abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 23 juni 2021 @ 09:21:36 #151
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200020321
Ik zou echt niet weten waarom je gezonde kinderen zou moeten vaccineren (de mogelijkheid open zetten voor wie wil, en uiteraard wmb wel voor risicogroepen) om ouderen die niet gevaccineerd willen/kunnen worden te 'redden'.

Dan is het je tijd maar hoor, dikke doei

Zo werkt het leven. Of in dit geval, ziekte en dood.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_200020389
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 21:14 schreef chratnox het volgende:

[..]

Maar het is niet voor de bühne. De gezondheidsraad moet een afweging maken op basis van ethische afwegingen. Is het ethisch verantwoord om de jongeren van 12 t/m 17 te vaccineren gelet op het risico voor henzelf (van de vaccinatie en ziekte) tegenover het voordeel dat het henzelf en de maatschappij oplevert. Oftewel: Is het acceptabel dat er (bijvoorbeeld) 5 jongeren doodgaan om sneller van maatregelen af te zijn?

Dat is de enige vraag die op tafel moet liggen, meer niet.

De gezondheidsraad heeft het afgelopen jaar vaker een advies gegeven waar het kabinet weinig mee kon hè, dat heeft geleid tot een aantal wijzigingen in de vaccinatievolgorde.
Ja, dat is acceptabel. Want niet alleen wilt iedereen al onze oude vrijheid terug, het MOET economisch ook gewoon. Verder is het omt voor en vind het essentieel, doet de rest van de wereld het grotendeels al, zijn de vaccins al goedgekeurd voor deze groep (iig pfizer)...

Ik laat mij vaccineren om mijn oude vrijheid en leven terug te krijgen, dan accepteer ik dus niet dat totaal vermijdbaar door een stel snotbengels die weer wordt afgepakt van me 3 maanden later.

Maar als ze weten dat de economie economie en samenleving weer normaal kan draaien zonder beperkingen met die tieners prikken en anders we weer problemen krijgen, gigantische economische schade, woeste bevolking die net vrijheid terughad, etc... ze moeten gewoon geprikt worden, punt.

Als ik kabinet was zou ik het ze niet eens gevraagd hebben, gewoon wijzen op goedkeuring Ema en advies omt en rivm en gaan. Maar ze willen kennelijk dat extra stukje legitimatie, en hebben er vertrouwen in dat de raad het goed vindt. Maar anders prikken ze ze ook wel hoor, op advies van het omt en rivm anders besloten zegt men dan... en over een half jaar hebben die mensen van de gr ineens een andere functie of wordt die ineens nooit meer om advies gevraagd, wedden? De belangen zijn gewoon te groot, het MOET. We willen allemaal weer onze normale vrijheid terug, de economie moet ook weer normaal draaien, prikken die hap.

En daarnaast, de gr mag ook meewegen dat ze nu geen alternatief hebben voor tvt en dus stok in de neus krijgen voor elk schoolfeestje XD
#WeesGeenWhales
  woensdag 23 juni 2021 @ 09:31:48 #153
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200020467
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 09:26 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Ja, dat is acceptabel. Want niet alleen wilt iedereen al onze oude vrijheid terug, het MOET economisch ook gewoon. Verder is het omt voor en vind het essentieel, doet de rest van de wereld het grotendeels al, zijn de vaccins al goedgekeurd voor deze groep (iig pfizer)...

Ik laat mij vaccineren om mijn oude vrijheid en leven terug te krijgen, dan accepteer ik dus niet dat totaal vermijdbaar door een stel snotbengels die weer wordt afgepakt van me 3 maanden later.

Maar als ze weten dat de economie economie en samenleving weer normaal kan draaien zonder beperkingen met die tieners prikken en anders we weer problemen krijgen, gigantische economische schade, woeste bevolking die net vrijheid terughad, etc... ze moeten gewoon geprikt worden, punt.

Als ik kabinet was zou ik het ze niet eens gevraagd hebben, gewoon wijzen op goedkeuring Ema en advies omt en rivm en gaan. Maar ze willen kennelijk dat extra stukje legitimatie, en hebben er vertrouwen in dat de raad het goed vindt. Maar anders prikken ze ze ook wel hoor, op advies van het omt en rivm anders besloten zegt men dan... en over een half jaar hebben die mensen van de gr ineens een andere functie of wordt die ineens nooit meer om advies gevraagd, wedden? De belangen zijn gewoon te groot, het MOET. We willen allemaal weer onze normale vrijheid terug, de economie moet ook weer normaal draaien, prikken die hap.

En daarnaast, de gr mag ook meewegen dat ze nu geen alternatief hebben voor tvt en dus stok in de neus krijgen voor elk schoolfeestje XD
Dat dikgedrukte stukje is echt compleet waanzin. Waarom geen alternatief? Waarom dús een stok in de neus voor alles? :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_200020478
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 09:26 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

door een stel snotbengels die weer wordt afgepakt van me 3 maanden later.

Nogal een onvriendelijke manier van spreken over een groep die nota bene helemaal niets te zeggen heeft over de beslissing of ze wel of niet voor vaccinatie in aanmerking gaan komen.

Dat het MOET om de samenleving open te kunnen houden is overigens iets dat je jezelf gewoon wijs hebt gemaakt, is eveneens geen natuurwet.
pi_200020499
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 09:26 schreef eragon2890 het volgende:
Ik laat mij vaccineren om mijn oude vrijheid en leven terug te krijgen, dan accepteer ik dus niet dat totaal vermijdbaar door een stel snotbengels die weer wordt afgepakt van me 3 maanden later.

Maar als ze weten dat de economie economie en samenleving weer normaal kan draaien zonder beperkingen met die tieners prikken en anders we weer problemen krijgen, gigantische economische schade, woeste bevolking die net vrijheid terughad, etc... ze moeten gewoon geprikt worden, punt.
Doe even normaal zeg, jij bent het perspectief een beetje kwijtgeraakt lijkt me. En leg eens uit, hoe kunnen kinderen van 12-18 de economie stil laten leggen als alle volwassenen al gevaccineerd zijn? Door enge mutaties?
pi_200020517
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juni 2021 09:21 schreef Molo het volgende:
Ik zou echt niet weten waarom je gezonde kinderen zou moeten vaccineren (de mogelijkheid open zetten voor wie wil, en uiteraard wmb wel voor risicogroepen) om ouderen die niet gevaccineerd willen/kunnen worden te 'redden'.

Dan is het je tijd maar hoor, dikke doei

Zo werkt het leven. Of in dit geval, ziekte en dood.
Eens.

Maar ben wel heel benieuwd wat het advies gaat zijn, maar dan krijgen we ook vast weer het lerarenkorps in opstand die wil dat het onderwijs weer volledig digitaal gaat in de herfst.

Wellicht beetje BNW maar dat voel je gewoon aankomen.

Of kinderen die om de haverklap naar huis moeten omdat ze een kuchje hebben.

Dillema's
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  woensdag 23 juni 2021 @ 09:35:13 #157
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200020519
D
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 09:34 schreef zoost het volgende:

[..]

Doe even normaal zeg, jij bent het perspectief een beetje kwijtgeraakt lijkt me. En leg eens uit, hoe kunnen kinderen van 12-18 de economie stil laten leggen als alle volwassenen al gevaccineerd zijn? Door enge mutaties?
Door angst door gebrek aan GGZ interventies bij jongvolwassenen? :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 23 juni 2021 @ 09:36:01 #158
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_200020530
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 09:35 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Eens.

Maar ben wel heel benieuwd wat het advies gaat zijn, maar dan krijgen we ook vast weer het lerarenkorps in opstand die wil dat het onderwijs weer volledig digitaal gaat in de herfst.

Wellicht beetje BNW maar dat voel je gewoon aankomen.

Of kinderen die om de haverklap naar huis moeten omdat ze een kuchje hebben.

Dillema's
Gewoon stoppen met broekpoepen om elke coronascheet zodra het gros is gevaccineerd.
  woensdag 23 juni 2021 @ 09:36:56 #159
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_200020548
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 09:35 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Eens.

Maar ben wel heel benieuwd wat het advies gaat zijn, maar dan krijgen we ook vast weer het lerarenkorps in opstand die wil dat het onderwijs weer volledig digitaal gaat in de herfst.

Wellicht beetje BNW maar dat voel je gewoon aankomen.

Of kinderen die om de haverklap naar huis moeten omdat ze een kuchje hebben.

Dillema's
Ik ben niet benieuwd. Het advies gaat gewoon vanaf 13 jaar prikken worden. Al is het alleen maar om de landen om ons heen te plezieren en je de kinderen niet tot in de eeuwigheid kan blijven testen om elke scheet.
  woensdag 23 juni 2021 @ 09:37:16 #160
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200020552
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 09:35 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Eens.

Maar ben wel heel benieuwd wat het advies gaat zijn, maar dan krijgen we ook vast weer het lerarenkorps in opstand die wil dat het onderwijs weer volledig digitaal gaat in de herfst.

Wellicht beetje BNW maar dat voel je gewoon aankomen.

Of kinderen die om de haverklap naar huis moeten omdat ze een kuchje hebben.

Dillema's
Tijd voor een stevig leiderschap daar ja, overkoepelend over die groepen. Afwegen wat er speelt, wat er qua invloed mogelijk is, wat omgevingsmanagement inzetten en dan een stevige duidelijke boodschap neerzetten met richtlijnen hoe te handelen en weer terug te gaan naar gewoon leven O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_200020567
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 09:35 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Eens.

Maar ben wel heel benieuwd wat het advies gaat zijn, maar dan krijgen we ook vast weer het lerarenkorps in opstand die wil dat het onderwijs weer volledig digitaal gaat in de herfst.

Wellicht beetje BNW maar dat voel je gewoon aankomen.

Of kinderen die om de haverklap naar huis moeten omdat ze een kuchje hebben.

Dillema's
inb4 een of ander zielig artikel over die uitzonderlijke minderjarige die een paar maanden na een besmetting nog last van een of ander iets heeft. En met vaccinatie hadden we dat kunnen voorkomen! Dus snel, vaccineren ook voor kinderen!
pi_200020600
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 09:34 schreef zoost het volgende:

[..]

Doe even normaal zeg, jij bent het perspectief een beetje kwijtgeraakt lijkt me. En leg eens uit, hoe kunnen kinderen van 12-18 de economie stil laten leggen als alle volwassenen al gevaccineerd zijn? Door enge mutaties?
Je zag al hoe de grafieken van van Dissel geïnterpreteerd werden

Als we de kinderen niet vaccineren, én de vaccinatiegraad algemeen nog te laag is - Dan stijgt het R getal in meest pessimistische scenario wellicht boven de 1 en dan liggen maatregelen weer op de loer.

Belangrijk om te vermelden dat de vaccinatiegraad ook algemeen te laag moet zijn.

Laten we gewoon zorgen dat de vaccinatiegraad algemeen zo hoog mogelijk komt, dan stoppen we gewoon met de hele shitshow van TvT, mondkapjes, en maatregelen.

We moeten inderdaad echt gewoon eens accepteren dat mensen niet onsterfelijk zijn, en we moeten zorgen dat we de groepen die nog in de ziekenhuizen komen beter informeren, want dat zijn waarschijnlijk toch grotendeels ongevaccineerden.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  woensdag 23 juni 2021 @ 09:42:08 #163
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200020638
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 09:40 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Je zag al hoe de grafieken van van Dissel geïnterpreteerd werden

Als we de kinderen niet vaccineren, én de vaccinatiegraad algemeen nog te laag is - Dan stijgt het R getal in meest pessimistische scenario wellicht boven de 1 en dan liggen maatregelen weer op de loer.

Belangrijk om te vermelden dat de vaccinatiegraad ook algemeen te laag moet zijn.

Laten we gewoon zorgen dat de vaccinatiegraad algemeen zo hoog mogelijk komt, dan stoppen we gewoon met de hele shitshow van TvT, mondkapjes, en maatregelen.

We moeten inderdaad echt gewoon eens accepteren dat mensen niet onsterfelijk zijn, en we moeten zorgen dat we de groepen die nog in de ziekenhuizen komen beter informeren, want dat zijn waarschijnlijk toch grotendeels ongevaccineerden.
Klopt
En als ze toch niet willen laten vaccineren, dan maar niet en code zwart voor afspreken als dat nodig is
Het houdt ergens op en dan kan er gewoon Darwiniaans doorgeleefd worden door de rest
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 23 juni 2021 @ 09:51:14 #164
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_200020785
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juni 2021 09:42 schreef Molo het volgende:

[..]

Klopt
En als ze toch niet willen laten vaccineren, dan maar niet en code zwart voor afspreken als dat nodig is
Het houdt ergens op en dan kan er gewoon Darwiniaans doorgeleefd worden door de rest
Het ging zogenaamd altijd om flatten the curve en een zorginfarct voorkomen, maar intussen zijn de doelpalen gewoon stiekem verzet naar Zero Covid, of in elk geval zo dicht mogelijk daar naartoe.
  woensdag 23 juni 2021 @ 09:52:34 #165
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_200020804
Zijn weer wat landen op geel gezet, oa Frankrijk! Lissabon is juist op oranje gezet. Ik even blij dat we vrij last minute hadden om geboekt met Porto.

https://www.nu.nl/coronav(...)a-meer-mogelijk.html
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  woensdag 23 juni 2021 @ 10:00:02 #166
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_200020922
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juni 2021 09:21 schreef Molo het volgende:
Ik zou echt niet weten waarom je gezonde kinderen zou moeten vaccineren (de mogelijkheid open zetten voor wie wil, en uiteraard wmb wel voor risicogroepen) om ouderen die niet gevaccineerd willen/kunnen worden te 'redden'.

Dan is het je tijd maar hoor, dikke doei

Zo werkt het leven. Of in dit geval, ziekte en dood.
Omdat een virus blijft muteren als het zich blijft delen.
Hoe minder het virus overspringt op anderen (of die personen nou ziek worden of niet) hoe kleiner de kans dat er gemuteerde vormen uitkomen die uiteindelijk helemaal niet meer op de vaccins reageren.

Zo ingewikkeld is dat niet toch?
Als vaccineren alleen maar over 'ziek worden' ging waren we al lang klaar.
  Moderator woensdag 23 juni 2021 @ 10:03:34 #167
236264 crew  capricia
pi_200020965
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 10:00 schreef NaturalScience het volgende:

[..]

Omdat een virus blijft muteren als het zich blijft delen.
Hoe minder het virus overspringt op anderen (of die personen nou ziek worden of niet) hoe kleiner de kans dat er gemuteerde vormen uitkomen die uiteindelijk helemaal niet meer op de vaccins reageren.

Zo ingewikkeld is dat niet toch?
Als vaccineren alleen maar over 'ziek worden' ging waren we al lang klaar.
Maar zijn die kinderen niet al heel snel immuun als het virus rondgaat op de scholen?
Ik ben ook wel benieuwd naar het % van deze leeftijdsgroep wat antilichamen heeft.
Definitely not CIA
  Moderator woensdag 23 juni 2021 @ 10:05:06 #168
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_200020981
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 09:26 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Ja, dat is acceptabel. Want niet alleen wilt iedereen al onze oude vrijheid terug, het MOET economisch ook gewoon. Verder is het omt voor en vind het essentieel, doet de rest van de wereld het grotendeels al, zijn de vaccins al goedgekeurd voor deze groep (iig pfizer)...

Ik laat mij vaccineren om mijn oude vrijheid en leven terug te krijgen, dan accepteer ik dus niet dat totaal vermijdbaar door een stel snotbengels die weer wordt afgepakt van me 3 maanden later.

Maar als ze weten dat de economie economie en samenleving weer normaal kan draaien zonder beperkingen met die tieners prikken en anders we weer problemen krijgen, gigantische economische schade, woeste bevolking die net vrijheid terughad, etc... ze moeten gewoon geprikt worden, punt.

Als ik kabinet was zou ik het ze niet eens gevraagd hebben, gewoon wijzen op goedkeuring Ema en advies omt en rivm en gaan. Maar ze willen kennelijk dat extra stukje legitimatie, en hebben er vertrouwen in dat de raad het goed vindt. Maar anders prikken ze ze ook wel hoor, op advies van het omt en rivm anders besloten zegt men dan... en over een half jaar hebben die mensen van de gr ineens een andere functie of wordt die ineens nooit meer om advies gevraagd, wedden? De belangen zijn gewoon te groot, het MOET. We willen allemaal weer onze normale vrijheid terug, de economie moet ook weer normaal draaien, prikken die hap.

En daarnaast, de gr mag ook meewegen dat ze nu geen alternatief hebben voor tvt en dus stok in de neus krijgen voor elk schoolfeestje XD
En dat is nu juist niet waar de gezondheidsraad voor is. De gezondheidsraad is ervoor om te kijken of de voordelen opwegen tegen de nadelen, van die specifieke actie. Hou er rekening mee, die kinderen worden vrijwel niet ziek van het virus, maar hebben in sommige gevallen bijwerkingen van het vaccin die heftiger zijn dan het virus. Dat moet ethisch gewogen worden.

BTW, hierom ben ik blij dat jij niet in het kabinet zit :P
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
pi_200020983
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 10:00 schreef NaturalScience het volgende:

[..]

Omdat een virus blijft muteren als het zich blijft delen.
Hoe minder het virus overspringt op anderen (of die personen nou ziek worden of niet) hoe kleiner de kans dat er gemuteerde vormen uitkomen die uiteindelijk helemaal niet meer op de vaccins reageren.

Zo ingewikkeld is dat niet toch?
Als vaccineren alleen maar over 'ziek worden' ging waren we al lang klaar.
Vaccineren is er natuurlijk primair om mensen niet meer ziek te laten worden en de R langdurig onder de 1 te houden middels groepsimmuniteit.
Dat het daardoor ook minder muteert is uiteraard een leuke bijkomstigheid maar die mutaties komen er vroeg of laat wel, of het nou hier is of elders.
I'll give you something to do
pi_200021010
Wat een faal.

Nummer janssen vaccin afspraak maken al 6 minuten onbereikbaar
pi_200021028
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 10:07 schreef Newby6781 het volgende:
Wat een faal.

Nummer janssen vaccin afspraak maken al 6 minuten onbereikbaar
Had je anders verwacht? Die prikken zijn binnen een paar uur weg..
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  woensdag 23 juni 2021 @ 10:08:50 #172
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_200021032
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 10:05 schreef galantis het volgende:

[..]

Vaccineren is er natuurlijk primair om mensen niet meer ziek te laten worden en de R langdurig onder de 1 te houden middels groepsimmuniteit.
Dat het daardoor ook minder muteert is uiteraard een leuke bijkomstigheid maar die mutaties komen er vroeg of laat wel, of het nou hier is of elders.
Dat is geen correctie uitspraak.
Virale mutaties is niets meer dan wiskunde. Er treden gemiddeld X mutaties op per X delingen.
Als het percentage gevacineerden hoog genoeg is zal het het aantal infecties (dus mutaties) daarmee evenredig afnemen. Als er wereldwijd voldoende resistentie is zal uiteindelijk het virus uitsterven... zoals we dat ook al met pokken en polio hebben gedaan.
pi_200021055
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 10:07 schreef Newby6781 het volgende:
Wat een faal.

Nummer janssen vaccin afspraak maken al 6 minuten onbereikbaar
Waar kun je dat nummer achterhalen?
I'll give you something to do
pi_200021070
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 10:10 schreef galantis het volgende:

[..]

Waar kun je dat nummer achterhalen?
0800-1295
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  woensdag 23 juni 2021 @ 10:13:04 #175
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_200021091
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juni 2021 09:21 schreef Molo het volgende:
Ik zou echt niet weten waarom je gezonde kinderen zou moeten vaccineren (de mogelijkheid open zetten voor wie wil, en uiteraard wmb wel voor risicogroepen) om ouderen die niet gevaccineerd willen/kunnen worden te 'redden'.

Dan is het je tijd maar hoor, dikke doei

Zo werkt het leven. Of in dit geval, ziekte en dood.
Zelf zou ik eerder willen dat vaccineren zeker bij kinderen verplicht gaat worden. Niemand wil een kind nodeloos in een rolstoel hebben om maar wat te noemen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  woensdag 23 juni 2021 @ 10:13:24 #176
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_200021096
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 10:08 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Had je anders verwacht? Die prikken zijn binnen een paar uur weg..
Ik vraag mij af of iemand er momenteel door komt :P
Makkelijk tweede.
  woensdag 23 juni 2021 @ 10:14:39 #177
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_200021113
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 10:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Ik vraag mij af of iemand er momenteel door komt :P
Nee, lijn bezet.
  woensdag 23 juni 2021 @ 10:15:00 #178
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_200021116
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 10:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Ik vraag mij af of iemand er momenteel door komt :P
Digitale zaken doe ik derhalve bij voorkeur op tijden dat de gemiddelde burger slaapt. :P
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_200021121
twitter


:')
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_200021125
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 10:15 schreef Megumi het volgende:

[..]

Digitale zaken doe ik derhalve bij voorkeur op tijden dat de gemiddelde burger slaapt. :P
Dan zou je hier mooi achter het net vissen, maar goed ieder z'n ding.
I'll give you something to do
  woensdag 23 juni 2021 @ 10:17:53 #181
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_200021149
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 10:15 schreef Jor_Dii het volgende:
[ twitter ]

:')
Het gemiddelde festival regelt dit beter
Makkelijk tweede.
  woensdag 23 juni 2021 @ 10:18:35 #182
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_200021160
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 10:13 schreef Megumi het volgende:

[..]

Zelf zou ik eerder willen dat vaccineren zeker bij kinderen verplicht gaat worden. Niemand wil een kind nodeloos in een rolstoel hebben om maar wat te noemen.
Que?
pi_200021169
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 10:15 schreef Jor_Dii het volgende:
[ twitter ]

:')
Kirsten Verdel :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-06-2021 10:19:27 ]
  woensdag 23 juni 2021 @ 10:19:40 #184
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_200021174
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 10:18 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Que?
?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_200021181
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 10:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Het gemiddelde festival regelt dit beter
Joh. Als mensen gewoon ff wachten 1/2 dagen is dat ook weer bereikbaar. Ze hebben niet 10.000 man klaarzitten. Die 1.5 dag wachten ga je ook niet dood van (als t goed is).
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  woensdag 23 juni 2021 @ 10:20:45 #186
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_200021185
Het 'Janssen'nummer is niet meer in gebruik. Weer puik geregeld.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  woensdag 23 juni 2021 @ 10:20:53 #187
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_200021187
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 10:18 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Que?
Franklin Delano Roosevelt noem ik dan maar even.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_200021197
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 10:18 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Que?
Over welk vaccin dit gaat is mij ook niet helemaal duidelijk.
I'll give you something to do
pi_200021204
twitter


Tja, geen wonder op deze manier :')
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  woensdag 23 juni 2021 @ 10:22:18 #190
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_200021208
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 10:20 schreef RipCity het volgende:
Die 1.5 dag wachten ga je ook niet dood van (als t goed is).
Maar het kan zoveel beter. Het wordt ook zoveel beter gedaan overal, zoals het festival voorbeeld.

En nog wordt ons het weer te makkelijk gemaakt om dit nummer samen te vatten met een alom bekende smiley: :')
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  woensdag 23 juni 2021 @ 10:22:39 #191
14505 OProg
A Life in Music
pi_200021211
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 10:20 schreef Megumi het volgende:

[..]

Franklin Delano Roosevelt noem ik dan maar even.
Ah. Is Covid tegenwoordig een soort Polio geworden.

Weer eens wat anders dan vliegende Ebola.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  Moderator woensdag 23 juni 2021 @ 10:22:44 #192
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_200021212
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 10:13 schreef Megumi het volgende:

[..]

Zelf zou ik eerder willen dat vaccineren zeker bij kinderen verplicht gaat worden. Niemand wil een kind nodeloos in een rolstoel hebben om maar wat te noemen.
Bedoel je dan in een rolstoel door de vaccinatie of in een rolstoel door het virus wat hen (vrijwel) niet raakt. Bedoel je dan alle vaccins of alleen deze?

Als je dan vaccins verplicht wil maken, waarom niet DKTP, Hepatitis en de andere vaccinaties? Die virussen zijn gevaarlijker voor die kinderen dan Covid-19.
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
  woensdag 23 juni 2021 @ 10:22:52 #193
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200021215
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 09:52 schreef AlwaysHappy het volgende:
Zijn weer wat landen op geel gezet, oa Frankrijk! Lissabon is juist op oranje gezet. Ik even blij dat we vrij last minute hadden om geboekt met Porto.

https://www.nu.nl/coronav(...)a-meer-mogelijk.html
Slovenië nu ook eindelijk, bleef idioot dat Nederland stokoude data bleef gebruiken voor hun kleurcodering daar

Maar goed, fijn voor het land dat Nederlandse toeristen nu meer welkom zijn te gaan reizen erheen en zonder gedoe terug kunnen
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 23 juni 2021 @ 10:23:26 #194
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_200021219
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 10:20 schreef Megumi het volgende:

[..]

Franklin Delano Roosevelt noem ik dan maar even.
Die had ook corona als kind?
pi_200021222
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 10:20 schreef Kaizen_ het volgende:
Het 'Janssen'nummer is niet meer in gebruik. Weer puik geregeld.
Had he dan wat anders verwacht? Als he een keer in de herfst belt dan ben je waarschijnlijk de eerste in de rij. Dan moet je wel begin herfst bellen en iig voor de volgende golf.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  Moderator woensdag 23 juni 2021 @ 10:23:52 #196
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_200021225
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 10:23 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Die had ook corona als kind?
Ja, Covid-56, bekend onder de geuzennaam polio.
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
  woensdag 23 juni 2021 @ 10:24:24 #197
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200021236
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 10:00 schreef NaturalScience het volgende:

[..]

Omdat een virus blijft muteren als het zich blijft delen.
Hoe minder het virus overspringt op anderen (of die personen nou ziek worden of niet) hoe kleiner de kans dat er gemuteerde vormen uitkomen die uiteindelijk helemaal niet meer op de vaccins reageren.

Zo ingewikkeld is dat niet toch?
Als vaccineren alleen maar over 'ziek worden' ging waren we al lang klaar.
Zo ingewikkeld is dat idd niet. En dat moet je aanpakken daar waar het virus muteert en die risico's vormt

Dat is volgens mij niet Nederland

Aanpakken waar het probleem zit of grootste risico vormt lijkt mij. Dat is ook niet zo ingewikkeld toch?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 23 juni 2021 @ 10:24:42 #198
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_200021239
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 10:22 schreef chratnox het volgende:

[..]

Bedoel je dan in een rolstoel door de vaccinatie of in een rolstoel door het virus wat hen (vrijwel) niet raakt. Bedoel je dan alle vaccins of alleen deze?

Als je dan vaccins verplicht wil maken, waarom niet DKTP, Hepatitis en de andere vaccinaties? Die virussen zijn gevaarlijker voor die kinderen dan Covid-19.
Nooit gehoord van polio verbazend. _O-
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  woensdag 23 juni 2021 @ 10:25:30 #199
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200021247
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 10:13 schreef Megumi het volgende:

[..]

Zelf zou ik eerder willen dat vaccineren zeker bij kinderen verplicht gaat worden. Niemand wil een kind nodeloos in een rolstoel hebben om maar wat te noemen.
In een rolstoel door niet vaccineren tegen corona? Whut? :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 23 juni 2021 @ 10:25:48 #200
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_200021250
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 10:23 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Die had ook corona als kind?
Nee polio. Wat nu dankzij vaccinatie vrijwel niet meer bestaat.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')