abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Miss SHO dinsdag 22 juni 2021 @ 14:41:29 #1
22592 crew  Ole
pi_200008779
Post hier gezeur van uitgerangeerde verzuurde BNers! Ik begin!
quote:
Henny Huisman zwaar teleurgesteld in Carlo Boszhard: ‘Heel jammer’\

Henny Huisman vindt het onbegrijpelijk dat hij niet is gevraagd voor de jury van de Carlo Boszhard-show I Can See Your Voice. De 70-jarige BN’er-basher voelt zich enorm gepasseerd.



Het is een gemiste kans dat de nieuwe biografie van Henny Huisman simpelweg ‘Henny’ is genoemd. ‘Miskend’ was een betere titel geweest. Het is de rode draad door zijn carrière: hij voelt zich nooit gezien, nooit gehoord, nooit gewaardeerd. En als je niet biddend op de knieën gaat voor Henny, dan fakkelt hij je jarenlang af in de media.

Henny is boos
De volgende BN’er die de megastatus van Henny niet erkent is Carlo Boszhard. Hij heeft momenteel veel succes op tv met zijn programma I Can See Your Voice, maar Henny vindt dat hij in de jury had moeten zitten. Daar zitten nu sterren als Marieke Elsinga en Edsilia Rombley in. Of, zoals Henny ze vast noemt: Ongeschikt en Ongeschikter.

Van die showtrap hoeft Henny naar eigen zeggen echt niet meer af (ahum), maar: “Er zijn nog genoeg andere leuke dingen. Ze vragen je bijvoorbeeld niet eens in de jury voor een programma. Dat is toch leuk? Nu heb je best een grappig programma met Carlo Boszhard, heel erg leuk.”

‘Ze denken niet aan mij!’
Hij doelt op I Can See Your Voice. “Dan zie je echte zangers en mensen die playbacken, maar die playbacken zo goed dat je denkt: die zullen écht wel zanger zijn. En dan is het geen zanger! Nou, als daar eentje verstand van heeft, ben ik het. Maar ze denken er niet eens aan! Weet je wel, en dan hoor ik: wil je dan zo nodig?”

Henny vindt het krankzinnig dat hij niet is gevraagd voor een plek in de jury van het RTL 4-programma. “Ja, dat zou ik leuk vinden ja, waarom niet?”

Podcast
Het interview waarin Henny bovenstaande uitspraken doet, kunt u terugluisteren in onderstaande podcast van NPO Radio 1’s Nooit Meer Slapen.

https://www.mediacourant.(...)oszhard-heel-jammer/
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_200008886
Rancuneus verbitterd mannetje. Tijd voor het bejaardentehuis :Y
Eens kijken
pi_200008908
Henny Zeurman
  Moderator dinsdag 22 juni 2021 @ 14:55:41 #4
249559 crew  Lavenderr
pi_200008974
Henry is een prototype zure lap die zich altijd miskend voelt.
Man, ga iets leuks doen met je leven in plaats van dat eeuwige gehengel naar nieuwe roem. Geniet die laatste jaren van de mooie tijden die je gehad hebt en gun anderen diezelfde tijd.
pi_200009111
De meest verzuurde en verbitterde BN'er is volgens mij de inmiddels 80 jarige Gerard Cox. Deze geboren Rotterdammer praat altijd over het nieuws alsof hij gal spuwt; het lijkt Jaap Kooiman wel, maar dan in het kwadraat.
Vooral zijn Calimero-gedrag ten opzichte van Amsterdam is stuitend.
10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 0
pi_200009241
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 15:04 schreef ChrisPlank het volgende:
De meest verzuurde en verbitterde BN'er is volgens mij de inmiddels 80 jarige Gerard Cox. Deze geboren Rotterdammer praat altijd over het nieuws alsof hij gal spuwt; het lijkt Jaap Kooiman wel, maar dan in het kwadraat.
Vooral zijn Calimero-gedrag ten opzichte van Amsterdam is stuitend.

Die hoor en zie ik zelf nergens in de media. Huisman wordt overal breeduit gemeten.

