abonnement Unibet Coolblue
  Beste debater 2022 maandag 21 juni 2021 @ 22:58:49 #151
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_200002214
quote:
6s.gif Op maandag 21 juni 2021 22:57 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

[..]

Is niet echt een antwoord op mijn vraag he.

Maar ok ik kan ook best met professionals strooien :+

Daarbij, Penrose identificeerde zich in religieus opzicht het meest met het Jodendom; denk niet dat Intellectuele User daar erg blij mee is. Toch weer de verkeerde godheid/boek.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_200002253
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 22:55 schreef intellectuele_user het volgende:

[..]

Ja, want ik ga mijn standpunt aanpassen als ik doodgegooid wordt met hun onzin. Dacht het niet.

We gaan juist de handen ineenslaan, lobbyen en de pride-maand afschaffen.

Stap eens buiten je homo-bubbel, dan zie je het volgende:

"We are not gays."
- Mugabe
_O-




Gezellig, allemaal intolerant dictatortjes. Goed gezelschap begeef je je in. En ik denk niet dat jij ook maar iets af gaat schaffen in Nederland, laat staan dat je iets kunt doen aan de internationale weerstand die Orban loopt te oogsten.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_200002313
Maar goed, als semi intellectuele user iets tegen homoseks heeft is de oplossing heel simpel; hij moet gewoon niet z'n pielemuisje in een andere kerel duwen. Klaar. Wat andere mensen in hun slaapkamer doen zijn gewoon z'n zaken niet.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_200002397
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 17:06 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet. Homoseksuaiteit is gewoon een gegeven dat niet alleen gekend is bij mensen, maar ook in de dierenwereld.

Het ideologische virus gaat wat mij betreft over die doorgeslagen identiteitspolitiek die zich de afgelopen 10-15 jaar meester gemaakt heeft over de westerse wereld. Promotie van LBGT etc. is daar slecht een klein onderdeel van.
De overgrote meerderheid heeft helemaal niets met de woke movement, misschien moet je eens wat minder op Fok en Twitter komen om at wereldbeeld te herstellen.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  maandag 21 juni 2021 @ 23:14:46 #155
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_200002459
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 21:50 schreef intellectuele_user het volgende:

[..]

Onzekere meneertjes doen juist mee aan de lgbtq-alfabet-maffia-gekte, waan van de dag. Ik blijf bij mijn onpopulaire, maar ware, standpunt in Sodom en Gomorra 2.0.
Uhu. De echte onzekerheid zit 'm bij figuren die dit als bedreiging zien.
  maandag 21 juni 2021 @ 23:16:50 #156
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_200002483
quote:
1s.gif Op maandag 21 juni 2021 21:56 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Daar ben ik tegen, vanzelfsprekend.
Dan zijn we er toch, want daar ging het topic over. Dat er vervolgens figuren de drang hebben om als een slachtoffer gelijk te wijzen naar de homo's is nogal een vreemde gewaarwording. Blijkbaar is dat belangrijker dan ontopic reageren. Het is ook echt hetzelfde als onder een 'Land stenigt vrouw na verkrachting'-topic gaan reageren dat die vrouwen ook vaak uitdagen door korte rokjes.

Een land beperkt de vrijheid van meningsuiting omdat homo's hetzelfde zouden zijn als pedofielen en seksuele misdrijven. Dan ben je toch niet helemaal lekker om dan speciaal hierheen te komen om te gaan huilen over homo's.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  maandag 21 juni 2021 @ 23:21:34 #157
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_200002543
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 23:10 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

De overgrote meerderheid heeft helemaal niets met de woke movement, misschien moet je eens wat minder op Fok en Twitter komen om at wereldbeeld te herstellen.
Ja, als er een filmpje op YouTube staat met een snowflake, dan is iedereen die niet zoals de user denkt woke ofzo. Ik ken echt niemand die woke is, maar dat kan ook mijn leeftijd zijn. En ja kinderen zijn altijd al moraalriddertjes geweest.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_200002707
quote:
14s.gif Op maandag 21 juni 2021 21:29 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Sorry, hier ben ik opgehouden met lezen.
Opmerkelijk. Immers was die post niet eens richting jou namelijk. Het benadrukt weer hoe snel sommige social justice strijders toch getriggered kunnen zijn.
quote:
7s.gif Op maandag 21 juni 2021 21:32 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Die negatieve attitude is er inderdaad niet van nature; die wordt ze namelijk aangepraat (ja ja!) door dezelfde figuren die dit soort wetten in het leven roepen, aanmoedigen of goedkeuren.
Oh ja? Interessante theorie zeg. Ik heb voornamelijk het gevoel dat je zelf ook wel weet dat dit niet zo is, maar dit narratief nodig hebt om het idee te pushen dat er LGBT-propaganda "noodzakelijk" is. Vandaar dat er ook bepaalde verdere vragen nu worden genegeerd.
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 21:53 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nee hoor, homo-acceptatie wint vooral aan kracht in landen waar mensen meer gaan verdienen en beter opgeleid raken. Zo worden mensen zelfstandiger, slimmer en zelfverzekerder. En daardoor minder snel te manipuleren zijn door domme sprookjes.

In armoedige domme achterlijke landen blijven ze doorgaans bang voor homo's.
Interessant. Dus top drie landen qua economie zoals China en Japan, zijn volgens jou een armoedige, domme en achterlijke landen? Nu kun je genoeg negatieve dingen over vooral China zeggen natuurlijk. Maar dom en achterlijk is men daar allerminst. Ik heb dus sterk het vermoeden dat je simpelweg wat lukrake negatieve labels uit de kast trekt, om landen te kunnen demoniseren die jouw progressieve gedachtegoed niet delen.
pi_200002810
quote:
7s.gif Op maandag 21 juni 2021 23:33 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Opmerkelijk. Immers was die post niet eens richting jou namelijk. Het benadrukt weer hoe snel sommige social justice strijders toch getriggered kunnen zijn.
[..]

Oh ja? Interessante theorie zeg. Ik heb voornamelijk het gevoel dat je zelf ook wel weet dat dit niet zo is, maar dit narratief nodig hebt om het idee te pushen dat er LGBT-propaganda "noodzakelijk" is. Vandaar dat er ook bepaalde verdere vragen nu worden genegeerd.
[..]

Interessant. Dus top drie landen qua economie zoals China en Japan, zijn volgens jou een armoedige, domme en achterlijke landen? Nu kun je genoeg negatieve dingen over vooral China zeggen natuurlijk. Maar dom en achterlijk is men daar allerminst. Ik heb dus sterk het vermoeden dat je simpelweg wat lukrake negatieve labels uit de kast trekt, om landen te kunnen demoniseren die jouw progressieve gedachtegoed niet delen.
Japan dol op anime. Maw het promoten van de perfectie voor kinderen. En China, een maatschappij waar ik niet dood gevonden wil worden.
  dinsdag 22 juni 2021 @ 00:00:10 #160
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200002970
quote:
7s.gif Op maandag 21 juni 2021 23:33 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Opmerkelijk. Immers was die post niet eens richting jou namelijk. Het benadrukt weer hoe snel sommige social justice strijders toch getriggered kunnen zijn.
Ik was inderdaad wel echt extreem getrigriggered ja. Gevalletje projectie, Dejannn?
quote:
[..]

Oh ja? Interessante theorie zeg. Ik heb voornamelijk het gevoel dat je zelf ook wel weet dat dit niet zo is, maar dit narratief nodig hebt om het idee te pushen dat er LGBT-propaganda "noodzakelijk" is. Vandaar dat er ook bepaalde verdere vragen nu worden genegeerd.
Volgens mij zijn we het er aardig over eens dat een negatieve attitude jegens homoseksualiteit niet aangeboren is. Ik heb daarvoor een verklaring aangeleverd (namelijk: aangepraat) maar jij bent het daar ogenschijnlijk niet mee eens. Dan mag je ook uitleggen waarom je het er niet mee eens bent en hoe je denkt dat het dan wel zit.

En sommige vragen van je negeer ik omdat het niet zo heel veel zin heeft om met jou uitgebreid in discussie te gaan over wanneer precies iets voldoende geaccepteerd is.
Huilen dan.
  dinsdag 22 juni 2021 @ 01:38:33 #161
117098 Hathor
Effe niet
pi_200003310
Nederland speelt zijn eerstvolgende wedstrijd in Boedapest, ik hoop dat ze niet toegeven aan de druk om een statement te maken, dat moet de politiek maar doen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  dinsdag 22 juni 2021 @ 01:49:13 #162
323401 Kijkertje
met filter
pi_200003331
twitter

twitter


[ Bericht 15% gewijzigd door Kijkertje op 22-06-2021 02:59:03 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 22 juni 2021 @ 03:05:09 #163
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_200003417
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 01:38 schreef Hathor het volgende:
Nederland speelt zijn eerstvolgende wedstrijd in Boedapest, ik hoop dat ze niet toegeven aan de druk om een statement te maken, dat moet de politiek maar doen.
Dat mogen ze van mij lekker helemaal zelf weten. Waar maak jij je in hemelsnaam druk om?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_200003786
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 01:38 schreef Hathor het volgende:
Nederland speelt zijn eerstvolgende wedstrijd in Boedapest, ik hoop dat ze niet toegeven aan de druk om een statement te maken, dat moet de politiek maar doen.
Als ze dat daar doen, ben ik benieuwd wat ze in Qatar allemaal voor statements gaan maken. Volgens mij is daar ook nog wel wat te winnen qua homo-rechten.
Iets zegt me echt dat ze zich daar dan wel koest houden.
  Moderator dinsdag 22 juni 2021 @ 07:21:52 #165
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_200003826
Dat is ook een heel ander probleem
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 22 juni 2021 @ 07:35:21 #166
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_200003884
quote:
7s.gif Op maandag 21 juni 2021 23:33 schreef Dejannn het volgende:

Interessant. Dus top drie landen qua economie zoals China en Japan, zijn volgens jou een armoedige, domme en achterlijke landen? Nu kun je genoeg negatieve dingen over vooral China zeggen natuurlijk. Maar dom en achterlijk is men daar allerminst. Ik heb dus sterk het vermoeden dat je simpelweg wat lukrake negatieve labels uit de kast trekt, om landen te kunnen demoniseren die jouw progressieve gedachtegoed niet delen.
De gemiddelde Chinees is inderdaad qua persoonlijke welvaart en ontwikkeling nog lang niet waar we hier zijn.

En zoals je ziet gaat het ook in Japan vooruit
https://www.beout.be/2020(...)reldwijd-in-de-lift/

Het zijn dus duidelijk de armere landen waar ze moeilijk blijven doen
  dinsdag 22 juni 2021 @ 07:43:48 #167
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_200003936
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 01:38 schreef Hathor het volgende:
Nederland speelt zijn eerstvolgende wedstrijd in Boedapest, ik hoop dat ze niet toegeven aan de druk om een statement te maken, dat moet de politiek maar doen.
Ik zou het wel een statement vinden als Dumfries en Deepay met een handtasje het veld opkwamen en Wijnaldum met een potje vaseline die veelbetekenend knipoogt naar de keeper van de tegenpartij.
Non possumus non loqui
pi_200004574
Oh noooo

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  dinsdag 22 juni 2021 @ 08:56:42 #169
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_200004584
#5 alweer ... :o

Ik ben toch blij dat homoseksualiteit gewoon bespreekbaar is in Nederland. Ook wij kunnen nog wel toleranter, de 'Ik heb niks tegen homo's, maar...' zouden allemaal omgebogen moeten worden naar 'Ik heb niks tegen homo's.'

Verder bijzonder vermakelijk topic. Ik doe graag weer een dagje mee! O+

Beetje flirten met Dejann ;)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 22 juni 2021 @ 08:57:08 #170
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_200004589
quote:
11s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 08:56 schreef Ali_boo het volgende:
Oh noooo

[ twitter ]
Homofoben :N
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  dinsdag 22 juni 2021 @ 08:57:53 #171
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_200004601
quote:
11s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 08:56 schreef Ali_boo het volgende:
Oh noooo

[ twitter ]
Je weet dat je aan de goede kant van de geschidenis staat als je juicht voor de UEFA en Orbán. _O-
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_200004757
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 00:00 schreef Isdatzo het volgende:
Ik was inderdaad wel echt extreem getrigriggered ja. Gevalletje projectie, Dejannn?
Constateren is geen synoniem van projecteren beste Isdatzo :*.
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 00:00 schreef Isdatzo het volgende:
Volgens mij zijn we het er aardig over eens dat een negatieve attitude jegens homoseksualiteit niet aangeboren is. Ik heb daarvoor een verklaring aangeleverd (namelijk: aangepraat) maar jij bent het daar ogenschijnlijk niet mee eens. Dan mag je ook uitleggen waarom je het er niet mee eens bent en hoe je denkt dat het dan wel zit.
Ik ben het daar wél mee eens, alleen niet dat dit op grote schaal nog gaande is in het Westen. Ik denk dan voornamelijk aan een situatie die je vroeger (pakweg 60, 70 jaar terug) had. Toen was er in de maatschappij de algemene consensus dat homoseksualiteit A) sociaal onaanvaardbaar was en B) een ziekte en een zonde betrof. Dat is nu over het algemeen in de Westerse maatschappij absoluut niet het geval. In zo'n geval is het dus onnodig om kinderen te gaan bestoken met allerlei LGBT-propaganda.

Daarnaast denk ik dat het belangrijk is om homoseksualiteit te normaliseren. Dat wil dus zeggen het niet als bijzonderheid en vreemdsoortig, exotisch fenomeen naar voren te schuiven, met het idee dat dit in tegenstelling tot heteroseksualiteit, min of meer een bepalend aspect van de identiteit is. En dat gebeurt geregeld wél, met allerlei speciale symboliek en de meest extravagante personen die als referentiekader moeten dienen.
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 00:00 schreef Isdatzo het volgende:
En sommige vragen van je negeer ik omdat het niet zo heel veel zin heeft om met jou uitgebreid in discussie te gaan over wanneer precies iets voldoende geaccepteerd is.
Ik heb eerder het idee dat dit komt omdat je anders je daadwerkelijke visie bloot moet leggen, en die is veel radicaler dan dat je die tot op heden hebt doen laten lijken.
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 01:49 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Aandoenlijk. Maar dit topic gaat niet over Amerikaanse aangelegenheden.
quote:
87s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 08:57 schreef Perrin het volgende:

[..]

Homofoben :N
Simpelweg het niet willen politiseren van de sport. Dit heeft niets te maken met homofobie.
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 08:57 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Je weet dat je aan de goede kant van de geschidenis staat als je juicht voor de UEFA en Orbán. _O-
Opmerkelijk. Dus nu staat de UEFA direct op gelijke voet met Orbán? Met andere woorden: je moet het met het progressieve voorstel in kwestie eens zijn, anders ben je net zo erg als ...

Zo kennen we het autoritaire en binaire wereldbeeld weer van de social justice warrior. Brrr, schrikbarend toch dit soort mensen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-06-2021 09:16:20 ]
  dinsdag 22 juni 2021 @ 09:20:38 #173
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_200004823
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 09:14 schreef Dejannn het volgende:
Opmerkelijk. Dus nu staat de UEFA direct op gelijke voet met Orbán? Met andere woorden: je moet het met het progressieve voorstel in kwestie eens zijn, anders ben je net zo erg als ...

Zo kennen we het autoritaire en binaire wereldbeeld weer van de social justice warrior. Brrr, schrikbarend toch dit soort mensen.
"Opmerkelijk?" Echt waar? Zowel FIFA als de UEFA staan niet bekend om hun progressieve standpunten en hebben een moeizame relatie met homoseksualiteit. O+

Het 'progressieve voorstel' om een paar lampjes aan te zetten. Sinds wanneer is het progressief om je medemens een hart onder de riem te steken? :D

Maar ik ben blij dat ik je angst aanjaag! :*
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 22 juni 2021 @ 09:53:27 #174
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200005160
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 09:20 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

"Opmerkelijk?" Echt waar? Zowel FIFA als de UEFA staan niet bekend om hun progressieve standpunten en hebben een moeizame relatie met homoseksualiteit. O+

Het 'progressieve voorstel' om een paar lampjes aan te zetten. Sinds wanneer is het progressief om je medemens een hart onder de riem te steken? :D

Maar ik ben blij dat ik je angst aanjaag! :*
De Uefa voert al jaren een anti-racisme campagne, en terecht! Waarom zou een paar lampjes ineens een probleem zijn?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 22 juni 2021 @ 09:53:43 #175
117098 Hathor
Effe niet
pi_200005163
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 01:49 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Ik denk men hier in de VS een stuk volwassener omgaat dan men doorgaans in Europa doet, maar op zich toch wel opvallend dat hij hier 15 jaar tegenaan heeft lopen hikken, de NFL heeft toch wel een alpha male macho type imago. Het kan bijna niet anders dan dat er in het profvoetbal ook tientallen homo's rondlopen, alleen is uit de kast komen in het voetbal wel van een andere orde, want de reacties in de stadions kun je op voorhand al voorspellen. Daarom denk ik niet dat je in het voetbal snel zulk soort outcomings als hierboven zal zien.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')