abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 22 juni 2021 @ 16:25:57 #1
345631 Scjvb
Te goeder trouw
pi_200010525
In Bunschoten
Man (34) verdacht van misbruiken kinderen onder kerktijd

Beste FOK!kers,

Na een aantal weken afwezigheid vanwege reorganisaties en andersoortige meest zakelijke activiteiten, zowel op locatie te Haarlem :Y) als op de Zuid As *) nu Corona daadwerkelijk op z'n retour lijkt :W, is het weer de hoogste tijd voor nieuwe recensies van mijn hand. :7~

Wat zal ik zeggen? In de betere Haerlemsche kringen en familie(s) gaat vanzelfsprekend vrijwel alles naar wens. c_/ En nu men per 26 juno ;) de bijna anderhalf jaar durende pandemie bijna geheel achter zich kan laten, staan er steeds meer programma's op het menu evenals sfeervolle etentjes voor onze soort en 'gewone' burgers. :9~ :Y) B:)B :9

Ik kan u ook vertellen dat de door velen in de wijde omtrek graag bezochte rooms-katholieke parochie te Haarlem, waar wij *) binnen de organisatie van het bisdom Haarlem/Amsterdam al geruime tijd trouwe diensten leveren richting behoeftigen en minder bedeelden ook een warm hart onder de riem steken :S___D, biedt heden ten dage ook steeds meer fysieke mogelijkheden. :7~

In Haarlem en omstreken *) geschiedt het kerkelijke gebeuren sinds jaar en dag in perfecte harmonie en volledige betrouwbaarheid. O-) Misbruik en zulks zijn kwesties die ver van ons afstaan, zoals u reeds eerder van mij heeft begrepen. *) Dat laatste betekent niet dat wij daarvoor geheel de ogen sluiten. In Bunschoten ging het rondom de kerkelijke sfeer helaas weer mis, in die zin dat de plaatselijke kinderopvang 'tekortschoot' bij het beschermen en tevens waarborgen van de plaatselijke jeugdige onschuld gedurende de dienst. :{ ;(

Deze verdachte van 34 uit Bunschoten, iemand die in goed overleg en met het volste vertrouwen in hem de kinderen onder zijn hoede kreeg gedurende verschillende kerkdiensten, heeft dat vertrouwen in hem destijds schromelijk beschaamd. :6 :{w
Het vorig jaar aan het licht gekomen gebeurde associeert echter ook met verwerpelijk en wellicht onwelriekend misbruik, bij weinig gracieuze bewegingen uit het verleden. :7~

Het hele proces omtrent het verleden in de RKK is inmiddels een decennia achter de rug; welgemeende excuses, schadevergoedingen, uiteindelijke genoegdoening volgde, dus zand erover en klaar! :Y)
Bij mijnheer in het bijzonder wordt het sinds december vorig jaar dan ook niet licht opgevat dat hij kennelijk over de schreef ging. Tevens is het ons na een roerig verleden van misbruik, evenals valse beschuldigingen aan het adres van de kerk, pure ernst. Van jonge kinderen blijft men af :R, binnen welke organisatie dan ook, aldus wij vanuit betere posities. *)

Nu de aantallen wat slachtoffertjes van deze mijnheer betreft helaas wat meer oplopen, wordt de publieke roep om strafrechtelijke vervolging er uiteraard niet minder om. :o Tevens een goede zaak dat hierover bij de ouders al snel gewag werd gemaakt na bekendwording van het vergrijp. 14.gif
De strafzaak krijgt uiteraard in september een vervolg, waarbij wij erop zullen toezien dat het recht zal geschieden in geval van voldoende bewijslast. :7~

Goed, ik wens u allen nog een fijne dag!

Scjvb

++++

quote:
21 juni 2021 21:18
Aangepast: 21 juni 2021 21:32


De politie heeft een 34-jarige man uit Bunschoten aangehouden die wordt verdacht van het seksueel misbruiken van zeven kinderen. In drie gevallen gaat het om kinderen die waren ondergebracht bij de speciale kinderopvang die tijdens kerkdiensten wordt georganiseerd en waar hij werkte als vrijwilliger.

Beeld © iStock

De man zit sinds zijn aanhouding, eind december vorig jaar, in voorarrest. Hij werd aangehouden omdat hij werd verdacht van het misbruiken van twee minderjarige kinderen in de privésfeer.

Jongens en meisjes

Bij politieonderzoek kwamen meer zaken aan het licht, zegt het Openbaar Ministerie (OM). De man wordt nu verdacht van het misbruiken van zeven kinderen, allemaal jonger dan 12 jaar. Het gaat om jongens en meisjes.

Het misbruik onder kerktijd zou zich vorig najaar hebben afgespeeld. Het politieonderzoek is intussen afgerond. Daaruit is niet gebleken dat er meer kinderen het slachtoffer zijn geworden.

Verdachte voor de rechter

Volgens het OM zijn de ouders van de slachtoffertjes in een vroeg stadium op de hoogte gebracht. Vandaag verscheen de verdachte in Utrecht voor het eerst voor de rechter. De rechtszaak wordt in september voortgezet.

© https://www.rtlnieuws.nl/(...)schoten-man-verdacht
-Het leven is goed in het beschaafde milieu op Haarlemse bodem waar wij met volle teugen van het leven genieten. :Y) Vol trots nam Jopen vijf awards in ontvangst tijdens de Brussels Beer Challenge 2017
-Goud voor Jopen Johannieter! Proost!
  Spellchecker dinsdag 22 juni 2021 @ 16:30:51 #2
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_200010604
Bunschoten .... zal niet de RKK zijn ....

En natuurlijk: zieke vent, gelukkig is hij opgepakt.
  dinsdag 22 juni 2021 @ 16:32:08 #3
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_200010631
In before:
Doodstraf
3 maanden schoffelen
D66 rechters
Etc.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  dinsdag 22 juni 2021 @ 16:33:46 #4
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_200010664
In before L_V die de boel komt bagger-taliseren

-edit- te laat ;(
pi_200010754
quote:
Het hele proces omtrent het verleden in de RKK is inmiddels een decennia achter de rug; welgemeende excuses, schadevergoedingen, uiteindelijke genoegdoening volgde, dus zand erover en klaar!
Lol. Nee.
"Pools are perfect for holding water"
  dinsdag 22 juni 2021 @ 17:00:16 #6
345631 Scjvb
Te goeder trouw
pi_200011086
Nou @probeer, ja toch! :o

Hoewel het in deze kwestie niet de RK-kerk betreft, getuigt dit ook van een zekere waakzaamheid die men vanuit kerken en verwante organisaties intussen massaal heeft gecreëerd.

Een prima goed!
.
Scjvb
-Het leven is goed in het beschaafde milieu op Haarlemse bodem waar wij met volle teugen van het leven genieten. :Y) Vol trots nam Jopen vijf awards in ontvangst tijdens de Brussels Beer Challenge 2017
-Goud voor Jopen Johannieter! Proost!
pi_200011253
Lekker Boeiend toch? 10 weesgegroetjes en weer door.

Oh nee, PKK... Iets met boetedoening /berouw/zonde/vergeving en weer door.

quote:
biedt heden ten dage ook steeds meer fysieke mogelijkheden. :7
Ja, dat is potvolblomme juist het probleem.
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_200011399
quote:
3s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 16:25 schreef Scjvb het volgende:
Na een aantal weken afwezigheid
Ah, vandaar. :) Ik dacht al waar zijn uw bijdragen over de formatieimpasse B-) , huizenprijsontwikkelingen ):O en dergelijke. :s) :s) :s)
pi_200012490
Bent in geen een kerk dus veilig :'(
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  dinsdag 22 juni 2021 @ 18:44:55 #10
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_200012622
Hontsbrutaal dit volk :r

[ Bericht 67% gewijzigd door Tengano op 22-06-2021 18:53:32 ]
  dinsdag 22 juni 2021 @ 19:09:20 #11
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_200012956
Ik stel voor
pi_200013249
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 16:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:
In before:
Doodstraf
3 maanden schoffelen
D66 rechters
Etc.
En dan zelf ook helemaal niks toevoegen. Houd dan gewoon je mond joh :|W
  dinsdag 22 juni 2021 @ 23:45:10 #13
345631 Scjvb
Te goeder trouw
pi_200018337
Mensen, twee minuten geleden was ik hier weer even terug na een lange avond samen met mijn partner onder genot van een hapje en 'n heerlijk wijntje. :9

Ik kan u allen zeggen dat deze kwestie uiteraard ver van mij en verschillende dito hoogwaardige bekenden af staat, hoe walgelijk het ook is. Niettemin wil ik u gaarne op het hart drukken te blijven waken voor mogelijk vergrijp aan jeugdigen binnen eventueel voor u bekende organisaties, buurten e.d.

Gegroet,

Scjvb
-Het leven is goed in het beschaafde milieu op Haarlemse bodem waar wij met volle teugen van het leven genieten. :Y) Vol trots nam Jopen vijf awards in ontvangst tijdens de Brussels Beer Challenge 2017
-Goud voor Jopen Johannieter! Proost!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')