abonnement Unibet Coolblue
pi_200019066
Dit soort onzin maakt het voetbal kapot


Telkens weer agenda’s die ze erdoorheen willen douwen

Politiek en voetbal gescheiden houden , geldt ook voor dat knielen voor elke wedstrijd

Opflikkeren
  woensdag 23 juni 2021 @ 01:43:14 #52
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_200019075
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 20:57 schreef bianconeri het volgende:
Slaat toch allemaal nergens meer op.
En dat om iets tegennatuurlijks wat niet meer gepromoot mag worden.
Jij doet niet meer mee.
Zuiger van het FOK!-OMT
  woensdag 23 juni 2021 @ 02:02:06 #53
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_200019101
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 13:25 schreef DrParsifal het volgende:
Het heeft weinig met sport te maken natuurlijk. Je nodigt teams uit voor een sportwedstrijd en dan ga ja op indirecte manier klagen over wetten in een van de gastlanden en mogelijk de sporters zelf irriteren. Je gaat ook niet Kazachstan uitnodigen voor een sportwedstrijd en de hele tijd Borat op de schermen tonen.
Bah, dat is wel enorm politiek corrext.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  woensdag 23 juni 2021 @ 02:08:50 #54
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_200019114
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 01:36 schreef PSVCL het volgende:
Dit soort onzin maakt het voetbal kapot


Telkens weer agenda’s die ze erdoorheen willen douwen

Politiek en voetbal gescheiden houden , geldt ook voor dat knielen voor elke wedstrijd

Opflikkeren
De agenda is: een wet waarbij homofilie gelijkgesteld wordt aan pedofilie en verkrachting. Maar daar wat over zeggen is een agenda hebben volgens jou?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_200019409
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 02:08 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

De agenda is: een wet waarbij homofilie gelijkgesteld wordt aan pedofilie en verkrachting. Maar daar wat over zeggen is een agenda hebben volgens jou?
Heb het over een regenboogvlag als aanvoerdersband , hoekschoepvlaggen in de regenboogkleuren, stadion belichting . Knielen voor BLM etc etc

Wat heeft die onzin met voetbal te maken?
  woensdag 23 juni 2021 @ 06:27:06 #56
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_200019519
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 05:22 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Heb het over een regenboogvlag als aanvoerdersband , hoekschoepvlaggen in de regenboogkleuren, stadion belichting . Knielen voor BLM etc etc

Wat heeft die onzin met voetbal te maken?
Het is een prima platform voor een statement richting een land zonder vrije pers en als steun richting degenen die zich door de wetgeving daar onderdrukt weten.

Ik zou gelijke rechten overigens geen onzin noemen, maar wie ben ik.
pi_200019555
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 05:22 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Heb het over een regenboogvlag als aanvoerdersband , hoekschoepvlaggen in de regenboogkleuren, stadion belichting . Knielen voor BLM etc etc

Wat heeft die onzin met voetbal te maken?
Het wordt wel tijd dat de voetballerij accepteert dat homoseksualiteit bestaat.
pi_200019633
quote:
10s.gif Op woensdag 23 juni 2021 01:18 schreef CharlesKinbote het volgende:

[..]

jank harder, zielepootje :D bekrompen burgerkneusjes als jij hebben de cultuuroorlog al lang en breed verloren
Ach binnenkort is necrofilie en pedofilie ook in de rgeenboogkleur dus tja het kan altijd erger denk ik dan
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
  woensdag 23 juni 2021 @ 07:50:14 #59
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_200019720
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 01:36 schreef PSVCL het volgende:
Dit soort onzin maakt het voetbal kapot

Telkens weer agenda’s die ze erdoorheen willen douwen

Politiek en voetbal gescheiden houden , geldt ook voor dat knielen voor elke wedstrijd

Opflikkeren
Dat bepaalde landen een WK mogen organiseren is al een politieke beslissing vaak met een vleugje corruptie erbij. En op komen voor een mensenrecht is natuurlijk nooit slecht. Dat een land als Hongarije mee mag doen aan een EK/WK is natuurlijk al raar. Maar uiteindelijk is geld wat telt bij de UEFA en de FIFA.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_200019768
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 01:36 schreef PSVCL het volgende:
Dit soort onzin maakt het voetbal kapot

Telkens weer agenda’s die ze erdoorheen willen douwen

Politiek en voetbal gescheiden houden , geldt ook voor dat knielen voor elke wedstrijd

Opflikkeren
maar ze gaan toch gewoon voetballen? met een bal? en goals, en een scheids?
hoezo maakt dit dan het voetbal kapot? Daar is toch niks aan veranderd?
  woensdag 23 juni 2021 @ 08:00:11 #61
3542 Gia
User under construction
pi_200019770
Ik heb helemaal geen probleem met homo's, transgenders en al die afkortingen. Maar op zich vind ik het promoten ervan ook wel een beetje raar. Je bent het of je bent het niet.
"Kom op, doe mee, wordt lhbti....!"
Is toch raar!

