SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Heeft er weer iemand in lopen pissen?quote:Op maandag 21 juni 2021 21:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ze komt in ons warme badje terecht.
jazekerquote:Op maandag 21 juni 2021 21:08 schreef sacha het volgende:
haai! ik kom van het Viva forum, mag ik hier posten?
Ik heurde dat ze dat ook lang niet overal hebben....quote:Op maandag 21 juni 2021 21:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
JA MAAR...
Ik heb Modurrrrna dus ik zit aan m'n locatie vast.
Ja best wel, ik zie het mezelf niet doen iigquote:Op maandag 21 juni 2021 21:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oohja dat klinkt weer des Viva ja.
Ik wilde net beginnen met een litanie dat ik m'n bad nog steeds mis, maar laat maar.quote:
Niemand gelooft datquote:Op maandag 21 juni 2021 21:08 schreef sacha het volgende:
haai! ik kom van het Viva forum, mag ik hier posten?
quote:Op maandag 21 juni 2021 21:11 schreef UitStraling het volgende:
Dit is echt de meest vreemde TT die ik ooit gelezen heb in combinatie met de poster
Klopt, ik kreeg ook specifiek de vraag of ik beide afspraken daar had.quote:Op maandag 21 juni 2021 21:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heurde dat ze dat ook lang niet overal hebben....
Oooh een aanwinst voor TRV!quote:Op maandag 21 juni 2021 21:06 schreef Whiskers82 het volgende:
Paar hobby’s. SUPpen, tennis, lezen. Voor corona veel op vakantie, nu niks. Net begonnen met een nieuwe opleiding. Ik hou van kaas en eet geen vlees. 🤪
Wanneer ga je voor mij een huis paleis bouwen??quote:Op maandag 21 juni 2021 21:12 schreef kwiwi het volgende:
Oh shit, even wat extra luchtbedjes in het asielzoekerscentrum leggen. Moet van de week ook nog wat huizen bijbouwen geloof ik, voor de nieuwe bewoners die de proeftijd inmiddels hebben doorstaan
Flesje whisky mee en bikini en ik ben wellicht nog te porrenquote:Op maandag 21 juni 2021 21:11 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja best wel, ik zie het mezelf niet doen iig
Of gewoon een zak zout.quote:Op maandag 21 juni 2021 21:11 schreef Amarantha het volgende:
Tip voor de nieuwelingen.. Neem berichten van uitstraling met een korrel zout.
quote:Mijn vriend zegt dat ik er te lang over doe om een orgasme te krijgen. Hij voelt zich beledigd en is daar boos over want hij denkt dat ik hem niet aantrekkelijk vind. Sindsdien kan ik niet meer ontspannen en lukt het echt niet meer. Het enige waar ik nog aan kan denken is dat seks snel moet. Daarnaast is hij ook nog eens erg passief in bed en dat is hij eigenlijk overal. We zijn er allebei gefrustreerd over. Ik weet niet eens wat "te lang" is. Daar voel ik me heel onzeker en slecht over. Wat vinden jullie normaal?
kan je op viva tot in de eeuwigheid doorposten?quote:Op maandag 21 juni 2021 21:13 schreef Amarantha het volgende:
@:Whiskers82 Na 301 berichten is een topic vol en beginnen we in een nieuw deel.
Wat voor kleur bikini zou je graag willen dragen dan?quote:Op maandag 21 juni 2021 21:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Flesje whisky mee en bikini en ik ben wellicht nog te porren
Gelijk weer hoge eisen stellenquote:Op maandag 21 juni 2021 21:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wanneer ga je voor mij een huis paleis bouwen??
quote:Op maandag 21 juni 2021 21:11 schreef Amarantha het volgende:
Tip voor de nieuwelingen.. Neem berichten van uitstraling met een korrel zout.
Ik vroeg nog heel nieuwsgierig 'welke krijg ik' Dus die miep bij de balie 'pfizer natuurlijk, we hebben alleen maar pfizer'.... Alsof ik dat kon/kan weten wat zij wel of niet geleverd hebben gekregenquote:Op maandag 21 juni 2021 21:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klopt, ik kreeg ook specifiek de vraag of ik beide afspraken daar had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |