abonnement Unibet Coolblue
pi_200051248
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 00:16 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Mwah, dingen als paris accord en WHO zijn redelijk dubieus, zeker voor de gemiddelde Amerikaan zelf. Covid beleid was allang ingezet, maar uiteraard onwaar, want Warp Speed was niet Trumps verdienste uiteraard, stel je voor.

De Amerikanen ondervinden voornamelijk een enorme inflatie, torenhoge benzineprijzen, CRT, muh huhwite supremacy is de grootste bedreiding ooit. Defundthepolice zorgt voor enorme stijgingen in moorden en algemene crimimaliteit etc. De pipeline is weg, dus nu worden de mijoenen tonnen olie via dieselslurpende trucks bezorgd. En een president die zijn eigen bevolking met platnuken probeert te overtuigen komt op mij niet echt tof over :').

Maar gelukkig zijn de gemene tweets weg he? *O*.

Trump was echt niet de beste president ooit ofzo, dat zal je mij nooit horen beweren, maar Biden is ook echt niet de perfecte messias ofzo, integendeel, een beroepspoliticus, die na 46 jaar zelfverrijking een "frisse wind" noemen is echt de ultieme gaslighting :').
Wat vind jij dubieus aan het Parijs akkoord? Ik vind eerlijk gezegd dat het veel te zwak is, om zelf maar een positie in te nemen.

Verder zal je hier niet veel mensen vinden die Biden als de perfecte messias zien ofzo. Na Trump wel een frisse wind van competentie natuurlijk, maar in algemene zin dan weer niet. Je zult wel veel mensen vinden die Trump als een van de slechtste presidenten ooit zien, en naar mijn mening met goede redenen.
  vrijdag 25 juni 2021 @ 00:22:20 #277
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200051251
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 00:16 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Mwah, dingen als paris accord en WHO zijn redelijk dubieus, zeker voor de gemiddelde Amerikaan zelf. Covid beleid was allang ingezet, maar uiteraard onwaar, want Warp Speed was niet Trumps verdienste uiteraard, stel je voor.

De Amerikanen ondervinden voornamelijk een enorme inflatie, torenhoge benzineprijzen, CRT, muh huhwite supremacy is de grootste bedreiding ooit. Defundthepolice zorgt voor enorme stijgingen in moorden en algemene crimimaliteit etc. De pipeline is weg, dus nu worden de mijoenen tonnen olie via dieselslurpende trucks bezorgd. En een president die zijn eigen bevolking met platnuken probeert te overtuigen komt op mij niet echt tof over :').

Maar gelukkig zijn de gemene tweets weg he? *O*.

Trump was echt niet de beste president ooit ofzo, dat zal je mij nooit horen beweren, maar Biden is ook echt niet de perfecte messias ofzo, integendeel, een beroepspoliticus, die na 46 jaar zelfverrijking een "frisse wind" noemen is echt de ultieme gaslighting :').
gemene tweets?
Fucking hilarische tweets!!

enige positieve er aan, fucking veel meme's en hilarische tweets, en speeches, die me deden denken aan nuremberg rally's *O*

Hij zit dus nu wel in witte huis maar is nog wel geblokkeerd van twitter.. :{
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_200051254
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 00:16 schreef HeatWave het volgende:

[..]

want Warp Speed was niet Trumps verdienste uiteraard
Als het vaccinatieprogramma zo'n succes is en het verdienste van Trump zou zijn, hoe kan het dan dat 41 procent van zijn achterban PERTINENT weigert zich te laten vaccineren (tegen 4 procent van de democraten).
  vrijdag 25 juni 2021 @ 00:26:23 #279
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_200051264
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 00:23 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Als het vaccinatieprogramma zo'n succes is en het verdienste van Trump zou zijn, hoe kan het dan dat 41 procent van zijn achterban PERTINENT weigert zich te laten vaccineren (tegen 4 procent van de democraten).
Geen idee, alleen is er niemand gedwongen om zich al dan niet te laten vaccineren, als Trump warp speed heeft ingezet is het niet zijn fout als mensen zich niet laten vaccineren uiteraard.

Maar dat weet iemand vast wel weer zo te draaien dat het wel zijn schuld is, dat is logisch :7.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 25 juni 2021 @ 00:26:59 #280
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200051268
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 00:21 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Wat vind jij dubieus aan het Parijs akkoord? Ik vind eerlijk gezegd dat het veel te zwak is, om zelf maar een positie in te nemen.

Verder zal je hier niet veel mensen vinden die Biden als de perfecte messias zien ofzo. Na Trump wel een frisse wind natuurlijk, maar in algemene zin dan weer niet. Je zult wel veel mensen vinden die Trump als een van de slechtste presidenten ooit zien, en naar mijn mening met goede redenen.
Ik kan er nog steeds niet bij dat het machtigste land ter wereld een stel baklappen naar voren schuift/schoof als president..

en ik maar denken dat Balkenende de grootste dweep was geweest die een land moest besturen..
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 25 juni 2021 @ 00:30:14 #281
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200051278
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 00:26 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Geen idee, alleen is er niemand gedwongen om zich al dan niet te laten vaccineren, als Trump warp speed heeft ingezet is het niet zijn fout als mensen zich niet laten vaccineren uiteraard.

Maar dat weet iemand vast wel weer zo te draaien dat het wel zijn schuld is, dat is logisch :7.
Ik hoef niks te verdraaien.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_200051288
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 00:26 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ik kan er nog steeds niet bij dat het machtigste land ter wereld een stel baklappen naar voren schuift/schoof als president..

en ik maar denken dat Balkenende de grootste dweep was geweest die een land moest besturen..
Dat moest niet, maar liep nou eenmaal zo. Biden heeft in hun systeem wel het voordeel de andere fossielen in de Senaat te kennen van de andere partij en een reputatie van het kunnen samen werken met de andere partij. Het probleem is dat ooit ontdekt is dat het niet samenwerken doorgaans politiek gunstiger is dan wel samenwerken (zie Newt Gingrich) en dat maakte eerst een meerderheid in het Huis voor redelijke wetsvoorstellen onmogelijk (met de tegenpartij aan de macht, zelfs al zou het een meerderheid halen) en later in de Senaat waar redelijke wetsvoorstellen waar een grote meerderheid van de bevolking voor was niet meer op 60 stemmen kon rekenen.
pi_200051318
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 00:26 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Geen idee, alleen is er niemand gedwongen om zich al dan niet te laten vaccineren, als Trump warp speed heeft ingezet is het niet zijn fout als mensen zich niet laten vaccineren uiteraard.

Maar dat weet iemand vast wel weer zo te draaien dat het wel zijn schuld is, dat is logisch :7.
Ik zou me kunnen voorstellen dat het tijdenlang bagatelliseren van covid en het wegzetten van je opponent als een loser omdat hij een mondkapje draagt, in plaats van zoals het een waar president betaamt je hele entourage te besmetten, heeft bijgedragen aan het feit dat het gros van zijn achterban de ziekte nog steeds niet serieus neemt (en een vaccin dus maar onzin vindt), maar dat zal jij vast anders zien.
  vrijdag 25 juni 2021 @ 00:43:45 #284
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_200051339
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 00:38 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Ik zou me kunnen voorstellen dat het tijdenlang bagatelliseren van covid en het wegzetten van je opponent als een loser omdat hij een mondkapje draagt, in plaats van zoals het een waar president betaamt je hele entourage te besmetten, heeft bijgedragen aan het feit dat het gros van zijn achterban de ziekte nog steeds niet serieus neemt (en een vaccin dus maar onzin vindt), maar dat zal jij vast anders zien.
En het dichtgooien van de grens met China door Trump xenofobisch noemen (Biden) en het oproepen om massaal naar Chinatown te komen, want het is geen chinavirus (Pelosi). Dat zie ik ook allemaal anders zeker?

Dat heeft allemaal positief bijgedragen aan de covid situatie in de VS uiteraard?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_200051351
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 00:43 schreef HeatWave het volgende:

[..]

En het dichtgooien van de grens met China door Trump xenofobisch noemen (Biden) en het oproepen om massaal naar Chinatown te komen, want het is geen chinavirus (Pelosi). Dat zie ik ook allemaal anders zeker?

Dat heeft allemaal positief bijgedragen aan de covid situatie in de VS uiteraard?
Ik denk niet dat die woorden van Pelosi ertoe geleid hebben dat republikeinen zich niet willen laten vaccineren, maar dat zie ik vast verkeerd?
  vrijdag 25 juni 2021 @ 00:49:44 #286
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_200051363
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 00:46 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Ik denk niet dat die woorden van Pelosi ertoe geleid hebben dat republikeinen zich niet willen laten vaccineren, maar dat zie ik vast verkeerd?
Het gaf toen wel een signaal dat Covid er helemaal niet toe deed, die achterlijke Trump is maar een racist, kom gewoon massaal naar chinatown, niets aan de hand, besmettingen bestaan niet, dat heeft Orange man verzonnen die vuige nazi!!
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_200051374
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 00:49 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Het gaf toen wel een signaal dat Covid er helemaal niet toe deed, die achterlijke Trump is maar een racist, kom gewoon massaal naar chinatown, niets aan de hand, besmettingen bestaan niet, dat heeft Orange man verzonnen die vuige nazi!!
Dus het geen achterlijke koosnaampjes aan een virus geven als Kung Flu wekt in jouw ogen de indruk dat het er niet toe doet. Wonderlijk, uiterst wonderlijk.
  vrijdag 25 juni 2021 @ 00:57:36 #288
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_200051394
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 00:51 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Dus het geen achterlijke koosnaampjes aan een virus geven als Kung Flu wekt in jouw ogen de indruk dat het er niet toe doet. Wonderlijk, uiterst wonderlijk.
Ja, dat zei ik ook echt :').

Nee, oproepen om massaal. ondanks een opkomende, door Trump weldegelijk serieus genomen pandemie,lekker met zijn alleen naar chinatown te komen is behoorlijk hypocriet he? Zal omdat het Democraten worden uiteraard echt niet voor besmettingen gezorgd hebben, zo slim is het virus wel.


Maar Trump deed een gemene tweet, daarom is de wereld kapot.... toch? :')
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_200051403
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 00:57 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, dat zei ik ook echt :').

Nee, oproepen om massaal. ondanks een opkomende, door Trump weldegelijk serieus genomen pandemie,lekker met zijn alleen naar chinatown te komen is behoorlijk hypocriet he? Zal omdat het Democraten worden uiteraard echt niet voor besmettingen gezorgd hebben, zo slim is het virus wel.


Maar Trump deed een gemene tweet, daarom is de wereld kapot.... toch? :')
Mijn vraag aan jou was hoe het kan dat, als (zoals jij lijkt te stellen) het vaccinatieprogramma een succes van Trump is, zijn achterban zich niet wil laten vaccineren.
Als jij dan niet verder komt dan: boehoehoe, de democraten zeiden dit, dan is dat geen erg sterk argument, want doorgaans lijken de republikeinen zich niet erg te laten overtuigen door wat de democraten zeggen.
  vrijdag 25 juni 2021 @ 01:03:45 #290
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_200051417
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 01:00 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Mijn vraag aan jou was hoe het kan dat, als (zoals jij lijkt te stellen) het vaccinatieprogramma een succes van Trump is, zijn achterban zich niet wil laten vaccineren.
Als jij dan niet verder komt dan: boehoehoe, de democraten zeiden dit, dan is dat geen erg sterk argument, want doorgaans lijken de republikeinen zich niet erg te laten overtuigen door wat de democraten zeggen.
Als een president, wie dan ook, alles in het werk stelt om het vaccinatieprogramma in het leven te roepen is het dan diezelfde president die er voor zorgt dat mensen de vrije keuze maken om wel of niet gevaccineerd te worden?

Dus als Biden het hele programma had ingevoerd was het opeens wel zijn fout als mensen de prik weigeren, of dan opeens automagisch niet?

Echt, ik snap kritiek op Trump echt wel, ben het er deels zelfs mee eens, maar het "Trump zegt A dus het is automatisch, zonder twijfel B" gaat er bij mij niet in.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_200051454
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 01:03 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Als een president, wie dan ook, alles in het werk stelt om het vaccinatieprogramma in het leven te roepen is het dan diezelfde president die er voor zorgt dat mensen de vrije keuze maken om wel of niet gevaccineerd te worden?

Dus als Biden het hele programma had ingevoerd was het opeens wel zijn fout als mensen de prik weigeren, of dan opeens automagisch niet?

Echt, ik snap kritiek op Trump echt wel, ben het er deels zelfs mee eens, maar het "Trump zegt A dus het is automatisch, zonder twijfel B" gaat er bij mij niet in.
Je kan zo'n lange film maken met momenten waarop Trump covid bagatelliseert dat jouw eerste zin gewoon niet serieus te nemen is, ook niet door jezelf als je hem even rustig naleest.
  vrijdag 25 juni 2021 @ 01:15:29 #292
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_200051467
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 01:12 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Je kan zo'n lange film maken met momenten waarop Trump covid bagatelliseert dat jouw eerste zin gewoon niet serieus te nemen is, ook niet door jezelf als je hem even rustig naleest.
fijn, doet niets af aan het feit dat zijn politieke tegenstanders, die nu de baas zijn, net zo hard als niet harder hebben meegewerkt aan de verspreiding van covid.

Laat Orange Man nou eens los, de anderen zijn echt geen haar beter, echt niet.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_200051479
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 01:15 schreef HeatWave het volgende:

[..]

fijn, doet niets af aan het feit dat zijn politieke tegenstanders, die nu de baas zijn, net zo hard als niet harder hebben meegewerkt aan de verspreiding van covid.
Tel tot 10, denk eens rustig na en je kan niet anders dan erkennen dat dit dom gelul is.
Welke superspreading events heeft Biden georganiseerd?
Welke superspreading events heeft Trump georganiseerd waarna zijn halve entourage besmet was met covid?
Juist.
Graag gedaan.
  vrijdag 25 juni 2021 @ 01:22:56 #294
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_200051489
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 01:19 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Tel tot 10, denk eens rustig na en je kan niet anders dan erkennen dat dit dom gelul is.
Welke superspreading events heeft Biden georganiseerd?
Welke superspreading events heeft Trump georganiseerd waarna zijn halve entourage besmet was met covid?
Juist.
Graag gedaan.
Grenzen dichtgooien met besmettingshaarden is xenofobie, kom allemaal massaal naar chinatown, Covid is niet eng en bestaat niet!

Nee, niets aan de hand, Trump bad!

Echt, het is niet 1 is 100% schuldig en de andere partij de verlosser.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_200051495
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 01:22 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Grenzen dichtgooien met besmettingshaarden is xenofobie, kom allemaal massaal naar chinatown, Covid is niet eng en bestaat niet!

Nee, niets aan de hand, Trump bad!

Echt, het is niet 1 is 100% schuldig en de andere partij de verlosser.
Jammer dat je niet reageert op wat ik schrijf, desalniettemin goede nacht.
  vrijdag 25 juni 2021 @ 01:26:12 #296
323401 Kijkertje
met filter
pi_200051498
Nouououou Trump staat wat betreft onbekwaamheid wel aan de top hoor! Vergeleken bij hem was Bush zelfs nog een goede president :+
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 25 juni 2021 @ 01:27:46 #297
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_200051502
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 01:25 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Jammer dat je niet reageert op wat ik schrijf, desalniettemin goede nacht.
Omdat het niet zo relevant was. Super spreader, bla bla. Het punt was dat Trump alleen maar negatieve dingen zou hebben gedaan en Biden (and friends) alleen maar goeie dingen.

En dat is dus gewoon bewezen bullshit. Maar je moet en zal Biden aanhangen, anders ben je een trumpanzee, toch?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_200051503
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 01:25 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Jammer dat je niet reageert op wat ik schrijf, desalniettemin goede nacht.
Ja, hij reageert op zijn angstbeeld van een tegenstander in plaats van wat je inbrengt. Bijzonder om te zien.
pi_200051504
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 01:27 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Omdat het niet zo relevant was. Super spreader, bla bla. Het punt was dat Trump alleen maar negatieve dingen zou hebben gedaan en Biden (and friends) alleen maar goeie dingen.

En dat is dus gewoon bewezen bullshit. Maar je moet en zal Biden aanhangen, anders ben je een trumpanzee, toch?
Kan je niet lezen of wil je niet lezen?
  vrijdag 25 juni 2021 @ 01:34:25 #300
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_200051516
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 01:28 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Kan je niet lezen of wil je niet lezen?
Nee, of ja.

Of je kapt met dom gelul als argument gebruiken, dat kan ook nog.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')