik wel wat ik zoek qua relatie maar ik heb het idee dat mijn eisen te hoog zijn. Ik ben namelijk gewoon echt heel erg lekker, ik verdien redelijk geld (geen miljonair hoor maar gewoon bovenmodale IT baan), en ik ben hoogopgeleid. Nu hoef ik van een date geen universitair masterdiploma te zien maar ik verwacht wel dat er wat hersens in zitten toch. Is mijn eisenlijstje gewoon compleet onrealistisch en is dit waarom ik niemand kan vinden?
Ik denk dat je eisen vooral het probleem zouden zijn als je a. niet met de consequenties wil dealen of b. de eisen niet echt leiden tot iets wat wel zou werken. Er is niks mis met eisen stellen, je mag zo hoog mikken als je zelf wil. Maar dan moet je niet zeuren dat het oh zo zeldzame customized pakketje niet zo makkelijk te vinden is. Als het je dat niet waard is, moet je nog eens heroverwegen hoe belangrijk het nou echt allemaal voor je is.

Ja, of dat je wel gewoon verkeerd aan het inschatten bent. Niet alleen wat er qua eisen wel echt zou kunnen werken, maar ook hoe jij werkt in een relatie of in het algemeen. Het is prima om te bedenken wat jij jou sterke punten vindt, maar hoe zit het met het beeld van anderen? Maak je wel echt contact en toon je interesse in hun beleving? Of schrijf je mensen te snel af? Als je dat doet op basis van je eisenlijstje, mis je misschien belangrijke signalen dat in jouw manier van communiceren een en ander niet optimaal uit de verf komt. Dat je een intelligente bink zou zijn, maakt je nog niet per se relatiemateriaal. Dus misschien reken je jezelf te snel rijk dat je wel echt een catch zou zijn op dat gebied. En ben je stiekem een beetje lui. Dat hoeft geen echte luiheid te zijn, maar kan ook liggen aan angst of onkunde. Misschien vindt je het stiekem wel heel eng om je kwetsbaar op te stellen, want dan kun je ook echt afgewezen worden. Of je bent gewoon niet zo goed in staat echt een connectie te maken, omdat je bijvoorbeeld ervaring, (zelf)inzicht of waardevolle feedback mist.

quote:
Dit is mijn lijstje:

---------
Inkomen minstens modaal. Dat is dus al minder dan wat ik zélf verdien, dat vind ik niet erg, maar er moet wel iets van vastigheid in zitten. Ik vind momenteel voornamelijk studenten die wat bijbeunen als afwasser maar meer niet echt. Een recente gast van grindr had wel een zeer goede baan, kon ik ook wel zien aan het appartement in een dure wijk, maar daar werd het verder niks mee. Nu ga ik trouwens niet daadwerkelijk checken wat iemand z'n inkomen is maar ik maak daar wel een schatting van door een beetje te vragen wat voor werk ze doen. Het is ook geen harde grens maar ik zoek in ieder geval iemand die redelijk financieel stabiel is, vergelijkbaar met mij, en blijkbaar is het wat te veel gevraagd allemaal.
Is het toeval dat dit bovenaan staat of is dit je echt je nummer een eis?

Je zou dit ook iets anders kunnen vertalen, naar stabiliteit en zekerheid. Dan zou je het iets breder kunnen trekken, naar iemand die een vaste baan heeft en standvastig is qua leven. Dan zou een PhD student wel in je straatje kunnen passen, aangezien zo iemand wel gericht bezig is met ontwikkeling en wel een vast inkomen heeft. Misschien niet in een veld waar je lekker centjes kan verdienen straks, maar dat is wellicht minder belangrijk voor je als het wel iemand is waar je je goed bij voelt en fijne inhoudelijke gesprekken kan voeren enzo.

quote:
Eerst even wat kennis maken voordat we meteen gaan neukon. Is dit nou echt te veel gevraagd? Soms is even een kopje koffie drinken al teveel en willen ze er meteen bovenop. Dan verkramp ik in bed en komt er echt niks meer van hoe graag ik ook wil en hoe lichamelijk opgewonden ik ook ben, dan werkt mijn geest niet meer mee.
Kan dit niet ook iets zeggen over je selectieproces? Ben je wel duidelijk genoeg wat je zoekt, en neem je de consequenties van minder vaak op date, of ben je zo lekker (en kom je verder misschien toch niet zo interessant uit de verf) dat dat het enige is wat mensen van je willen?

quote:
Iemand die er een beetje leuk uitziet. Dit is natuurlijk heel persoonlijk. Ik vind wel eens jongens die er goed uitzien, en in sommige gevallen zelfs heel goed met ook echt spieren en zo. Dat hoeft nou van mij ook weer niet, ben zelf totaal niet gespierd maar he ik ga daar geen nee tegen zeggen. Maar er is dan altijd wat anders mis. Maar ik zoek iemand die ongeveer mijn type is zeg maar en niet iemand van een compleet ander werelddeel zoals Azië waar ik gewoonweg niets mee heb, en waar ik me ook niet echt aangetrokken tot voel.
Maar als je geen nee zegt als je een gespierd lijf ziet, wat gebeurt er dan met je andere eisen? Als je iemand selecteert op looks, is het misschien ook niet zo fair om te roepen dat er iets mis is. Dat kan men ook over jou roepen met je gebrek aan ervaring of je keuze voor een sportief iemand, terwijl je daar zelf niet zoveel voor doet bijvoorbeeld.
Waarom zou het hebben van een lekker lijf jou wel compatibiliteit suggereren en voldoende basis geven voor een relatie?

quote:
In de toekomst: iemand die het niet erg vindt als ik me niet laat vaccineren. Dat gaat echt nog wel mijn datingleven 100x moeilijker maken dan dat het nu al is. Ik zie 'een partner vinden' dan ook wel als een belangrijke reden om mij eventueel in de toekomst te laten vaccineren, maar goed ik kan nog wel een paar jaar zonder. Mijn vriendje hoeft geen coronawappie te zijn hoor, gewoon iemand die het allemaal weinig uitmaakt vind ik al best. Als ze zichzelf wel hebben laten prikken vind ik dat ook helemaal goed.
Dit is denk wel een belangrijk punt en goed om te verwoorden. Ik zou me alleen wel afvragen of dit nou echt een hot onderwerp is bij mensen die hun kopje koffie nauwelijks opdrinken voor ze het bed in willen duiken. Er is een verschil tussen iets niet zo belangrijk vinden en gewoon yolo rond neuken alsof ziektes inclusief soa's vast niet jou overkomen.

quote:
Ik zou het niet eens erg vinden als mijn eerste relatie constant ruziën is en na een jaar gaat meneer er met een ander vandoor, dan heb ik toch nog dat jaar aan relatie-ervaring gehad wat ik nu helemaal niet heb.
Wat voor waardevolle ervaring zou dit je dan opleveren denk je? Kun je nog niet zo goed ruziën? Wat kan een slechte basis jou leren voor een goede relatie?
Of denk je dat je door te zeggen dat je een jaar verkering hebt gehad, wel door mag naar een volgende ronde?

Ik denk dat als je jezelf als een ambitieus iemand presenteert, je hier punten laat liggen..

quote:
Dus zijn mijn eisen gewoon onrealistisch of zoek ik gewoon niet goed? Wat doe ik fout? Iedereen heeft altijd gezegd dat relaties en zo vanzelf gaan, seks vanzelf. Voor mij voelt dat echt totáál niet zo. Ook niet nadat ik uit de kast ben gekomen en voor mezelf e.e.a. op het rijtje gezet (kan je wel gebruiken na 18 jaar strengchristelijke opvoeding....). Ik ben sinds die tijd wel een end gekomen hoor maar nog lang niet waar ik wil zijn.
Ik denk dat je niet goed zoekt en interpreteert. Dat kan aan meerdere dingen liggen.

Persoonlijk geloof ik ook niet dat alles vanzelf zou moeten gaan. Ja, een goede partner die bij je past zou een en ander wel makkelijker moeten maken. Ik vind het alleen te Disney romantisch gedacht als je dat zou willen zien als automagisch ineens wel skills hebben of dat de ander je gebreken maar met de mantel der liefde moet bedekken en accepteren, omdat je zo een leuke boy bent. Dat lijkt mij immers niet de meest volwassen en duurzame basis om een relatie op te baseren, maar als jij daar wel gelukkig mee wil worden dan is dat jouw keuze. Moet je alleen wel bepalen in hoeverre het nou echt zo belangrijk is voor je, dat je ermee wil dealen dat het moeilijker te vinden is en niet mekkeren dat je eigen keuzes de vijver verkleinen.

Hoe zit het met je sociale leven en familiebanden? Hoe zit dat deel van je leven eruit? In hoeverre ben je tevreden met die contacten en waarom?
  woensdag 23 juni 2021 @ 10:17:58 #26
496301 airconditioning
VVD/GL met bovenmodaal inkomen
pi_200021151
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 18:04 schreef sirdanilot het volgende:
In de toekomst: iemand die het niet erg vindt als ik me niet laat vaccineren
Sorry hoor maar dit vind ik zo stom om te horen. Je laat je niet vaccineren maar je verwacht wel een normaal leven te krijgen? Waarom?
Pro: Woke, LGBTQQIP2SAA++, BLM, vaccinatieplicht, K. Harris, Vegan, immigratie, milleumaatregelen, (bio)diversiteit en Antifa
Anti: Wappiementaliteit, mileuvervuiling, racisme, antisemitisme, fvd/trumpisme, boeren en populisme.
pi_200047228
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 10:17 schreef airconditioning het volgende:

[..]

Sorry hoor maar dit vind ik zo stom om te horen. Je laat je niet vaccineren maar je verwacht wel een normaal leven te krijgen? Waarom?
Want zonder vaccinatie is een normaal leven op den duur onmogelijk? Dat ook nou weer niet he?
  zondag 27 juni 2021 @ 01:06:56 #28
277627 Seven.
We are Borg.
pi_200085379
Wat ik zo opvallend vind is hoe je de prioriteiten stelt. Als allereerst het minimaal modale inkomen, dan de bereidheid om tijd te investeren, dan de looks en dan bereid om te accepteren dat je niet wil laten vaccineren, oh en verder geen probleem als iemand eigenlijk een hondenlul is waar je elke dag woorden mee hebt. Als je maar niet alleen bent.

Ik wijt het maar aan je onervarenheid. Ter vergelijking, mijn wenslijstje na verschillende relaties:

Alles kunnen bespreken
90% van de tijd op 1 lijn liggen
Samen kunnen lachen
Leuke kop, gemiddelde looks is prima
Iemand die kan relativeren
Iemand die van mij houdt zoals ik ben
Iemand die onafhankelijk is (ruimte neemt) en ruimte geeft
Loyaal persoon

Ik verdien meer dan 2x modaal. M'n man heeft een uitkering. Maar we passen erg goed bij elkaar en ook nu in moeilijke tijden hebben we het prima samen. Mijn wensen gaan véél verder dan oppervlakkige wensen als 'modaal inkomen' en 'is bereid om te accepteren dat ik geen vaccinatie wil'. Jouw focus ligt op randzaken, niet op wat iemand in de kern geschikt maakt voor jou.

Als je een duurzame relatie wil, dan raad ik je aan om eerst al eens te kijken naar iemand met wie je hele goede vrienden zou zijn, en elkaar daarnaast ook nog eens regelmatig onder handen nemen >:) . En prijs jezelf elke dag weer gelukkig als je zo iemand tegen het lijf loopt.
Resistance is futile.
pi_200086273
quote:
Eigenlijk weet ik wel wat ik zoek qua relatie maar ik heb het idee dat mijn eisen te hoog zijn.
quote:
Ik zou het niet eens erg vinden als mijn eerste relatie constant ruziën is en na een jaar gaat meneer er met een ander vandoor
Vind ik geen hoge eis eigenlijk. Denk zelfs dat je wel hogere eisen mag stellen.

Je beschrijft vervolgens waar je mensen op beoordeelt maar niet wat je zoekt in een relatie.

Dus wat zoek je eigenlijk in een relatie?
Waarom wil je graag een relatie?

Je vult ook wel veel in voor anderen vind ik, mensen zullen je beoordelen omdat je niet gevaccineerd bent, iemand uit Azië kan nooit bij je passen, afwasser is ongeschikt, etc. Zoek je daarin naar controle of veiligheid voor jezelf ofzo? Of is het een overblijfsel uit de kerk?
What's the name of the game?
pi_200086614
Jouw eisen zijn niet de goede eisen om te bepalen of een relatie met iemand zou werken. Zoals Seven al schreef.
Laat de inkomenseis wat los en kijk eerder naar hoe de ander tegen zijn invulling van het leven aankijkt. Misschien is hij heel ambitieus zonder dat het modaal inkomen oplevert. Iemand die wat rondhangt past minder goed bij je, dat merk je dan wel.
De ander laat zich misschien vaccineren, maar vindt het prima eigen keus als jij dat niet laat doen. Die mensen zijn er ook.
Aantrekkelijk zijn merk je pas als je iemand in het echt meemaakt, dat hangt samen met geur en gedrag, niet alleen het uiterlijk.
Etc.
Kies niet op jouw huidige eisen, maar kies eens op oppervlakkig geschikte zaken: afstand, leuke foto, leeftijd. Er zijn echt wel meer mannen die qua levensstijl bij jou passen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Himmelhoch op 27-06-2021 12:01:59 (Autocorrect is gek) ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')