Een verbod op een andere seksuele geaardheid dan hetero zijn, zou achterlijk zijn, maar een verbod op het promoten, kan ik me iets bij voorstellen.

Wat betreft het stadion hink ik op 2 gedachten: aan de ene kant is het goed als de voetbalwereld accepteert dat mensen verschillend zijn, op meer punten dan alleen huidskleur. Maar om dít nu specifiek bij een wedstrijd tegen Hongarije te doen, maakt het een politieke issue en politiek moet los staan van voetbal.

Van mij mag iedereen zijn wie die is, qua kleur, qua politieke voorkeur, qua seksuele voorkeur (met wederzijdse volwassen instemming), maar het promoten, ophemelen van alles, hoeft voor mij niet.

Ik loop ook niet mijn blank zijn en mijn hetero zijn te promoten. Zou dát massaal gebeuren, dan zou de wereld te klein zijn.

Gewoon allemaal normaal doen, oftewel, jezelf zijn.
pi_200019794
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 02:08 schreef Vis1980 het volgende:

De agenda is: een wet waarbij homofilie gelijkgesteld wordt aan pedofilie en verkrachting. Maar daar wat over zeggen is een agenda hebben volgens jou?
Nee, de agenda is dat je het niet mag promoten.
Mag de jankies jankies moeten natuurlijk weer winnen en het oh zo heilige Europa moet de huilebalken van de COC en de hele LHTBITITIQUQIQIGJGIROAOAOAJGTOQPJBN figuren steunen waar dat helemaal niet nodig is.
  woensdag 23 juni 2021 @ 08:08:35 #63
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_200019803
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 08:00 schreef Gia het volgende:
Ik heb helemaal geen probleem met homo's, transgenders en al die afkortingen. Maar op zich vind ik het promoten ervan ook wel een beetje raar. Je bent het of je bent het niet.
"Kom op, doe mee, wordt lhbti....!"
Is toch raar!

Een verbod op een andere seksuele geaardheid dan hetero zijn, zou achterlijk zijn, maar een verbod op het promoten, kan ik me iets bij voorstellen.

Wat betreft het stadion hink ik op 2 gedachten: aan de ene kant is het goed als de voetbalwereld accepteert dat mensen verschillend zijn, op meer punten dan alleen huidskleur. Maar om dít nu specifiek bij een wedstrijd tegen Hongarije te doen, maakt het een politieke issue en politiek moet los staan van voetbal.

Van mij mag iedereen zijn wie die is, qua kleur, qua politieke voorkeur, qua seksuele voorkeur (met wederzijdse volwassen instemming), maar het promoten, ophemelen van alles, hoeft voor mij niet.

Ik loop ook niet mijn blank zijn en mijn hetero zijn te promoten. Zou dát massaal gebeuren, dan zou de wereld te klein zijn.

Gewoon allemaal normaal doen, oftewel, jezelf zijn.
Wat is normaal eigenlijk? Zolang er mensen zijn die homo's in elkaar slaan normaal vinden is er nog wel wat werk aan de winkel denk ik?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_200019819
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 08:00 schreef Gia het volgende:
Ik heb helemaal geen probleem met homo's, transgenders en al die afkortingen. Maar op zich vind ik het promoten ervan ook wel een beetje raar. Je bent het of je bent het niet.
"Kom op, doe mee, wordt lhbti....!"
Is toch raar!

Een verbod op een andere seksuele geaardheid dan hetero zijn, zou achterlijk zijn, maar een verbod op het promoten, kan ik me iets bij voorstellen.

Wat betreft het stadion hink ik op 2 gedachten: aan de ene kant is het goed als de voetbalwereld accepteert dat mensen verschillend zijn, op meer punten dan alleen huidskleur. Maar om dít nu specifiek bij een wedstrijd tegen Hongarije te doen, maakt het een politieke issue en politiek moet los staan van voetbal.

Van mij mag iedereen zijn wie die is, qua kleur, qua politieke voorkeur, qua seksuele voorkeur (met wederzijdse volwassen instemming), maar het promoten, ophemelen van alles, hoeft voor mij niet.

Ik loop ook niet mijn blank zijn en mijn hetero zijn te promoten. Zou dát massaal gebeuren, dan zou de wereld te klein zijn.

Gewoon allemaal normaal doen, oftewel, jezelf zijn.
Dat is helemaal het probleem.
Het gaat niet meer om het homo zijn of wat dan ook. Het wordt zo gigantisch opgeblazen. Het gaat om het promoten ervan gericht op kinderen. Er wordt helemaal niets verboden, ze mogen gewoon doen wat ze willen.
Maar die figuren hebben altijd zo'n tere ziel, ongelofelijk.
Juist dat is exact wat mensen ook tegen de lhtbbbitiqiqgotiwqjqkakalaoiq community opjaagt.

Zelfde met vorig jaar toen in Parijs, met die donkere voetballer. Door overal zo overdreven op te reageren maak je juist dat er wordt gedaan dat het niet normaal is (nou ja donker is wel normaal, homo is niet natuurlijk).

Idd, als wij als blanke westerlingen die hetero zijn zouden gaan promoten omdat wij ons in een hoekje gedreven voelen door al die promotie!
Waarom krijgen zij wel al die aandacht en bescherming? Ik zie nergens een hetero vlag. Ik wil dat ook! White lives matters too, hetero too!!
Maar nee oeee dan heb je problemen.
pi_200019824
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 08:08 schreef Megumi het volgende:

[..]

Wat is normaal eigenlijk? Zolang er mensen zijn die homo's in elkaar slaan normaal vinden is er nog wel wat werk aan de winkel denk ik?
Iets wat tegen natuurlijk is is natuurlijk sowieso niet normaal.
Maar goed daarom moeten ze alsnog maar doen wat ze willen

Hetero's worden ook in elkaar geslagen. Christenen ook. Moslims ook.
En om zoiets te voorkomen moet je echt niet met zulke achterlijke initiatieven komen hoor.
Juist dat soort domme calimero gedrag en het maar zo groot opblazen wekt walging op.
En laat zien dat het niet normaal is en wat mee gedaan moet worden.
pi_200019837
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 08:00 schreef Gia het volgende:
Ik heb helemaal geen probleem met homo's, transgenders en al die afkortingen. Maar op zich vind ik het promoten ervan ook wel een beetje raar. Je bent het of je bent het niet.
"Kom op, doe mee, wordt lhbti....!"
Is toch raar!

Een verbod op een andere seksuele geaardheid dan hetero zijn, zou achterlijk zijn, maar een verbod op het promoten, kan ik me iets bij voorstellen.

Wat betreft het stadion hink ik op 2 gedachten: aan de ene kant is het goed als de voetbalwereld accepteert dat mensen verschillend zijn, op meer punten dan alleen huidskleur. Maar om dít nu specifiek bij een wedstrijd tegen Hongarije te doen, maakt het een politieke issue en politiek moet los staan van voetbal.

Van mij mag iedereen zijn wie die is, qua kleur, qua politieke voorkeur, qua seksuele voorkeur (met wederzijdse volwassen instemming), maar het promoten, ophemelen van alles, hoeft voor mij niet.

Ik loop ook niet mijn blank zijn en mijn hetero zijn te promoten. Zou dát massaal gebeuren, dan zou de wereld te klein zijn.

Gewoon allemaal normaal doen, oftewel, jezelf zijn.
Wat lul jij nou allemaal? _O-
pi_200019843
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 08:06 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Nee, de agenda is dat je het niet mag promoten.
Mag de jankies jankies moeten natuurlijk weer winnen en het oh zo heilige Europa moet de huilebalken van de COC en de hele LHTBITITIQUQIQIGJGIROAOAOAJGTOQPJBN figuren steunen waar dat helemaal niet nodig is.
Ik zie maar een type persoon echt janken in dit topic en dat zijn niet de homo's.
pi_200019922
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juni 2021 08:18 schreef Document1 het volgende:

[..]

Ik zie maar een type persoon echt janken in dit topic en dat zijn niet de homo's.
Dan moet je beter kijken.
Kijk maar rond op Twitter, wat ze allemaal willen doen qua acties en met het stadion.
pi_200019929
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 08:34 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Dan moet je beter kijken.
Kijk maar rond op Twitter, wat ze allemaal willen doen qua acties en met het stadion.
Ik zou zeggen, kijk eens in de spiegel.
pi_200019968
"Het is niet normaal, het is niet natuurlijk!"

Ik denk dat er iemand even wat moet gaan kijken in de natuur.
pi_200020189
Verder even gekeken naar de "sister cities" van Munchen. Daar is wel wat werk aan de winkel. In Harare de hoofdstad van Zimbabwe is homoseksualiteit (of eigenlijk anale seks) verboden. Daar heb je als zusterstad eigenlijk al een tijdje mee te maken. Niet alleen nu er een land komt voetballen waar je het niet eens bent met de wetten en dat maar aan de spelers laat merken.
  woensdag 23 juni 2021 @ 09:16:49 #72
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_200020260
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 08:13 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Iets wat tegen natuurlijk is is natuurlijk sowieso niet normaal.
Maar goed daarom moeten ze alsnog maar doen wat ze willen

Hetero's worden ook in elkaar geslagen. Christenen ook. Moslims ook.
En om zoiets te voorkomen moet je echt niet met zulke achterlijke initiatieven komen hoor.
Juist dat soort domme calimero gedrag en het maar zo groot opblazen wekt walging op.
En laat zien dat het niet normaal is en wat mee gedaan moet worden.
Wat bedoel je precies met tegennatuurlijk? Zelfs bij dieren zijn er homo's te vinden. En wat jij normaal denkt te vinden is een mening. Maar dat jij het het in elkaar slaan van mensen normaal denkt te vinden is natuurlijk wel duidelijk.

[ Bericht 4% gewijzigd door Megumi op 23-06-2021 09:22:54 ]
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_200020301
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 01:36 schreef PSVCL het volgende:
Dit soort onzin maakt het voetbal kapot

Telkens weer agenda’s die ze erdoorheen willen douwen

Politiek en voetbal gescheiden houden , geldt ook voor dat knielen voor elke wedstrijd

Opflikkeren
dan moet je ook niet het woord flikker gebruiken als scheldwoord.
  woensdag 23 juni 2021 @ 09:22:51 #74
308660 kl1172
De zomer van '83...
pi_200020334
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 08:11 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Dat is helemaal het probleem.
Het gaat niet meer om het homo zijn of wat dan ook. Het wordt zo gigantisch opgeblazen. Het gaat om het promoten ervan gericht op kinderen. Er wordt helemaal niets verboden, ze mogen gewoon doen wat ze willen.
Maar die figuren hebben altijd zo'n tere ziel, ongelofelijk.
Juist dat is exact wat mensen ook tegen de lhtbbbitiqiqgotiwqjqkakalaoiq community opjaagt.

Zelfde met vorig jaar toen in Parijs, met die donkere voetballer. Door overal zo overdreven op te reageren maak je juist dat er wordt gedaan dat het niet normaal is (nou ja donker is wel normaal, homo is niet natuurlijk).

Idd, als wij als blanke westerlingen die hetero zijn zouden gaan promoten omdat wij ons in een hoekje gedreven voelen door al die promotie!
Waarom krijgen zij wel al die aandacht en bescherming? Ik zie nergens een hetero vlag. Ik wil dat ook! White lives matters too, hetero too!!
Maar nee oeee dan heb je problemen.
Homosexualiteit komt ook bij wilde dieren voor hoor, je 'het is niet natuurlijk' klopt gewoon niet.
  woensdag 23 juni 2021 @ 09:27:30 #75
413578 Hahug13
Parttime autist
pi_200020398
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 06:27 schreef VoMy het volgende:

[..]

Het is een prima platform voor een statement richting een land zonder vrije pers en als steun richting degenen die zich door de wetgeving daar onderdrukt weten.

Ik zou gelijke rechten overigens geen onzin noemen, maar wie ben ik.
Met een stadion in regenboogkleuren los je dat niet op. Wat mij betreft zou de UEFA best politieke statements maken mogen verbieden. Als je dat toestaat is het einde zoek. Want wie bepaald uiteindelijk wat wel en niet mag?

Stel dat een land straks zijn stadion gaat kleuren in de Palestijnse vlag? Mag dat dan ook?
Wat als een land met anti-homo kleuren (whatever dat moet zijn) gaat spelen omdat zij tegen homo's zijn. Mag dat dan ook?

Er zijn echt genoeg platformen, ook binnen de voetballerij, om dergelijke statements uit te dragen. Voetbal moet eigenlijk gewoon neutraal zijn. Waar landen, ook als ze het met elkaar oneens zijn, op vriendschappelijke wijze kunnen voetballen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')