abonnement Unibet Coolblue
pi_199997520
Een groep ouders stuurde de gezichtsmaskers van hun kinderen naar een laboratorium voor analyse. Dit is wat ze vonden

Gainesville, FL (16 juni 2021) – Een groep ouders in Gainesville, FL, bezorgd over mogelijke schade door maskers, heeft zes gezichtsmaskers naar een laboratorium gestuurd voor analyse. Het resulterende rapport ontdekte dat vijf maskers besmet waren met bacteriën, parasieten en schimmels, waaronder drie met gevaarlijke pathogene en longontsteking veroorzakende bacteriën. Er werden geen virussen gedetecteerd op de maskers, hoewel de test in staat is om virussen te detecteren.

De analyse detecteerde de volgende 11 alarmerend gevaarlijke pathogenen op de maskers:

• Streptococcus pneumoniae (longontsteking)

• Mycobacterium tuberculosis (tuberculose)

• Neisseria meningitidis (meningitis, sepsis)

• Acanthamoeba polyfagen (keratitis en granulomateuze amebische encefalitis)

• Acinetobacter baumanni (longontsteking, bloedstroominfecties, meningitis, blaasontstekingen— resistent tegen antibiotica)

• Escherichia coli (voedselvergiftiging)

• Borrelia burgdorferi (veroorzaakt de ziekte van Lyme)

• Corynebacterium difterie (difterie)

• Legionella pneumophila (veteranenziekte)

• Staphylococcus pyogenes serotype M3 (ernstige infecties— hoge morbiditeitspercentages)

• Staphylococcus aureus (meningitis, sepsis)

De helft van de maskers was besmet met een of meer stammen van longontsteking-veroorzakende bacteriën. Een derde was besmet met een of meer stammen van meningitis-veroorzakende bacteriën. Een derde was besmet met gevaarlijke, antibioticaresistente bacteriële ziekteverwekkers. Bovendien werden ook minder gevaarlijke pathogenen geïdentificeerd, waaronder pathogenen die koorts, zweren, acne, gistinfecties, keelontsteking, parodontale ziekte, Rocky Mountain Spotted Fever en meer kunnen veroorzaken.

De bestudeerde gezichtsmaskers waren nieuw of vers gewassen voordat ze werden gedragen en waren 5 tot 8 uur gedragen, de meeste tijdens het persoonlijk onderwijs door kinderen van 6 tot 11 jaar. Eén werd gedragen door een volwassene. Een t-shirt gedragen door een van de kinderen op school en de ongedragen maskers werden getest als controlemiddelen. Er zijn geen ziekteverwekkers gevonden op de controles.

Een ouder die aan het onderzoek deelnam, mevrouw Amanda Donoho, merkte op dat deze kleine steekproef wijst op een behoefte aan meer onderzoek: "We moeten weten wat we elke dag op de gezichten van onze kinderen zetten. Maskers zorgen voor een warme, vochtige omgeving voor bacteriën om te groeien."

Deze lokale ouders contacteerden het lab omdat ze zich zorgen maakten over het potentieel van verontreinigingen op maskers die hun kinderen de hele dag op school moesten dragen, ze op en af moesten doen, ze op verschillende oppervlakken moesten plaatsen, ze in het toilet moesten dragen, enz. Dit bracht hen ertoe om de maskers naar het Mass Spectrometry Research and Education Center van de Universiteit van Florida te sturen voor analyse.

Het rapport: https://rationalground.com/mask-reports-from-lab/

Link artikel:

https://townhall.com/tips(...)-they-found-n2591047

Zelfs met maskers die die dag schoon zijn opgedaan, deden ze deze bevindingen. Vrij schokkend niet?
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  maandag 21 juni 2021 @ 20:38:27 #2
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_199997588
Verbaast me niks. En dan nog dat de meeste mensen hun masker wekenlang in hun broekzak dragen.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_199997669
Maar goed dat ze die maskers op hadden, want anders hadden die virussen niet in een stukje doek gezeten, maar in de longen van kindjes!
  maandag 21 juni 2021 @ 20:44:41 #4
338319 ZarB
Piña colada
pi_199997748
Oh het gaat over mondkapjes? Ik dacht over maskers voor carnaval ofzo. Alhoewel ik eerst dacht aan maskers als in kleimaskers, voor gezichtsverzorging. Maar dat leek me al wat apart bij kinderen.

[ Bericht 0% gewijzigd door ZarB op 21-06-2021 21:01:54 ]
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 21 juni 2021 @ 20:49:54 #5
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199997915
En waarom hebben chirurgen, tandartsen en andere beroepen die al tientallen jaren maskers dragen hier geen last van? :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Knapste mannelijke user 2022 maandag 21 juni 2021 @ 20:51:11 #6
206731 Mortaxx
Doomer
pi_199997957
Ojee ik gebruik al een jaar dezelfde
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_199998018
Heb je dit zelf vertaald?
pi_199998059
Sja, kinderen zijn vies, niks nieuws toch?
  maandag 21 juni 2021 @ 20:55:37 #9
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_199998118
G
quote:
16s.gif Op maandag 21 juni 2021 20:49 schreef Starhopper het volgende:
En waarom hebben chirurgen, tandartsen en andere beroepen die al tientallen jaren maskers dragen hier geen last van? :')
Gebruiken die ook van die stoffen vodjes die ze uit hun broekzak halen?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  maandag 21 juni 2021 @ 20:59:53 #10
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_199998265
Zeker van Sywert gekocht
  maandag 21 juni 2021 @ 21:00:21 #11
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_199998282
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 20:44 schreef ZarB het volgende:
Alhoewel ik eerst dacht aan maskers als in kleinmaskers, voor gezichtsverzorging. Maar dat leek me al wat apart bij kinderen.
Lijkt me juist erg goed passen.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  maandag 21 juni 2021 @ 21:01:33 #12
338319 ZarB
Piña colada
pi_199998309
quote:
1s.gif Op maandag 21 juni 2021 21:00 schreef Tyr80 het volgende:

[..]

Lijkt me juist erg goed passen.
Klei }:|
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  maandag 21 juni 2021 @ 21:02:50 #13
338319 ZarB
Piña colada
pi_199998353
quote:
16s.gif Op maandag 21 juni 2021 20:49 schreef Starhopper het volgende:
En waarom hebben chirurgen, tandartsen en andere beroepen die al tientallen jaren maskers dragen hier geen last van? :')
Als je willekeurige dingen die wij dagelijks gebruiken laat analyseren komen daar ook de meest enge dingen uit. Zegt toch helemaal niks. Paniekzaaiende Amerikanen ook altijd.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  maandag 21 juni 2021 @ 21:03:34 #14
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_199998378
En hoeveel van die kinderen zijn ernstig ziek geworden en/of overleden?
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_199998393
O jee bacteriën. Help.
pi_199998403
quote:
16s.gif Op maandag 21 juni 2021 20:49 schreef Starhopper het volgende:
En waarom hebben chirurgen, tandartsen en andere beroepen die al tientallen jaren maskers dragen hier geen last van? :')
Omdat die wegwerpmaskers gebruiken en die ook netjes om de zoveel uur weggooien :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 21 juni 2021 @ 21:06:19 #17
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_199998460
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 21:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Omdat die wegwerpmaskers gebruiken en die ook netjes om de zoveel uur weggooien :+
quote:
De bestudeerde gezichtsmaskers waren nieuw of vers gewassen voordat ze werden gedragen en waren 5 tot 8 uur gedragen, de meeste tijdens het persoonlijk onderwijs door kinderen van 6 tot 11 jaar.
:s)
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_199998538
Wel fijn dat al die dingen op de maskers zaten en nu niet in de mondjes en neusjes van die kids _O_
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_199998759
Goh verassend zeg dat er bacteriën en zulks op die maskers zitten. Heel misschien omdat die bacteriën überhaupt op ons leven.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_199998818
Bij microbiologie moesten we onze gebruikte vaatdoekjes meebrengen uit de studentenhuizen. Nou, dát was pas schokkend _O- Vooral ook omdat je daar oppervlakken mee schoon maakt waar je vervolgens weer eten op legt. Niemand was ooit ziek of zo, maar de opsomming van best gevaarlijke bacteriën was alarmerend :D

Ergo: alleen bacteriën aantonen op bepaalde oppervlakken zegt niet zo veel
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_199998837
Typisch sensationele bangmakerij weer zoals we van TS gewend zijn. Je moest eens weten wat er voor ziekteverwekkers op handjes van kinderen zitten. En maak anders eens een kweekje van het doekje op het aanrecht in je keuken.
pi_199998941
Moeten ze eens kijken wat er op de handjes en hun telefoons zitten.
Micropia is leuk voor zulke mensen.
Tap tap tap
  maandag 21 juni 2021 @ 21:25:14 #23
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_199999056
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 21:18 schreef Isabeau het volgende:
Bij microbiologie moesten we onze gebruikte vaatdoekjes meebrengen uit de studentenhuizen. Nou, dát was pas schokkend _O- Vooral ook omdat je daar oppervlakken mee schoon maakt waar je vervolgens weer eten op legt. Niemand was ooit ziek of zo, maar de opsomming van best gevaarlijke bacteriën was alarmerend :D

Ergo: alleen bacteriën aantonen op bepaalde oppervlakken zegt niet zo veel
Het lijkt me ook dat de hoeveelheid bacteriën per vierkante cm ook van belang is.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_199999172
Zo, het is half negen 's avonds, net een kwartier wakker en m'n eerste pot koffie op, en kom, ik zal daar m'n laptop eens openslaan, en de wereld weer eens verbazen met loeidegelijke, objectieve, wetenschappelijke bronnen zonder sensatie, waarin ik alles wat ook maar iets met gevestigde authoriteit heeft te maken ga bekritiseren op social media. :7 :Y
-
pi_200000516
quote:
16s.gif Op maandag 21 juni 2021 20:49 schreef Starhopper het volgende:
En waarom hebben chirurgen, tandartsen en andere beroepen die al tientallen jaren maskers dragen hier geen last van? :')
Ja, opgeblazen bullshit.

Ja mensen die niet telkens een nieuw mondmasker pakken. Maar dat zijn ook echt viezerikken.
pi_200002693
quote:
16s.gif Op maandag 21 juni 2021 20:49 schreef Starhopper het volgende:
En waarom hebben chirurgen, tandartsen en andere beroepen die al tientallen jaren maskers dragen hier geen last van? :')
Zij gebruiken de maskers niet als balzakondersteuning.
  dinsdag 22 juni 2021 @ 07:27:49 #27
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_200003848
Kinderen moeten toch weerstand opbouwen? Spelen in de zandbak en langs de slootkant helpt ook goed daarvoor.
Non possumus non loqui
pi_200003895
BNW - > bronnen zijn niet voldoende voor NWS
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 22 juni 2021 @ 11:10:30 #29
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200006001
De mondkapjes moeten wel elke keer weg gegooid worden of uitgewassen worden..
Ik heb zo het idee dat dit niet bij de mondkapjes is gebeurd van uit de OP
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 22 juni 2021 @ 11:12:46 #30
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200006033
Oh en even BNW modus, in de OP worden dingen aangehaald die dus in het mondkapje blijven zitten..

Dat is toch het idee er van??

Ik hoor geregeld hier dat die dingen geen bescherming bieden omdat het virus te klein is en er gemakkelijk door heen gaat.

Iets wat nogal tegenstrijdig is van de OP.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 22 juni 2021 @ 11:29:28 #31
33189 RM-rf
1/998001
pi_200006264
quote:
11s.gif Op maandag 21 juni 2021 20:34 schreef Probably_on_pcp het volgende:

Deze lokale ouders contacteerden het lab omdat ze zich zorgen maakten over het potentieel van verontreinigingen op maskers die hun kinderen de hele dag op school moesten dragen, ze op en af moesten doen, ze op verschillende oppervlakken moesten plaatsen, ze in het toilet moesten dragen, enz. Dit bracht hen ertoe om de maskers naar het Mass Spectrometry Research and Education Center van de Universiteit van Florida te sturen voor analyse.

Het rapport: https://rationalground.com/mask-reports-from-lab/
als achtergrond informatie:

Rational Ground is een politiek-ideologische website die zeer geheimzinnig doet over hun financiers en doelstellingen, eigenaars en medewerkers..

ze doen alsof ze objectief-wetenschappelijk zijn, maar al hun publicaties zijn bedoeld om politieke stellingen van de amerikaanse republikeinen te ondersteunen en hooguit in schijn wetenschappelijk...

ze beroepen zich graag op bv wetenschappelijke instellingen, zoals hier de Universiteit van Florida, maar deze heeft al afstand gedaan, die hebben op verzoek van deze belangengroep de 6 maskers onderrzocht, maar kunnen geen enkele granatie geven over de herkomst ervan.
Ze herhalen juist dat op basis van hun kennis en onderzoeken het dragen van maskers wel aangeraden is om verspreiding van infectieziektes te voorkomen (ik neem aan dat niemand geopereerd wil worden door een hoestende chirurg zonder medisch masker)
quote:
“The University of Florida Mass Spectrometry Research and Education Center routinely conducts lab tests for members of the public as requested, as it did for Ms. Donoho. However, it is important to note that we had no way of establishing the chain of custody for these masks and to what conditions they were exposed prior to the lab test. To draw any conclusions is premature and a more controlled, peer reviewed research is warranted. It is also important to note that Centers for Disease Control and Prevention studies indicate wearing a mask is among the most effective measures for preventing and mitigating the spread of COVID-19.”
Ofwel, die website kan roepen wat ze willen ... maar het onderzoek is net zo betrouwbaar als je zelf wil horen.

het is een politiek ideologische lobbygroep die deze informatie verspreid en je kunt op je vingers aftellen dat ze daarmee hun eigen belangen nastreven.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 22 juni 2021 @ 17:14:51 #32
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200011269
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 20:42 schreef Glazenmaker het volgende:
Maar goed dat ze die maskers op hadden, want anders hadden die virussen niet in een stukje doek gezeten, maar in de longen van kindjes!
ja maaiaar die dingen hebben geen nut..
BNW bewijst dus juist het tegendeel..

Wat ik mij afvraag in wel open riool of op welke vuilnisbelt hebben deze kindjes rondgelopen!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_200017973
"- schokkend"

_O- _O-
Conscience do cost.
  dinsdag 22 juni 2021 @ 23:40:19 #34
33189 RM-rf
1/998001
pi_200018251
De betreffende moeder, Amanda Donoho is net begin deze maand ook een petitie begonnen tegen het lokale schoolhoofd, omdat ze van mening is dat deze de school van haar kinderen niet goed leid.

Volgens haar heeft haar zoon uitslag in zijn gezicht wegens het dragen van maskers en wordt hij op school ook gepest (en daar is kennelijk het schoolhoofd de schuld ervan)

https://mycbs4.com/news/l(...)-oust-superintendent

Interessant is overigens dat ze zelf in de gezondheidszorg werkt, maar schijnbaar meer aan de administratieve kant, haar partner is wel 'qualified nurse'
https://www.linkedin.com/(...)c-coc-cpma-15527a103

Ik heb het vermoeden dat ze de kennis en ook toegang tot zulke medische bacillen heeft om eventueel die 6 maskers die ze naar dat analyse instituut heeft gestuurd, zélf bewust te vervuilen...
Iig is er geen verdere controle mogelijk of die maskers écht enkel normaal door kinderen gedragen zijn, of deze gemanipuleerd zijn.

[ Bericht 37% gewijzigd door RM-rf op 22-06-2021 23:49:15 ]
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  woensdag 23 juni 2021 @ 02:19:25 #35
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_200019133
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 07:37 schreef Lonaa het volgende:
BNW - > bronnen zijn niet voldoende voor NWS
Zoals 9 van de 10 keer bij op. Het lijkt wel een complot.

;)
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')