abonnement Unibet Coolblue
pi_199999100
Een korte film over de actuele gang van zaken in de wereld. Persoonlijk vond ik dit zéér interessant, het is een korte samenvatting van wat er precies achter de schermen afspeelt. Iets wat je niet snel zal tegenkomen in het dagelijke "nieuws".

Ik hoop dat het wat mensen aan het denken zet.

pi_200000918
Is dit het filmpje waar het licht aan gaat?
pi_200000939
Trouwens, hoe weten ze hier wel zeker wat er precies achter de schermen aan de hand is? Misschien is dit filmpje er juist wel om iedereen zand in de ogen te strooien.
pi_200002234
Blackrock was mij wel bekend dat dit een zeer machtige institutie is. Vanguard is voor mij nieuw.

Wel interessant.
pi_200002283
Mij boeit het niks, kan er toch niets aan veranderen. Ze doen maar lekker, ik leef mijn eigen leven wel.
pi_200002897
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 23:02 schreef Cockwhale het volgende:
Mij boeit het niks, kan er toch niets aan veranderen. Ze doen maar lekker, ik leef mijn eigen leven wel.
ok wegkijker
U MAD?
  Moderator dinsdag 22 juni 2021 @ 00:41:19 #7
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200003173
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 21:26 schreef Piva het volgende:
Een korte film over de actuele gang van zaken in de wereld. Persoonlijk vond ik dit zéér interessant, het is een korte samenvatting van wat er precies achter de schermen afspeelt. Iets wat je niet snel zal tegenkomen in het dagelijke "nieuws".

Ik hoop dat het wat mensen aan het denken zet.

Beetje laat mee, heel BNW staat al vol met dit soort filmpjes. En je komt het niet tegen in het dagelijkse nieuws omdat het conspiracy lulverhalen zijn.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_200003194
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 00:41 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Beetje laat mee, heel BNW staat al vol met dit soort filmpjes. En je komt het niet tegen in het dagelijkse nieuws omdat het conspiracy lulverhalen zijn.
Als je niet filtert is alles een lulverhaal. Maar verklaar dan eens dat Blackrock dat een gigantisch aandeel heeft in geldstromen dat dit een complot is en niet waar is.

Het problem is dat mensen niet filteren en of een stuk complete onzin vinden of juist niet. Maar om bepaalde zaken eruit te pikken die wel degelijk kloppen is schijnbaar niet mogelijk.
  Moderator dinsdag 22 juni 2021 @ 00:53:39 #9
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200003212
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 00:49 schreef Cherni het volgende:

[..]

Als je niet filtert is alles een lulverhaal. Maar verklaar dan eens dat Blackrock dat een gigantisch aandeel heeft in geldstromen dat dit een complot is en niet waar is.

Het problem is dat mensen niet filteren en of een stuk complete onzin vinden of juist niet. Maar om bepaalde zaken eruit te pikken die wel degelijk kloppen is schijnbaar niet mogelijk.
Blackrock is een asset manager, de grootste ter wereld. Wat moet ik daar aan verklaren? Dat is nou niet bepaald een geheim.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_200003218
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 00:53 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Blackrock is een asset manager, de grootste ter wereld. Wat moet ik daar aan verklaren? Dat is nou niet bepaald een geheim.
Tja dus geen complot
  Moderator dinsdag 22 juni 2021 @ 01:02:44 #11
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200003243
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 00:55 schreef Cherni het volgende:

[..]

Tja dus geen complot
Laat maar, ik geloof niet dat wij over hetzelfde praten.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_200003467
Dit soort zaken is zoiets als ufo’s.

Het “geheime” rapport van het pentagon aan de senaat is wat dit betreft ook wel een goed voorbeeld.

Daarin word duidelijk gemaakt dat er sprake is van objecten die intelligent gedrag vertonen en minimaal 100 tot 1000 jaar vooruit is op bestaande technologie.. maar ook dat er veel meer waarnemingen zijn gemaakt dan tot nu toe officieel bekend is.

Toch zeggen mensen dan “nah dat zijn drones” of technologie van Russen of China.
Wat zo onlogisch is als de pest, maar mensen kunnen het domweg niet accepteren dat het zeer waarschijnlijk toch echt aliens zijn.

Het is een natuurlijk instinct om dat wat je niet kan begrijpen of niet in je begrip past van je dagelijkse realiteit, te ontkennen of belachelijk te maken.
pi_200003900
Dit is nou precies zo'n topic dat in BNW past.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_200004666
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 00:41 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Beetje laat mee, heel BNW staat al vol met dit soort filmpjes. En je komt het niet tegen in het dagelijkse nieuws omdat het conspiracy lulverhalen zijn.
Het filmpje laat letterlijk de sources zien van hun verhaal.

Maar natuurlijk is alles wat je niet begrijpt een complot. Het kan niet anders dan een samenzwering tegen jou kennis zijn, right?
pi_200004675
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 07:38 schreef Lonaa het volgende:
Dit is nou precies zo'n topic dat in BNW past.
Ja precies, maar goed dat jij een moderator bent dan...

Het intellectuele niveau is wel weer fantastisch op Fok.
pi_200004688
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 04:14 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Dit soort zaken is zoiets als ufo’s.

Het “geheime” rapport van het pentagon aan de senaat is wat dit betreft ook wel een goed voorbeeld.

Daarin word duidelijk gemaakt dat er sprake is van objecten die intelligent gedrag vertonen en minimaal 100 tot 1000 jaar vooruit is op bestaande technologie.. maar ook dat er veel meer waarnemingen zijn gemaakt dan tot nu toe officieel bekend is.

Toch zeggen mensen dan “nah dat zijn drones” of technologie van Russen of China.
Wat zo onlogisch is als de pest, maar mensen kunnen het domweg niet accepteren dat het zeer waarschijnlijk toch echt aliens zijn.

Het is een natuurlijk instinct om dat wat je niet kan begrijpen of niet in je begrip past van je dagelijkse realiteit, te ontkennen of belachelijk te maken.
Deze man begrijpt het _O_

Maar goed, de moderator heeft het weggezet als "BNW".

Simpele sources als Yahoo finance oid zijn natuurlijk al wat moeilijk te begrijpen voor de gemiddelde mens. De realiteit van dit soort zaken ontkennen is precies waarom de machtige der aarde weg blijven komen met deze shit. Zelfs als je het gewoon open en blood kan vinden met een beetje speurwerk (wat deze video makers dus hebben gedaan).

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 22-06-2021 09:08:07 ]
  dinsdag 22 juni 2021 @ 09:07:57 #17
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_200004700
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 04:14 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Dit soort zaken is zoiets als ufo’s.

Het “geheime” rapport van het pentagon aan de senaat is wat dit betreft ook wel een goed voorbeeld.

Daarin word duidelijk gemaakt dat er sprake is van objecten die intelligent gedrag vertonen en minimaal 100 tot 1000 jaar vooruit is op bestaande technologie.. maar ook dat er veel meer waarnemingen zijn gemaakt dan tot nu toe officieel bekend is.

Toch zeggen mensen dan “nah dat zijn drones” of technologie van Russen of China.
Wat zo onlogisch is als de pest, maar mensen kunnen het domweg niet accepteren dat het zeer waarschijnlijk toch echt aliens zijn.

Het is een natuurlijk instinct om dat wat je niet kan begrijpen of niet in je begrip past van je dagelijkse realiteit, te ontkennen of belachelijk te maken.
Die buitenaardse bezoek verhalen zijn best grappig. Wie gaat er minimaal vier jaar reizen om naar een paar apen te kijken? Ze hebben het over nooit hoe afgelegen de aarde is van andere sterren en hoe enorm de afstanden zijn. Het is niet zoals in StarTrek een knop indrukken.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_200004711
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 09:07 schreef Megumi het volgende:

[..]

Die buitenaardse bezoek verhalen zijn best grappig. Wie gaat er minimaal vier jaar reizen om naar een paar apen te kijken? Ze hebben het over nooit hoe afgelegen de aarde is van andere sterren en hoe enorm de afstanden zijn. Het is niet zoals in StarTrek een knop indrukken.
Je begrijpt de "minimaal 100 tot 1000 jaar vooruit is op bestaande technologie." dus niet echt.

Honderd jaar geleden dacht de mens nog dat we nooit zouden vliegen, om je een idee van de voortgang op onze aarde te geven.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 22-06-2021 09:09:28 ]
  dinsdag 22 juni 2021 @ 09:11:27 #19
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_200004735
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 09:06 schreef Piva het volgende:

[..]

Deze man begrijpt het _O_

Maar goed, de moderator heeft het weggezet als "BNW".

Simpele sources als Yahoo finance oid zijn natuurlijk al wat moeilijk te begrijpen voor de gemiddelde mens. De realiteit van dit soort zaken ontkennen is precies waarom de machtige der aarde weg blijven komen met deze shit. Zelfs als je het gewoon open en blood kan vinden met een beetje speurwerk (wat deze video makers dus hebben gedaan).
Dat er buitenaards leven is ik denk van wel. Wellicht zelfs in ons eigen zonnestelsel. Maar gezien de enorme afstanden tussen sterren en dat de aarde eens soort van Timboektoe is in het melkwegstelsel is een bezoek van een buitenaardse samenleving aan de aarde vrijwel onzin. Plus dat je de kans hebt nog een atoombom op je ruimteschip af geschoten te krijgen. :P
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_200004786
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 09:11 schreef Megumi het volgende:

[..]

Dat er buitenaards leven is ik denk van wel. Wellicht zelfs in ons eigen zonnestelsel. Maar gezien de enorme afstanden tussen sterren en dat de aarde eens soort van Timboektoe is in het melkwegstelsel is een bezoek van een buitenaardse samenleving aan de aarde vrijwel onzin. Plus dat je de kans hebt nog een atoombom op je ruimteschip af geschoten te krijgen. :P
Is het echt onmogelijk of weten wij gewoon niet hoe het mogelijk is?

Mijn gedachte gaat naar het laatste.
  dinsdag 22 juni 2021 @ 09:19:23 #21
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_200004809
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 09:17 schreef Piva het volgende:

[..]

Is het echt onmogelijk of weten wij gewoon niet hoe het mogelijk is?

Mijn gedachte gaat naar het laatste.
Mijn gedachte naar het eerste. Of in elk geval laten ze niet merken dat ze er zijn. Logisch want de geschiedenis leert ons tenslotte dat een ontmoeting met een beschaving die dan ook nog eens technologisch sterker is slecht afloopt. En dat mensen niet echt tolerant zijn voor andere beschavingen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_200005246
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 09:07 schreef Megumi het volgende:

[..]

Die buitenaardse bezoek verhalen zijn best grappig. Wie gaat er minimaal vier jaar reizen om naar een paar apen te kijken? Ze hebben het over nooit hoe afgelegen de aarde is van andere sterren en hoe enorm de afstanden zijn. Het is niet zoals in StarTrek een knop indrukken.
Als wij dat willen doen, duurt dat 4 jaar, hoe kom je trouwens op 4 jaar?

Het rapport zegt immers ook dat ze alle natuurwetten breken, niet buigen, maar breken.
Dus who knows hoe ze het doen of waar ze nou eigenlijk vandaan komen.

Niet van deze planeet.
pi_200005288
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 09:19 schreef Megumi het volgende:

[..]

Mijn gedachte naar het eerste. Of in elk geval laten ze niet merken dat ze er zijn. Logisch want de geschiedenis leert ons tenslotte dat een ontmoeting met een beschaving die dan ook nog eens technologisch sterker is slecht afloopt. En dat mensen niet echt tolerant zijn voor andere beschavingen.
Zij laten prima merken dat ze er zijn door rondjes te vliegen rondom onze straaljagers alsof wij 1 grote grap zijn.

Dan is er nog het idee van goh waarom communiceren ze dan niet?
Daar heb ik wel een theorie bij, ik denk dat ze wachten tot wij iets laten zien dat we niet alleen hun tech doorhebben, maar ze ook kunnen bijbenen.

Want ik zou ook geen direct contact willen met een soort die op een veel lager niveau actief is, tot ze er echt klaar voor zouden zijn. (Andere begrijp je elkaar niet)
  Moderator dinsdag 22 juni 2021 @ 10:46:05 #24
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200005723
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 10:05 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Zij laten prima merken dat ze er zijn door rondjes te vliegen rondom onze straaljagers alsof wij 1 grote grap zijn.

Dan is er nog het idee van goh waarom communiceren ze dan niet?
Daar heb ik wel een theorie bij, ik denk dat ze wachten tot wij iets laten zien dat we niet alleen hun tech doorhebben, maar ze ook kunnen bijbenen.

Want ik zou ook geen direct contact willen met een soort die op een veel lager niveau actief is, tot ze er echt klaar voor zouden zijn. (Andere begrijp je elkaar niet)
Zou jij als geavanceerd buitenaards wezen communiceren met een land onder leiding van Trump? ;)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_200005757
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 09:04 schreef Piva het volgende:

[..]

Ja precies, maar goed dat jij een moderator bent dan...

Het intellectuele niveau is wel weer fantastisch op Fok.
Kan je lekker sarcastisch lopen doen hoor maar de ondertitel van het BNW-forum is: "Samenzwering, verborgen agenda's en geheime geschiedenis. De zoektocht naar de wereld die achter de façade van alledag ligt."

Vertel mij dan eens waarom het hier niet past.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_200005763
Weet je, doe ook maar niet. Er zijn altijd mensen ontevreden over de keuzes van moderators.
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 22 juni 2021 @ 11:05:22 #27
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200005939
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 09:06 schreef Piva het volgende:

[..]

Deze man begrijpt het _O_

Maar goed, de moderator heeft het weggezet als "BNW".

Simpele sources als Yahoo finance oid zijn natuurlijk al wat moeilijk te begrijpen voor de gemiddelde mens. De realiteit van dit soort zaken ontkennen is precies waarom de machtige der aarde weg blijven komen met deze shit. Zelfs als je het gewoon open en blood kan vinden met een beetje speurwerk (wat deze video makers dus hebben gedaan).
De quote "follow the money" is een typische bnw quote!

Probleem alleen bij dit soort gevallen is hoe betrouwbaar is de bron.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_200006722
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 22:59 schreef Cherni het volgende:
Blackrock was mij wel bekend dat dit een zeer machtige institutie is. Vanguard is voor mij nieuw.

Wel interessant.
Vanguard is zo geheimzinnig dat niemand weet wie er daar aan de touwtjes trekt
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_200006744
Blackrock is op dit moment bezig om alle beschikbare huizen in de VS op te kopen. In sommige gevallen 20 to 50% boven de vraagprijs

[ Bericht 4% gewijzigd door Ali_boo op 22-06-2021 12:25:27 ]
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_200006917
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 12:09 schreef Ali_boo het volgende:
Blackrock is op dit moment bezig om alle huizen in de VS op te kopen. In sommige gevallen 20 to 50% boven de vraagprijs
Nogal veel, denk je ook niet?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_200006937
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 12:22 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Nogal veel, denk je ook niet?
Alle beschikbare huizen

Nou goed :') :')
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_200007847
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 10:46 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Zou jij als geavanceerd buitenaards wezen communiceren met een land onder leiding van Trump? ;)
Ik denk dat zij niet zo kleuterig zijn om heel veel waarde te hechten aan wie de leiding heeft van 1 land.

Daarbij is het niet gezegd dat ze stereotypisch op het grasveld van het witte huis zullen landen.
pi_200037108
Wat een debiel filmpje.

Vanguard heeft 8% aandelen in Nestlé die op zijn beurt weer een groot marktaandeel heeft (maar allesbehalve monopolie, verre van): conclusie: Vanguard beheert de voedselmarkt. :')

Vanguard is het grootste investeringfund van de wereld, conclusie: het kan alleen maar zijn dat de elite families hier eigenaar van zijn :') (Vanguard is niet eens eigenaar van de aandelen lol).

Dit waren al 2 debiele conclusies van de maker. Ook snapt met niet dat je met als grootste aandeelhouder niet een bedrijf 'bezit' als je maar max 10% hebt, iets wat echt meerdere malen letterlijk wordt gezegd...

Het hangt aan zulke domme aannames aan elkaar en is gewoon feitelijk onjuist dat het wel echt beetje triest is dst je dit gelooft gewoon omdat er er een beetje gelikt uitziet je je zonder 2x nadenken misschien dingen te snel voor waarheid aanneemt.


Ook weer 't klassieke great reset complot je waar word beweerd dat de Great Reset inhoudt dat ze alle bezit van mensen willen afnemen en alles van de staat wordt. Hoe vaak is dat al niet debunked? Wat is jullie bron hiervoor?

[ Bericht 11% gewijzigd door ThePlaneteer op 24-06-2021 01:29:43 ]
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  donderdag 24 juni 2021 @ 09:29:57 #34
80382 manny
30 is best veel
pi_200038497
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 04:14 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Dit soort zaken is zoiets als ufo’s.

Het “geheime” rapport van het pentagon aan de senaat is wat dit betreft ook wel een goed voorbeeld.

Daarin word duidelijk gemaakt dat er sprake is van objecten die intelligent gedrag vertonen en minimaal 100 tot 1000 jaar vooruit is op bestaande technologie.. maar ook dat er veel meer waarnemingen zijn gemaakt dan tot nu toe officieel bekend is.

Toch zeggen mensen dan “nah dat zijn drones” of technologie van Russen of China.
Wat zo onlogisch is als de pest, maar mensen kunnen het domweg niet accepteren dat het zeer waarschijnlijk toch echt aliens zijn.

Het is een natuurlijk instinct om dat wat je niet kan begrijpen of niet in je begrip past van je dagelijkse realiteit, te ontkennen of belachelijk te maken.
Waar staat die U ook al weer voor in UFO ?
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_200039886
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 09:29 schreef manny het volgende:

[..]

Waar staat die U ook al weer voor in UFO ?
Het gaat er om dat ze inmiddels hebben vastgesteld dat er wel degelijk iets rondvliegt wat niet van de Russen,Chinezen of eigen militaire macht is.

Durf eens een conclusie te trekken, zelfs de Amerikanen sluiten het niet langer uit.
  donderdag 24 juni 2021 @ 11:57:42 #36
80382 manny
30 is best veel
pi_200040489
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 11:21 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Het gaat er om dat ze inmiddels hebben vastgesteld dat er wel degelijk iets rondvliegt wat niet van de Russen,Chinezen of eigen militaire macht is.

Durf eens een conclusie te trekken, zelfs de Amerikanen sluiten het niet langer uit.
De kern van unidentified is dat er geen conclusies te trekken zijn, en dat de Amerikanen "het" niet langer uitsluiten (ik neem aan dat je met "het" bedoelt dat het buitenaardse apparaten zijn) past daar prima bij.

We kunnen het niet verklaren. De lieden die die observaties gedaan hebben zijn onder andere getrainde piloten die goed onderscheid kunnen maken. Dus veel uitzoekwerk te doen en hopelijk kunnen we het ooit wel verklaren en dan weten we het is.

Tot die tijd: unidentified.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_200040619
quote:
19s.gif Op donderdag 24 juni 2021 11:57 schreef manny het volgende:

[..]

De kern van unidentified is dat er geen conclusies te trekken zijn, en dat de Amerikanen "het" niet langer uitsluiten (ik neem aan dat je met "het" bedoelt dat het buitenaardse apparaten zijn) past daar prima bij.

We kunnen het niet verklaren. De lieden die die observaties gedaan hebben zijn onder andere getrainde piloten die goed onderscheid kunnen maken. Dus veel uitzoekwerk te doen en hopelijk kunnen we het ooit wel verklaren en dan weten we het is.

Tot die tijd: unidentified.
Uhuh, zijn gewoon buitenaards hoor.
pi_200040923
Hoezo gaat 't hier over UFO's ipv 't filmpje?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_200040992
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 12:06 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Uhuh, zijn gewoon buitenaards hoor.
Zeeeker zeeeker.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 24 juni 2021 @ 13:28:05 #40
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200041879
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 12:06 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Uhuh, zijn gewoon buitenaards hoor.
Ah aliens hebben al toegegeven dat hun dat waren?
Welk ras btw?

of Is dit gewoon een GOK!

Unidentified Flying Object is precies wat het zegt!
We weten het niet maar het is iets wat vliegt en het kan van alles zijn!

Ik heb ooit ook zoiets gezien wat ik niet kon verklaren boven La Rochelle in Frankrijk 2001, en was niet de enige het stond later ook in de regionale krant.

Wat het was...geen idee, het leek metaal en rond.. en meer weet ik niet..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 10% gewijzigd door theguyver op 24-06-2021 13:34:58 ]
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_200041911
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 13:28 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ah aliens hebben al toegegeven dat hun dat waren?
Welk ras btw?

of Is dit gewoon een GOK!

Unidentified Flying Object is precies wat het zegt!
We weten het niet maar het is iets wat vliegt en het kan van alles zijn!

Ik heb ooit ook zoiets gezien wat ik niet kon verklaren boven La Rochelle in Frankrijk 2001, en was niet de enige het stond later ook in de regionale krant.

Wat het was...geen idee, het leek metaal en rond.. en meer weet ik niet..
Het is de enige conclusie wat je overhoudt.

Zo moeilijk is het niet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')