abonnement Unibet Coolblue
  Moderator dinsdag 22 juni 2021 @ 13:15:34 #226
375570 crew  Cyan9
pi_200007537
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 11:49 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Kijkuit he, anders begin ik over latex.
~O>
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  dinsdag 22 juni 2021 @ 13:16:59 #227
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_200007558
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 13:04 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Waar is de rest?
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator dinsdag 22 juni 2021 @ 13:19:16 #228
375570 crew  Cyan9
pi_200007590
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 12:32 schreef ijs_beer het volgende:
Jaa mijn nieuwe telefoon is binnen. Nu dat ding opladen. *O* (Is wel groter dan ik had ingeschat eigenlijk.) :@
Dat zeggen ze allemaal.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  dinsdag 22 juni 2021 @ 13:23:19 #229
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200007629
Vrijdag *O*
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  dinsdag 22 juni 2021 @ 13:23:54 #230
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_200007639
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 13:11 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ik ben ook wel eens misselijk geweest 's ochtends, nooit dat soort vragen gehad. :+
Het lijkt me heerlijk om typische vrouwendingen aan mannen te vragen. Dingen als:
"Is het die tijd van de maand ofzo?"
"Je bent inmiddels wel al 33, heb je geen klapperende testikels?"
"Waarom heb je zo'n kort t-shirt aan? Ik kan je armen zien. Zo vraag je er om hoor..."
"Hoe ga je dat straks doen met werk als je een baby hebt?"
"Ga je werken terwijl je een baby hebt??? Wie past er dan op de baby? De moeder?"

;( Ik ben inmiddels 34 en heb nu het gevoel dat sommige mensen niet meer aan mij durven te vragen of ik nog aan kinderen ga beginnen. Wat fijn is, want we willen best maar lijf werkt nog niet helemaal mee :+ Collega van mij zat veel verder in het traject (inmiddels trouwens wel gelukt) en stond soms op janken omdat mensen steeds aan haar vroegen 'of het niet tijd was', ze was immers al heel lang samen met haar vriend en ze was 30+..


//serieuze shit over :@
Just once I want my life to be like an eighties movie..
  dinsdag 22 juni 2021 @ 13:30:27 #231
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200007729
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 13:23 schreef Yesse het volgende:

[..]

Het lijkt me heerlijk om typische vrouwendingen aan mannen te vragen. Dingen als:
"Is het die tijd van de maand ofzo?"
"Je bent inmiddels wel al 33, heb je geen klapperende testikels?"
"Waarom heb je zo'n kort t-shirt aan? Ik kan je armen zien. Zo vraag je er om hoor..."
"Hoe ga je dat straks doen met werk als je een baby hebt?"
"Ga je werken terwijl je een baby hebt??? Wie past er dan op de baby? De moeder?"

;( Ik ben inmiddels 34 en heb nu het gevoel dat sommige mensen niet meer aan mij durven te vragen of ik nog aan kinderen ga beginnen. Wat fijn is, want we willen best maar lijf werkt nog niet helemaal mee :+ Collega van mij zat veel verder in het traject (inmiddels trouwens wel gelukt) en stond soms op janken omdat mensen steeds aan haar vroegen 'of het niet tijd was', ze was immers al heel lang samen met haar vriend en ze was 30+..

//serieuze shit over :@
Deze snap ik niet. ;(
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  dinsdag 22 juni 2021 @ 13:31:00 #232
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_200007739
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 13:23 schreef Yesse het volgende:

[..]

Het lijkt me heerlijk om typische vrouwendingen aan mannen te vragen. Dingen als:
"Is het die tijd van de maand ofzo?"
"Je bent inmiddels wel al 33, heb je geen klapperende testikels?"
"Waarom heb je zo'n kort t-shirt aan? Ik kan je armen zien. Zo vraag je er om hoor..."
"Hoe ga je dat straks doen met werk als je een baby hebt?"
"Ga je werken terwijl je een baby hebt??? Wie past er dan op de baby? De moeder?"

;( Ik ben inmiddels 34 en heb nu het gevoel dat sommige mensen niet meer aan mij durven te vragen of ik nog aan kinderen ga beginnen. Wat fijn is, want we willen best maar lijf werkt nog niet helemaal mee :+ Collega van mij zat veel verder in het traject (inmiddels trouwens wel gelukt) en stond soms op janken omdat mensen steeds aan haar vroegen 'of het niet tijd was', ze was immers al heel lang samen met haar vriend en ze was 30+..

//serieuze shit over :@
Ik moest lachen om het eerste deel van je post :+
Het tweede deel is natuurlijk niet grappig. Lijkt me echt heel klote als het niet wil lukken terwijl je het zo graag wil. En dat gevraag van mensen, daar word je inderdaad ook gek van.
En qua kinderen is het ook alleen maar goed als je er twee hebt. Wij hebben één dochter en ik heb ik weet niet hoe lang moeten horen, wanneer komt de tweede.
Veel succes ermee in ieder geval :*
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  dinsdag 22 juni 2021 @ 13:33:56 #233
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_200007789
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 13:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Deze snap ik niet. ;(
Die lijkt mij toch vrij duidelijk :o
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator dinsdag 22 juni 2021 @ 13:35:09 #234
375570 crew  Cyan9
pi_200007816
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 13:23 schreef Yesse het volgende:

[..]

Het lijkt me heerlijk om typische vrouwendingen aan mannen te vragen. Dingen als:
"Is het die tijd van de maand ofzo?"
"Je bent inmiddels wel al 33, heb je geen klapperende testikels?"
"Waarom heb je zo'n kort t-shirt aan? Ik kan je armen zien. Zo vraag je er om hoor..."
"Hoe ga je dat straks doen met werk als je een baby hebt?"
"Ga je werken terwijl je een baby hebt??? Wie past er dan op de baby? De moeder?"

;( Ik ben inmiddels 34 en heb nu het gevoel dat sommige mensen niet meer aan mij durven te vragen of ik nog aan kinderen ga beginnen. Wat fijn is, want we willen best maar lijf werkt nog niet helemaal mee :+ Collega van mij zat veel verder in het traject (inmiddels trouwens wel gelukt) en stond soms op janken omdat mensen steeds aan haar vroegen 'of het niet tijd was', ze was immers al heel lang samen met haar vriend en ze was 30+..

//serieuze shit over :@
Ik moest lachen om klapperende testikels.

Maar het is inderdaad hartstikke irritant, van die opmerkingen. Het hangt van aannames en vooroordelen aan elkaar. :{
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  dinsdag 22 juni 2021 @ 13:36:18 #235
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_200007828
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 13:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Deze snap ik niet. ;(
Wees blij dat je hem niet snapt :+ Overigens veeeeel te serieus voor een SC.

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 13:31 schreef Arizona het volgende:

[..]

Ik moest lachen om het eerste deel van je post :+
Het tweede deel is natuurlijk niet grappig. Lijkt me echt heel klote als het niet wil lukken terwijl je het zo graag wil. En dat gevraag van mensen, daar word je inderdaad ook gek van.
Ja zo was hij wel bedoeld :+ En het tweede deel komt ook wel goed hoor :D Hoe de uitkomst ook is. Maar die bemoeienis met je leven is zo irritant.
quote:
En qua kinderen is het ook alleen maar goed als je er twee hebt. Wij hebben één dochter en ik heb ik weet niet hoe lang moeten horen, wanneer komt de tweede.
Veel succes ermee in ieder geval :*
Jaaaa dat is inderdaad ook zo raar. Ik heb ook de vraag gehad "hoeveel kinderen wil je?" Ehhhh nou ik heb er nog niet eens 1 dus laten we daar maar beginnen _O- Wel heb ik al geluisterd naar de podcast "de Tweede" wat ik helemaal geweldig vond :p
Just once I want my life to be like an eighties movie..
  dinsdag 22 juni 2021 @ 13:37:00 #236
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200007841
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 13:23 schreef Yesse het volgende:

[..]

Het lijkt me heerlijk om typische vrouwendingen aan mannen te vragen.
Goed, maar dan gaan wij gewoon typische mannendingen aan jullie terugvragen.
Dingen als "Wil jij ook nog een biertje?" en zo, dat zal jullie leren. :7
quote:
Dingen als:
"Is het die tijd van de maand ofzo?"
"Je bent inmiddels wel al 33, heb je geen klapperende testikels?"
"Waarom heb je zo'n kort t-shirt aan? Ik kan je armen zien. Zo vraag je er om hoor..."
"Hoe ga je dat straks doen met werk als je een baby hebt?"
"Ga je werken terwijl je een baby hebt??? Wie past er dan op de baby? De moeder?"

;( Ik ben inmiddels 34 en heb nu het gevoel dat sommige mensen niet meer aan mij durven te vragen of ik nog aan kinderen ga beginnen. Wat fijn is, want we willen best maar lijf werkt nog niet helemaal mee :+ Collega van mij zat veel verder in het traject (inmiddels trouwens wel gelukt) en stond soms op janken omdat mensen steeds aan haar vroegen 'of het niet tijd was', ze was immers al heel lang samen met haar vriend en ze was 30+..

//serieuze shit over :@
Maar serieus, ik sta er zelf al van te kijken als iemand dat soort vragen stelt (waarbij ik ze trouwens ook vaak van andere vrouwen hoor komen, gewoonlijk vrouwen die zelf al kinderen hebben). Ik vind het echt zó iets waar een ander zich niet mee moet bemoeien, tenzij iemand er zelf over begint.

En zelfs dan:
quote:
"Waarom heb je zo'n kort t-shirt aan? Ik kan je armen zien. Zo vraag je er om hoor..."
Ik neem aan dat je die gewoon beantwoordt: "Waarom zitten jouw ballen binnen schopbereik? Zo vraag je er om hoor." oid. :+
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator dinsdag 22 juni 2021 @ 13:38:20 #237
375570 crew  Cyan9
pi_200007865
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 13:36 schreef Yesse het volgende:

[..]

Wees blij dat je hem niet snapt :+ Overigens veeeeel te serieus voor een SC.
[..]

Ja zo was hij wel bedoeld :+ En het tweede deel komt ook wel goed hoor :D Hoe de uitkomst ook is. Maar die bemoeienis met je leven is zo irritant.
[..]

Jaaaa dat is inderdaad ook zo raar. Ik heb ook de vraag gehad "hoeveel kinderen wil je?" Ehhhh nou ik heb er nog niet eens 1 dus laten we daar maar beginnen _O- Wel heb ik al geluisterd naar de podcast "de Tweede" wat ik helemaal geweldig vond :p
De SC is voor alles hè, ook voor super serieuze kwaliteitsposts. *;
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  dinsdag 22 juni 2021 @ 13:38:37 #238
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200007870
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 13:31 schreef Arizona het volgende:

[..]

Ik moest lachen om het eerste deel van je post :+
Het tweede deel is natuurlijk niet grappig. Lijkt me echt heel klote als het niet wil lukken terwijl je het zo graag wil. En dat gevraag van mensen, daar word je inderdaad ook gek van.
En qua kinderen is het ook alleen maar goed als je er twee hebt. Wij hebben één dochter en ik heb ik weet niet hoe lang moeten horen, wanneer komt de tweede.
Veel succes ermee in ieder geval :*
Een vriendin van mij heeft twee dochters en die krijgt nog wel eens de vraag of er niet een broertje bij moet, oid.
Dus ook met twee ben je niet helemaal veilig voor sommige mensen. ;(
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  dinsdag 22 juni 2021 @ 13:39:26 #239
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_200007884
Wat vragen betreft is het wel typisch dat het nooit genoeg is. Als je geen relatie hebt dan krijg je daar vragen over. Heb je die wel dan gaat het over wanneer ga je samenwonen, daarna trouwen en daarna wanneer een kind, een bij één kind dus waar blijft de tweede :')
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  dinsdag 22 juni 2021 @ 13:40:11 #240
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_200007895
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 13:38 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Een vriendin van mij heeft twee dochters en die krijgt nog wel eens de vraag of er niet een broertje bij moet, oid.
Dus ook met twee ben je niet helemaal veilig voor sommige mensen. ;(
Dus het beste vier kinderen. Een jongen, een meisje en een tweeling.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  dinsdag 22 juni 2021 @ 13:40:14 #241
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_200007897
quote:
11s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 13:37 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Goed, maar dan gaan wij gewoon typische mannendingen aan jullie terugvragen.
Dingen als "Wil jij ook nog een biertje?" en zo, dat zal jullie leren. :7
_O- _O- Het erge is: het antwoord zou nee zijn want ik drink niet :@
quote:
[..]

Maar serieus, ik sta er zelf al van te kijken als iemand dat soort vragen stelt (waarbij ik ze trouwens ook vaak van andere vrouwen hoor komen, gewoonlijk vrouwen die zelf al kinderen hebben). Ik vind het echt zó iets waar een ander zich niet mee moet bemoeien, tenzij iemand er zelf over begint.
Het zijn ook altijd mensen die een beetje zuur zijn over hun eigen leven. Dus ik denk altijd maar: je krijgt thuis vast geen seks/bent allang op je eigen man uitgekeken/je kinderen haten je of iets anders ergs. En tegenwoordig denk ik dan aan Jendrik *O* I don't feel hate, I just feel sorry *O*
quote:
En zelfs dan:
[..]

Ik neem aan dat je die gewoon beantwoordt: "Waarom zitten jouw ballen binnen schopbereik? Zo vraag je er om hoor." oid. :+
Hahaahahahahaahahahahaha. _O- Die laatste is echt bril-jant.
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 13:38 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Een vriendin van mij heeft twee dochters en die krijgt nog wel eens de vraag of er niet een broertje bij moet, oid.
Dus ook met twee ben je niet helemaal veilig voor sommige mensen. ;(
Volgens mij las ik laatst op het viva forum toen ik daar nog even gauw ging bijlezen dat er een vrouw was wiens moeder had gezegd dat een jongens-moeder geen echte moeder was en dat ze vast snel een meisje zouden krijgen. En dat tegen een zwangere. :o
Just once I want my life to be like an eighties movie..
pi_200007934
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 13:23 schreef Yesse het volgende:

[..]

Het lijkt me heerlijk om typische vrouwendingen aan mannen te vragen. Dingen als:
"Is het die tijd van de maand ofzo?"
"Je bent inmiddels wel al 33, heb je geen klapperende testikels?"
"Waarom heb je zo'n kort t-shirt aan? Ik kan je armen zien. Zo vraag je er om hoor..."
"Hoe ga je dat straks doen met werk als je een baby hebt?"
"Ga je werken terwijl je een baby hebt??? Wie past er dan op de baby? De moeder?"

;( Ik ben inmiddels 34 en heb nu het gevoel dat sommige mensen niet meer aan mij durven te vragen of ik nog aan kinderen ga beginnen. Wat fijn is, want we willen best maar lijf werkt nog niet helemaal mee :+ Collega van mij zat veel verder in het traject (inmiddels trouwens wel gelukt) en stond soms op janken omdat mensen steeds aan haar vroegen 'of het niet tijd was', ze was immers al heel lang samen met haar vriend en ze was 30+..

//serieuze shit over :@
Ja lijkt me wel echt rot als iemand serieus bezig is om zwanger te worden en het lukt niet meteen en dan krijg je dat soort vragen :{
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_200007955
quote:
11s.gif [b]Op dinsdag 22 juni 2021 13:37 schreef Roger_Epiales

Maar serieus, ik sta er zelf al van te kijken als iemand dat soort vragen stelt (waarbij ik ze trouwens ook vaak van andere vrouwen hoor komen, gewoonlijk vrouwen die zelf al kinderen hebben). Ik vind het echt zó iets waar een ander zich niet mee moet bemoeien, tenzij iemand er zelf over begint.
Ja ik stel dat soort vragen eigenlijk nooit. Of mensen wel of geen kinderen willen en hoeveel en wanneer, dat maken zij wel uit ^O^ Hooguit als iemand er zelf over begint inderdaad.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  dinsdag 22 juni 2021 @ 13:50:43 #244
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_200008010
Break my stride, leuk *O*

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 13:45 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ja ik stel dat soort vragen eigenlijk nooit. Of mensen wel of geen kinderen willen en hoeveel en wanneer, dat maken zij wel uit ^O^ Hooguit als iemand er zelf over begint inderdaad.
Ik ook niet, veel te gevoelig onderwerp.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  dinsdag 22 juni 2021 @ 13:53:21 #245
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200008034
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 13:40 schreef Yesse het volgende:

[..]

_O- _O- Het erge is: het antwoord zou nee zijn want ik drink niet :@
[..]

Het zijn ook altijd mensen die een beetje zuur zijn over hun eigen leven. Dus ik denk altijd maar: je krijgt thuis vast geen seks/bent allang op je eigen man uitgekeken/je kinderen haten je of iets anders ergs. En tegenwoordig denk ik dan aan Jendrik *O* I don't feel hate, I just feel sorry *O*
[..]

Hahaahahahahaahahahahaha. _O- Die laatste is echt bril-jant.
Feel free to use it. :P
En dan zeggen met een glimlach (zodat eventuele toeschouwers zien dat het een grap is) en tegelijk een blik in je ogen die de persoon zelf zeker doet weten dat hij beter even zijn muil kan houden. 8-)
quote:
[..]

Volgens mij las ik laatst op het viva forum toen ik daar nog even gauw ging bijlezen dat er een vrouw was wiens moeder had gezegd dat een jongens-moeder geen echte moeder was en dat ze vast snel een meisje zouden krijgen. En dat tegen een zwangere. :o
Nou ja zeg. Een moeder met alleen zoons dus? :o
Ik kan wel een legertje moeders (incl hun zoons) optrommelen die graag even met dat mens in discussie zouden gaan. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator dinsdag 22 juni 2021 @ 13:55:42 #246
375570 crew  Cyan9
pi_200008073
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 13:39 schreef Redefine het volgende:
Wat vragen betreft is het wel typisch dat het nooit genoeg is. Als je geen relatie hebt dan krijg je daar vragen over. Heb je die wel dan gaat het over wanneer ga je samenwonen, daarna trouwen en daarna wanneer een kind, een bij één kind dus waar blijft de tweede :')
En daarna moeten er toch zeker 10+ kleinkinderen komen. Anders heb je gefaald als mens.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_200008075
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 13:50 schreef Arizona het volgende:
Break my stride, leuk *O*
[..]

Ik ook niet, veel te gevoelig onderwerp.
Nee precies, en ook wat betreft relaties ofzo. Je wilt niet weten hoe vaak ik de vraag heb gekregen van familie, kennissen of vrienden van mijn ouders waarom er nog geen vriendje in beeld is. :{
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  dinsdag 22 juni 2021 @ 13:57:21 #248
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200008097
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 13:55 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Nee precies, en ook wat betreft relaties ofzo. Je wilt niet weten hoe vaak ik de vraag heb gekregen van familie, kennissen of vrienden van mijn ouders waarom er nog geen vriendje in beeld is. :{
Herkenbaar ;(
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  Moderator dinsdag 22 juni 2021 @ 13:58:29 #249
375570 crew  Cyan9
pi_200008114
quote:
9s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 13:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Herkenbaar ;(
Ja Luc, waarom is er nog geen vriendje in beeld?
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  dinsdag 22 juni 2021 @ 13:59:05 #250
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_200008125
quote:
8s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 13:55 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

En daarna moeten er toch zeker 10+ kleinkinderen komen. Anders heb je gefaald als mens.
Oh ja en dat er dan ook (schoon)moeders zijn die zowat hun kind dwingen om kinderen te krijgen "want we willen opa en oma worden"... Daar heb je geen recht op. *O* Gelukkig heb ik fijne (schoon)ouders die er nooit over beginnen (en ouders die zoiets hadden: voor ons hoeft het niet) *O*

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 13:55 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Nee precies, en ook wat betreft relaties ofzo. Je wilt niet weten hoe vaak ik de vraag heb gekregen van familie, kennissen of vrienden van mijn ouders waarom er nog geen vriendje in beeld is. :{
Mijn oma heeft ooit eens tegen mij gezegd toen ik bijna 16 was en nog niet had gemenstrueerd: "Oh maar ik speelde tot mijn 16e ook nog met poppen". En dat ik dacht: dat is helemaal het probleem niet, want dat doe ik niet :') *diezelfde oma kreeg vervolgens tussen haar 17e en 43e 11 kinderen :X Dus die poppen snapte ik wel :+
quote:
9s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 13:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Herkenbaar ;(
quote:
89s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 13:58 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Ja Luc, waarom is er nog geen vriendje in beeld?
Ik moest er stiekem ook aan denken :@ :@
Just once I want my life to be like an eighties movie..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')