OT: behalve Huisman weet ik er verder geen.
pi_200009451
Hebben we toch het Mediacourant topic voor O+
pi_200009811
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 15:04 schreef ChrisPlank het volgende:
De meest verzuurde en verbitterde BN'er is volgens mij de inmiddels 80 jarige Gerard Cox. Deze geboren Rotterdammer praat altijd over het nieuws alsof hij gal spuwt; het lijkt Jaap Kooiman wel, maar dan in het kwadraat.
Vooral zijn Calimero-gedrag ten opzichte van Amsterdam is stuitend.

:D
pi_200009994
Sylvana Simons.
Sander lantinga
Die vent waarvan zijn ex de sidekick deed
Bruls
Marion Koopmans
Diederick Gommers

Maar stipt bovenaan Gordon
Vakman pur sang
pi_200010088
Sylvanas ster is toch rijzende? Die heeft gewoon een andere carrière gekozen en dat doet ze goed.

Is Sander Lantinga zo zuur ja? Be gestopt naar die 2 te luisteren vanwege die irritante popijopie vrolijkheid. Maar dat is ook al weer jaaaaren geleden :D

Met stip op nummer 1 voor mij ook HH. De kleinzerigheid van die man om bij elk nieuw programma waar hij (ook weer :D ) niet voor gevraagd is, breeeeed uit te meten hoe onterecht hij dat vindt, schaamteloos fantastisch :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_200010105
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 15:04 schreef ChrisPlank het volgende:
De meest verzuurde en verbitterde BN'er is volgens mij de inmiddels 80 jarige Gerard Cox. Deze geboren Rotterdammer praat altijd over het nieuws alsof hij gal spuwt; het lijkt Jaap Kooiman wel, maar dan in het kwadraat.
Vooral zijn Calimero-gedrag ten opzichte van Amsterdam is stuitend.

En als hij over Ajax praat :D :')
pi_200010177
Of ze echt verzuurd was en/of is, weet ik niet maar ik moest ineens denken aan Sonja Silva. Doet ze nog wat?
He puts up with my extravagance and my nonsense
pi_200010239
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 16:06 schreef Athenais het volgende:
Of ze echt verzuurd was en/of is, weet ik niet maar ik moest ineens denken aan Sonja Silva. Doet ze nog wat?
Joh die heeft een hele gate hier!

Wel aardig weggezakt denk ik, maar zeeeeeeeeeeeeker het terugzoeken waard :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_200010287
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 16:09 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Joh die heeft een hele gate hier!

Wel aardig weggezakt denk ik, maar zeeeeeeeeeeeeker het terugzoeken waard :D
Jaaa, dat heb ik zelfs als meelezer braaf gevolgd :7 Maar ik geloof dat ze wat posts op een internetblog van de radar verdween. Straks eens even googlen.
He puts up with my extravagance and my nonsense
pi_200010374
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 16:12 schreef Athenais het volgende:

[..]

Jaaa, dat heb ik zelfs als meelezer braaf gevolgd :7 Maar ik geloof dat ze wat posts op een internetblog van de radar verdween. Straks eens even googlen.
Doe iedereen een plezier en kick die gate met wat je vindt :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 22 juni 2021 @ 16:19:58 #16
436222 Japepk
Padvinder
pi_200010419
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 14:55 schreef Lavenderr het volgende:
Henry is een prototype zure lap die zich altijd miskend voelt.
Man, ga iets leuks doen met je leven in plaats van dat eeuwige gehengel naar nieuwe roem. Geniet die laatste jaren van de mooie tijden die je gehad hebt en gun anderen diezelfde tijd.
Nou precies dat! Hij staat zo'n beetje symbool voor het volwassen worden van de Nederlandse televisie. Was lekker in de luwte gebleven, dan had je nu waarschijnlijk wat eervolle klussen kunnen doen en had je bij overlijden een gouden standbeeld gekregen. Nu zijn we straks blij dat-ie weg is.
't Echte en 't ware!
pi_200010587
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 16:17 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Doe iedereen een plezier en kick die gate met wat je vindt :D
Alleen uit oktober 2020: Sonja kreeg een mislukte dijbeenlift van Diana Gabriels, dat werd gefilmd, Gabriels zette dat online, Sonja boos en ze schakelde #Boos in.
Zie hier RTL Boulevard

Ik denk niet dat het de moeite is om daarvoor te gaan kicken. :{
He puts up with my extravagance and my nonsense
pi_200010617
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 16:29 schreef Athenais het volgende:

[..]

Alleen uit oktober 2020: Sonja kreeg een mislukte dijbeenlift van Diana Gabriels, dat werd gefilmd, Gabriels zette dat online, Sonja boos en ze schakelde #Boos in.
Zie hier RTL Boulevard

Ik denk niet dat het de moeite is om daarvoor te gaan kicken. :{
Bummer!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 22 juni 2021 @ 17:13:21 #19
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_200011252
Nog geen 40 en schopt nu al wild om zich heen, o.a. wat betreft dat vervelende Hilversumse wereldje: Sander Schimmelpenninck.

Hij is op tv iig geen succes gebleken.

Valt Ferry Doedens (ook nog niet bepaald oud) ook onder verzuurd? Vervroegd uitgerangeerd iig wel. En de levensvreugde spat er tegenwoordig niet vanaf.

En Yvonne Coldeweijer, weer een relatief jonkie, verdient tegenwoordig haar geld met het afzeiken van mede-bn'ers die meestal hoger op de ladder staan dan zijzelf (in combinatie met het aanprijzen van allerhande rommel). Deed het ooit best goed bij musicals en kinder-tv, maar ergens ging het mis. Ze heeft iets geniepigs over zich dat schreeuwt 'ver bij vandaan blijven'.

[ Bericht 7% gewijzigd door Eightyone op 22-06-2021 17:22:48 ]
pi_200011571
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 17:13 schreef Eightyone het volgende:
Nog geen 40 en schopt nu al wild om zich heen, o.a. wat betreft dat vervelende Hilversumse wereldje: Sander Schimmelpenninck.

Hij is op tv iig geen succes gebleken.

Valt Ferry Doedens (ook nog niet bepaald oud) ook onder verzuurd? Vervroegd uitgerangeerd iig wel. En de levensvreugde spat er tegenwoordig niet vanaf.

En Yvonne Coldeweijer, weer een relatief jonkie, verdient tegenwoordig haar geld met het afzeiken van mede-bn'ers die meestal hoger op de ladder staan dan zijzelf (in combinatie met het aanprijzen van allerhande rommel). Deed het ooit best goed bij musicals en kinder-tv, maar ergens ging het mis. Ze heeft iets geniepigs over zich dat schreeuwt 'ver bij vandaan blijven'.
Sander en Ferry zijn leuk.
  dinsdag 22 juni 2021 @ 17:35:22 #21
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_200011653
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 17:30 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Sander en Ferry zijn leuk.
Sander vind ik een kwal die gedurende z'n Op1-tijd bijna doorlopend zuur keek, en zelden interesse voor de gasten heeft getoond. Of het moesten types van minimaal z'n eigen geweldige niveau zijn. :')
pi_200011708
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 17:35 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Sander vind ik een kwal die gedurende z'n Op1-tijd bijna doorlopend zuur keek, en zelden interesse voor de gasten heeft getoond. Of het moesten types van minimaal z'n eigen geweldige niveau zijn. :')
Hij geeft ook toe dat hij het helemaal niks vond. Fijn dat zijn gezicht congruent is met zijn gedachten. Jammer dat we geen kwaliteit willen bij dat soort programma's maar dat we ook "moeten" gieren met Roelvink, Gordon, Famke, enz enz.
  dinsdag 22 juni 2021 @ 17:50:58 #23
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_200011912
Ik zou Patrick Kicken nog vergeten. Zoek z'n columns op op www.spreekbuis.nl. In veel van die stukjes schemert in meer of mindere mate door hoe vervelend hij het huidige radiowereldje vindt, en hoe blij hij zogenaamd is daar geen deel meer van uit te maken. Zégt hij tenminste.

En Robert Jensen? Valt die ook onder 'verzuurd', of is dat slechts een asociale hork? Veel meer dan wat geschreeuw in een uithoek van het web gebeurt er iig niet meer. Ooit was hij geruime tijd gewoon dagelijks op tv.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 22 juni 2021 @ 17:52:16 #24
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_200011935
Valt PJR ook onder verzuurde BN’er? Of is hij dat stadium voorbij en leeft hij nu te veel zijn eigen leven om verzuurd te doen in de media?

Wel goed topic!
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_200012089
quote:
11s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 17:52 schreef ChipsZak. het volgende:
Valt PJR ook onder verzuurde BN’er? Of is hij dat stadium voorbij en leeft hij nu te veel zijn eigen leven om verzuurd te doen in de media?

Wel goed topic!
Ik vind hem helemaal niet verzuurd. Hij mist de spotlight en zou graag gevraagd worden, maar hij klaagt niet en richt zich op zijn meiden (op instagram te zien). Hij blijft dingen buiten de spotlight doen. Nu weer een bandje opgericht, het is in de luwte, maar hij probeert tenminste iets.
pi_200012150
Bijna niemand is zo zuur als Henny Huisman.

quote:
Oud-manager woest op Henny Huisman: 'Stop met die gekke verhalen'

Eén belangrijk advies
Maar nu Henny na al die 'succesvolle' jaren ook nog eens de beerput opentrekt over diverse collega's is de maat vol voor Jan. "Tino Martin deugt niet, Marco Borsato heeft het met zoveel vrouwen gedaan", somt hij de onthullingen uit Henny's boek op. "Je gooit iedereen voor de bus en zelf wil je eigenlijk niet voor de waarheid uitkomen." Hij heeft dus slechts één advies voor zijn oude werkgever: "Gun iemand anders ook iets. Dan krijg je het automatisch terug. Je kan een boek maken en overal je interviews doen, maar de waarheid vertel ik je nu: Stop met al die gekke verhalen!"

Beluister hier wat een furieuze Jan van Doorn nog meer te zeggen heeft.
pi_200012277
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 17:50 schreef Eightyone het volgende:

En Robert Jensen? Valt die ook onder 'verzuurd', of is dat slechts een asociale hork? Veel meer dan wat geschreeuw in een uithoek van het web gebeurt er iig niet meer. Ooit was hij geruime tijd gewoon dagelijks op tv.
Jij noemt Jensen precies op het moment dat ik aan hem dacht.
Zit tegenwoordig enkel nog op anderen te vitten en dan druk ik me nog zachtjes uit O-)

Gordon hoort er natuurlijk ook bij.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 22 juni 2021 @ 18:25:46 #28
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_200012409
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 18:03 schreef Jeanne_Darc het volgende:

[..]

Ik vind hem helemaal niet verzuurd. Hij mist de spotlight en zou graag gevraagd worden, maar hij klaagt niet en richt zich op zijn meiden (op instagram te zien). Hij blijft dingen buiten de spotlight doen. Nu weer een bandje opgericht, het is in de luwte, maar hij probeert tenminste iets.
Inmiddels inderdaad niet meer maar hij heeft wel vaak geroepen dat zijn shows terug moeten, hij gevraagd had moeten worden etc.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_200012428
Is Maarten van Rossem verzuurd of telt dat niet omdat het zijn act is.
pi_200012480
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 18:28 schreef Sapstengel het volgende:
Is Maarten van Rossem verzuurd of telt dat niet omdat het zijn act is.
Is niet verzuurd. Hij heeft zelfspot. Henny is bloedserieus.
  dinsdag 22 juni 2021 @ 18:33:51 #31
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_200012502
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 18:32 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Is niet verzuurd. Hij heeft zelfspot. Henny is bloedserieus.
Nouja wat is verzuurd, hij zeurt op alles en klaagt. Maar wel op een grappige manier.
pi_200013241
Verzuurd impliceert dat je ooit niet zuur was, dus daarmee valt Maarten van Rossum alsnog uit de lijst.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_200013498
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 18:33 schreef Flow3r het volgende:
Freek de Jonge
Ja, das de allerzuurste.
pi_200013522
En Rachel Hazes natuurlijk, die is ook zuur.
pi_200013664
Memphis Depay.

De documentaire Met Beide Benen gezien en wat een ongelukkig jongen is dat. Zie nauwelijks vreugde bij hem ondanks zijn mooie buitenlandse reizen, successen, dikke auto en geld. Hij is niet gelukkig met zichzelf. Zo zonde.
pi_200014145
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 19:50 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Memphis Depay.

De documentaire Met Beide Benen gezien en wat een ongelukkig jongen is dat. Zie nauwelijks vreugde bij hem ondanks zijn mooie buitenlandse reizen, successen, dikke auto en geld. Hij is niet gelukkig met zichzelf. Zo zonde.
Ken hem juist als een hele vriendelijke man, niet te beroerd om met kinderen op de foto te gaan of een balletje te trappen op het voetbalveld met de jeugd. Totaal niet arrogant.

Maar dat is dan onaangekondigd, door de week zonder pers. En met een stel vrouwen die hem niet eens herkennen. |:)

Hij had toen een witte Hummer bij, vonden kinderen ook erg interessant, zei die ook niks van toen ze eraan zaten.
pi_200014472
Haha ik wíst dat er ook hier een Hazes genoemd zou worden.
pi_200014501
Hoort Viola Holt ook thuis in dit rijtje?
pi_200014510
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 20:19 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ken hem juist als een hele vriendelijke man, niet te beroerd om met kinderen op de foto te gaan of een balletje te trappen op het voetbalveld met de jeugd. Totaal niet arrogant.

Maar dat is dan onaangekondigd, door de week zonder pers. En met een stel vrouwen die hem niet eens herkennen. |:)

Hij had toen een witte Hummer bij, vonden kinderen ook erg interessant, zei die ook niks van toen ze eraan zaten.
Hij houdt er wel van om bewonderd te worden. Misschien is hij een leuker zonder camera's.
Heb je de documentaire gezien? Het beeld dat ik van hem had is niet beter geworden, integendeel.
pi_200014881
Ik moest ook als eerste aan Rachel Hazes denken. Wat een verzuurde muil heeft dat loeder.. lijkt echt op haar ma
pi_200014890
Freek de Jonge inderdaad, die slaat wit uit van de zurigheid.
Alius aliud dicit
pi_200015224
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 20:40 schreef letmehearyouscream het volgende:
Haha ik wíst dat er ook hier een Hazes genoemd zou worden.
Niet een André, gewoon Rachel. André en Rox zijn verre van zuur.
pi_200015252
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 20:41 schreef Jeanne_Darc het volgende:

[..]

Hij houdt er wel van om bewonderd te worden. Misschien is hij een leuker zonder camera's.
Heb je de documentaire gezien? Het beeld dat ik van hem had is niet beter geworden, integendeel.
Deels, ik vind dat die qua karakter wel wat weg heeft van Lewis Hamilton.
pi_200016299
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 17:35 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Sander vind ik een kwal die gedurende z'n Op1-tijd bijna doorlopend zuur keek, en zelden interesse voor de gasten heeft getoond. Of het moesten types van minimaal z'n eigen geweldige niveau zijn. :')
Ik vond Sander toen ie nog bij Quote zat en af en toe aanschoof bij programma's wel leuk en interessant. Maar hij is zichzelf iets te serieus gaan nemen het afgelopen jaar. Zit ook geen enkele zelfspot meer in
pi_200021255
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yvonne Coldeweijer met haar afkraakfilmpjes

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 23-06-2021 10:27:01 ]
pi_200021457
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juni 2021 10:26 schreef An_0_Niem het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yvonne Coldeweijer met haar afkraakfilmpjes
Die is niet goed hoor en draait al net zo door als sommige mensen hier.

Als ex van beroepscreep Ben Saunders weet ze natuurlijk wel alles van gekkies.
  Moderator / Miss SHO woensdag 23 juni 2021 @ 11:17:21 #48
22592 crew  Ole
pi_200021950
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 20:41 schreef An_0_Niem het volgende:
Hoort Viola Holt ook thuis in dit rijtje?
Zie TT :P
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_200022039
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juni 2021 10:26 schreef An_0_Niem het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yvonne Coldeweijer met haar afkraakfilmpjes
Ik luister nu een minuut of 2 maar ze heeft nog niks inhoudelijks gezegd...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_200023068
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 11:23 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik luister nu een minuut of 2 maar ze heeft nog niks inhoudelijks gezegd...
Ik erger mij kapot aan het gefriemel aan haar haren.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')