abonnement Unibet Coolblue
pi_199988592
Ik dacht vroeger altijd dat mensen met kinderen ongelukkiger zijn..
dat kinderen een soort van straf is omdat je hebt geneukt.

Vooral het afgelopen jaar hoor ik veel mensen klagen omdat ze weinig of niet naar school konden.

ohja, wat ik ook vaak hoor is dat de ouders zich heel veel zorgen maken waar ze moeten gaan wonen aangezien je 10 jaar moet wachten op een huurhuisje of je minimaal een proces operator in de ploegendienst moet hebben om iets te kunnen kopen.

Maar het kan ook wel leuk zijn hoor. Als je 70 bent en je kunt niet veel meer, dan kunnen je kinderen helpen bij het 1 of ander, mits ze dan nog contact met je willen.

https://www.msn.com/nl-nl(...)cid=msedgdhp&pc=U531
  maandag 21 juni 2021 @ 12:50:27 #2
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_199988690
En nu weet je beter. What a time to be alive.
pi_199988713
In het kader van de vergrijzing en toekomstige pensioenen zou het toch fijn zijn dat die millenials wat meer neukten in plaats van crypto verzamelen en primair bezig zijn met het nastreven van een vorm van absurd individualisme.
blablablabla
pi_199988730
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 12:52 schreef Elan het volgende:
In het kader van de vergrijzing en toekomstige pensioenen zou het toch fijn zijn dat die millenials wat meer neukten in plaats van crypto verzamelen en primair bezig zijn met het nastreven van een vorm van absurd individualisme.
Helaas zijn de bijstandsmoeders die volle bak neuken.
pi_199988776
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 12:53 schreef hoechst het volgende:

[..]

Helaas zijn de bijstandsmoeders die volle bak neuken.
Zeker maar je moet daarbij ook kijken naar de lange termijn, de kans dat al die koters uiteindelijk ook in de bijstand terecht komen is toch vrij klein.

Uiteindelijk ga je als samenleving verarmen met het huidige geboortecijfer. We zouden mensen die nog wel aan die gasten beginnen veel meer moeten stimuleren, zeker als ze daarbij ook gewoon werken.
blablablabla
pi_199988839
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 12:43 schreef hoechst het volgende:
Maar het kan ook wel leuk zijn hoor. Als je 70 bent en je kunt niet veel meer, dan kunnen je kinderen helpen bij het 1 of ander, mits ze dan nog contact met je willen.
als mijn ouders 70 zijn moeten ze het echt zelf gaan uitzoeken hoor, ik woon 140km verderop ga echt niet voor iedere scheet op en neer rijden
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 21 juni 2021 @ 13:28:16 #7
74056 crew  ToT
pi_199989223
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 13:00 schreef Banaanvragen het volgende:

[..]

als mijn ouders 70 zijn moeten ze het echt zelf gaan uitzoeken hoor, ik woon 140km verderop ga echt niet voor iedere scheet op en neer rijden
Ben ik ook mee opgehouden toen het echt te gek werd.

Anyway, kinderen versus geen kinderen; je hebt ongelooflijk veel plezier aan zo'n kleine, krijgt er veel liefde van en doet er in razend tempo enorm veel nieuwe sociale contacten mee op als je daar behoefte aan hebt, maar het zijn natuurlijk ook wel handenbindertjes.
Lekker rustig een terrasje pakken of een verre vliegreis doen met z'n kleine er bij is alles behalve ideaal en romantiek en slaap enzo komt helaas ook wel op een lager pitje te staan.

Het één is niet noodzakelijk beter dan het andere.
Aan de ene kant maakt het je leven completer, aan de andere kant offer je er wel weer veel voor op.
pi_199989230
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 12:43 schreef hoechst het volgende:
Ik dacht vroeger altijd dat mensen met kinderen ongelukkiger zijn..
dat kinderen een soort van straf is omdat je hebt geneukt.

https://www.msn.com/nl-nl(...)cid=msedgdhp&pc=U531
In het geval van je ouders klopt dit gedeelte voor de volle 100%.
pi_199989568
Met 70 jaar knal je nog gewoon naar spanje of italie met je caravan etc hoor man man man :') :') :') :')
Ik zwaai naar dieren.
pi_199990227
Kinderen :')
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_199990269
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 13:28 schreef ToT het volgende:

[..]

Ben ik ook mee opgehouden toen het echt te gek werd.

Anyway, kinderen versus geen kinderen; je hebt ongelooflijk veel plezier aan zo'n kleine, krijgt er veel liefde van en doet er in razend tempo enorm veel nieuwe sociale contacten mee op als je daar behoefte aan hebt, maar het zijn natuurlijk ook wel handenbindertjes.
Lekker rustig een terrasje pakken of een verre vliegreis doen met z'n kleine er bij is alles behalve ideaal en romantiek en slaap enzo komt helaas ook wel op een lager pitje te staan.

Het één is niet noodzakelijk beter dan het andere.
Aan de ene kant maakt het je leven completer, aan de andere kant offer je er wel weer veel voor op.
Leven zonder kinderen kan toch ook compleet zijn. Denk dat het vooral anders is zoals je aangeeft inderdaad.
  maandag 21 juni 2021 @ 14:49:00 #12
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_199990335
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 12:52 schreef Elan het volgende:
In het kader van de vergrijzing en toekomstige pensioenen zou het toch fijn zijn dat die millenials wat meer neukten in plaats van crypto verzamelen en primair bezig zijn met het nastreven van een vorm van absurd individualisme.
Als ik chickies mijn cryptowallet laat zien, dan neuk ik de hele nacht. :{w
  maandag 21 juni 2021 @ 15:22:02 #13
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_199990779
Dat het als raar wordt gezien is wel een nadeel van (bewust) kinderloos blijven.

Ik & het moederschap, ik kan me niet voorstellen dat m'n omgeving dat een logische combinatie vindt. Maar toch.
pi_199990842
Dus je word er niet gelukkiger van, maar het kost je wel bakken met geld...

Wooohoooo, goeie keuze gemaakt!
pi_199990852
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 12:52 schreef Elan het volgende:
In het kader van de vergrijzing en toekomstige pensioenen zou het toch fijn zijn dat die millenials wat meer neukten in plaats van crypto verzamelen en primair bezig zijn met het nastreven van een vorm van absurd individualisme.
We hebben zo'n 6,5 miljard teveel mensen. Prima om daar wat aan te doen.
pi_199990974
Het probleem tegenwoordig is vaak dat mensen die er niet zo geschikt voor zijn zonder na te denken kinderen nemen, met alle problemen van dien, terwijl mensen die competenter zijn vaak meer twijfelen omdat het hun zelfontplooiing en vrijheid ook flink in de weg kan staan.

Dit zorgt tevens voor zulke uitslagen in onderzoeken. Daarnaast holt het gemiddelde niveau op termijn achteruit en komt er weinig meer terecht van wat Darwin beoogd cq voorspeld had.
pi_199991051
Nou ik ben erg blij dat ik kinderloos ben. Als ik het bij mijn vrienden zien wat ze vooral niet meer kunnen. No Thank you
pi_199991169
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 15:37 schreef OxygeneFRL het volgende:
Nou ik ben erg blij dat ik kinderloos ben. Als ik het bij mijn vrienden zien wat ze vooral niet meer kunnen. No Thank you
Ik heb zelf 2 kids (5 om 3) en een derde opkomst, maar ik kan niet bedenken wat jij kan dat ik niet zou kunnen.
The Older I Get, The Better I Was
pi_199991683
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 15:43 schreef LuieSurinamer het volgende:

[..]

Ik heb zelf 2 kids (5 om 3) en een derde opkomst, maar ik kan niet bedenken wat jij kan dat ik niet zou kunnen.
Naah,,denk dat jij wel iets meer tijd kwijt bent met kinderen etc..en financieel wat minder mogelijkheden ..(weet niet wat je verdiend natuurlijk) maar normaal gesproken..laat staan als ze gaan studeren etc etc ..
Ik zwaai naar dieren.
pi_199991737
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 15:43 schreef LuieSurinamer het volgende:

[..]

Ik heb zelf 2 kids (5 om 3) en een derde opkomst, maar ik kan niet bedenken wat jij kan dat ik niet zou kunnen.
Hoe dan?

Stukje Surinaamse cultuur waarin de moeder het kind alleen opvoed?!
blablablabla
pi_199991751
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 16:21 schreef Elan het volgende:

[..]

Hoe dan?

Stukje Surinaamse cultuur waarin de moeder het kind alleen opvoed?!
:D :D Ik wou er niet over beginnen inderdaad .. :+
Ik zwaai naar dieren.
pi_199991764
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 15:27 schreef babylon het volgende:

[..]

We hebben zo'n 6,5 miljard teveel mensen. Prima om daar wat aan te doen.
Ja alleen leven die wel op andere continenten, je kunt ze natuurlijk bij bosjes importeren maar dat brengt ook de nodige problemen met zich mee is gebleken.
blablablabla
pi_199991789
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 16:23 schreef Elan het volgende:

[..]

Ja alleen leven die wel op andere continenten, je kunt ze natuurlijk bij bosjes importeren maar dat brengt ook de nodige problemen met zich mee is gebleken.
Gelukkig zet één Nederlander minstens even veel zoden aan de dijk als 20 Afrikanen in een hutje.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-06-2021 16:56:13 (auto correct) ]
pi_199991839
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 16:21 schreef Elan het volgende:

[..]

Hoe dan?

Stukje Surinaamse cultuur waarin de moeder het kind alleen opvoed?!
??
The Older I Get, The Better I Was
pi_199991849
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 16:22 schreef Geerd het volgende:

[..]

:D :D Ik wou er niet over beginnen inderdaad .. :+
Mijn neefjes zijn ongeveer die leeftijd ze regeren de hele boel thuis. 2 jaar geleden helemaal want dat rent en vliegt door je huis en schijt om de haverklap een luier vol. Enige moment van rust is als je het bij oma dumpt of als ze eindelijk een keer slapen.

Bijzonder als je dan gewoon je oude leventje in stand kunt houden want alles staat in teken van die gasten.
blablablabla
pi_199991880
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 16:28 schreef LuieSurinamer het volgende:

[..]

??
Kijk eens naar je eigen username? :')
Ik zwaai naar dieren.
pi_199991893
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 16:17 schreef Geerd het volgende:

[..]

Naah,,denk dat jij wel iets meer tijd kwijt bent met kinderen etc..en financieel wat minder mogelijkheden ..(weet niet wat je verdiend natuurlijk) maar normaal gesproken..laat staan als ze gaan studeren etc etc ..
Ik ben inderdaad misschien iets meer tijd aan mijn kinderen en gelukkig staan wij er financieel uitstekend voor, dus als de kids later moeten studeren is dat ook geen probleem.
Maar ja met beetje goed overleg is er vrijwel niets dat de ene kan doen, dat ik niet kan doen.
Er zijn sommige dingen die ik bv nooit zou doen, maar dat is een keuze.
Ik zou bv nooit mijn kids bij mijn ouders of schoonmoeder dumpen om zonder kids op vakantie te gaan.
Ik neem ze namelijk het liefst overal mee.
The Older I Get, The Better I Was
pi_199991898
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 16:30 schreef Geerd het volgende:

[..]

Kijk eens naar je eigen username? :')
Dus?
The Older I Get, The Better I Was
pi_199991913
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 12:52 schreef Elan het volgende:
In het kader van de vergrijzing en toekomstige pensioenen zou het toch fijn zijn dat die millenials wat meer neukten in plaats van crypto verzamelen en primair bezig zijn met het nastreven van een vorm van absurd individualisme.
Dan zou het fijn zijn als die millennials eerst een basis voor zichzelf hadden maar dat is allemaal weggegraaid in het huidige politieke klimaat.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-06-2021 16:33:50 ]
pi_199991916
quote:
Ik ben geen Afro-Surinamer, ik ben geen import Surinamer.
Ik heb wel geen Indiaans (oorspronkelijke bewoners) bloed.
The Older I Get, The Better I Was
pi_199991929
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 15:22 schreef Eightyone het volgende:
Dat het als raar wordt gezien is wel een nadeel van (bewust) kinderloos blijven.

Ik & het moederschap, ik kan me niet voorstellen dat m'n omgeving dat een logische combinatie vindt. Maar toch.
Ik kreeg laatst de onbeschofte vraag of ik misschien geen kinderen KON krijgen, omdat ik ze nog niet heb :')
pi_199991930
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 16:28 schreef Elan het volgende:

[..]

Mijn neefjes zijn ongeveer die leeftijd ze regeren de hele boel thuis. 2 jaar geleden helemaal want dat rent en vliegt door je huis en schijt om de haverklap een luier vol. Enige moment van rust is als je het bij oma dumpt of als ze eindelijk een keer slapen.

Bijzonder als je dan gewoon je oude leventje in stand kunt houden want alles staat in teken van die gasten.
Moet er niet aandenken...gaan er ook niet komen...3x per week sportschool daarna nog zwemmen.2x per week hardlopen daarna nog zwemmen..als ik vrij ben en het weer zit mee 07.00 wekker en hele dag met de motor weg.

Normaal gesproken nog 3 x op vakantie met de motor...af en toe motor weer inruilen voor een nieuwe..
Extra werken..nou tuurlijk plan daar maar 3 kinderen tussen _O- _O- _O- en dan moet je nog je vrouw tevreden houden en alle verjaardagen af jaja..hij kan alles wat iedereen kan zonder kinderen :W :W
Ik zwaai naar dieren.
pi_199991957
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 16:25 schreef babylon het volgende:

[..]

Gelukkig zet één Nederlander minder even veel zoden aan de dijk als 20 Afrikanen in een hutje.
Wat bedoel je??
Je hebt om de economie draaiende te houden gewoon nieuwe aanwas nodig. Dat lukt niet als er amper kinderen geboren worden. Dan krijg je vergrijzing.

Tenzij je op de lange termijn een soort staat voor ogen hebt waarin het grootste deel van de werkende bevolking bestaat uit al dan niet tijdelijke arbeidsmigranten.
blablablabla
pi_199991975
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 16:33 schreef Geerd het volgende:

[..]

Moet er niet aandenken...gaan er ook niet komen...3x per week sportschool daarna nog zwemmen.2x per week hardlopen daarna nog zwemmen..als ik vrij ben en het weer zit mee 07.00 wekker en hele dag met de motor weg.

Normaal gesproken nog 3 x op vakantie met de motor...af en toe motor weer inruilen voor een nieuwe..
Extra werken..nou tuurlijk plan daar maar 3 kinderen tussen _O- _O- _O- en dan moet je nog je vrouw tevreden houden en alle verjaardagen af jaja..hij kan alles wat iedereen kan zonder kinderen :W :W
We verschillen niet veel, ik boks 3 keer per week. Op zaterdag ga ik fietsen. Speel nog genoeg videogames.
Ik wil zelf niet zonder me kids op vakantie, maar ja in goed overleg zou het altijd kunnen.
The Older I Get, The Better I Was
pi_199991988
quote:
1s.gif Op maandag 21 juni 2021 16:35 schreef Elan het volgende:

[..]

Wat bedoel je??
Je hebt om de economie draaiende te houden gewoon nieuwe aanwas nodig. Dat lukt niet als er amper kinderen geboren worden. Dan krijg je vergrijzing.
Het is dus tijd voor een nieuwe economie. Eén die niet uit gaat van oneindige groei op een eindigende wereld.
pi_199992014
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 16:33 schreef Geerd het volgende:

[..]

Moet er niet aandenken...gaan er ook niet komen...3x per week sportschool daarna nog zwemmen.2x per week hardlopen daarna nog zwemmen..als ik vrij ben en het weer zit mee 07.00 wekker en hele dag met de motor weg.

Normaal gesproken nog 3 x op vakantie met de motor...af en toe motor weer inruilen voor een nieuwe..
Extra werken..nou tuurlijk plan daar maar 3 kinderen tussen _O- _O- _O- en dan moet je nog je vrouw tevreden houden en alle verjaardagen af jaja..hij kan alles wat iedereen kan zonder kinderen :W :W
Kan ook niet tenzij hij ze constant ergens kan dumpen, die vrienden heb ik ook maar dan snap ik niet waarom je er überhaupt aan begint. Neem dan een kat of zo.
blablablabla
pi_199992058
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 16:37 schreef Elan het volgende:

[..]

Kan ook niet tenzij hij ze constant ergens kan dumpen, die vrienden heb ik ook maar dan snap ik niet waarom je er überhaupt aan begint. Neem dan een kat of zo.
Daarom heb ik al geen huisdieren...maja misschien met katten wel anders die kunnen makkelijker alleen blijven maar toch..scheelt ook weer 2 x per dag stofzuigen :+
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 21 juni 2021 @ 16:41:16 #39
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_199992067
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 16:33 schreef Fugue het volgende:

[..]

Ik kreeg laatst de onbeschofte vraag of ik misschien geen kinderen KON krijgen, omdat ik ze nog niet heb :')
:')

Bij sommigen past het gewoon niet.

In mijn geval komt daar bovenop ook nog een onzekere medische toekomst.
pi_199992077
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 16:36 schreef babylon het volgende:

[..]

Het is dus tijd voor een nieuwe economie. Eén die niet uit gaat van oneindige groei op een eindigende wereld.
Die nieuwe economische fase zijn we al ingegaan. Een fase waarin door vergrijzing de zorgkosten de pan uit rijzen, waarin vakmensen langzaam uit sterven. Waardoor je straks jaren moet wachten tot een of andere Bulgaarse stucadoor een keer tijd heeft om tegen een ronduit absurd tarief je woning onder handen komt nemen. Wat een zegen.
blablablabla
pi_199992087
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 16:37 schreef Elan het volgende:

[..]

Kan ook niet tenzij hij ze constant ergens kan dumpen, die vrienden heb ik ook maar dan snap ik niet waarom je er überhaupt aan begint. Neem dan een kat of zo.
Van alles wat ik deed voordat ik een kind kreeg doe ik 80% nog steeds, het is geen hogere wiskunde om dat voor elkaar te krijgen.
pi_199992110
quote:
1s.gif Op maandag 21 juni 2021 16:41 schreef Elan het volgende:

[..]

Die nieuwe economische fase zijn we al ingegaan. Een fase waarin door vergrijzing de zorgkosten de pan uit rijzen, waarin vakmensen langzaam uit sterven. Waardoor je straks jaren moet wachten tot een of andere Bulgaarse stucadoor een keer tijd heeft om tegen een ronduit absurd tarief je woning onder handen komt nemen. Wat een zegen.
En ondertussen zitten we planeet onleefbaar te maken. Maar hé, zolang jij maar goedkoop je muurtje glad krijgt *)
pi_199992229
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 16:44 schreef babylon het volgende:

[..]

En ondertussen zitten we planeet onleefbaar te maken. Maar hé, zolang jij maar goedkoop je muurtje glad krijgt *)
Autochtone bevolking krimpt al jaren dus ik voel me totaal niet aangesproken.
blablablabla
pi_199992249
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 16:42 schreef Questular het volgende:

[..]

Van alles wat ik deed voordat ik een kind kreeg doe ik 80% nog steeds, het is geen hogere wiskunde om dat voor elkaar te krijgen.
Één kind ja, twee van 3 en 5 is al een ander verhaal.

Daarbij is 20% inleveren alsnog een behoorlijke concessie voor heel veel mensen.
blablablabla
pi_199992273
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 16:25 schreef babylon het volgende:

[..]

Gelukkig zet één Nederlander minder even veel zoden aan de dijk als 20 Afrikanen in een hutje.
:')
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_199992293
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 16:52 schreef Elan het volgende:

[..]

Één kind ja, twee van 3 en 5 is al een ander verhaal.

Daarbij is 20% inleveren alsnog een behoorlijke concessie voor heel veel mensen.
Kan zijn dat die al niks deed ..ipv 10 uur op de bank hangen nu 8.. :+ :+ :P
Laat staan nog een 3e kind...
Ik zwaai naar dieren.
pi_199992331
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 16:54 schreef Filosoofert het volgende:

[..]

:')
Sorry, auto-correct: Minstens
pi_199992373
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 16:55 schreef Geerd het volgende:

[..]

Kan zijn dat die al niks deed ..ipv 10 uur op de bank hangen nu 8.. :+ :+ :P
Laat staan nog een 3e kind...
Je zou het wel denken met zo'n username _O-
blablablabla
pi_199992407
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 16:58 schreef Elan het volgende:

[..]

Je zou het wel denken met zo'n username _O-
Of bij 3 verschillende vrouwen..ja dan heb je nergens last van natuurlijk zo kan ik het ook...
Ik zwaai naar dieren.
pi_199992452
Blanken moeten wel meer kinderen maken anders koloniseren de negers ons nog dat moeten we niet hebben.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')