Word ik paar minuten geleden door me pa opgebeld dat een kennis die in de buurt van mijn oom en tante woont hem had doorgebeld dat er politie en ambulance voor de deur van de buren (mijn familie dus) staat....
Tante was naar buiten gerend in totale paniek, want haar man had zichzelf opgehangen......naast oom was hij ook nog vader van twee kinderen, beide onder de 5 jaar....
Mijn moeder (zus van de tante in kwestie) is nu dus zo snel mogelijk naar haar moeder gereden om haar persoonlijk te vertellen wat er is gebeurd, en van mijn pa moet ik nu alle telefoontjes aannemen omdat mijn broertjes en zusje het niet van anderen moeten horen dan mijn moeder....
Nou had ik niet zoveel contact met mijn oom en tante, maar daar schrik je toch wel van, kort geleden een oud-klasgenoot, nu een oom....weer begrafenis, weer twee kinderen die zonder vader moeten opgroeien....
Wat is zelfmoord soms toch ongelofelijk asociaal Dit moest ik effe kwijt.....nu verder maar afwachten wat het wordt...
[Dit bericht is gewijzigd door Ripley op 28-01-2003 16:11]
Ik hoop voor je tante en kids dat die er zelf geen al te grote kater aan overhouden, want die blijven nu achter.
Veel sterkte dan maar.
Sterkte
quote:Ja daar zeg je wat inderdaad, ik zou mijzelf volgens mij mijn hele leven afvragen waarom.
Op dinsdag 28 januari 2003 15:49 schreef 303 het volgende:
Foei, je zal je man zo maar aantreffen.Sterkte
quote:Ik oordeel ook niet ,wat ik zei is een mening ,en een mening is iets anders als een oordeel.
Op dinsdag 28 januari 2003 15:46 schreef Little-Angel het volgende:
zelf vind ik zelfmoord egoistisch maar ik kan me best voorstellen dat sommige mensen het niet meer zien zitten en dat ze liever hun lot in eigen handen hebben en kiezen voor de dood, ondanks dat je de nabestaanden en geliefden heel erg veel pijn doet. De vader van mijn oom heeft ook zelfmoord gepleegd en de nabestaanden hebben er erg veel pijn van maar op dat moment zag die man het als de enige uitweg.
Gecondoleerd in ieder geval, maar oordeel niet te snel over zelfmoord en de reden daarvoor.
quote:Tis een beetje vreemd, aan de ene kant ben ik natuurlijk geschrokken maar heb ik meer medelijden met mijn neefje en nichtje dan met mijn oom....vooral omdat ik geen enkel contact met mijn oom had....
Op dinsdag 28 januari 2003 15:49 schreef 2Mini het volgende:
en je blijft in een goede stemming...
Jammer dat voor een aantal mensen hele levens veranderen door daden van anderen.....
quote:Sommigen leven daadwerkelijk in de overtuiging dat alle anderen beter af ( zullen ) zijn zonder hun.
ik vind zelfmoord egoistisch...
Anyway,
sterkte ermee.
Nog steeds kut
gecondoleerd en sterkte
quote:of je zoon en 4,5 jaar later op dezelfde plek je vrouw.
Op dinsdag 28 januari 2003 15:49 schreef 303 het volgende:
je zal je man zo maar aantreffen.
-edit: off topic recatie op ge-edite post -
[Dit bericht is gewijzigd door Ripley op 28-01-2003 16:12]
Een oom van mij heeft zichzelf ook opgehangen, 2 jaar geleden, ook op 28 januari
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |