Kom je uit een ei ofzo.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:45 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
maar waar zou hij zwart mee verdienen zijn youtube kanaal? ik denk dat hij al zijn youtube geld in eten stopt of zo.
Was ie allang weer vergeten.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:46 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Er is trouwens nog een vlogger die Uncle Dani’s onbeperkte toppings heeft gereviewd. Even kijken wat die ervan vindt:
Je weet KANKERGOED hoe ik zwartgeld krijgquote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:49 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Is dit serieus een vraag die je aan een eend moet stellen gast?
Dat eten wordt allemaal gesponsord johquote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:45 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
maar waar zou hij zwart mee verdienen zijn youtube kanaal? ik denk dat hij al zijn youtube geld in eten stopt of zo.
wat een slechte geluids en camerakwaliteit daarom kijk ik gewoon naar de bradge, want deze gast bakt er niks van. Kan beter zijn geld steken in een goede camera in plaats van fastfood hij moet voorbeeld nemen aan de bradge.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:46 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Er is trouwens nog een vlogger die Uncle Dani’s onbeperkte toppings heeft gereviewd. Even kijken wat die ervan vindt:
wow, wat een geweldige inhoudelijke weerlegging van mijn argumenten!quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:21 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
[..]
Ik had laatst een klacht over bol.com en ze zeiden dat ik die maar bij Coolblue moest indienen
Iemand zou die gast moeten tippen dat je zulke apparatuur gewoon een maandje kunt proberen en daarna terugsturenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:51 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
wat een slechte geluids en camerakwaliteit daarom kijk ik gewoon naar de bradge, want deze gast bakt er niks van. Kan beter zijn geld steken in een goede camera in plaats van fastfood hij moet voorbeeld nemen aan de bradge.
Kom niet bij mij klagen over jouw beperkte logicaquote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:54 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
wow, wat een geweldige inhoudelijke weerlegging van mijn argumenten!
Eigenlijk wel maar ja zelfs dan gaat hij toch geen Memelous shout out krijgen.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:54 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Iemand zou die gast moeten tippen dat je zulke apparatuur gewoon een maandje kunt proberen en daarna terugsturen
Gaat deze cyclus nu al een jaar zoquote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:46 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
zo beperkt dat je alleen maar stropoppen in elkaar kunt flansen schijnbaarquote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:56 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Kom niet bij mij klagen over jouw beperkte logica
Tijd is een illusiequote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gaat deze cyclus nu al een jaar zo
Welke timeline is dit :S
Gast het is doodnormaal dat als je een klacht hebt over een organisatie dat die organisatie die zelf afhandelt.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:58 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
zo beperkt dat je alleen maar stropoppen in elkaar kunt flansen schijnbaar
zou het kunnne dat braddie de enige is die woke is? dat hij inderdaad 1 maand, 3 weken of zelfs 6 weken geen fastfood heeft gehad maar dat wij gewoon geen besef van tijd hebben? Dat als iemand 30 uur per week werkt hij eigenlijk 900 uur werkt?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:00 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Tijd is een illusie
We zitten opgesloten in een loop
hij is in verkeerde lichaam geboren hij moest eigenlijk een nijlpaard zijnquote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:01 schreef Fugue het volgende:
Braddie werkt in een week even aan pizza's weg waar ik een jaar over doe
verklaart een hoopquote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:02 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
hij is in verkeerde lichaam geboren hij moest eigenlijk een nijlpaard zijn
ik heb al redenen gegeven waarom de politie niet hetzelfde is als coolblue, en waarom je als burger juist gevaar kan lopen op het moment dat je direct een klacht daar moet indienen, maar schijnbaar zijn dat zulke ingewikkelde argumenten dat je alleen nog maar een rare, arrogante pose kunt aannemenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:01 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Gast het is doodnormaal dat als je een klacht hebt over een organisatie dat die organisatie die zelf afhandelt.
Dit gebeurt overal en ja daar hebben ze gegevens voor nodig. Ik ga daar niet eens argumenten aan vuil maken.
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:01 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
zou het kunnne dat braddie de enige is die woke is? dat hij inderdaad 1 maand, 3 weken of zelfs 6 weken geen fastfood heeft gehad maar dat wij gewoon geen besef van tijd hebben? Dat als iemand 30 uur per week werkt hij eigenlijk 900 uur werkt?
braddie is de enige die woke is
Nijlpaarden kunnen ook heel agressief worden dus dat kan wel idd.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:02 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
BNWquote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:03 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ik heb al redenen gegeven waarom de politie niet hetzelfde is als coolblue, en waarom je als burger juist gevaar kan lopen op het moment dat je direct een klacht daar moet indienen, maar schijnbaar zijn dat zulke ingewikkelde argumenten dat je alleen nog maar een rare, arrogante pose kunt aannemen
Nijlpaarden eten geen pizza gapquote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:02 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
habibo als de politie speciale klachtenafdeling heeft kan het geen kwaad. als dezelfde agent het gaat beoordelen die jou ook heeft genakt dan is het kwalijk helpt dat?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:03 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ik heb al redenen gegeven waarom de politie niet hetzelfde is als coolblue, en waarom je als burger juist gevaar kan lopen op het moment dat je direct een klacht daar moet indienen, maar schijnbaar zijn dat zulke ingewikkelde argumenten dat je alleen nog maar een rare, arrogante pose kunt aannemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |